-
Bankowość elektroniczna nie wystarcza. Klienci potrzebują oddziałów
... informacji i analizuje produkty zdalnie, aby następnie proces zakupu dokończyć w oddziale lub call center. Z tego względu banki muszą starannie ustalać priorytety swoich inwestycji cyfrowych, ... także operatorów BNPL, którymi mogą być zarówno banki, jak i firmy fintech czy platformy e-commerce. W części krajów większość transakcji BNPL obsługiwana ...
-
Debiut Genesys Express na polskim rynku
... własnego multimedialnego Contact Center, w dowolnym małym lub średnim przedsiębiorstwie. Genesys oferuje rozwiązania dla call contact center przeznaczone głównie dla dużych przedsiębiorstw. Wprowadzenie na rynek Genesys Express, kierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), ma na celu poszerzenie oferty firmy i stworzenie szans rozwoju ...
-
Nowe oferty pracy IX 2009
... 9 tysięcy posad. Stosunkowo szybko znajdą też pracę osoby poszukujące pracy w działach obsługi klienta lub call center - we wrześniu przedsiębiorstwa poszukiwały ponad 4 tysiące osób na te stanowiska. Firmy - zapewne w związku ze spowolnieniem - postanowiły również "przewietrzyć" gabinety kadry kierowniczej. W sekcji "zarządzanie" pojawiło się ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2011
... ludzi Jak czytamy w raporcie, zdecydowanie najlepszy w II kwartale okazał się maj, w którym firmy zamieściły blisko 30 tys. ofert. Wśród branż na 1. miejscu niepodzielnie panował handel i ... (prawie 15 tys. ofert). Równie dużo poszukiwano osób do działów obsługi klienta i call center (prawie 14 tys.), ale na brak ofert pracy nie miały też co narzekać ...
-
Polscy pracownicy a samozatrudnienie
... Przedsiębiorczości, dane firmy SMG/KRC. Wynika z nich, że odsetek ankietowanych prowadzących firmy wzrósł z 5% w 2009 r. do 13% w roku bieżącym. Do założenia firmy ... specjalizujące się w audycie i podatkach, a także pracujące w działach obsługi klienta i call center oraz osoby odpowiedzialne w firmach za logistykę i transport (twierdzi tak po 7% ...
-
Czym jest telefonia SIP i jak ją wykorzystać w biznesie?
... , oprócz dużych korporacji, także firmy z sektora MŚP. Gdzie najlepiej sprawdza się SIP? Głównymi zainteresowanymi, wykorzystującymi telefonię SIP, są przedsiębiorstwa dla których telekomunikacja stanowi jeden z filarów działalności, a więc posiadające call center bądź w formie bardziej rozbudowanej – contact center. Dzięki użyciu aparatów opartych ...
-
Jakie będzie Euro 2012?
... , gdy tuż przed Euro ulotki i materiały promocyjne przygotowują różnego typu firmy, dostawcy rozrywki, a także lokale. - Oprócz piłkarskich emocji turniej oznacza większe ... Technologii Holicon, jednej z czołowych firm call/contact center w Polsce. Gotowe jest Centrum Bezpieczeństwa Warszawy – call center, w którym znajdą się operatorzy numeru ...
-
I etap konkursu na Telemarketera Roku zakończony!
... w historii konkursu „Telemarketer Roku” jurorzy - do odsłuchania i oceny ponad 1000 rozmów konsultantów - wykorzystywali oprogramowanie Partnera Technologicznego Konkursu firmy ZOOM do zarządzania jakością w call center. – powiedział Liam Anderson, Konsultant do spraw zarzadzania jakością w ZOOM, który współpracował z jury konkursu - Jak to czasami ...
Tematy: Telemarketer Roku -
Miniaturowy komputer od Asusa: VivoStick dostępny w Polsce
... się również jako rozwiązanie dla zastosowań biznesowych, komercyjnych i edukacyjnych. VivoStick można wykorzystać jako platformę thin client dla call center, szkolnego laboratorium komputerowego czy małej firmy. Oparty o oprogramowanie wbudowane moduł Trusted Platform Module (TPM) chroni wewnętrzne struktury danych przez zewnętrznymi zagrożeniami ...
-
Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?
... sposób nabywania usług przez klientów. Po roku wyraźnie widać, że firmy te rzeczywiście zdobywają rynek i współpraca z nimi połączona z dobrą obsługą klienta może ... spójnej komunikacji i wysokiej jakości obsługi. 79% abonentów korzysta z salonów firmowych, z call center – 76%, z czatów internetowych – 77%, a z poczty e-mail – 73%. Zadowolenie ze ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w VIII 2017
... z obszarów: IT - Rozwój oprogramowania, IT - Administracja, Call Center oraz Obsługa Klienta. Jobile to nowa usługa rekrutacyjna w portfolio GoldenLine, której podstawą jest realizacja direct search w imieniu klienta. HR Researcher zarówno wykonuje direct search w imieniu firmy, jak również przeprowadza selekcję nadesłanych aplikacji. Pracodawca ...
-
Bazy danych wzajemnie udostępniane
... prawna opracowująca prawne założenia projektowe, o ile wewnętrzny dział prawny firmy nie będzie miał doświadczenia w realizacji projektów związanych z ochroną danych osobowych. Kolejnym partnerem będzie firma (agencja reklamowa, marketingowa, call center), która zaprojektuje i zrealizuje działania komunikacyjne z zastosowaniem udostępnionych baz ...
Tematy: -
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
... zorganizowanego podejścia do zarządzania wartością klienta dla firmy, a nie działań przypadkowych. Badania wykazują, że firmy, zacieśniające kontakty z klientami i oferujące im ... produktów, a więc sprzedawcy, serwisanci, pracownicy działów obsługi klienta czy call center, czy nawet recepcjoniści i sekretarki, odgrywają bardzo istotną rolę w procesie ...
-
Rynek outsourcingu szybko się rozwija
... sprzedaży - głównie pionu call center. Ważnym czynnikiem warunkującym rozwój rynku jest poszukiwanie innowacyjnych, bardziej zaawansowanych rozwiązań przez klientów firm outsourcingowych. Jednym z przykładów jest rozszerzanie działalności na nowe, starannie wybrane punkty sprzedaży, w których dotąd produkt lub usługa firmy nie były jeszcze obecne ...
-
Upadłości firm I-VI 2013
... . Do firm zajmujących się usługami zdrowotnymi, gastronomicznymi czy reklamowymi dołączyły firmy świadczące usługi ochrony mienia czy call center. Jak co miesiąc – w związku z problemami budownictwa w statystyce upadłości są też firmy nadzorujące inwestycje, doradztwa technicznego czy architektonicznego oraz dzierżawy urządzeń budowlanych. Nadal ...
-
Nietrafiona rekrutacja pracowników - co dalej?
... stanowisk o krótkim cyklu życia – np. w call center, gdzie w procesie negocjacji minimalizowane są koszty całości rekrutacji. Ponadto, gwarancja jest jednym z elementów negocjowanych i często nie objętych wytycznymi korporacyjnymi po stronie klienta. Często słyszymy, że ustalenia globalne dla firmy zakładają 30-dniowy termin płatności albo, że ...
-
BIG InfoMonitor: zaległości firm wzrosły "tylko" o 0,9 mld zł, pomogła tarcza?
... . Kolejne zarejestrowane tu branże, a jest to m.in. organizowane kongresów i targów, call center, ochrona budynków, detektywi czy firmy sprzątające oraz dbające o zieleń, nie powiększyły już zaległości ... proc. przeterminowanych zobowiązań i mają ich ponad 543 mln zł. Wyróżniają się też firmy meblarskie, gdzie po wzroście o ponad 4 proc. jest 274 mln ...
-
Outsourcing usług w długach. Zadłużenie firm to ponad 155 mln zł
... najmocniej zadłużona Przedsiębiorstwa specjalizujące się w obsłudze administracyjnej biur, jak prowadzenie recepcji, księgowości, call center oraz archiwizowanie i niszczenie dokumentów, muszą kontrahentom oddać 18,6 mln zł. Kwota ta obciąża 693 firmy. Spośród wszystkich segmentów outsourcingu mają one największe średnie zadłużenie, które wynosi 26 ...
-
Sybase Polska zapowiada wzrost przychodów
... rozwinąć i uporządkować ofertę w obszarze integracji aplikacji. Kolejna akwizycja dotyczyła firmy OnePage, dzięki czemu firma rozszerzyła ofertę portali dla przedsiębiorstw. W grudniu ... jak system billingowy, system automatycznej aktywacji przez Internet, systemy typu Call Center i wielu innych. Zawarte zostało również porozumienie z TP Internet, ...
-
Hot spot z Veracomp
... i korporacji. Dodatkowo, dystrybutor zapewni im pomoc techniczną poprzez: Call Center – telefoniczne centrum obsługi przed zakupem oraz HelpDesk – internetowe ... chwili mieć łatwy i bezpieczny dostęp do internetu bez naruszania polityki bezpieczeństwa firmy." Według firmy badawczej IDC, popyt na publiczne punkty bezprzewodowego dostępu do internetu ( ...
-
Nowe oferty pracy II 2010
... zatrudnienia są bardzo wstrzemięźliwe – duże firmy duże nadal planują redukcję zatrudnienia, natomiast małe i średnie firmy - niewielki wzrost. Stabilizacja? W drugim miesiącu ... tys. 710 ofert pracy. W ofertach pracy mogą przebierać również chętni do pracy w call center oraz działach obsługi klienta – na osoby chcące pracować w tej branży czekało ...
-
Nowe oferty pracy X 2010
... wskazuje na wysokie ryzyko, ograniczające możliwości rozwojowe przedsiębiorstw - za poważne zagrożenie firmy uznają zmiany regulacji prawnych dotyczących branż, w których działają. Dla ponad 25 ... stała i zawiera się w zestawie "Sprzedaż", "Obsługa klienta / Call center" oraz "Informatyka / Telekomunikacja", to mocno zmienia się struktura branżowa ...
-
Dobrze płatna praca istnieje, brakuje odpowiednich kandydatów
... wielowymiarowe analizy, łączące dane pochodzące z różnych działów firmy, są w stanie określić, jak sezonowość wpływa na przychody firmy, czy też które akcje promocyjne są ... się dla wielu koncernów centralą na region Europy Środkowo – Wschodniej. W przypadku call center znajomość języków obcych jest warunkiem koniecznym otrzymania zatrudnienia. Co ...
-
Czy sektor BPO/SSC będzie się bił o biura?
... centra usług wspólnych stawiają głównie na aglomeracje pozawarszawskie. W miastach regionalnych firmy z tego sektora odpowiadają za wynajem około połowy powierzchni biurowej. W ... telekomunikacyjna i touroperatorzy. Polski rynek outsourcingu to już nie tylko księgowość i call center, ale także usługi prawnicze, windykacyjne, czy zarządzanie budynkami ...
-
Wynagrodzenia 2016. Raport płacowy Sedlak & Sedlak
... wsparcia. Przez pracowników wsparcia rozumiemy osoby odpowiedzialne za właściwe funkcjonowanie mienia firmy (jak np. elektrycy, mechanicy), asystentów działów, stanowiska sprzedażowe (np. sprzedawcy, telemarketerzy, konsultanci call center), czy pracowników sprzątających, kierowców, dozorców. Z wykresu poniżej wynika, że wynagrodzenie pracowników ...
-
Unikaj frazesów, czyli jak tworzyć interesujące oferty pracy?
... pojawiają się wśród kandydatów aplikujących na takie stanowiska, jak: kierowca, przedstawiciel handlowy, kasjer, pracownik produkcji, call center i administracja biurowa. Są to: NORMALNOŚĆ Kandydaci mają poczucie, że firmy przeceniają wagę benefitów w postaci owoców czy świeżej kawy, które są jedynie dodatkiem uprzyjemniającym dzień. Znacznie ...
-
Praca zdalna: szansa czy zagrożenie?
... postępy prac w zespołach projektowych, technicznych czy pracujących na systemach (call center, księgowość), o tyle trudniej już o kontrolę pracy koncepcyjnej. Natomiast zdalne ... sceptycy, powinni obserwować uważnie wpływ pracy zdalnej na wyniki finansowe firmy, zaangażowanie pracowników oraz ich efektywność – mówi Magdalena Bylinowicz. Zapewne ...
-
Przyszłość, nadzieje i zagrożenia oczami CEO
... poziomie, jednak można zaobserwować znaczącą zmianę w skali potencjalnych transakcji. Firmy nadal rozważają transakcje M&A i konsolidację jako istotną ścieżkę rozwoju. Mniej ... i wykorzystanie AI wyeliminują powtarzalne prace wykonywane według ustalonego algorytmu (np. call center) albo wymagające prostej analizy danych ogólnie dostępnych w sieci (np ...
-
Rynek pracy spowolnił, ale ofert pracy nie brakowało
... jednak znacznej zmianie, podążając w kierunku bardziej zracjonalizowanego podejścia do rekrutacji. Firmy nie przestały zatrudniać, co widać między innymi w rekordowej liczbie klientów ... zainteresowane kategorią internet / e-Commerce / nowe media (51%) oraz pracownicy call center (40%). Pracownicy fizyczni niezmiennie w TOP3 Niezmiennie od lat praca ...
-
Redukcja etatów najczęściej z przyczyn ekonomicznych
... inteligencji prowadzą do eliminacji mniej złożonych procesów w sektorach BPO/SSC oraz call center, co skutkuje optymalizacją struktur i ograniczeniem miejsc pracy. ... – podsumowuje szef Talent Solutions. Dopasowanie liczby pracowników do aktualnych potrzeb firmy kluczem do stabilizacji zatrudnienia Nie wszystkie jednak zmieniają poziom zatrudnienia ...
-
Praca tymczasowa: profil pracownika
... , pracownicy produkcji. Dość spora część pracowników tymczasowych to pracownicy call center, a zwłaszcza telemarketerzy. W Europie do tych stanowisk dochodzą stanowiska biurowe, ... z obserwacji Work Express wynika, że chętnych do pracy nie brakuje. Zachodnie firmy już dawno doceniły korzyści płynące z pracowników tymczasowych, powoli przekonują się ...
-
Mobilność zawodowa w cenie
... z nowymi wyzwaniami oraz zapobiega wypaleniu zawodowemu. Warto wspomnieć również o pracownikach call center, którymi często są studenci dopiero debiutujący na rynku pracy, którzy rzadko ... danym stanowisku, proponują im zmianę na zazwyczaj wyższy etat w hierarchii firmy, dzięki czemu zatrzymują wartościowego pracownika. Taka zmiana możliwa jest także ...
-
Lubisz podróże? Szukaj pracy w...sprzedaży
... specjaliści działają standardowo w wyznaczonym przez pracodawcę regionie, jednak dodatkowo muszą być gotowi na reprezentowanie firmy na szkoleniach oraz konferencjach, także zagranicznych. Obsługa klienta – nie musi oznaczać pracy w call center Jak wynika z analiz ogłoszeń o pracę zamieszczonych w portalu Pracuj.pl, specjaliści obsługi klienta są ...
-
W BPO/SSC jest praca dla młodych
... relokacyjne czy dofinasowania do certyfikatów specjalistycznych. Z racji konieczności pracy w języku obcym, firmy często finansują swoim pracownikom również kursy języków obcych. – Praca w BPO/SSC wciąż jeszcze kojarzona jest niekiedy z zatrudnieniem w call center, w którym niewiele można się nauczyć, ale to błędne wyobrażenie, – przekonuje Justyna ...
-
Usługi elektroniczne, czyli tniemy koszty w małej firmie
... z artykułami biurowymi Skorzystać z outsourcingu sił sprzedaży lub zamówić kampanię realizowaną przez call center Wziąć udział w szkoleniu e-learningowym lub wycenić bądź zamówić szkolenie stacjonarne Wynająć samochód na potrzeby firmy Uzyskać finansowanie w postaci kredytu bankowego – Poprzez zaawansowane technologicznie rozwiązania dana platforma ...