-
Jak pozyskać klientów za pomocą strony www
... wiadomo do końca co z nimi zrobić, aby uzyskać realne korzyści biznesowe. Niestety, tyczy się to znacznej część osób odpowiedzialnych za marketing internetowy – wielu po prostu nie wie do końca co zrobić z nowo utworzonymi treściami (oprócz umieszczenia ich na stronie internetowej i zamieszczenia ...
-
Wybory samorządowe 2014: internetowa walka o wyborcę
... posiada obecnie Internet. Wydaje się więc czymś oczywistym, że partie polityczne w walce o pozyskanie wyborców ... jak partie polityczne wykorzystują w przedwyborczych działaniach email marketing, komunikację w mediach społecznościowych oraz promocję w wyszukiwarce Google. Email marketing nie jest popularnym narzędziem komunikacji partii politycznych ...
-
Reklama w Internecie górą
... – 66 proc., a na końcu jednoosobowe działalności gospodarcze – 53 proc. Internet to potęga! Najczęstszą formą reklamy jest pozycjonowanie własnej ... targach (6 proc.), w telewizji (4 proc.), w trakcie bezpośredniego kontaktu z klientem, przez marketing szeptany (2 proc.), media społecznościowe, podczas eventów i konferencji, przez stronę internetową, ...
-
Chcesz założyć sklep internetowy? Sprawdź, od czego zacząć
... Obecnie wszystko jest uproszczone. Poszczególne etapy założenia działalności można sfinalizować przez Internet. Aby założyć swój biznes należy zarejestrować swoją firmę, uzyskać ... np. tworząc grafiki do mediów społecznościowych lub do kampanii Google AdWords. 5. Marketing przede wszystkim! W przypadku sklepu internetowego walka o klienta nie różni ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... – w tym roku będzie wart 33 mld zł. Sprzedaż detaliczna poprzez Internet rozwija się w błyskawicznym tempie. E-handel notuje prawie co roku wzrosty rzędu kilkunastu ... jako że poszerzenie kręgu odbiorców wymagało sporych pieniędzy, przede wszystkim na marketing. Tymczasem obecnie autorskie stroje można wystawić na aukcji internetowej i sprawdzić, czy ...
-
E-Solution Software S.A. debiutuje na NewConnect
... : E-Solution Software S.A. Spółka na rynku NC: 418 Debiut w 2016 r. na NC: 6 Sektor/spółka w sektorze: Informatyka/ 44 Miejsce siedziby: Wrocław Przedmiot działalności: marketing internetowy, usługi IT Wartość oferty: 600.000 zł Subskrypcja/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna): Oferta prywatna 200.000 akcji serii B Cena sprzedaży: 3 zł ...
-
Nowe technologie w firmach: jak przebiega cyfrowa transformacja?
... następujące oceny: (Skala: 1–100. 1 = bez znaczenia, 100 = duże znaczenie). Internet rzeczy: 59 Przetwarzanie w chmurze: 59 Kognitywne przetwarzanie danych: 55 Uczenie ... strategie, aby wykorzystać cały potencjał cyfrowej transformacji” — mówi Mark Boulton, Chief Marketing Officer (CMO) w korporacji IFS. Informacje na temat ankiety W ankiecie wzięło ...
-
Black Friday okazał się chwytem marketingowym
... wytłumaczalna. Po pierwsze Polacy cenią sobie wygodę, po drugie zakupy przez internet to niemal zawsze gwarancja atrakcyjnej ceny. Warto jednak podkreślić, że tegoroczne Black ... Zebrane dane pozwolą stwierdzić, kto realnie zaoszczędził: ci, którzy na zakupy przez Internet zdecydowali się w listopadzie, czy też mniej zapobiegliwi, którzy odłożyli je ...
-
Sklep internetowy w epoce Amazona. Jak to zrobić?
... produktów brakuje w sieci - wystarczy odpowiednio posortować wyniki wyszukiwania. Skuteczny marketing Aby skutecznie przyciągać klientów do sklepu, sprzedawcy muszą odpowiednio ... zachowań klientów i automatycznego skierowania do nich działań marketingowych służą narzędzia marketing automation. Pozwalają one na wykonanie akcji na podstawie wcześniej ...
-
Rewolucja przemysłowa pełną parą
... nabiera czwarta rewolucja przemysłowa. Odpowiedzi udzielone przez ankietowanych producentów wyraźnie pokazują, że Przemysłowy Internet Rzeczy (Industrial Internet of Things – IIoT) traktowany jest jako szansa na zwiększenie widoczności ... procesów operacyjnych i zwiększy jakość produkcji” – mówi Jeff Schmitz, Senior Vice President and Chief Marketing ...
-
Obalamy 6 mitów nt. programmatic buying
Wprawdzie programmatic buying to dość młode narzędzie, dopiero od kilku lat przecierające swoje szlaki w marketingu internetowym, to jednak ten czas wystarczył, aby narosło wokół niego wiele mitów. Oto 6 najczęściej spotykanych i nie do końca słusznych opinii. 1. Automatyzacja wypiera ludzi z rynku pracy Mit. Zadaniem automatyzacji jest wspieranie ...
-
E-commerce w Europie - realia, trendy, szanse
... promocyjne. 86% z nich wskazuje na rozbudowaną obecność w mediach społecznościowych, 70% - na marketing treści (poza wideo) i na dedykowane kampanie displayowe, 62% natomiast współpracuje z influencerami. Nieco mniej popularne są wideo marketing (48%) czy własna aplikacja (37%). W mediach społecznościowych króluje Facebook (korzysta z niego 90 ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... temat otaczającego ich świata właśnie z mediów społecznościowych. W Polsce wg naszych badań (Attention Marketing Reserach – Skąd Polacy czerpią informacje?) jest to ok 21 proc. To ... A tak w dużej mierze się w Polsce dzieje, co pokazały nasze kolejne badania „Marketing i PR w Polsce w 2017 roku”. Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców poza ...
-
Debiut QUARTICON S.A. na NewConnect
... i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Spółka QuarticOn S.A. powstała po przekształceniu spółki Quartic sp. z o.o. z momentem wpisu ... trwają prace nad ostateczną wersją systemu do automatyzacji marketingu (QON Marketing Automation). Natomiast dla Segmentu Enterprise Spółka planuje sukcesywne ...
-
Jak reklamują się małe firmy?
... firmy radzą sobie na rynku? Okazuje się, że bardzo popularny wśród firm jest marketing szeptany. W przypadku 91% małych i 92% mikro firm, głównym narzędziem komunikacji produktów i usług jest tzw. marketing szeptany. Oprócz tego ok. 30% mikro i małych firm korzysta z materiałów drukowanych, czyli ulotek ...
-
Jak przenieść swój biznes do Internetu w czasach kryzysu?
... przychód. Dziś jednak, w czasach rozchwianej gospodarki, dla wielu przedsiębiorców Internet może być po prostu sposobem utrzymania się na rynku, z którego należy skorzystać, ... naruszenia. Wynika to z prostej zależności: intensywne inwestowanie w markę, jej promocję i marketing wiąże się z tym, że stajemy się coraz bardziej rozpoznawalni, a wraz z ...
-
Dzieci w sieci: potrzebna zwiększona kontrola rodzicielska
... dziecko konta/profilu np. FB, Instagrama, TikToka itp. – wskazuje Anna Falkowska Marketing Manager CEE z Trend Micro Polska. Bezpieczeństwo dzieci w sieci Nowa rzeczywistość, w której ... ok. 40% 8-12 latków i ok. 70% 13-16 latków – dodaje Anna Falkowska Marketing Manager CEE z Trend Micro Polska. Dobre praktyki dla rodziców w zakresie bezpieczeństwa ...
-
Shoper: listopad ucieszył e-commerce?
... co do tego, jak będą wyglądały tegoroczne święta, skłania do zakupu prezentów wcześniej - ocenia Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper. W ubiegłym roku nasilenie zakupów trwało kilka dni przed i kilka dni po Black Friday. W ... pierwszy niemal zrównała się z liczbą zakupów dokonanych za pomocą komputerów - zauważa Oliwia Tomalik, Marketing ...
-
Black Friday: jak nie nabrać się na chwyty marketingowe?
... online marki przygotowują dedykowane promocje i wynagradzają swoich najbardziej lojalnych klientów specjalnymi rabatami. Zakupy w sieci są wygodne i pozwalają oszczędzić czas. Ale Internet jest naszym przyjacielem również wtedy, gdy planujemy zakupy w sklepach stacjonarnych. Dedykowane strony www czy aplikacje pozwolą przygotować się na okres ...
-
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
... w wybrane posty w mediach społecznościowych (zainteresowania) lub wpisując pytania w wyszukiwarkę (stąd „internet wie”, jakich produktów poszukujemy). Również aplikacje lojalnościowe w sieciach handlowych ... sprzedaży umieścić więcej małych wózków lub koszyków. Drugi cel – to marketing. Z technicznego punktu widzenia nic nie stoi na przeszkodzie, aby ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... rynek reklamy internetowej w najbliższym czasie? Agencja Spicy Mobile przedstawia raport "Trendy w reklamie cyfrowej 2024", a w nim sześć najważniejszych wydarzeń, które zrewolucjonizują marketing w tym roku. Raport Spicy Mobile rzuca światło na dynamiczne zmiany w branży internetowej, podkreślając, jak istotne dla marketerów jest zrozumienie ...
-
Raport Elephate "Ranking blogów w e-commerce". Najsilniejsze strategie SEO i content marketingowe w świecie e-handlu
... blogów. Poprzez nasz raport dostarczamy rzetelnej wiedzy dla niemal wszystkich branż e-handlu oraz pokazujemy strategie, które przyniosły firmom inwestującym w content marketing i SEO mierzalny wzrost, a tym samym pozwoliły im osiągnąć przewagę konkurencyjną – mówi Wojciech Mazur, CEO w Elephate. Nieocenionym wkładem w analizę rynku e-handlu ...
-
IAB w nowym składzie
... tak na stanowiska Wiceprezesów Zarządu zostali powołani: - Dominik Kaznowski (PZU Życie) - Marketing - Artur Zawadzki (Global eMarketing) - Badania - Bartłomiej Zarębski (Onet.pl) - eCommerce - ... związane z segmentem reklamy internetowej oraz skierowana do firm akcja promocyjna "Internet też medium". W ramach projektu powstaje edukacyjny serwis ...
Tematy: iab -
Najwięcej grają kobiety
... największych na świecie dostawców Internetu, firmy AOL. Z przygotowanego przez Digital Marketing Services raportu dotyczącego demografii użytkowników gier sieciowych widać, że stereotypy dotyczące osób poświęcających najwięcej czasu na gry przez Internet mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. Grupą najbardziej zapalonych graczy okazały się być ...
-
Nowy serwis IAB
... współpracy Stowarzyszenia z agencją interaktywną OS3 multimedia i firmą RSI internet. Interactive Advertising Bureau to założona w USA w 1996 roku, działająca ... polskiego, indywidualnego charakteru. Jak mówi Dominik Kaznowski, Wiceprezes IAB, odpowiedzialny za marketing "Serwis będzie dalej rozwijany, zwłaszcza w zakresie publikacji nowych treści ...
-
Postanowiłem włożyć kij w mrowisko!
... jest nasz polski Internet. Gdzie głupota miesza się z cwaniactwem, a bezmyślność z indolencją? Kto na tym zarabia, a kto traci? ... powód wyjawił, ze wyłącznie dlatego, iż serwis tego niemieckiego producenta w odpowiedzi na zapytanie przez Internet przysłał mu instrukcję obsługi do jego samochodu - w kilku wersjach językowych, w ciągu tygodnia i na ...
Tematy: -
Skuteczny link sponsorowany
... / PricewaterhouseCoopers: Internet Ad Revenue Report for Q2 2003, http: //www.iab.net/ 2 Raport Consumer Preferences to Paid Search, Nielsen Reel Research, czerwiec 2003, http://www.iab.net/ 3 za Google, więcej: https://adwords.google.com/select/faq/network.html#1 Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce ...
-
Blog jako narzędzie marketingowe
... polskojęzycznych, polecam adresy: , oraz niedawno udostępniony . Grzegorz Mazurek, pracuje w firmie K2 Internet jako Project Manager. Jest specjalistą w zakresie e-PR oraz badaczem zjawiska wirtualnych społeczności i społeczeństwa informacyjnego, kontakt: grzegorz.mazurek@k2.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
E-urząd w Polsce i Europie
... pracy sektora publicznego. Badania, których sponsorem była firma Cisco Systems przeprowadziła Momentum Research Group należąca do firmy konsultingowej Incepta Marketing Intelligence z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Podstawowym wynikiem badań jest spostrzeżenie, że wdrożenie wszystkich najlepszych procesów zidentyfikowane w ramach Net Impact 2004 ...
-
Reklama internetowa VII 2005
... internetowych, przeprowadzono na terenie Polski w lipcu 2005 roku. Zdecydowanie dominującą branżą na rynku reklamy internetowej w lipcu 2005 była branża „Finanse i marketing”. Okazuje się, że 40,15% reklam emitowanych na stronach WWW to reklamy produktów i usług należących do tej branży. Kolejne branże ...
-
Jakie webmaster robi błędy
... to stron, zawierających dużo zdjęć, konstruowanych w technologii Flash, szczególnie jeżeli obraz zawiera dużo skomplikowanych elementów animacyjnych. Zbyt nowoczesna technologia Internet rozwija się bardzo szybko, jest więc coraz większy wybór przeglądarek, z których korzystają Internauci. Może się okazać, że użytkownicy starszych przeglądarek ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
... jest wystarczający? W USA już ponad 80% internautów w korzysta z sieci poszukując tematów związanych ze zdrowiem. Co ciekawe, eksperci wypowiadają się, iż Internet stał się bardziej wiarygodnym źródłem informacji o lekach niż telewizja i radio oraz sami aptekarze. Czy wraz ze wzrostem wymagań użytkowników Internetu ...
-
Polski rynek telekomunikacyjny
... w zakresie usług w sieci stacjonarnej, ruchomej, usług dostępu do sieci Internet oraz usług odbioru programów telewizyjnych. Badanie przeprowadzono na 1616 osobowej ... Dostępność Internetu jest w Polsce zróżnicowana. Niespełna połowa Polaków korzystała z sieci Internet w ciągu ostatniego miesiąca (45%), z czego najwięcej osób łączyło się z siecią we ...
-
Akademia PARP przedłużona do 30 VI 2008r.
... MŚP Negocjacje handlowe w MŚP Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP Ochrona własności intelektualnej i przemysłowej Marketing internetowy i e-commerce w MŚP Każdy uczestnik Akademii PARP, który ukończy szkolenie może uzyskać certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę, a także wziąć udziału ...
-
Klienci a rynek telekomunikacyjny 2008
... posiada w swoim gospodarstwie domowym komputer. Prawie cztery piąte (79,6%) gospodarstw domowych posiadających komputer ma w domu dostęp do sieci Internet. Większość Polaków korzystała z sieci Internet w ciągu ostatniego miesiąca (59,1%), z czego najwięcej osób łączyło się z siecią we własnym domu lub w pracy. Polscy użytkownicy Internetu ...