-
Stacjonarny handel detaliczny nie zginie, jeśli nie zapomni o automatyzacji?
... Być może reszta nie do końca zdaje sobie sprawę, że chwytliwa reklama, świetna lokalizacja i miła obsługa już nie wystarczają, by stacjonarny sklep ... Sięgające po te technologie sklepy odnotowały 11-proc. wzrost liczby klientów – wynika z badania Capgemini. Automatyzacja zmniejsza koszty prowadzenia sklepu, np. przez ograniczenie zatrudnienia. Ale – ...
-
BIG InfoMonitor: długi firm wzrosły o 909 mln zł, najgorzej w rolnictwie i transporcie
... – 8,4 proc. Kolejne sektory mają już niższy odsetek firm niepłacących na czas. Wśród firmy zajmujących się działalnością profesjonalną i naukową (prawnicy, księgowi, badania rynku, reklama) problemy z płatnościami ma 6,2 proc., dalej znajduje się handel, w którym 5,6 proc. przedsiębiorstw jest niesolidnych płatniczo. Na szóstej pozycji znalazły się ...
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
... znajdą tam pożądaną grupę odbiorców oraz odpowiednie narzędzia i formaty reklamowe. Tymczasem badania pokazują, że na chińskiej platformie prawie 70 proc. osób to dzieci ... nie gwarantują skuteczności. Użytkownik zawsze może przesunąć palcem do góry, jeśli dana reklama mu nie odpowiada. Przewagą Tik Toka jest możliwość współpracy z tiktokerami – ...
-
Zalewają nas dane: w 2024 skończy się przestrzeń na dyskach?
... stanie przechowywać nie więcej jak około 12,5 procent z tego. Prowadzone są jednak badania nad technologiami, które pozwolą na realizowanie nowych sposobów kodyfikacji zapisu danych, ... audio do salonu. Następnie takiej grupie konsumentów wyświetlana jest spersonalizowana reklama - może odnosić się nie tylko do poszukiwanego produktu, ale również do ...
-
Zrównoważony rozwój a zachowania konsumentów
... może podnieść lojalność klientów? Cena, jakość, opinie i rekomendacje, opakowanie, czy reklama. Wachlarz czynników wpływających na zachowania konsumentów i podejmowane przez nich decyzje ... trzech lat aż 35 proc. przedsiębiorstw ma w planach inwestycje w tym obszarze. Z badania Ericsson Consumers, sustainability and ICT wynika, że 46 proc. badanych ...
-
Rynek pracy specjalistów I poł. 2021
... . Są to rozwój oprogramowania, administracja IT, marketing/reklama/grafika, internet/e-commerce oraz badania i rozwój. Łączny udział ogłoszeń kierowanych do specjalistów w tych obszarach na ... związane z branżą kreatywną, np. marketing, media/sztuka/rozrywka, public relations, reklama i grafika – których sytuacja pod względem liczby dostępnych ofert ...
-
Jak rozliczyć PIT-36L? 10 pytań i odpowiedzi o podatek liniowy w zeznaniu rocznym
... termomodernizacyjną, IKZE (Wpłaty na Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego), ulgę na badania i rozwój, składki społeczne ZUS, darowizny na cele charytatywno-opiekuńcze Kościołów ... w ciągu 3 miesięcy od daty przekazania deklaracji. Joanna Grochala, księgowa w firmie REKLAMA Przekaż 1,5% podatku Fundacji Dr Clown i spraw, by mali pacjenci ...
Tematy: podatek liniowy, podatek od firmy, podatek dochodowy od osób fizycznych, PIT-y, rozliczenia podatkowe, jak rozliczyć PIT, ulgi podatkowe, zeznania roczne, zeznanie podatkowe, PIT-36L, forma opodatkowania, rozliczenia z urzędem skarbowym, PIT 2021, rozliczenie roczne 2021, odliczenia podatkowe, odliczenia od podatku, odliczenia od dochodu -
Do kiedy należy rozliczyć PIT za 2021 rok i jaki formularz wybrać?
... podatnik może jedynie odliczyć składki na ZUS oraz IKZE, ulgę na badania i rozwój, ulgę termomodernizacyjną oraz ulgę z tytułu darowizn na cele nauki zawodowej – ... ze sprzedaży tych nieruchomości, które zostały wybudowane bądź nabyte w latach 2016-2021. REKLAMA Przekaż 1,5% podatku Fundacji Dr Clown i spraw, by mali pacjenci znów poczuli radość! ...
Tematy: rozliczenia z urzędem skarbowym, rozliczenia podatkowe, jak rozliczyć PIT, zeznanie podatkowe, PIT-37, PIT-38, PIT-36, PIT-36L, PIT-39, e-deklaracje, Twój e-PIT, zwrot podatku, nadpłata podatku, PIT 2021, rozliczenie roczne 2021, podatki 2021, rozliczenie roczne, ulgi podatkowe, odliczenia podatkowe, rok 2022 -
Sąd Apelacyjny o reklamie suplementu diety. UOKiK miał rację
... same spoty reklamowe, to UOKiK uznał (co zgodnie z informacją UOKiK wykazały badania rynku), że wprowadzały one konsumentów w błąd, co do cech produktu poprzez ... i jasności, nie ma w niej miejsca za wprowadzenie w błąd, także w działalności reklamowej. Reklama ma na celu prezentację produktu lub usługi, kształtowanie popytu oraz tworzenie i ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... wzrosła z poziomu 20% w II kwartale 2021 r. do 23% w II kwartale 2022 r. Z badania Kantar Media Reactions 2022 wynika, że konsumenci są obecnie bardziej skłonni ... product placement okaże się anachroniczny, rażący lub nie na miejscu, bazująca na nim reklama może osiągnąć niezamierzony negatywny skutek. Z tego względu należy zapewnić ścisły monitoring ...
-
Handel detaliczny w poszukiwaniu nowych źródeł przychodu
... może być udostępnianie producentom przestrzeni reklamowej we własnych kanałach kontaktu z klientami (tzw. retail media). Jak wynika z badania Bain & Company, aż 59 proc. dostawców uważa, że reklama na stronach internetowych lub w aplikacjach sklepów pozwala na skrócenie dystansu między przekazem reklamowym a miejscem zakupu, jak ...
-
Współczynnik konwersji, personalizacja i konwersacyjny AI, czyli skuteczne narzędzia w e-commerce
... wobec marek detalicznych, które oferują spersonalizowane doświadczenia. Według badania State of Personalization, prawie połowa (49%) konsumentów twierdzi ... tej oferty, zbadać opcje i zawrzeć tę transakcję, bez opuszczania kanału komunikacyjnego. Reklama konwersacyjna zaprasza klienta do udziału w rozmowie, która pomaga kształtować i dostosowywać ...
-
Freelancer: jak i gdzie znajduje klientów?
... firmy e-commerce (21 proc.). Następnie znalazły się ex aequo marketing i reklama oraz IT i zdrowie z wynikiem 10 proc, natomiast na trzecim media i rozrywka oraz gastronomia ... „Freelancing w Polsce 2023” został opracowany przez Useme na podstawie badania, które zostało zrealizowane z wykorzystaniem metody CAWI (Computer Assisted Web Interview) ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... ., w porównaniu do 2022 r. Mijający rok wzmocnił obserwowane trendy w płatnościach. Z realizowanego przez nas cyklicznie badania opinii wynika, że najczęściej wybieraną formą płatności jest BLIK (51 proc.) – a w ... konsumentów, oferując spersonalizowane, natychmiastowe i łatwe w obsłudze doświadczenia zakupowe. To przyszłość e-handlu, gdzie reklama ...
-
Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?
... oglądalności out of home, natomiast mierzy oglądalność na 4 ekranach w domu). Z badania wynika, że średni czas oglądalności wideo na ekranach telewizora, laptopa, smartfona i tableta ... kwartał 2025 roku. Wzrost inwestycji o 4,3% jest dla nas sygnałem, że reklama wideo nie traci na znaczeniu w strategiach marketingowych reklamodawców. Szczególnie ...