-
Czego szukają Internauci
... polskich operatorów GSM – Idea, Plus i Era. Wśród dziesięciu najpopularniejszych marek w polskim internecie znajdziemy również dwie inne firmy produkujące sprzęt elektroniczny (Sony i ... roku nie mieliśmy okazji oglądać żadnego dużego filmu z jego udziałem. Popularność szybko zdobywa Maciej Stuhr, który w tym roku uplasował się na piątym miejscu. ...
-
Czym nie wypada jeździć szefowi?
... w przypadku Forda (samochody mało pożądane, a jednocześnie często użytkowane). Popularność takich marek jak Opel, Citroën, Volkswagen i Chrysler nie przekroczyła w każdym z przypadków 4% wskazań. Częściej użytkuje się samochody marki Škoda i Peugeot, których popularność wśród badanej grupy wyniosła odpowiednio 5% i 7%. Opinie osób z kadry ...
-
Najczęściej kradzione samochody
... w ostatnim okresie Mercedes. Zauważalnie wzrosła także popularność Hond wśród złodziei, głównie modelu Civic. Wybór nie jest przypadkowy. W grupie największego ryzyka znajdują się najpopularniejsze w Polsce marki, do których bez wątpienia należą samochody niemieckie. Duża popularność niemieckich marek, wytwarza popyt na części zamienne do tych ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 11/2014
... autami droższymi, do 20 tys. zł. Zestawienie dziesięciu najczęściej poszukiwanych marek aut używanych zdominowały koncerny niemieckie: Volkswagen, Audi i BMW. – W ... cenie tych paliw praktycznie nie istnieje – podkreśla Michał Roszkowski z TNS Polska. – Powracająca popularność silników benzynowych może się nasilać, bo koncerny starają się, ...
-
Nie ma cię w e-commerce, nie istniejesz. 84% Polaków robi zakupy online
... się m.in.: Jak rośnie zainteresowanie zakupami online? Co dla e-commerce oznacza zwiększona popularność zakupów przez Internet? Na co należy wrócić uwagę przy dużym ... z tym, w tym roku, podobnie jak w poprzednim, najczęściej kupują na platformach zakupowych i w sklepach internetowych marek, które znają i cenią. To, co uległo zmianie w tym roku, to ...
-
Globalne marki stawiają na handel online
... z dostawą, jednak i tu następuje szybki rozwój – obecnie już średnio 28% światowych marek dostarcza zakupy internetowe konsumentom na badanych rynkach, w porównaniu do 26% w ... w tym sportowe (39%). “Choć większość marek ma już europejskie lub globalne sklepy internetowe dostępne w języku angielskim, ich popularność w Polsce jest wciąż ograniczona ...
-
Zachowania konsumentów: obawy na rekordowym poziomie, tniemy wydatki
... badania pozwala porównać stosunek Polaków do private labels, czyli marek własnych sieci handlowych i pozostałych marek. 38 proc. konsumentów, którzy preferują duże marki ... w sklepie elektronikę (13 proc.), a także jedzenie w restauracjach (12 proc.) – w tym przypadku popularność tej formy zakupu urosła w ciągu miesiąca o 3 pp. W Europie najbardziej ...
-
Coca-Cola czy Pepsi - który napój wybiorą Polacy na święta?
... około 40 proc. powierzchni sklepowych półek z napojami gazowanymi, nie licząc marek własnych sieci sklepów. Stąd w trakcie Świąt można zauważyć ich zaciętą rywalizację ... w Lidlu obecność marki własnej w ekspozycji jest na poziomie 17,5 proc. Na popularność poszczególnych marek mogą wpływać czynniki, takie jak cena, lojalność konsumenta, tradycja ...
-
Bez czego nie poradzi sobie FinTech?
... zyskać zaufanie branży finansowej, muszą wykazać się podstawową stabilnością biznesową - mówi Marek Woźny. Marek Woźny uważa, że powinni oni zadbać o to, by oferowane rozwiązania ... 2), regulującej rynek płatności, modelem który zyskuje w ostatnim czasie olbrzymią popularność są tzw. „open API”, czyli otwarte programistyczne interfejsy aplikacji. ...
-
Które marki samochodów zaskakują sprzedażą?
... Cross oraz Kię Sportage. W czołowej dwudziestce znalazły się dwa modele marek premium – Cupra Formentor (13., 6 710 egzemplarzy) oraz Volvo XC60 (17., 6 ... popularność samochodów osobowych marek wolumenowych. O ile w 2022 roku stanowiły one 35 proc. sprzedaży, to w 2023 roku był to już 44 proc. Coraz popularniejsze są także samochody osobowe marek ...
-
Celebryci a budowanie marki
... for the Ethical Treatment of Animals. Beyonce jest właścicielką marek odzieżowych. W 2006 roku PETA skrytykowała Knowles za wykorzystywanie w liniach odzieżowych ... odmiany marihuany sprzedawanej w Hollywood. Jak można się domyślać, szum medialny i popularność jednej z najlepiej zarabiających na świecie par artystów wspiera sprzedaż narkotyków tej ...
-
Hashtag 2015 roku
... polskiego Twittera do góry nogami, tak popularność dwóch pozostałych rozłożyła się w czasie – szczególnie #polishgirl, którego rosnącą popularność obserwujemy już od 2013 roku. ... V) oraz Play Station 4 (#ps4). Poznanie społeczności powinno być kluczowe dla marek, które pragną zaistnieć w hashtagowym świecie. Zapewnienie marce hashtagowego sukcesu ...
-
20% phishingu żeruje na popularności i renomie marki Microsoft
... nią popularność pracy zdalnej, w której masowo wykorzystywany jest sztandarowy produkt Microsoftu, czyli pakiet biurowy Office. Warto podkreślić, że w poprzednim kwartale Microsoft posłużył jedynie do 7% wszystkich prób phishingu wykorzystującego globalne firmy. Check Point w swoim raporcie przedstawił pełną listę najczęściej wykorzystywanych marek ...
-
Znane marki a SEO
... popularność firmy i marki w świecie realnym zawsze przekłada się na popularność w Internecie. Taka prosta prawidłowość nie istnieje. Choć oczywiście jest wiele firm, których popularność ze świata realnego przekłada się na popularność ... SEO to obecnie niezbędny element działań marketingowych, także dla firm i marek dobrze znanych i już rozpoznawalnych. ...
-
Rynek czekolady a święta
... mogących przeznaczać większe kwoty na wysokiej jakości produkty najpopularniejszych marek - ocenia Matylda Sobolewska. Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Cadbury Wedel, ... Polaków deklaruje chęć prowadzenia zdrowego trybu życia, dlatego też wzrasta w Polsce popularność ciemnej czekolady. Ale nie tylko - producenci, w ślad za oczekiwaniami ...
-
Polacy piją jasne piwo
... jasne, bo są łagodniejsze i bardziej orzeźwiające. W tym okresie rośnie m. in. popularność piw pszenicznych. - Dla Pszeniczniaka tegoroczna wiosna to dobry czas. ... coraz bardziej świadomie wybierają piwa, a ich wiedza często wykracza poza podstawy – mówi Marek Puta, właściciel łódzkiej Piwoteki Narodowej, w której można dostać piwa z różnych zakątków ...
-
Emotional branding dla kobiet
... Zachłannych Konsumpcjonistek istotniejsza będzie nie obiektywna jakość produktu, lecz jego popularność w grupach aspiracyjnych oraz dobra okazja do zakupu; z kolei Niespełnione Siłaczki, które ... sama dbałość o rozsądne wydanie każdej złotówki. Są one najwierniejszymi konsumentkami marek z tradycjami, typu Winiary lub Ludwik, mimo że zwykle nie są one ...
-
"Zacne suchary" podbijają Internet
... Na podstawie prac BŚ oraz własnych badań, Instytut Monitorowania Mediów sprawdził internetową popularność ponad 130 słów i zwrotów retro. Nie będę ukrywać, że swoista zabawa z dawnym słowem ... dziś podstawowe jest inne niż kiedyś – ocenia w komentarzu do raportu IMM prof. Marek Łaziński. Podkreśla, że np. „heca” jeszcze przed 20 laty była ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... 75 proc. wydatków. Jak więc stworzyć reklamę, którą kobiety pokochają? Wiele marek próbowało sprzedawać produkty dla kobiet przy pomocy femvertisingu - niektóre zrobiły to niezwykle ... najlepszy czas na zmianę komunikacji marki na bardziej pro-kobiecą. Niezwykła popularność femvertisingu sprawia, że kobiety jeszcze bardziej oczekują, że firmy wyjdą ...
-
Polscy kierowcy największymi entuzjastami samochodów w Europie
... jednak poniżej średniej dla badanych krajów (odpowiednio 29 proc. i 12 proc.). Postrzeganie marek samochodów i zużycie paliwa wciąż ważnym kryterium Kierowcy w Polsce wykazują ... że fałszowanie testów ekologicznych przez producentów nie wpłynęło negatywnie na postrzeganie marek, które przyznały się do tego procederu. Podobny odsetek badanych (60 proc ...
Tematy: kupno samochodu, zachowania konsumentów -
Coworking 2018. Rekordowy popyt na elastyczne miejsca pracy
... gospodarki i stają się coraz powszechniejsze w naszych miastach. Ze względu na popularność coworkingu popyt na tego typu powierzchnię nadal rośnie na całym ... lokalnych operatorów, pojawienie się znanych zagranicznych marek Mindspace, Spaces czy Rent24, a także dalszy rozwój własnych marek co-workingowych przez wynajmujących. Pomimo znacznego, bo o ...
-
Centra handlowe już dojrzałe
... mln m kw. nowej powierzchni (spadek o 2,4% rok do roku). „Zmieniające się zachowania konsumentów i rosnąca popularność zakupów w kanale online będą w coraz większym stopniu wpływały na sytuację na ... zarówno dla inwestorów, jak i dużych rozpoznawalnych marek. Dowodzi tego wejście na polski rynek marek takich jak: Dealz, Tedi, czy planowane otwarcie w ...
-
Dlaczego wciąż kupujemy samochody używane?
... oczywistym był zakup czterech kółek na własność. Z roku na roku rośnie popularność leasingu i wynajmu, dzięki czemu możemy cieszyć się nowym autem bez konieczność ... który zniechęca do wizyt w salonie, jest duża utrata wartości nowych aut. W przypadku popularnych marek miejskich wynosi ona ok. 50% po 3 latach użytkowania – np. kupując nową Skodę ...
-
Wiedzy o finansach należy uczyć w szkole. Chce tego 90% Polaków
... instytucji finansowych (65%) oraz internetu (59%). Wśród ankietowanych znacząco w tym zakresie spadła popularność mediów (z 68% do 37%). Jednocześnie jednak, zdaniem badanych, to właśnie media powinny wykazywać ... informacji, a co za tym idzie, podejmują coraz bardziej świadome decyzje – mówi Marek Dietl, Prezes GPW. - Biorąc pod uwagę to, że PPK są ...
-
Instytucjonalny najem mieszkań. Resi4Rent nowym liderem
... – uważa Marek Wielgo. Jednym z największych jest szwedzka ... popularność najmu, która w naszym kraju jest na razie niewielka w porównaniu z krajami Europy Zachodniej – komentuje Marek Wielgo. Według niego, nie bez znaczenia dla inwestorów jest też fakt, że u nas rentowność inwestycji w mieszkania na wynajem jest obecnie dużo wyższa. Marek ...
-
Jakie będą media 2022? Są najświeższe prognozy Kantar
... . Platformy streamingowe poświęcone sportowi oraz e-sportom zyskają większą popularność wśród fanów. Nastąpi dalsza konsolidacja platform, spowodowana koniecznością ... efektywnościowe i utrzymanie równowagi w działaniach marketingowych – Aby przetrwać pandemię, wiele marek przyjęło strategie oparte na efektywności. Teraz pytanie brzmi, co robić ...
-
Rynek handlowy 2023 i prognozy na rok 2024
... w trakcie realizacji oraz w planach inwestorów i to nie tylko w największych miastach. Popularność food halli wynika z oferty, która zapewnia wyjątkowe doświadczenia, a także ... . 4. Nowe koncepty znanych marek i regionalne debiuty W 2024 r. eksperci Colliers prognozują kontynuację trendu otwierania nowych konceptów marek znanych już na polskim ...
-
Kredyt bez wkładu własnego wciąż dostępny. A co z mieszkaniami?
... wymagany przez banki wkład własny – przypomina ekspert portalu GetHome.pl Marek Wielgo. I dodaje, że w drugiej połowie ubiegłego roku z tej możliwości mogli skorzystać również beneficjenci programu „Bezpieczny Kredyt 2%”. Zyskał on tak dużą popularność, że zaledwie po sześciu miesiącach funkcjonowania został zawieszony z powodu wyczerpania ...
Tematy: kredyt bez wkładu własnego, Bezpieczny Kredyt 2%, Bezpieczny Kredyt 2 procent, Rodzinny kredyt mieszkaniowy, zakup mieszkania, kupno mieszkania, kredyty mieszkaniowe, kredyty hipoteczne, dopłaty do kredytów, polityka mieszkaniowa, zdolność kredytowa, nowe mieszkania od deweloperów, oferta deweloperów, mieszkania deweloperskie -
Podatkowa ulga termomodernizacyjna traci na popularności
... termomodernizacyjnej, skorzystało z niej 357 tys. podatników, a łączna kwota odliczeń sięgała 6,4 mld zł. Ekspert portalu GetHome.pl Marek Wielgo zwraca uwagę, że w ostatnich dwóch latach popularność tej ulgi podatkowej wyraźnie zmalała. Jeszcze w 2021 r. skorzystało z niej aż 595 tys. podatników będących właścicielami lub współwłaścicielami ...
-
Nazwa potoczna: jak chronić sukces marki?
... komunikacji międzyludzkiej i przeważnie niezapisywana. W wypadku bardzo powszechnie znanych marek, mogą się one stać oznaczeniem całych kategorii produktów, ... jest marzeniem każdego marketera, czyli monopol w kategorii, prowadzić może do efektu odwrotnego. Popularność marki może rozmyć wyróżnienie marki. Dominują cechy produktu, na plan dalszy ...
-
Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?
... czternastu dojrzałych rynkach objętych badaniem. Widać w tym duży potencjał rozwoju dla marek obecnych w tych regionach, bądź dla tych, które chcą się tam ... latach. 53% spodziewa się także, że wzrośnie popularność opcji zamówienia od producenta bezpośrednio poprzez aplikację. Popularność tradycyjnego centrum obsługi systematycznie maleje na każdym ...
-
Jak Rich Kids of Instagram zabijają marki luksusowe
... wyborach prezydenckich 2016 roku. Spotkania z wyborcami odbywał przede wszystkim w klubach. Jego popularność jest tak duża, że wystarczyło jej, by wypromować także ... firmy badawczej China Market Research Group. Prada odnotowała 44-procentowy spadek zysków, a właściciel marek Gucci, Alexander McQueen oraz Stella McCartney – grupa Kering zaliczyła ...
-
Pierwsze urodziny Windows 10
... oparciu o "dziesiątkę" i jak kształtuje się jej popularność. W tym celu zestawiono dane z ... Marek Molicki, ekspert Gemiusa. ─ Przede wszystkim należy wskazać na urządzenia mobilne, których udział wzrasta regularnie kosztem urządzeń stacjonarnych, w niektórych państwach jest nawet większy niż ruch z desktopów. Druga rzecz to nadal duża popularność ...
-
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
... coraz popularniejszy sposób robienia zakupów. Widzimy też wzrost popularności aplikacji konkretnych marek, które pozwalają na przyznanie rabatów, łączenie zakupów online i offline ... zakupów w wygodny sposób. Dyktuje go też coraz większa popularność urządzeń mobilnych. To idealne rozwiązanie, które znacznie zwiększa konwersję merchantów. Badania ...
-
Kreowanie marki na bazie emocji
... wzmacniają zbudowany wcześniej klimat i stanowią dalsze źródło bodźców w postaci uczuć. Popularność lovemarks i zasięg ich oddziaływania można prześledzić na przy- kładzie takich marek jak amazon.com, Google, Apple czy Swatch. Każda z tych marek wykorzystuje wybrane elementy (niektóre większość) brandingu opartego na emocjach, by trwale ...