-
Crossmarketing daje większe możliwości
... , ale na zaspokajaniu wielu, "różnobranżowych" potrzeb konsumenta. Popularność zyskuje crossmarketing, czyli strategiczny i zwykle czasowy mariaż firm, ... oczekiwanymi udziałami w kampanii i jej efektami. Najłatwiej podział przeprowadzić według siły marek zaangażowanych w akcję. Crossmarketing często łączy graczy o nierównym statusie rynkowym ...
-
Marki odzieżowe: rośnie sprzedaż online
... ile zrobimy zakupy online? Do internetowego kanału sprzedaży przekonuje się coraz więcej znanych marek odzieżowych, które sukcesywnie udostępniają swoim klientom możliwość zrobienia zakupów ... skorzystanie z niej decyduje się aż 9 na 10 kupujących. – Duża popularność płatności szybkim e-przelewem wynika z tego, że jest to bardzo wygodne rozwiązanie, ...
-
Najpopularniejsze tematy w sieci I-VI 2007
NetSprint.pl przygotował raport na temat osób, marek i wydarzeń najczęściej opisywanych przez polskie media online w pierwszym półroczu 2007. Raport potwierdza, że kontrowersyjność oraz częste konflikty są najskuteczniejszymi sposobami na popularność. Raport prezentuje rankingi najczęściej wymienianych i opisywanych w mediach internetowych polskich ...
-
Internetowy Samochód Roku 2013
... Ostrówek. A ta z kolei maszyna, zwana „koparką ciągnikową” pojawiła się na trzecim miejscu wśród najbardziej poszukiwanych maszyn budowlanych. Skąd taka popularność marek zza zachodniej granicy? Michał Roszkowski, szef działu badań rynku motoryzacyjnego wyjaśnia: - Kiedy pominiemy aspekty czysto cenowe i ekonomiczne, na czele rankingu ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... , który możesz wykorzystać, aby nadać nowy wizerunek brandowi, który stracił popularność w oczach odbiorców. Historia rebrandingu sięga daleko wstecz. Marki takie ... sukces, zawsze wywołują emocjonalną reakcję wśród odbiorców. Bierz przykład z najlepszych marek. Wybierz się w teren i spotkaj z pracownikami marketingu przedsiębiorstw takich, jak Coca ...
-
Chińskie smartfony tanie, ale nie najtańsze
... – również w Polsce często można było natknąć się na modele bezimiennych marek, dostępne w niskich cenach, lecz niegrzeszące jakością wykonania i niepokojąco przypominające produkty ... starania o klientów od zera. Pięć lat temu zainteresowanie produktami takich marek jak Xiaomi lub ZTE wynosiło zaledwie 0,1%. Obserwowana tendencja rośnie – na 2017 ...
-
Najpopularniejsze festiwale muzyczne. O czym mówili internauci?
... festiwalu w sieci, co dodaje imprezie dodatkowej wartości. Festiwale muzyczne promocją marek sponsorskich, ale nie tylko Internetowe dyskusje o festiwalach w tym roku to ... – aplikacje festiwalowe, Maps – nawigacja na terenie festiwalu). Najczęściej wspominaną kategorią marek w tym roku były jednak marki mediowe: nazwy stacji telewizyjnych, tytuły ...
-
Phishing: co 10. atak żeruje na popularności Apple
... go cyberprzestępców trendem jest również żerowanie na popularności globalnych marek. Najświeższe dane dowodzą, że w pierwszym kwartale bieżącego roku oszuści najchętniej ... hakerzy w atakach phishingowych była technologia. Przestępcy próbowali również wykorzystać popularność firm finansowych (np. Chase) oraz mediów. Czołowe marki wykorzystywane w ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... być popyt na reklamę e-commerce bazującą na performance marketingu oraz reklama marek, które stawiają na promocję poprzez wideo online. Eksperci przekonują, że wzrost wydatków ... telewizji, spowodowany migracją w kierunku kanałów ditalowych. Wynikająca z tego trendu rosnąca popularność wideo online to nie tylko sposób na utrzymanie zasięgu w czasie ...
-
Internetowy Samochód Roku. Jakie auta używane na celowniku Polaków?
... Polski aut używanych. Sympatie Polaków widać też w wyborze modeli i marek. Pierwsza dziesiątka najpopularniejszych modeli według ISR 2022 jest niemal identyczna ... OTOMOTO. Coraz więcej elektryków – rośnie liczba rejestracji i podaż samochodów zeromisyjnych Popularność i podaż samochodów elektrycznych są ściśle ze sobą związane – w ciągu ostatnich 5 ...
-
Marki własne: ciągle za drogie, aby zdobyć rynek?
... . Już co 4 konsument planuje zwiększyć swoje wydatki na produkty z logo marek własnych. Jednocześnie zaledwie 5 proc. Polaków deklaruje takie zamiary wobec artykułów markowych. ... Austriacy (37 proc.) czy Hiszpanie (42 proc.). Cena nadal króluje Głównym wyróżnikiem marek własnych jest postrzeganie cen przez konsumentów. Jest to szczególnie ważny aspekt ...
-
Motoryzacja: tego Polacy szukają w Google
... popularnością? Analiza pokazuje, że są to pojazdy, jak i części konkretnych marek. Za samochodami, zarówno używanymi, jak i nowymi, najczęściej rozglądają się ... a 3,3% o limuzyny. Najwięcej wyszukiwań dotyczy samochodów używanych, jednak to nowe auta coraz szybciej zyskują popularność (+38% r/r vs. +15% r/r).1 Co ciekawe, w stosunku do liczby ...
-
Polski Internet a wody mineralne
... . Jedno jest pewne: media społecznościowe i internet pozwalają wypłynąć na szerokie wody w tej branży. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną najpopularniejszych marek wód mineralnych oraz ich wydatki reklamowe. Okazuje się, że ponad połowa publikacji o popularnych wodach pojawia się na Facebooku i forach. Z danych ...
-
Domeny: cybersqatterzy zarabiają na homofonach
... i monetyzacji domen podobnych pod względem brzmienia do adresów www znanych marek. Zarabianie na „podróbkach” domenowych to praktyka sięgająca końca ubiegłego ... uTube.com – to oczywiście warianty adresu YouTube.com. Skąd się bierze popularność soundsquattingu? Przyczyn rosnącej popularności soundsquattingu jest kilka. Jedną z nich jest coraz ...
-
Brand phishing w II kw. 2024. Cyberprzestępcy coraz częściej podszywają się pod Adidasa
... roku rosła popularność ataków z wykorzystaniem wizerunku Adidasa. W II kw. 2024 aż 57% ataków phishingowych wykorzystywało markę Microsoft. Na podium najczęściej wykorzystywanych przez cyberprzestępców marek znalazły się Apple z 10% udziałem i LinkedIn z 7% prób ataków. Jak wynika z najnowszych danych firmy Check Point Research na liście marek ...
Tematy: brand phishing, phishing, ataki phishingowe, ataki hakerów, hakerzy, cyberprzestępcy, Microsoft, LinkedIn, Apple, Amazon, Google, Adidas -
Brand phishing w I kw. 2025. Polowanie także na polskie serwisy
... wykorzystują popularność globalnych marek, nie trzeba przypominać już chyba nikomu. Najnowsze doniesienia Check Point Research tylko to potwierdzają, ostrzegając jednocześnie polskich internautów przed atakami phishingowymi żerującymi na sławie często odwiedzanych polskich serwisów. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Pod które z globalnych marek ...
-
Chińskie samochody idealne na potrzeby polskiego rynku?
... .pl, bazujących na danych IBRM Samar. Z czego wynika ta rosnąca popularność motoryzacji rodem z Państwa Środka? To m.in. efekt podwyżek cen samochodów i powstałej ... dwóch miesiącach tysiąca. - Może to wskazywać na ograniczoną rozpoznawalność wymienionych marek i modeli, niedopasowanie do oczekiwań rynku lub przynależność do bardziej niszowego segmentu ...
-
Najpopularniejsze drukarki VI 2010
... Polsce. Zestawienie zawiera kilka tabel, które przedstawiają najchętniej wybierane urządzenia poszczególnych marek oraz jeden ranking podsumowujący wszystkie firmy. Partnerem raportu ... zdecydowanie znokautował pozostałe produkty tego producenta. Z pewnością duży wpływ na taką popularność jest niska cena tego modelu, która średnio wynosi 185,16 zł. W ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 34/2016
... zł. Spore uwagi do projektu zgłaszają znani ekonomiści, np. prof. Marek Belka, były premier i prezes NBP uważa, że realizacja przyjętych zadań będzie ... a coraz więcej z nich pojawia się też w punktach stacjonarnych – ocenia Czechowska. Coraz większą popularność zdobywają mobilne punkty gastronomiczne, czyli food trucki. Ocenia się, że w Polsce jest ...
-
Sposoby płatności: na wakacje za granicą z pełnym portfelem
... przez Deutsche Bank wyraźnie wskazuje, że jej popularność jest sporo niższa niż w minionym roku. Rośnie natomiast popularność kart płatniczych. Ze zrealizowanego przez Deutsche Bank ... zakupów– mówi prof. Małgorzata Bombol. Ponadto warto zauważyć, że wiele marek luksusowych ma naprawdę niższe ceny poza granicami naszego kraju, w związku z tym ...
-
Tworzenie nazw produktów spożywczych
... naszego rynku. Jako znaki unijne zarejestrowano już ponad milion marek. Wiele lokalnych marek planuje ekspansję poza granice naszego kraju. Na co zwrócić ... Rogaliki Babuni, Kluseczki Babuni, Twarożek Babuni, Ser Babuni, Szynka Babuni. Zbyt wielka popularność zdewaluowała markę Babunia. Na fali „sukcesu” przyszedł czas na rozszerzanie nazwy Babunia ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... Grupę Orange. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną wybranych sieci komórkowych oraz ich wydatki reklamowe. Zaskoczyła sytuacja najnowszych na rynku marek. Okazuje się, że nie zawsze konieczne są duże wydatki by wzbudzić zainteresowanie internautów. Co ciekawe, dyskusja o sieciach komórkowych prowadzona jest ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2015
... . W mniejszych miastach odnotowuje się zwiększoną dostępność najbardziej popularnych marek. To tylko niektóre z wniosków wypływających z najnowszego raportu JLL, w którym ... co w rezultacie może przyczynić się do wzrostu odwiedzalności”. Rośnie również popularność sklepów “pop-up”, czyli pojawiających się tymczasowo w rozmaitych lokalizacjach. Czynsze ...
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
... teledysków i programów religijnych. Zauważalna staje się również rosnąca popularność kampanii integrujących Facebooka i Youtube’a. Co jeszcze ujawnia ... zmienia swoją rolę i obecnie stanowi medium drugiego wyboru w tego typu sytuacjach, a marek chętniej poszukują tam osoby nieco starsze. Charakterystyka użytkowników VoD 58% internautów korzysta z ...
-
W czym lepsi są drobni influencerzy i jak z nimi współpracować?
... popularność. Nie powinno to być jednak żadnym zaskoczeniem - pewnych usług lub towarów nikt nie ... Modele współpracy - umowa barterowa vs działania płatne Współpraca z influencerami przybiera różnorodne formy, dostosowane do specyfiki marek i ich celów promocyjnych. Kluczowe modele współpracy to umowy barterowe oraz działania płatne, które różnią się ...
-
Piwa regionalne przyszłością branży
... używanych do wyrobu opakowań. Najbardziej skutki dekoniunktury odczuwają producenci popularnych marek, produkowanych przemysłowo. Piwa regionalne, niepasteryzowane, niszowe odnotowują ... mln zł. Mimo to ten nowy format gastronomiczny zyskuje coraz większą popularność i w przeciwieństwie do konkurencji, okazał się odporny na kryzys. - Profit z ...
-
Polscy internauci o Pinterest
... skuteczne narzędzie i nadzieja marketerów? Jedno jest pewne, popularność serwisu rośnie, co zauważalne jest nie tylko w liczbie artykułów na jego temat, ale ... sposobach dotarcia do klientów za pośrednictwem tego serwisu napisano prawie 50 razy. „Ponoć wiele marek zwija się z Facebook.a bo f-commerce po prostu nie wychodzi. Przenoszą się gdzie? Ano ...
-
Jakie smartfony najpopularniejsze?
... mających smartfona jak nie. Posiadacze smartfonów to awangarda, która wyznacza trendy popularności na rynku marek telefonów komórkowych. Dobrze te zmiany ilustruje wykres pokazujący, jak w 2012 zmieniła się popularność marek w porównaniu z 2011 rokiem. Obecnie najpopularniejszą marką jest Samsung posiada ją blisko jedna trzecia posiadaczy ...
-
Po tragedii w Dhace. Fair Trade rozwiązaniem?
... pracowników w biednych krajach, w których często odbywa się produkcja dla wiodących światowych marek. Cięcie kosztów i nie przestrzeganie podstawowych norm bezpieczeństwa oraz prawa ... Trade (przede wszystkim żywność i odzież) zyskują z roku na rok coraz większą popularność - mimo wyższych cen. Powstają też inne programy tego typu. Jednak trudno mówić ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 5/2014
... sygnał dla naszej gospodarki i rynku pracy. Prezes Narodowego Banku Polskiego prof. Marek Belka ponownie został wybrany na trzyletnią kadencję do Komitetu Sterującego ... zwiastują serwisy streamingowe. W 2012 roku przychody związane z dystrybucją cyfrową wzrosły o 77 procent, a popularność platform takich, jak Spotify lub WiMP ciągle rośnie. Portale ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
... najgłębiej sięgnął do kieszeni, i czy promocyjne wysiłki przełożyły się na popularność ofert w dyskusjach internautów? Liderzy wydali o połowę mniej Łączna kwota wydatków firm ... przedstawicieli banków oraz - co jest stałym elementem społecznościowego buzzu o każdej z marek - dzielenie się numerami kont bankowych, zwłaszcza w kontekście zbiórek ...
-
McAffe: złośliwe oprogramowanie na urządzenia mobilne
... mobilnych. Jego autorzy zwracają uwagę na taktykę cyberprzestępców, którzy z powodzeniem wykorzystują popularność, funkcje i słabe punkty legalnych aplikacji. Okazuje się zatem, ... atakującemu przechwycenie i udostępnienie konwersacji i zdjęć bez zgody użytkownika - Mamy zaufanie do marek i nazw, które znamy z Internetu. Kiedy bardzo chcemy coś mieć, ...
-
Praca w bankowości ciągle przyciąga studentów
... zdetronizowana, ale trzeba podkreślić, że są jeszcze miejsca, w których jej popularność nie spada (Wielka Brytania, Chiny, Singapur i Hong Kong. „W Polsce ... Sektor dóbr szybko zbywalnych zajmuje pierwsze miejsce z uwagi na wysoką rozpoznawalność marek oraz dużą różnorodność stanowisk, firm i możliwości realizacji kariery zawodowej” – wyjaśnia ...
-
Sezon na lody w social media
... IMM. Poznań, Warszawa i Kraków okazały się miastami lodowych smakoszy, a wśród marek dominują Koral, Grycan i Algida. Pod względem popularności w internetowych dyskusjach w ... i waniliowy (11%), zaskoczeniem jest drugie miejsce. Przypadło ono lodom… smerfowym. Swoją popularność lody te - jak donoszą internauci - zawdzięczają przede wszystkim ...
-
Japońskie samochody, polskie wybory. Czego szukają Polacy?
... największym zainteresowaniem? Wśród marek bezapelacyjną liderką jest Toyota ... popularność. Jak widać najchętniej wyszukiwane Japończyki to sedany oraz hatchbacki, ale popularne są również wersje kombi oraz SUVy. Toyota zdecydowanie jest liderem na rynku japońskich aut używanych – stanowi prawie jedną trzecią wszystkich wyszukań wśród wszystkich marek ...