-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... o źródłach informacji wspominano czasopisma, artykuły w prasie kobiecej, programy kulinarne i telewizyjne oraz artykuły w czasopismach poświęconych zdrowiu - mówi Joanna Nowak, ... że reklama ogólna przynosi korzyść wszystkim producentom, a wspólne działania reklamowe są opłacalne i przyczyniają się do poprawy komunikacji pomiędzy producentami i ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
... przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w pierwszym półroczu najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011
... zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w 2011 roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji w 2011 pod kątem ...
-
Produkty spożywcze: za mało informacji
... – pozostają rodzina oraz znajomi. Konsumenci chętnie oglądają też telewizyjne programy kulinarne oraz czytają czasopisma poświęcone gotowaniu. Mimo popularności Internetu i ... . Kampanie edukacyjne – tak Respondenci dużo lepiej oceniają kampanie edukacyjne niż reklamowe – uważają je za znacznie ciekawsze niż reklamę (75% w stosunku do 45%) i ...
-
Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN
... programy telewizyjne najchętniej rozpisywały się media. Pierwsze miejsce zajęły gwiazdy „Małych Gigantów” na czele z Kubą ... najlepiej radziły sobie „Kuchenne rewolucje”. Przeprowadzona analiza domu mediowego Lowe Media sprawdza przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej dochodowych celebrytów. Raport dotyczy okresu od początku stycznia ...
-
Suplementy diety - źródła informacji
... u lekarza, natomiast źródła takie jak rodzina i znajomi, publikacje oraz informacje reklamowe są wymieniane rzadziej. Kobiety znaczenie chętniej opierają się na ... źródła, informacji jak: lekarz (50% vs. 43%), rodzina (39% vs 27%) oraz programy telewizyjne i radiowe (19% vs. 9%). Wyniki badania pokazują, że wykorzystanie różnych źródeł informacji ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... online i zaczyna wpływać na reklamy telewizyjne. W bieżącym doku firma HP wyemitowała w USA 30-sekundową reklamę ... twórcami programów komputerowych lub będą tworzyć własne zaawansowane programy oraz łączyć różne funkcje, co pozwoli ... przez nasz stronach pojawiają się banery reklamowe wybranej maszynki do golenia. Dzień później otrzymujemy wiadomość ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Markowe wydarzenia
... eventu z narzędziami promocji, takimi jak konkursy, programy lojalnościowe czy sampling. W czasie wydarzeń można ... celem marketerów realizujących wydarzenia, np. relacje prasowe i telewizyjne), - trwałe pozostałości po imprezie (np. logo na ... zdarzają się bardziej subtelne, np. źle usytuowane materiały reklamowe (np. w taki sposób, że nie ma możliwości ...
Tematy: -
Internauci przekazują 1 proc. podatku
... i stowarzyszenia decydują się na coraz bardziej zintensyfikowane i profesjonalne kampanie reklamowe we wszystkich środkach przekazu. Reklama społeczna promująca „akcję 1%” najczęściej dociera ... przez wszystkich internautów źródłem wiedzy o akcji 1% w 2007 roku są programy telewizyjne. Co interesujące, większa liczba respondentów miała styczność ...
-
Reklama w Internecie
... chwili mamy więc do czynienia z pokojową koegzystencją "starych" i "nowych" mediów. Stacje telewizyjne i czasopisma na swoich stronach internetowych prezentują wiadomości dokładniej niż na ... innymi programy typu firewall. Specyficzną wyłącznie dla Internetu formą reklamy są tak zwane pop-up ads – okna zawierające treści reklamowe otwierające się ...
Tematy: -
Reklama na dużym ekranie
... i odczucia te automatycznie przenoszą na filmy reklamowe. Poza tym, płacąc za bilet i przychodząc do kina ... jakie patrzyli w holu kina, a 39 proc. zapamiętało programy muzyczne, jakie słyszeli w korytarzu (Arbitron, ... reklamy wyświetlane w kinie są bardziej interesujące niż telewizyjne (źródło: Arbitron, 2002). W reklamie kinowej można połączyć ...
-
Polacy a transmisja skoków narciarskich
... przede wszystkim TVP1. Wpływy reklamowe (dane cennikowej bez uwzględnienie rabatów) telewizji publicznej ze sprzedaży reklam (spoty reklamowe i plansze sponsorskie) wyniosły ... obrazują wysokie wartości wskaźników oglądalności transmisji telewizyjnych. Niezwykle rzadko programy telewizyjne osiągają magiczną liczbę 10 mln widzów, a dzięki Małyszowi ...
-
Marketing mobilny w Australii
... marki wprost w kieszeni konsumenta”. Ze strategii marketingu mobilnego korzystają przede wszystkim agencje reklamowe, wydawnictwa, stacje radiowe, stacje telewizyjne, „marki młodzieżowe” (np. ubrania) i firmy, które chcą stworzyć programy lojalnościowe i zbudować bazę danych użytkowników komórek. Jeśli strategie są ostrożnie wprowadzane i dobrze ...
Tematy: marketing mobilny, marketing -
Rynek telewizyjny w 2009 r.
... Poza tym w 2009 roku przed telewizory widzów przyciągnęły takie programy, jak relacja z boksu między Adamkiem a Gołotą (7 mln widzów, 24 X), serial "Ojciec Mateusz ... (6,3 mln, 11 I). Aktywność reklamowa W 2009 roku reklamodawcy wydali na kampanie telewizyjne łącznie 12,2 mld zł. To o prawie miliard zł więcej ... aktywności reklamowej: spoty reklamowe ...
-
Oglądalność TV w wakacje 2010
... ze sportem tradycyjnie najwięcej widzów przyciągały programy informacyjne. Najlepiej oglądane, średnio przez prawie 4,7 mln ... (54,3 mln zł). Wśród stacji największe przychody reklamowe odnotował Polsat (326,6 mln zł), następnie TVN ... proporcjonalnie do pozostałych miesięcy w roku, stacje telewizyjne zaczynają zarabiać coraz więcej. W tym roku ...