-
Plany polskich pracodawców I 2014
... Co ważne, w ujęciu terytorialnym plany zatrudnieniowe są bardzo podobne w każdym z pięciu wyodrębnionych w badaniu regionów. „Z naszego badania wyraźnie wynika, że pracodawcy nastawieni są przede wszystkim na zwiększenie zasobów produkcyjnych i sił ... firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje ...
-
Dotacje unijne w świetle nowej perspektywy budżetowej
... Europejskiej. Środki z tego koszyka dysponowane są przez KE bezpośrednio lub poprzez podlegające jej agencje. Ze środków tych zasilane będą liczne programy, do których aplikować mogą ... najczęściej do czynienia. MRR analizuje dostępne dane oraz czeka na wyniki badania Banku Światowego, aby podjąć ostateczne decyzje w tym zakresie. Decyzje te będą z ...
-
Branża farmaceutyczna w dobrej kondycji
... kryteriów autoryzacji nowych związków medycznych przez agencje rządowe. Uzyskanie pozwolenia na wypuszczenie innowacyjnego leku na rynek jest coraz trudniejsze, a przez to także bardziej kosztowne”, mówi Karine Berger. Negatywny wpływ zmian rynkowych na ofertę farmaceutycznych gigantów Z badania Euler Hermes można wysnuć następujące wnioski ...
-
Plany polskich pracodawców VIII 2012
... bieżącej, piętnastej edycji badania, zostały zrealizowane w okresie od ... badania jest przeprowadzana na reprezentatywnej ze względu na wielkość firmy i region próbie 300 firm (margines błędu statystycznego dla próby N=300 wynosi 5,64%). Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje ...
-
Plany polskich pracodawców X 2014
... pracodawców, którzy gotowi są dać lepiej zarobić tym, których teraz zatrudniają – podsumowuje wyniki badania Prezes PAIiIZ Sławomir Majman Informacje o badaniu: Plany Pracodawców to sondaż Instytutu Badawczego Randstad, w którym ... Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje ...
-
Suplementy diety – Polacy nie mają nic przeciwko
... internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI) przez agencję SW Research. Celem badania było uzyskanie informacji na temat tego, jak Polacy postrzegają suplementy ... – percepcja i komunikacja” został przygotowany przez Grupę On Board tworzonej przez agencje On Board PR Ecco Network i Think Kong. Do współpracy przy opracowaniu ...
-
Zachowania konsumentów: codzienne zakupy Polaków
... Polsce. Dzięki niemu możliwy jest jednolity pomiar ruchu w serwisach internetowych. Wynikami badania posługują się gracze rynku internetowego: właściciele serwisów www, podmioty oferujące usługi związane z reklamą internetową - domy mediowe, agencje interaktywne, podmioty rynku e-commerce, inwestorzy oraz bezpośredni reklamodawcy. Projekt badawczy ...
-
Marketing mobilny w Australii
... konsumenta”. Ze strategii marketingu mobilnego korzystają przede wszystkim agencje reklamowe, wydawnictwa, stacje radiowe, stacje telewizyjne, „marki młodzieżowe” (np. ... bez przeciążania biura obsługi klienta • utrzymanie i zwiększenie długoterminowego użycia usług. Badania Orange wskazały na dwa główne powody, dla których użytkownicy nie korzystali z ...
Tematy: marketing mobilny, marketing -
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... badawczy pod kierunkiem dr Grzegorza Mazurka z WSPiZ im. L. Koźmińskiego przeprowadził kompleksowe badania nad zastosowaniem marketingu internetowego w spółkach giełdowych. Badaniu poddano całe spektrum narzędzi i ... powinny ucieszyć zarówno sieci reklamowe obecne w Internecie, jak i agencje interaktywne. Ale uwaga, dyfuzja wiedzy i kompetencji już ...
-
Linie lotnicze: słaba komunikacja PR
... badania wynika, że obecnie najczęstszymi źródłami informacji dla 71% dziennikarzy zajmujących się tematyką lotniczą są Internet (w tym strony internetowe linii) i biura prasowe przewoźników (lub też pełniące ich funkcje agencje ... z pytań otrzymała linia WizzAir (3,86 punktu). Z badania wynika, że węgierska linia otrzymała również najwyższą łączną ...
-
Rynek nieruchomości mieszkaniowych - analiza I kw. 2011
... nowej oferty, którą zamierzają w 2011 r. wprowadzić na rynek. Zgodnie z wynikami badania Polskiego Związku Firm Deweloperskich (przedstawionymi przez REAS) tylko 30% firm zakłada podaż ... wysoka. Jak podają autorzy analizy, od początku 2011 r. agencje nieruchomości oraz firmy doradztwa inwestycyjnego notują coraz większe zainteresowanie zakupem ...
-
Plany polskich pracodawców XI 2011
... do poprzedniej fali badania, wzrósł odsetek firm deklarujących ... badania jest przeprowadzana na reprezentatywnej ze względu na wielkość firmy i region próbie 300 firm (margines błędu statystycznego dla próby N=300 wynosi 5,64%). Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje ...
-
E-mail marketing w Polsce
... podobnie jak sektor nieruchomości, który osiągnął wynik o zaledwie trzy punkty procentowe niższy. Ostatnie miejsce na podium zajęły agencje reklamowe i szeroki sektor technologiczny z wynikiem 62%. Wyniki badania wskazują na dużą polaryzację wykorzystywanych elementów i stosowanych praktyk. Można wśród nich wyróżnić narzędzia, które cieszą się ...
-
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
... że wpływają one pozytywnie na skuteczność reklamy. Bieżąca edycja badania Netsprint - lidera marketingu technologicznego w Polsce i twórcy polskiego ekosystemu reklamowego ... czego 44,4% twierdzi, że wzrosną zdecydowanie. Zbadane przez Netsprinta agencje i domy mediowe zadeklarowały wzrost wydatków na kampanie z wykorzystaniem sieci content ...
-
Jak wygląda polski rynek e-płatności?
... cyfrowe 2016” łącznie 26% wybiera argumenty za wycofaniem gotówki O badaniu: Raport „Płatności cyfrowe 2016” powstał na podstawie badania rynkowego zrealizowanego przez agencję badawczą Mobile Institute metodą CAWI (Computer-Assisted Web Interview) przy pomocy elektronicznych ankiet responsywnych emitowanych na stronach WWW oraz w wysyłce ...
-
Pracownicy z Ukrainy już deficytowi?
... Ukrainą nie jest jeszcze zbyt ścisła. Tę lukę wypełniają częściowo agencje zatrudnienia, które najczęściej mają swoje oddziały na u naszych wschodnich sąsiadów ... pracodawców zostało przeprowadzone metodą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych w ramach dedykowanego badania CATI Ad Hoc. Próbę pracodawców N=300 dobrano w kwotach dla wielkości ...
-
Jak popularny jest zakup mieszkania za gotówkę?
... zaangażowanych 296 agentów nieruchomości z całego kraju. Warto zwrócić uwagę, że agencje o zasięgu ogólnopolskim stanowiły tylko 4% grupy badanych pośredników. „Aż 274 ... .pl Zakupy mieszkań za gotówkę stanowią 40% rynku wtórnego W ramach swojego badania ankietowego, eksperci NBP zapytali agentów nieruchomości między innymi o to, jak ...
-
Jak bezpiecznie kupić działkę?
... Konsultujemy się także ze specjalistami z odpowiednich dziedzin (geodeci, architekci, agencje środowiskowe itp.). Jakie parametry bierzemy pod uwagę przy ... jego meliorację Badania geologiczne i środowiskowe: Ewentualne badanie, jeżeli rodzaj gruntu tego wymaga, np. Ewentualne badania, jeżeli teren leży w okolicy zagrożonej osuwiskami Badania ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... plasują się ex aequo Amazon i TikTok. Upadek X – zmiana poziomu zaufania Wyniki badania Kantar wskazują, że 26% marketingowców (wartość netto) zadeklarowało plany zmniejszenia wydatków na reklamę w ... W tegorocznym badaniu wzięło udział około 1000 specjalistów ds. marketingu reprezentujących reklamodawców, agencje i firmy medialne z całego świata, a ...
-
ZUS hamuje rozwój firm
... dopuszcza możliwości urlopu macierzyńskiego dla pracownika - mężczyzny. Z badań KIG wynika także, że zatrudnianie pracowników przez agencje pracy tymczasowej jest nadal słabo rozwiniętą formą zatrudniania w Polsce. Badania KIG pokazują, że pracodawcy nie zaakceptowaliby ewentualnego skracania ustawowego przeciętnego czasu pracy w tygodniu poniżej ...
-
Internauci i kupno mieszkania
... . Mniejszą popularnością wśród osób poszukujących informacji przy kupnie mieszkania cieszy się prasa (59 proc.) oraz agencje nieruchomości (43 proc.). Czynniki związane z wyborem firmy deweloperskiej Jak pokazują wyniki badania „Plany i decyzje internautów w procesie kupowania mieszkania”, 43 proc. respondentów kupiło lub planuje zakup mieszkania ...
-
Pozycjonowanie marki - koncept
... . Rzadko są wymyślane bez kontaktu z konsumentem. Do odkrywania insightów służą badania jakościowe prowadzone na grupie użytkowników kategorii. Dla marek, które funkcjonują w ... podstawę dla zrozumienia marki przez zewnętrznych kooperantów, w szczególności agencje reklamowe tworzące komunikację dla marki (umożliwia przekazanie precyzyjnej informacji, ...
-
Czy polskie banki spełnią wymogi Basel 3?
... banków oraz zmieni podejście do oceny ich ryzyka. „Estymacja ryzyka przez agencje ratingowe nie może zastąpić własnej, dokonywanej przez bank, tym bardziej, że ... 2009 r. Obecnie przygotowywane są uwagi do komitetu konsultacyjnego, a w czerwcu rozpoczną się badania ilościowe. Pod koniec bieżącego roku powinna mieć miejsce implementacja w zakresie ...
-
Handel światowy w I kw. 2011 r.
... strategicznego i transformacji, przedstawił dane najnowszego badania Global Trade Flow Index, przedstawiającego poziom obrotów światowego handlu w ujęciu kwartalnym na podstawie najnowszych oficjalnych danych udostępnianych przez krajowe agencje 23 państw mających największy udział w globalnym handlu. Z badania Global Trade Flow Index za I kwartal ...
-
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
... się zarówno reklamy bezpłatne, jak i PR organizowany przez zewnętrzne agencje (czyli z założenia płatny). Należałoby raczej zwrócić uwagę na różnicę ... się ze spotkania z liderem. Do niewątpliwych zalet metody door-to-door należy jej efektywność. Badania jakościowe przeprowadzone wśród kandydatów na radnych przez Tomasza Chmielewskiego i Krzysztofa ...
-
USA: rollercoaster na Wall Street
... PIGS, to już istotne nie jest. Powstaje więc kolejne pytanie: czy agencje ratingowe mają oceniać i karać polityków, czy faktycznie wyceniać ryzyko od strony ... stratę odczuli inwestorzy w Indiach, gdzie indeks BSE30 uszczuplał o 1 proc. Inwestycje firm w badania i rozwój przez najbliższe trzy lata będą rosły w Chinach aż o 25 proc. rocznie, w Japonii ...
-
Plany polskich pracodawców IV 2012
... bieżącej, czternastej edycji badania, zostały zrealizowane w okresie ... badania jest przeprowadzana na reprezentatywnej ze względu na wielkość firmy i region próbie 300 firm (margines błędu statystycznego dla próby N=300 wynosi 5,64%). Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje ...
-
Wyjazdy motywacyjne: najnowsze trendy
... telefoniczny 64%, zaś platformę rezerwacyjną wskazało 36% respondentów. Agencje preferują również kontakt telefoniczny, wzmacniany potwierdzeniem e-mailem (63%). Jako ... zapytania są często opracowane przez działy zakupów w danej firmie. Rodzaj badania i metodologia Badanie „Najnowsze trendy w branży spotkań, konferencji, eventów i podróży ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I kw. 2014
... instytucji. Ofiary, zlokalizowane w 31 państwach na całym świecie, obejmowały agencje rządowe, ambasady, firmy z branży energetycznej, instytucje badawcze oraz ... na Bliskim Wschodzie. Kaspersky Lab „odkrył” tę kampanię ukierunkowaną podczas badania incydentu z wykorzystaniem wysoce zaawansowanego rootkita o nazwie 'Sun rootkit'. Stało się ...
-
Socjolog
... odnajdzie się w wielu sektorach rynku, może być zatrudniony w ośrodkach badania opinii publicznej, agencjach zajmujących się przeprowadzaniem badań marketingowych, wielu socjologów podejmuje działalność w ramach III sektora. Miejscem ich pracy mogą być także agencje HR (Human Resources) oraz różnego rodzaju instytucje (np. jako pracownik ...
Tematy: socjolog -
Ubezpieczenia 2017. kluczowe tendencje
... , które kształtować będą światową gospodarkę w ciągu najbliższych 10 lat. Z badania opinii przeprowadzonego przez Marsh podczas Światowego Forum Ekonomicznego 2017 ... Co więcej, istnieją ogromne rozbieżności w zakresie wysokości strat raportowanych przez różne agencje modelujące - na ich wyrównanie trzeba będzie poczekać. Światowy rynek ubezpieczeń i ...
-
Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian
... kobiety częściej oddziałują działania w punktach sprzedaży i przekaz osobisty. Komentując wyniki badania, Rosie Hawkins, zajmująca stanowisko Chief Offer and Innovation Officer w Kantar Insights Division, powiedziała: „Z naszych ustaleń jasno wynika, że agencje kreatywne i medialne oraz ich klienci muszą przeprowadzić pewną introspekcję. Nieudana ...
-
40% Polaków ma plany na wakacje po pandemii. Uratują turystykę?
... Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA. Na ratunek turystyce Choć badania KRD są dla branży turystycznej dobrym prognostykiem, to jednak na ... Rejestru Długów. Czekając na odbicie Najwięcej, bo 9,9, mln zł biura podróży i agencje turystyczne są winne branży finansowej, czyli bankom, firmom faktoringowym oraz leasingowym, ...
-
5 nowych technologii, które będą kształtować rynek w 2024 roku
... 2 nm, tranzystory zbliżają się do rozmiaru kilku atomów, a wymagania dotyczące inwestycji w badania i rozwój wciąż rosną. W 2024 roku powinna nastąpić ewolucja prawa Moore'a, z nowymi ... dostępu do telekomunikacji. Nowa Era Kosmiczna jest napędzana nie tylko przez agencje rządowe, ale także przez podmioty prywatne, od startupów po korporacje. ...
-
Ile zyskał NBP na inwestycjach w złoto?
... całym świecie. Spokój jest złotem – Polska na złotej ścieżce Według najnowszego badania Central Bank Gold Reserves (CBGR) przeprowadzonego w pierwszej połowie 2024 roku, aż 29% ... również, że rezerwy złota brane są także pod uwagę przez kapitał inwestycyjny czy agencje ratingowe. Można więc zadać sobie przekornie pytanie, ile kosztowałby dziś złoty, ...