-
JOW-y w mediach
... . „Bo tutaj jest jak jest, po prostu…” Zdania przed wyborami jak zawsze podzielone, analizowane media, szczególnie internet i portale społecznościowe, skłaniają się jednak bardziej „ZA” niż „PRZECIW”. Zgodnie z danymi IMM w badanym okresie zostało ... także: Zielony Sztandar (pismo PSL) oraz Fakt i Super Express. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR ...
-
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
... co kryje się w treści opublikowanych materiałów. Źródłem najbardziej nieskrępowanych merytorycznie i językowo opinii jest oczywiście internet – dlatego przyjrzeliśmy się w szczególności wypowiedziom jego użytkowników. Przede wszystkim, jak się okazało, ... Świat, Wydawnictwo EMG, Wydawnictwo FILO, Wydawnictwo Pi. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR ...
-
Leonardo DiCaprio z Oscarem: internauci gratulują
... po ogłoszeniu zwycięstwa aktora w trakcie gali Oscarowej. Były krzyki, tańce radości i posty. Dużo postów. Internet – zgodnie z przewidywaniami internautów - zalała fala memów, zabawnych znaczników i zdjęć DiCaprio z upragnioną statuetką. Nie zabrakło ... poprzednich mistrzowskich aktorskich kreacji. Autor badania: Karolina Masalska, Specjalista ds. PR ...
-
Błaszczykowski i Milik detronizują Lewego
... temat w badanym czasie pojawiło się ponad 53 tys. wzmianek we wszystkich mediach (prasa, radio, TV, internet i social media, co stanowiło jakieś 13,7% wszystkich wzmianek na temat polskiej reprezentacji). Srebrny i brązowy ... Stępiński”, „Sławomir Peszko”, „Piotr Zieliński”, Thiago Cionek”, „Tomasz Jodłowiec”. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR ...
-
Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?
... to na tyle ciekawe zjawisko, że postanowiliśmy poświęcić mu specjalny panel podczas organizowanej przez nas po raz trzynasty ogólnopolskiej konferencji PR w Samorządzie i Administracji Publicznej, która odbędzie się w dniach 28-30 września br. w Krakowie. - Przestrzegamy jednak urzędy przed ślepym sponsorowaniem każdego festiwalu. Miasta ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... pracę, zwiększyć jej efektywność i poprowadzić firmę w stronę sukcesu. 1. Brand24 – internet i social media pod lupą Brand24 to powstały w 2011 roku ... , również monitoring. Są to aplikacje dedykowane osobom zajmującym się działalnością PR – freelancerów i agencji. Podobne polskie narzędzia: Pressium Czytaj także: - 7 głównych trendów w e-mail ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... 37% wszystkich wydatków branży. Na drugim miejscu uplasowało się radio – 30% udziału. A na kolejnych: internet (12%), outdoor (8%), magazyny (7%), gazety (4%) i kina (2%). W porównaniu do pierwszego półrocza 2016 roku w pierwszej połowie tego ... Wśród najchętniej wybieranych mediów znalazły się: Polsat, RMF FM, TVN, ZET, TVP 2, TVP 1, Onet.pl, PR ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2017
... czterech głównych siedzib w świecie. E-commerce w Polsce. Rośnie sprzedaż artykułów spożywczych przez internet. Jeden z liderów rynku, firma Frisco.pl, sygnalizuje wzrost liczby klientów ... nowej podstawy programowej – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes agencji PR Synertime. – W poprzednim roku szkolnym realizowaliśmy 3 ogólnopolskie programy edukacyjne ...
-
Jak zabezpieczyć mieszkanie przed wyjazdem?
... IP może być przesyłany do domowej sieci bezprzewodowej lub w dowolne miejsce przez internet (transmisja jest zabezpieczona hasłem). Producenci kamer pracujących w chmurze dostarczają aplikacje na ... domów, drzwi powinny mieć co najmniej klasę trzecią. Konrad Myszkowski z działu marketingu i PR firmy Gerda zwraca uwagę na to, że nawet najwyższej klasy ...
-
Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?
... z naszych ukończonych inwestycji polecają naszą firmę znajomym i rodzinie. Internet i social media są też oczywiście doskonałym narzędziem dotarcia do ... i bezpośrednia komunikacja skierowana do nabywców. Pomocna jest współpraca z agencją PR, która opracuje całą strategię działania, zapewnia spójną identyfikację wizualną, nawiązuje kontakty z ...
-
5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową
... badań zrealizowanych przez serwis Statista wynika, że w minionym roku zakupów przez Internet dokonało 1,79 miliarda osób, a prognozy zakładają, że w nadchodzących latach rzesza e-kupujących ... sprzedażowy - zaznacza Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający w agencji PR Commplace. - Efektywność lejka sprzedażowego będzie mieć swoje odzwierciedlenie w ...
-
Po co ci marketing conversion?
... 204 miliony e-maili. Szacunki Cloud Technologies wskazują, że w 2015 roku w ciągu kwadransa internet zyskiwał około 20 biliardów nowych danych. Wspomniane 60 sekund wystarczy ... , stanowią kluczowe aktywa w biznesie - tłumaczy Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający w agencji PR Commplace. Warto jednak podchodzić do tematu z tzw. chłodną głową ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 45/2019
... Zjednoczone i amerykańskie firmy, które są jeszcze dziś opóźnione. Stosują "czarny PR" lansując opinię, że zastosowanie chińskich rozwiązań zagraża bezpieczeństwu, czemu protestują ... do obecnych sieci 4G. A to umożliwić m.in. rozwój internetu rzeczy (Internet of Things - IoT), usług telemedycyny, autonomicznych pojazdów czy inteligentnych miast. ...
-
40% Polaków nie wie, czym grozi niespłacanie pożyczki
... klientów, a także dalsze upraszczanie umów – powiedziała Monika Dzieniak-Kwiatkowska, Communications & PR Manager w hapipożyczkach. Raport wskazuje również, że 56% ankietowanych wnikliwie ... podobny odsetek badanych – po około 43%. Najczęściej spóźnienie dotyczyło opłat za telefon, Internet, telewizję (prawie 58%), a także opłat za media (około 49%). ...
-
Prawnik na rynku pracy. Kancelaria prawna potrzebuje nowych kompetencji
... dobrym sprzedawcą, łatwo nawiązującym relacje i umiejącym je odpowiednio podtrzymać. Prawnik – marketer Internet odgrywa coraz większą rolę w sprzedaży usług prawnych. Strona internetowa kancelarii ... transformację i postawiły na profesjonalistów nie tylko w branży prawnej, ale też z dziedziny PR i marketingu, są lepiej przygotowane na trudniejsze ...