2016-07-13 12:22
Przeczytaj także: „Lubię to” klikają wszyscy. A kto klika „kup”?
Niezmiennie kluczem do efektywnej sprzedaży jest dotarcie do klientów. Jak pokazują wyniki naszego badania – współczesny konsument jest nie tylko smart, ale także social. Media społecznościowe to naturalne środowisko, w którym dzieli się opiniami ze znajomymi, zasięga ich porad w zakresie konkretnych produktów i szuka inspiracji zakupowych. Regularna i przemyślana obecność sklepów internetowych w tym kanale powinna być częścią procesu sprzedaży i obsługi klienta – mówi Dorota Bachman, prezes zarządu e-Izby.
fot. mat. prasowe
Aktywne zaglądanie na profile marek
Jedynie co dziesiąty Polak deklaruje, że nie zagląda na profile społecznościowe marek.
Prawie co drugi internauta „lubi” marki w mediach społecznościowych. To bardzo duży potencjał, przy czym - jak pokazuje badanie - i wizerunkowy, i sprzedażowy. 46% użytkowników mediów społecznościowych poznaje dzięki nim nowe marki, a 60% aktywnie poszukuje informacji o markach i treści przez nie udostępnianych. Najczęstszym powodem śledzenia marek w social media jest chęć uzyskania wskazówki, co kupić. ¾ użytkowników mediów społecznościowych deklaruje, że pozytywne opinie wpływają na ich skłonność do zakupu. Negatywne opinie zniechęcają ponad 2/3 użytkowników social media. Wynika z tego, że media społecznościowe to kanał w znacznym stopniu warunkujący obecnie sprzedaż i sukces biznesowy – informuje Katarzyna Czuchaj – Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute
oprac. : eGospodarka.pl
Promocja w social media? Konsumenci woleliby coś innego
Język polski bez eventów, selfie i pieniążków? Nie w internecie
Dziś Światowy Dzień Mediów Społecznościowych. Jakie błędy popełniamy?
Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji
Jak zachować bezpieczeństwo na LinkedIn?
Live commerce przyszłością handlu?
5 cyberzagrożeń dla mediów społecznościowych i 7 sposobów obrony
Pomoc dla Ukrainy. 900 tys. postów w mediach społecznościowych w 6 dni
Jakie będą media 2022? Są najświeższe prognozy Kantar
Witam serdecznie, moje pytanie dotyczy założenia sklepu, w którym sprzedaż odbywała by się na odległość, natomiast produkty prezentowane ...
Biznes bez granic: Handel zagraniczny w nowej rzeczywistości
Panorama Reden i Niebieski Bursztyn od ATAL
Polski Ład 2.0: czy zmiana formy opodatkowania będzie opłacalna? Sprawdź symulację
Fala upałów: jakie obowiązki pracodawcy?
Prawo patentowe Unii Europejskiej czekają rewolucyjne zmiany
Jaka zaliczka na podatek dochodowy od firmy za czerwiec 2022 r.?
Bezpieczniejszy zakup mieszkania od dewelopera. Ruszył Deweloperski Fundusz Gwarancyjny