-
Czy chatboty wyprą aplikacje mobilne?
... sprawia, że coraz częściej ludzie decydują się na usunięcie ich z urządzeń. Popularność natomiast zyskują chatboty, które stają się głównym kanałem komunikacji marki z ... dokonać zakupu lub rezerwacji korzystają z botów zainstalowanych na stronach danych firm i marek, które w błyskawiczny sposób, bez konieczności logowania i przemieszczania się na ...
-
Phishing: Facebook najczęściej wykorzystywaną marką
Popularność phishingu nie maleje. Wynika to między innymi z tego, że jest to stosunkowo ... ułatwiają przestępcom podszywanie się pod jedną ze stron. Phishing będzie rosnącym zagrożeniem w 2020 roku. Raport Phishingowanych Marek Check Pointa powstał na podstawie danych pochodzących z TheatCloud firmy Check Point, największej sieci współpracy do walki ...
-
Bankowość elektroniczna: COVID-19 stał się przełomem
... popularność z pewnością nie będzie spadać. Jak już wspomniano we wstępie, przed pandemią odsetek klientów bankowości elektronicznej sięgał 49 proc. W przypadku bankowości mobilnej było to 47 proc., ale i w tym przypadku COVID-19 spowodował wzrost do 55 proc. Marek ... z dostosowania do oczekiwań – mówi Marek Woźny. 3 główne ścieżki na osiągnięcie ...
-
Parki i centra handlowe w trudnych czasach. Podsumowanie 2022
... Warszawie – został w ubiegłym roku zamknięty. Ubiegły rok jeszcze bardziej wzmocnił popularność wygodnych i szybkich zakupów. Znalazło to również odzwierciedlenie w nowej ... 2022 roku na polskim rynku zadebiutowało czternaście nowych polskich i międzynarodowych marek, o dziewięć mniej niż rok wcześniej. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły, m. ...
-
Influencer marketing bez influencera: o co chodzi w tym trendzie?
... nieodłączną częścią branży marketingowej. W ostatnim czasie w sieci coraz większą popularność zyskują twórcy, których podstawą działalności jest prezentowanie asortymentu sklepów ... WhitePress kampanie CPC z Trade Influencerami cieszą się dużym zainteresowaniem marek. Dlatego też skrupulatnie analizujemy dynamiczny rozwój tej części marketingu, ...
-
Kabriolety mało popularne w Polsce
... W całym zeszłym roku tego typu rejestracji było 1203 – wynika z danych IBRM Samar. Popularność samochodów ze składanym dachem wyraźnie zwiększa się w miesiącach wiosennych i letnich. W ub ... Oferta rynkowa kabrioletów jest dość skromna i z nielicznymi wyjątkami ograniczona do marek premium. Pomimo zmian klimatycznych i coraz dłuższych okresów, kiedy ...
-
Nowości Astary: Primastar, Interstar i D-Max
... marek w Polsce zorganizował event, na którym pojawiły się istotne nowości w segmentach użytkowych. Premiery Astary, ... , Isuzu i Nissan. Premiery Astary obejmują auta użytkowe tych dwóch ostatnich marek. Wszystkie wpisują się w oczekiwania klientów i na pewno zdobędą popularność. W tym towarzystwie są dwa Nissany. Ten mniejszy to Primastar, czyli ...
-
Co Polacy sądzą o chińskich autach i elektrykach?
... się zarówno rozwój elektromobilności, jak i rosnąca popularność chińskich aut. Nie bez znaczenia dla sektora są również ostatnie decyzje w sprawie ... auta? Co jest największą wadą samochodów elektrycznych? Szybki wzrost popularności samochodów marek chińskich potwierdzają m.in. dane Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. W ubiegłym roku w ...
-
Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne
... sferze zakupów. Mężczyźni częściej przywiązują się do marek i trudniej promocją zachęcić ich do zmian. Kobieca część konsumentów chętniej "poluje" na ... – atrakcyjne są produkty z dołączonymi pełnowartościowymi towarami lub drobnymi upominkami. Popularność programów lojalnościowych koncentruje się głównie wokół stacji benzynowych (mających zwolenników ...
-
Dodatki do wędlin coraz popularniejsze
... lista stosowanych i dozwolonych dodatków liczy kilkaset pozycji. Skąd taka popularność dodatków? Przyczyną popularności dodatków jest pośpiech. Kiedyś świnia żyła dłużej, obecnie ... solanką mięso traci odpowiednią barwę, zatem dodaje się barwnika - mówi Marek Panasik, były zastępca dyrektora Biura Rozwoju Produktu w Zakładach Mięsnych "Rawa" ...
-
Najpopularniejsze telefony dotykowe
... dotykowymi, największym powodzeniem cieszą się aparaty marki Samsung. Popularność bez wątpienia związana jest z ich ceną - średnio około 3-krotnie niższą ... wyprzedził również inny południowokoreański konkurent – LG. Zestawienie średnich cen telefonów wybranych marek odkrywa podstawy ich popularności. Samsung i LG kuszą Polaków przede wszystkim ...
Tematy: telefony komórkowe, telefony dotykowe, Samsung, Nokia, HTC, Apple, iPhone, LG, najpopularniejsze telefony -
Najpopularniejsze telewizory 3D
... nie tylko ogromna popularność kinowych hitów zrealizowanymi w trójwymiarze, ale również rosnąca sprzedaż telewizorów 3D. Skąpiec.pl prześledził ... Samsung UE46C7000, Sony KDL-46HX800. Wyniki te potwierdzają zaufanie Internautów do sprawdzonych marek. Informacje o badaniu Powyższe zestawienie zostało przygotowane na podstawie wyborów dokonywanych przez ...
-
SMS Premium w sprawie promocji? Polki są na "tak"
... popularność krótkich wiadomości tekstowych w znacznej mierze odpowiedzialne są kobiety - z raportu "Komunikacja SMS w ... na zdobycie nowych klientów. Kobiety należą do grupy najbardziej lojalnych konsumentów, przywiązują się do marek, a zakupy robią regularnie. Wśród najczęściej kupowanych przez panie produktów znajdują się artykuły dla dzieci, ...
-
Własna firma: jednoosobowa albo spółka z o.o.
... w naszym kraju forma prowadzenia firmy. Na drugim miejscu zaś lokuje się spółka z ograniczoną odpowiedzialność. Jej popularność wynika ze stosunkowo niskich kosztów, ponoszonych przy tworzeniu firmy z o.o., oraz łatwości rejestracji. Przed lutym 2009 ... zamierza wpuścić inwestora do swojej firmy, albo gdy zamierza przekazać firmę dzieciom. Marek ...
-
10 najlepszych polskich aplikacji mobilnych - jesień 2015
... ostatnich znajdują się zarówno flagowe produkty znanych marek, jak i zupełnie niszowe "apki", wykreowane przez młodych twórców. Które z nich ... w sierpniu znajdowała się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych aplikacji (9 miejsce), we wrześniu jej popularność spadła do 14 pozycji w rankingu. Najpierw zakupy, potem transport komunikacją miejską, ...
-
Usługi bankowe oczami przedsiębiorcy
... popularność produktów kredytowych ciągle wzrasta, w finansowaniu swojej działalności polski ... , przygotowując m.in. program certyfikacji doradców bankowych w zakresie nowych regulacji tj. MIFID 2 – mówi dr Marek Radzikowski, współautor raportów z badania. Według badania najbardziej popularnymi kanałami komunikacji i rozliczeń z bankami jest Internet ...
-
Polacy chcą wybierać metody płatności
... popularność. Dziś przyznaje się do nich już 86 proc. rodzimych internautów. Jeżeli chodzi o metody płatności, to ... bazować na silnej marce i wiarygodności sklepu. Idealnym przykładem są wdrożenie szybkich płatności kartą dla takich marek jak UPC, Play czy Ergo Hestia. Wkomponowany w proces zakupu mechanizm rejestracji karty jest naturalny i ...
-
Nadchodzi era freelancera
... na rynku i zyskuje coraz większą popularność wśród pracodawców. Okazuje się, że na przestrzeni ostatnich 5 lat połowa z nich zdecydowała się zwiększyć ... co nigdy wcześniej w sytuacji standardowego zatrudnienia nie było możliwe na taką skalę – mówi Marek Jarocki, Partner w Zespole People Advisory Services w Dziale Doradztwa Podatkowego EY. Nie sposób ...
-
DIY - szansa na produktowy product placement
DIY jest kojarzone z hobbistyczną dłubaniną, podczas której robimy coś z niczego. Coraz częściej jednak ta dłubanina ma twarz znanych marek, które nawiązują współpracę z influencerami. Postanowiliśmy przyjrzeć się dyskusji na temat DIY, która miała miejsce na przestrzeni ostatniego roku i zobaczyć jakie ...
Tematy: DIY, monitoring mediów -
Warszawskie ulice handlowe wracają do łask?
... "Shop in or Shop out?", w miarę dojrzewania rynków centrów handlowych, ponownie popularność zdobywają właśnie ulice handlowe. Dziś mają one realną szansę wrócić ... kolei okolice Placu Trzech Krzyży i Placu Teatralnego to główne warszawskie lokalizacje dla marek luksusowych i premium – mówi Joanna Tomczyk, Starszy Analityk JLL. Usługi i sektor ...
-
Phishing: Google i Amazon przynętą na ofiary
Popularność phishingu nie maleje. O tyle nie jest to zaskoczeniem, że jest to stosunkowo prosta i ... złośliwe e-maile - stanowią one już 1/4 wszystkich uderzeń. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentuje się zestawienie marek najczęściej wykorzystywanych w phishingu? Na jakich markach żerowano w kanale mobile? Na co należy szczególnie uważać? Jak ...
-
Najpopularniejsi polscy przedsiębiorcy w Internecie
... listy może wydać się nieco zaskakujący. Jednocześnie zestawienie pokazuje, że na popularność mogą liczyć zarówno ci liderzy biznesu, o których jest głośno, jak i ... Mokrysz (480) Wojciech Śmiechowski (480) Leszek Boruch (390) Marcin Grzymkowski (390) Marek Grzebita (390) Jacek Szwajcowski (320) Krzysztof Kostowski (320) Krzysztof Pruszyński (320) ...
-
Czy boom na samochody elektryczne dotrze w końcu nad Wisłę?
... coraz większą popularność - ich udział sięga już 15%. Tendencja ta zaznacza się również nad Wisłą, choć do średniej ... elektrycznym na Superauto.pl było w marcu tego roku aż pięciokrotnie więcej niż we wrześniu 2024 r. – zauważa Marek Srębowaty, dyrektor ds. e-commerce w Superauto.pl. Jego zdaniem, jest to spowodowane pojawieniem się na rynku ...
-
Telewizory LCD: preferencje zakupowe V 2010
... najczęściej w odniesieniu do marki Sony. Opcję najtańsze telewizory LCD Sony wybierało ponad 9% przeglądających produkty tej japońskiej firmy. Dla innych marek popularność strony z najniższymi cenami nie przekraczała 2%. Preferencje dotyczące ceny Internauci, szukając produktów z konkretnego przedziału cen, najczęściej wybierali górną granicę do ...
-
Marki odzieżowe w social media
... Popularność Najwięcej wzmianek zanotowano w kontekstach trzech z pięciu marek należących do potentata na polskim rynku odzieżowym, spółki LPP. W związku z tym nie dziwi fakt, że największą ilość wyników zebrano dla marki Reserved, spora liczba dotyczyła również marek ... , a trzecie miejsce zdobył Cropp. Popularność na FB Zdecydowanie najwięcej wyników ...
-
PZWLP i Masterlease: CFM w 2014
... usług wynajmu długoterminowego, mieszczących się w kategorii Fleet Management, kierowanych do mikro firm – mówi Marek Małachowski, Prezes PZWLP, Dyrektor Zarządzający ALD Automotive Polska. – W ich efekcie dynamicznie rośnie popularność wyłącznego zarządzania. Jest to pozytywna tendencja. Pokazuje, że obecnie w Polsce nawet mikro przedsiębiorcy ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... ale już obecnie popularność zyskują agregatory Vine dla ... marek jest rozpowszechniana metodą wirali (w przeciwieństwie do płatnej promocji), ale jeśli powtórzy się historia znana z reklam na platformach takich jak Twitter czy YouTube, to możemy być niemal pewni, że w ciągu kilku lat pojawi się na nich reklama na zasadach komercyjnych. Popularność ...
-
Pop up store: rozwiązanie na czas pandemii czy długotrwały trend?
... w przypadku marek oferujących akcesoria czy obuwie - mówi Mariusz Czerwiak. Stosunkowo niskie koszty, które generuje pop up, są powodem, dla którego w ten typ sprzedaży mogą też wchodzić mniejsze i nieznane na rynku marki. Pandemia podkreśliła konieczność wspierania lokalnych sprzedawców, projektantów i przedsiębiorców, którzy popularność zdobywają ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... ? Zasięgi przekładają się na konkretne zyski. Im większa popularność profilu, tym więcej zapytań od marek i klientów, którzy za jego pośrednictwem chcą reklamować ... Maslowa. Jakie? Potrzebę uznania, samorealizacji oraz przynależności. Publikując zdjęcia, zdobywając popularność, użytkownicy nie tylko mogą zyskać uznanie, ale i stworzyć swój wirtualny ...
-
Pomysły na prezenty świąteczne znajdziesz w mediach
... Gdzie w sieci szukamy prezentów? Jakie są najpopularniejsze hashtagi? Które posty marek i digital influenerów angażują najbardziej? Które marki wydają najwięcej na reklamę ... rosnącą popularność zakupów online. Dodatkowo, dostawa ze sklepu internetowego trwa, więc coraz mniej klientów odkłada zakupy na ostatnią chwilę. Na rosnącą popularność zakupów ...
-
Pojazdy elektryczne, czyli Europa kontra Chiny
... segmencie pojazdów elektrycznych wyniósł 80% i nie wykazywał żadnych oznak spadku w I kwartale 2023 roku. Do głównych czynników tłumaczących rosnącą popularność chińskich marek na rynku chińskim należą: Znaczna przewaga kosztowa w zakresie produkcji pojazdów elektrycznych z napędem akumulatorowym (BEV), wynikająca z większego rozmiaru chińskiego ...
-
Sprzedaż samochodów używanych I-VI 2011
... , niż nowe, prosto z salonu, auta z niższych klas i słabiej wyposażone" – komentuje popularność Audi Wojciech Traczyk. Bez niespodzianek Nie od dzisiaj wiadomo, ... a w tym roku spadł na ostatnią pozycję top 10 najczęściej wystawianych na sprzedaż marek. Z rankingu wypadła Toyota, a na 7 miejscu w zestawieniu pojawiła się nieobecna w zeszłym roku w ...
-
Lubię to i kupuję to? Czy social media sprzedają?
... najwięcej użytkowników ma w grupie 19-24 lata (88%), ale już wśród najmłodszych w wieku 15-18 lat jego popularność jest znacznie niższa, zbliżona do tej w grupie wiekowej 45-54 lata ... poszukuje informacji o markach i treści przez nie udostępnianych. Najczęstszym powodem śledzenia marek w social media jest chęć uzyskania wskazówki, co kupić. ¾ ...
-
Marki rosną nam wszerz
... najprostszej definicji polega na wykorzystaniu przez producenta jednej ze swoich istniejących marek do oznaczenia nowego produktu. Zaproponowanie pojedynczego wariantu piwa bez ... produkt – Jogobellę L.Casei. Odpowiedziała tym samym na zyskujący coraz większą popularność trend żywności funkcjonalnej, czyli takiej, która poza swoją podstawową funkcją ...
-
Najpopularniejsi wśród Internautów
... stosunku do ubiegłorocznego zyskały Avril Lavigne i Shania Twain. Najszybciej tracą popularność Pamela Andersen, Shakira i Anna Kurnikova, której nie udało się nawet znaleźć ... Sony. W zestawieniu umocniła się pozycja wszystkich producentów samochodów (łącznie 5 marek w pierwszej dziesiątce), a największym awansem w stosunku do ubiegłego roku mogą ...