-
WhatsApp udostępnił API. Co to oznacza?
... interakcję z użytkownikami w momencie, który sami wybiorą oraz w aplikacji, którą sami zainstalują - mówi Andrzej Ogonowski, PR & Brand Director SMSAPI. - Rozwijający się rynek komunikatorów jest dla biznesu doskonałą szansą na wejście w ... to kolejny krok, po RCS-ie, świadczący o szybkości rozwoju technologii w komunikacji - mówi Andrzej Ogonowski, PR ...
-
Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem
... nas automatyka behawioralna mówi ekspert Cushman & Wakefield Daniel Stańczuk, Marketing & PR Senior Communications Specialist w Dziale Zarządzania Nieruchomościami. Nie ... które umożliwią automatyzację oraz analizę danych w czasie rzeczywistym. Współczesna sieć Internet nie przypomina swojego protoplasty. Sama w sobie staje się „Internetem Rzeczy”, ...
-
Darmowe seminarium o CMS
K2 Internet, wiodąca agencja interaktywna na rynku, zaprasza szefów marketingu i PR na bezpłatne seminarium "CMS - modny skrót czy racjonalna inwestycja". Seminarium odbędzie się 3 grudnia 2003 r. w warszawskim hotelu Jan III Sobieski. Seminarium ...
Tematy: cms, k2 internet -
100 tys. powiedziało NIE
... Internet budzi duże emocje. Nie chcemy tej, jakże ważnej sprawy dla rozwoju Internetu i gospodarki w Polsce, pozostawić samej sobie - "mówi Piotr Krawiec, dyrektor ds. marketingu i PR w Money.pl. Dlatego też w dniu 3 grudnia zostanie zorganizowana przez Gazetę Wyborczą, portal Gazeta.pl oraz portal finansowy Money.pl, debata VAT na Internet ...
Tematy: vat na internet -
BIK: seniorzy najbardziej narażeni na kradzież tożsamości
... h na dobę, przez cały rok – mówi Alina Stahl, dyrektor ds. PR i Komunikacji w Grupie BIK. - Przykładem takiego narzędzia są Alerty BIK, dzięki ... jednocześnie aktywność we wdrażaniu nawyków zapewniających bezpieczeństwo własnych danych osobowych w internecie. Internet łączy pokolenia Wśród internautów w Polsce seniorzy stanowią 10,7%. Generują oni 11% ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... przychodów były sprzedaż powierzchni reklamowej oraz handel produktami i usługami poprzez Internet. Doprowadziło to do wyodrębnienia dwóch głównych celów kampanii reklamowych - ... Jeśli promujemy nowy serwis lub nowy produkt warto także zainwestować w działania PR. Osobiście realizowałem kampanię ePR, której efektywność kosztowa była dziesięciokrotnie ...
Tematy: -
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... . Dlatego właśnie tak wiele firm, chcąc dotrzeć do specyficznych grup odbiorców, wy-biera internet jako medium reklamowe. Wartościowe serwisy www przynoszą swym właścicielom wymierne korzyści. Obniżają koszty działań marketingowych i PR, poszerzają grupę odbiorców, tworzą społeczności oddanych klientów i wspierają budowanie marki. To korzyści ...
-
Dobra domena a promocja firmy w Internecie
... świadomy jest faktu, że wiedza na temat domen internetowych może być bardzo przydatna w promowaniu przedsiębiorstwa. Internet bowiem, z każdym rokiem poszerza swój potencjał reklamowy. Dzięki łatwości dostępu, sieć stwarza ogromne możliwości do ... ds. Marketingu i Public Relations w NetArt. Autor: Beata Mosór - Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR ...
-
NetSprint wprowadził Raporty NewsPoint
... dwóch narzędzi: NewsPoint, czyli systemu monitorującego strony internetowe oraz NewsPoint UGC – systemu monitorującego fora i blogi. Raporty NewsPoint pozwalają specjalistom PR uzyskać obraz efektów działań komunikacyjnych produktu lub usługi prowadzonych w mediach w dowolnym okresie. Umożliwiają porównanie wizerunku firmy oraz firm konkurencyjnych ...
-
Jest praca w mediach społecznościowych
... chętnych, ale mało specjalistów”, wyjaśnia Paweł Stempniak z agencji interaktywnej Ciszewski Internet. „Wśród 30 kandydatów aplikujących na jedną ofertę można znaleźć 8 albo 9 ... , które decydują o zatrudnieniu potencjalnego kandydata”, dodaje Marcin Janowski, PR Manager agencji interaktywnej OX Media. W analizy ofert opublikowanych w serwisie ...
-
Szybkość Internetu przyczyną frustracji
... okazały się być stabilniejsze. Po podłączeniu wielu urządzeń do jednego łącza najwolniejszy internet mieli Hiszpanie i Włosi. Taki stan rzeczy wywołał irytację odpowiednio u ... stosując intuicyjne i proste w konfiguracji routery Wireless AC – mówi Kamil Rusjan, Marketing & PR Manager z D-Link Polska. - Umożliwiają one nie tylko szybsze połączenia, ...
-
Księgarnie internetowe: jak oceniamy?
... , takimi jak radio, telewizja, kino, Internet czy gry komputerowe. Niektóre z tych mediów oferują tanie lub bezpłatne doświadczenia. Przedsiębiorcy internetowi, którzy chcą zdobyć uznanie klientów, muszą inwestować w nowoczesne technologie. Zdaniem Tomasza Cincio, dyrektora marketingu & PR w firmie RedCart.pl, współczesne oprogramowanie księgarni ...
-
E-commerce pod presją. Nadchodzi nowa ustawa konsumencka
... prawa konsumenta nakłada na przedsiębiorców liczne obowiązki i może spowodować znaczne podwyższenie kosztów działalności. Prowadzący sprzedaż przez Internet po 25 grudnia 2014 obudzą się w nowej rzeczywistości – mówi r.pr. Mikołaj Bryl z Kancelarii Radców Prawnych Butrym & Bryl. Przede wszystkim, prawie trzykrotnie wzrośnie liczba obowiązków ...
-
Praca online. Oto popularne e-zawody
... Twitterze. Poza tym buduje on relację z konsumentami, która łączy elementy PR, marketingu i reklamy. Jednocześnie ważny jest autentyzm, gdyż internauci bardzo szybko ... ekspertka serwisu rekrutacyjnego Monster Polska. Jeszcze kilka lat temu, osoba pracująca z domu, przez internet, byłaby traktowana jak ktoś, kto raczej dorabia niż zarabia. Dziś praca ...
-
Polska, czyli wysokie cyberbezpieczeństwo i drogi dostęp do internetu
... w rankingu), a mobilny – 55Mbps (45. miejsce). W porównaniu do Litwy - polski Internet mobilny jest 18% wolniejszy, a stacjonarny 7% szybszy. Porównując do zeszłego roku prędkość mobilnego ... w stanie kupić nam cyfrowe szczęście – tłumaczy Gabriele Racaityte-Krasauske, Szefowa PR w Surfshark. Dlatego też, czwarty rok z rzędu przeprowadzamy badanie ...
-
Rynek e-commerce: w 2009 r. stagnacja?
... z rokiem ubiegłym. O przyczynach ich rosnącej popularności opowiada Monika Janiszewska, Specjalista ds. PR w Skąpiec.pl: „Porównywarki cen mają tę przewagę nad innymi źródłami ... zakupy. Aukcje to fun!” – wyjaśnia Gabriel Matwiejczyk, Senior Internet Business Development Manager w Gemius. Nieufni sklepowi czy aukcyjni heavy buyers? Raport „E-commerce ...
-
Nowe oferty pracy V 2010
... zatrudnienia w tych branżach było o jedną czwartą więcej niż w kwietniu. Na przeciwnym biegunie – spadkowym – znalazły się takie branże jak marketing / reklama / PR (miesięczny spadek liczby ofert o 17 procent), badania i rozwój (spadek o 16,5 procent), Rolnictwo / Leśnictwo / Ochrona środowiska (spadek o 16 procent), Inżynieria / Projektowanie ...
-
Zakupy AGD w Internecie
... zakupowe przygotowane przez serwis JakKupować.pl dotyczące każdej z trzynastu kategorii oraz komentarze właścicieli sklepów internetowych – mówi Monika Witoń, specjalista ds. PR porównywarki. Zanim kupisz sprawdź trendy Z analizy przygotowanej przez Skąpiec.pl jasno wynika, że zainteresowani zakupami produktów AGD w sieci Polacy najczęściej ...
-
Polskie kobiety w Internecie
... , gdzie obie strony są równe - dzielą się nie tylko radościami i smutkami, ale również obowiązkami domowymi – mówi Ewa Sapieja manager ds. PR Sympatia.pl. Informacje o badaniu Badanie wykonano na podstawie 90 232 materiałów internetowych dostarczonych przez Instytut Monitorowania. Raport obejmuje okres 12 ...
-
Polacy a nowe technologie
... komórkowych - wynika z raportu "Polacy a nowe technologie" przygotowanego przez On Board PR. Jak czytamy w raporcie, ponad 98 proc. osób w przedziale wiekowym 25 – ... ze spadkiem poziomu wykształcenia zmniejsza się również liczba posiadaczy smartfonów. Internet w telefonie komórkowym Obecnie praktycznie każdy nowy telefon komórkowy oferuje swoim ...
-
Tożsamość w sieci
... ochronę. Typowy zakupowicz. Ten typ osobowości charakteryzuje się tym, że traktuje internet jako podstawowe narzędzie, jeśli chodzi o zdobywanie informacji o produktach i dokonywanie zakupów. ... np. płatności mobilnych”- komentuje Luiza Derek, Business Leader Marketing & PR Head, Poland. Metodologia W okresie od listopada 2012 do marca 2013 MasterCard ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2013
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za wrzesień 2013 roku. BIZNES, FINANSE, PRAWO W ...
-
Zakupy świąteczne: o jakich prezentach huczą social media?
... należało udać się do sklepu, już dawno poszły w niepamięć. Obecnie przed dokonaniem zakupu konsumenci przeczesują internet, a rolę sprzedawcy w domu handlowym przejmują social media: to tutaj pytamy o opinie na temat interesujących ... „prezent”. Łukasz Jadaś, starszy specjalista ds. badań i produktów, Anna Bartosiewicz, młodszy specjalista ds. PR ...
-
Głosuj na najlepsze rozwiązania i produkty Mobility Trends 2014
... IT. Są to m.in. producenci, operatorzy, resellerzy urządzeń mobilnych, pracownicy agencji marketingowych i PR, gwiazdy ze świata show- biznesu, ludzie polityki i biznesu oraz media. - Podsumowując ... 2014 Mobility Kids 2014 Nowość Roku - Produkt 2014 Nowość Roku - Usługa 2014 Internet Mobilny - Oferta Roku 2014 Oferta MIX Roku 2014 Oferta dla Biznesu ...
Tematy: Mobility Trends -
Marketing SMS: w Polsce ma to duży sens
... 3/miesiąc). O korzyściach płynących z popularności SMS-ów w naszym kraju mówi Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI.pl, platformie do masowej wysyłki SMS. - Jesteśmy jednym z największych ... e-commerce. Jest to statystyka o tyle zrozumiała, że proces zakupowy przez Internet częściej wymaga tego typu potwierdzeń niż w tradycyjnym handlu. ...
-
Najlepszy pracodawca poszukiwany, ale w jaki sposób?
... ”. Czubek komunikacyjnej góry lodowej Zdeklasowanie roli znajomych przez media i Internet w procesie wyrabiania opinii o firmie to element nowej rzeczywistości, w której funkcjonujemy. ... branżą)” - zauważa Marta Todorczuk, odpowiadająca w Antal za media społecznościowe i PR. „Ponadto upowszechniająca się możliwość wystawienia oceny lub recenzji na ...
-
Czarny marketing? Jak chronić swoje dobra osobiste w Internecie?
... od treści wpisu wszelkiego rodzaju dokumenty wykazujące, że użyto naszych danych, zrzuty ekranu, protokoły z otwarcia strony itp. Spam jako czarny PR Inną formą czarnego marketingu jest stosowanie spamu. Jedną z najbardziej bazowych funkcji Internetu jest możliwość wysyłania i odbierania wiadomości e-mail. Tym samym ...
-
Sklepy internetowe. Jak poprawić komunikację z klientem?
... się decydują i chętnie przeszliby cały proces zakupowy na telefonie. Na każdy z tych trendów sprzedawcy powinni znaleźć odpowiedź - podpowiada Maja Wiśniewska, PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. Czego dowiadujemy się o sklepach internetowych: Jeśli komunikacja z klientem, to głównie poprzez social media. Swoje oferty najchętniej ...
-
Fulfillment czyli outsourcing usług logistycznych - dlaczego warto skorzystać?
... przyspieszyła i tak już dynamiczny wzrost zapotrzebowania na zakupy przez Internet, z dostawą do domu lub wygodnego dla klienta punktu odbioru. ... małym lokalu gastronomicznym spotykają się przyjaciele – właścicielka restauracji, kucharz i bezrobotna specjalistka od PR. Przy stole w domu jednego z nich powstaje pomysł na produkcję i sprzedaż „obiadów ...
-
OS3 w branży finansowej
... wizerunek BRE Leasing i umocni naszą pozycję na rynku." powiedziała Marzena Kowalska Zastępca Dyrektora Pionu Handlowego BRE Leasing odpowiedzialna za marketing i PR. Poza wyczerpującymi informacjami o działalności firmy, serwis oferuje bogaty zasób wiedzy w dziedzinie leasingu. Dział "Dlaczego Leasing" jest w pełni poświęcony zagadnieniom ...
-
Konkurs antydialerów
... organizatorzy konkursu. Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy być pełnoletnim i do 20 czerwca 2003 roku przesłać na adres TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ (Departament PR, 00-400 Warszawa, Nowy Świat 6/12), na nośniku CD-ROM opracowany przez siebie program antydialerowy wraz z jego instrukcją obsługi. Na przesyłce należy ...
Tematy: dialery -
Pozycjonowanie stron WWW
... dotarcia do klientów i konsumentów Internet jest doskonałym kanałem interakcji. Jednak samo stworzenie przyjaznej dla internauty i funkcjonalnej witryny nie ... , które pozwalają znaleźć się na wyższym miejscu w wynikach wyszukiwania jak również otrzymać wyższy PR to popularność linków. Jest to całkowita liczba linków, które linkują do konkretnej ...
-
Systemy CMS w Vel.pl
... TYPO3 z Vel.pl współpracuje poznańska agencja interaktywna Mikkom (www.mikkom.pl). - Specjalizujemy się w systemach komunikacji firmy z klientem oraz narzędziach PR. W naszej pracy wykorzystujemy najnowsze technologie i tworzymy autorskie, zindywidualizowane projekty. Umożliwiają to rewolucyjne narzędzia, jakimi są Systemy Zarządzania Treścią (CMS ...
-
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
... , gdy po wpisaniu w jednej z wyszukiwarek hasła „PZU” użytkownik otrzymywał w wynikach wyszukiwania kilka płatnych odnośników prowadzących do strony francuskiej firmy ubezpieczeniowej Prévoir, a konkretnie jej polskiego oddziału, czyli do konkurencji. Tego typu nadużyć zdarza się w Polsce coraz więcej. Niektóre firmy, planując swoje ...
-
M.nokaut.pl - mobilna porównywarka cen
... z WAP 2.0 w telefonie i wpisać adres m.nokaut.pl, aby już po chwili znać najniższą cenę dowolnego produktu w Internecie – mówi Agnieszka Kańkowska, E-Commerce & PR Manager w Nokaut.pl. – W oknie wyszukiwarki należy wpisać nazwę produktu lub numer widoczny na kodzie kreskowym. Od osób, które skorzystają z naszej ...