-
Inwestowanie w Tajlandii: dlaczego warto i jak zacząć?
... prowadzona jest nie tylko produkcja czy montaż – znajdują się tu między innymi zespoły ds. badań i rozwoju, działy obsługi i serwisu, czy biura reklamy i marketingu. Najciekawsze kierunki inwestowania i współpracy W Polsce „kierunki azjatyckie” kojarzą się zazwyczaj z importem i handlem oraz rynkiem turystycznym. Tajlandia oferuje o wiele więcej ...
Tematy: Tajlandia, działalność gospodarcza w Tajlandii, działalność gospodarcza, prowadzenie działalności gospodarczej, własny biznes, własna firma, polskie firmy za granicą, działalność gospodarcza za granicą, rejestracja firmy za granicą, inwestycje za granicą, inwestowanie za granicą, firma za granicą -
Oferty turystyczne same znajdą klientów
... reklamy osobistej, niektóre biura ...
-
Na jakie formy promocji stawiają deweloperzy?
... . Ofertę prezentujemy także na targach mieszkaniowych. Marcin Komuda, kierownik Biura Sprzedaży w firmie Profbud Ze względu na silną konkurencję rynkową ... ofertowymi portalami internetowymi. Z tradycyjnych źródeł reklamy wykorzystujemy katalogi, gdzie szczegółowo prezentujemy dane inwestycji, a także reklamy banerowe na budynkach i pojazdach ...
-
Zakup mieszkania bez wychodzenia z domu? Jak deweloperzy komunikują się z klientami
... reklamy niż profesjonalna strona internetowa lub dobrze prowadzony profil w social media, bardzo często jest to również wyznacznik wiarygodności firmy. Patrycja Pilarczyk z biura ... potrzebne odpowiedzi na nurtujące go pytania. Hanna Brygier, specjalista ds. reklamy w firmie Greenbud Development Przejście do sieci jest ważnym krokiem dla każdego z ...
-
Powiększone IAB Polska
... pozostałymi oddziałami stowarzyszenia i organizacjami rynku reklamowego na świecie. Na stanowisko Dyrektora Biura Prawnego IAB Polska została powołana Ewa Mielczarek (PSE Info). Jak ... nową grupę roboczą pod nazwą Biuro Reklamy IAB, w skład której wejdą przedstawiciele portali i sieci reklamowych. Biuro Reklamy IAB zajmie się opiniowaniem standardów ...
Tematy: iab polska, iab -
Prudential House i przedwojenne polisy przetrwały
... swoich reklam na blankietach telegramów. Działało to tak, jak dzisiejsze reklamy przesyłane pocztą elektroniczną. Na uwagę zasługuje jednak to, że „Prudential” publikował ... właśnie Prudential stał się symbolem nieugiętości i walki Warszawy. Z zachowanych akt biura londyńskiego Prudential Assurance Company Limited wynika, że w 1939 roku w Polsce ...
-
Idealne CV i list motywacyjny
... przed takim samym problemem, przed jakim stoją ludzie z działu reklamy: jak obmyślić reklamę swojego produktu (w jego przypadku chodziło o własną osobę), ... Przyciągające uwagę? A czy nie przyciąga jej większość opowieści o trofeach wędkarskich? W ten sposób chłopak z biura zaczął pracować w reklamie, a w końcu założył prężną firmę reklamową noszącą ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... podmiotów prowadzących działalność e-biznesową w postaci sklepu internetowego, wirtualnego biura podróży lub chociażby serwisu informacyjnego chciałaby powiększyć grono potencjalnych ... naruszać ustawy o ochronie danych osobowych. Zatem firma oferująca taki rodzaj reklamy, najczęściej duże portale, nie przekazuje żadnych danych (nawet adresu e-mail), ...
-
Polacy chętnie oglądają wideo w internecie
... 78%). Co dziesiąty respondent przegląda filmy podczas przerwy w pracy lub w podróży do biura, domu czy na uczelnię. Content musi odpowiadać na moje potrzeby ... %, a najlepszy film uzyskał wynik na poziomie 98,7% – oraz dopasowania rzeczywistych odbiorców reklamy do zakładanej wcześniej grupy docelowej (Affinity Index) – od 78% wzwyż. – Współpracują z ...
-
Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?
... wskazać potencjalnemu klientowi nieoczywistą lokalizację. Inwestujemy również w nasze biura sprzedaży. Chcemy, żeby były nietuzinkowe i jak najlepiej oddawały ... Justyna Ciesielka, specjalista ds. sprzedaży w Planetbud Development Najskuteczniejszą formą reklamy jest zawsze tzw. marketing szeptany. Zadowoleni mieszkańcy z naszych ukończonych ...
-
Spam: co należy wiedzieć?
... używającej flashplayera. Dzięki temu spamerzy omijają filtry antyspamowe, gdyż cała treść reklamy znajduje się np. w filmiku podanym w linku, a nie w samej wiadomości. Bardzo ... o promocji na stronie internetowej, a jej szczegóły możemy także poznać dzwoniąc do biura obsługi klienta. Poza drogą prawną użytkownicy np. smartfonów mogą zainstalować w ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... przykładem są Chojnice, które w fantastyczny sposób docierają do lokalnych odbiorców produktów mlecznych przez zabawną formę reklamy i nowatorskie podejście do tradycyjnego produktu - mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor biura Polskiej Izby Mleka. W Kaliningradzie 17 maja 2009 r. odbył się I Międzynarodowy Dzień Mleka, zorganizowany przez Mlekovitę ...
-
Spam z ofertą pożyczkową
... serwisy takie jak YouTube. Zamawiając masowe wysyłki spamowe, firmy często tworzą reklamy promujące ich usługi i wrzucają je na YouTube’a. Następnie wysyłają masowo e-maile ... dużego zaufania odnośnie adresu e-mail, ostatni z kolei sugeruje, że pożyczkodawca nie posiada biura, co rzuca cień wątpliwości na jakość świadczonych przez niego usług. ...
-
Wakacje 2015: Portugalia droższa o 400 złotych
... chwilę fragmentem strony 16-tej, który zajmuje raptem 2,5 procent całości raportu (wyłączając reklamy). Już na jej samym początku dowiadujemy się, że zysk netto danego ... tylko pofatygować . Dlaczego autor tego nie zrobił – znów nie wiadomo. Wymieniłem trzy biura, bo mają one dużego pecha w tym raporcie. Największego ma niewątpliwie Grecos ...
-
Kiedy przedsiębiorca popełnia czyn nieuczciwej konkurencji?
... odróżniającym. Co istotne czynu nieuczciwej konkurencji zakresie nieuczciwej lub zakazanej reklamy, w rozumieniu art. 16 uznk, dopuszcza się również agencja reklamowa albo inny ... zapłaty, zawierającego ostrzeżenie o zamiarze przekazania danych do biura, z podaniem firmy i adresu siedziby tego biura. III. Odpowiedzialność cywilna i karna z tytułu ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... przy wyborze lokalu, przez możliwość pozyskania kredytu, a nawet dostęp do biura projektowego. Przewidujemy, że w 2020 roku z jego usług skorzysta ponad 4,5 mln osób ... niż samo ogłoszenie. Możemy wybrać dużo więcej opcji targetowania i wyświetlać reklamy osobom które weszły w interakcję z naszą firmą albo nawet konkurencją. W dzisiejszych czasach ...
-
Co Polacy wiedzą o architekturze?
... raz korzystały z porad biura architektonicznego, częściej deklarują zainteresowanie architekturą jako taką. Co 5 Polak przynajmniej raz korzystał z usług biura architektonicznego. Polskie ... Polska , 66% Polaków uważa, że reklamy bardziej zaśmiecają niż poprawiają wygląd krajobrazu, a 68% badanych twierdzi, że reklamy w Polsce są nieciekawe i na ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
... końcu zestawienia promocja regionów turystycznych (13%, 23 miliony) i miejsc noclegowych (12% i 22 miliony). Biura podróży najchętniej reklamują usługi turystyczno-wypoczynkowe. W przypadku gastronomii dominują reklamy restauracji, a spośród miejsc noclegowych najchętniej promują się hotele. W kategorii transport publiczny, koleje i linie lotnicze ...
-
Jak wybrać dobry lokal biurowy?
... powinny znaleźć się również uzgodnienia dotyczące możliwości zamontowania szyldu lub reklamy zewnętrznej na fasadzie budynku. W przypadku działalności wymagającej niezawodnej ... 5 mkw. Absolutnym minimum w tym wypadku jest 3,5 mkw. Powierzchnia wynajmowanego biura powinna uwzględniać najbliższe plany rozwojowe związane z naszą firmą. Pozwoli nam to ...
-
Kolej na Ad-verto
... stanowią aktywną mobilną i atrakcyjną grupę docelową - stwierdza Marek Nitkowski, Dyrektor Biura Marketingu, 'PKP Przewozy Regionalne' Spółka z o.o.: "Liczymy na to, że ... wykorzystania koperty do celów marketingowych. Koperta Ad-verto może być nośnikiem reklamy tradycyjnej, zawierać na skrzydle kupon rabatowy lub konkursowy, służyć jako ...
-
Promocja w segmencie B2B
... dobra może to być zarówno prezes firmy, jak i dyrektor handlowy czy kierownik biura. Na poziomie marketingu często popełniany bywa duży błąd w definicji. Grupa ... coraz większe uzasadnienie. Przykłady takiego myślenia widać coraz częściej na rynku. Reklamy telefonii komórkowych czy oferty samochodów dla biznesu doczekały się zasięgowych reklam w ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... , zwraca uwagę na szereg detali. Takie cechy jak położenie, wygląd biura, wystrój wnętrza wpływają na pierwsze wrażenie i budują wizerunek firmy. Podobnie jest ... usługi czerpią zyski z wyświetlania reklam na stronach użytkowników. W przypadku strony firmowej, reklamy mogą negatywnie wpłynąć na jej wizerunek. Każdy przedsiębiorca wie, że ...
-
Ewolucja spamu IV-VI 2012
... kuponowy zawłaszczył część legalnej reklamy zawartej wcześniej w spamie. Nie powinno to nikogo dziwić – serwisy kuponowe są legalne, a ten rodzaj reklamy jest skuteczniejszy. ... albo przymierza się do tego. Można przyjąć, że w Rosji biura podróży niemal całkowicie zaprzestają zlecania kampanii spamowych i wykorzystują teraz serwisy kuponowe. W II ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... Wzrost ten będzie wynikał z silnej dynamiki sektora mobilnego, mediów społecznościowych oraz segmentem reklamy VOD. Kino i radio raczej nie mogą liczyć na wzrosty ... kina, teatry i tzw. czas wolny (-6,4%). Wydatki ograniczą również producenci odzieży (-6%), biura podróży (-4%) i branża motoryzacyjna (-2,8%). Stabilne pozostaną wydatki takich branż ...
-
Małe firmy na bakier z IT
... osiągnięcia konkretnych efektów biznesowych. Czytaj także: - Małe firmy bez własnego biura - Dotacje unijne nie dla mikrofirmy? Głównym kryterium wyboru technologii (dla ... marketing. Połowa ankietowanych przyznaje, że korzysta z reklamy w social mediach (51%), email marketingu (37%), czy innych form reklamy online (21%). Co piąta firma korzysta ...
-
Małe agencje reklamowe mają duże długi
... wydawnictwa, przygotowujące m.in. foldery, ulotki i gazety firmowe dla klientów. Świat reklamy jest postrzegany przez pryzmat wielkich, sieciowych agencji, obsługujących duże ... uczciwego klienta - mówi Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Najwięcej zadłużonych agencji reklamowych, które figurują w ...
-
Wakacje 2016: zamachy terrorystyczne zaszkodzą turystyce?
... to przy bardzo wysokich wydatkach na promocję sprzedaży (w tym na reklamy telewizyjne) w rezultacie czego najprawdopodobniej krótkoterminowe koszty z tym związane ... poprzednim zestawieniu cen (z końca października), a także na początku listopada niektóre biura podróży nie miały jeszcze całkowicie wprowadzonej lub były w trakcie uzupełniania swojej ...
-
Biuro Google w Polsce
... oddziale Google. Z oficjalnych informacji wynika, że celem biura Google będzie wzmocnienie pozycji programów reklamowych Google na polskim rynku reklamy internetowej, wprowadzone mają zostać nowe programy partnerskie dla polskich firm, głównie internetowych sieci reklamowych. Otwarcie biura Google w Polsce podkreśla fakt, iż Polska staje się ...
Tematy: google, wyszukiwarki internetowe -
Sekrety wielkich handlowców
... nie poprosi. Są bardziej skłonni powiedzieć "tak" podczas osobistego spotkania. Dlatego Rainmakerzy wychodzą z biura i idą do biura klienta. Nie sprzedasz piwa, siedząc przy biurku. Nie sprzedasz w ten sposób również reklamy, ubezpieczenia, urządzeń do rezonansu magnetycznego, książki, oprogramowania komputerowego. Nie sprzedasz wiele, jeśli nie ...
-
Mapa Rynku Pracy - Maj 2003
... i mają już komplet zatrudnionych. Z drugiej strony branża turystyczna przeżywa kryzys - biura podróży spodziewają się w tym roku spadku wpływów w związku z zagrożeniem ... skierowały media - mogło mieć na to wpływ sezonowe ożywienie na rynku reklamy co potwierdzają tytuły najbardziej poszukiwanych stanowisk w tej grupie zawodowej - Art Director i ...
Tematy: -
Siedem Mitów o Biznesie
... ale to fakt. Reklama jest w wielu wypadkach bardziej szkodliwa niż jej brak. Z niewystarczającej reklamy poza tym można się stosunkowo łatwo wygrzebać - przereklamowanie zaś może naprawdę ... , stanowi czasem wartość. Ale nawet taki pomysł nie jest łatwy do sprzedania. Biura patentowe w Stanach roją się od ludzi z dobrymi pomysłami, których nikt jakoś ...
Tematy: -
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... to nie tylko koszty poniesione na inwestycje, ale także koszty reklamy i zdobycia reputacji. Zasoby strategiczne wynikające z poniesionych kosztów nieodwracalnych są bardzo ... spółki handlowej wejście na nowe rynki związane jest z otwarciem oddziału, biura czy też przedstawicielstwa. Jest to dużo bardziej kosztowne i czasochłonne. Wykorzystują ...
-
UOKiK zakwestionował praktyki 7 banków
... m.in. czy umowy i regulaminy nie zawierają sprzecznych z prawem postanowień, a reklamy rzetelnie informują o oferowanych produktach i usługach. Niestety, przedsiębiorcy często o tym ... na przekazywanie wszystkich informacji, które są tajemnicą bankową, do Biura Informacji Gospodarczych. Prawo daje taką możliwość, ale nie w każdym przypadku – określa, ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... Facebook już to robi, pytanie tylko kiedy Twitter i Pinterest otworzą swoje biura reklamowe nad Wisłą? – dodaje. – Wszystkie zmiany algorytmu Facebooka, gdzie ... pieniędzy będzie nam towarzyszył też w 2014 r. – dodaje. Konieczność zwiększania budżetów na reklamy, żeby dotrzeć do nowych użytkowników zachęci marketerów do budowania mniejszych, ale ...
-
Crowdfunding. Jak internauci finansują firmę?
... (np. robot dla dzieci) lub coś wyjątkowego, np. podróż do biura założycieli danej firmy, wspólne zdjęcia czy dany produkt w wersji unikalnej (np. z grawerem ... zasięg kampanii. Z kolei segmentację i grupy potencjalnych klientów, do których skierujemy reklamy, warto przygotować co najmniej dwa miesiące wcześniej. Równie istotny jest film promujący ...