-
RODO, WhatsApp, RCS, czyli komunikacja mobilna 2018
... współczesnej komunikacji mobilnej. Owszem, w dalszym ciągu są bardzo skuteczne i popularne, ale standard ten wymaga gruntownego odświeżenia. Rok 2019 może należeć ... całkiem dochodową usługą, zwłaszcza jeśli uda się zainteresować jej wykorzystaniem duże marki. Zobaczymy, jak wypadnie komercyjny launch RCS w amerykańskiej sieci Verizon zaplanowany ...
-
Co czeka wideo marketing w 2019 roku?
... jednak pamiętać, że trendy bardzo szybko się zmieniają, dlatego to co było popularne w danym roku, w kolejnym może być już tylko wspomnieniem. Aby prowadzić sprawne ... na zwiększenie świadomości marki oraz budowanie relacji z odbiorcami. Wideo 360° Już od pierwszych chwil wprowadzenia na rynek wideo 360°, zarówno marki, jak i klienci dostrzegli ...
-
Sztuczna inteligencja i biznes - związek (prawie) doskonały
... , które wpływają na proces budowania przewagi konkurencyjnej na rynku 4.0. Już dzisiaj popularne stają się nowe formy outsourcingu opartego na rozwiązaniach w chmurze, odchodzenie ... wnieść to, co będzie stanowiło o wyjątkowości i unikatowości firmy czy marki, pozwalając jej „inteligentnie” budować swoją pozycję rynkową. Sukces osiągną bowiem te ...
-
Społeczeństwo bezgotówkowe, czyli rewolucja w płatnościach
... 10 milionów firm w Chinach posiada konta na WeChat. Jest to coraz bardziej popularne rozwiązanie wykorzystywane przez małe firmy, które rezygnują z rozwijania ... perspektywy sprzedawcy jest to niewątpliwie znacznie wygodniejsze rozwiązanie. Jeśli chodzi o budowanie marki i zaangażowania konsumentów, aplikacje do przesyłania wiadomości umożliwiają ...
-
Gdzie powstają centra handlowe?
... – samodzielna marka odzieżowa z Grupy H&M. W budynku Ethos w Warszawie zadebiutowały z kolei dwie włoskie marki modowe: Corneliani i Fabiana Filippi. Jednocześnie polskie ... rynkach utrzymują się na poziomie 35-50 EUR/mkw./miesiąc. Jednocześnie mniej popularne centra handlowe, z mniej atrakcyjną ofertą lub gorszą lokalizacją, odczuwają zwiększoną ...
-
Gry mobilne: zaskakujące dane o graczach
... wideo, w szczególności te z dodatkowymi bonusami, które można odtwarzać w grach są tak popularne, a powodzenie kampanii coraz bardziej zależy nie tylko od rodzaju gry, ... ważną rozrywkę, a tym samym część ich codzienności i są nastawione na zaangażowanie marki w mediach społecznościowych. Kobiety podejmują nawet 80 proc. decyzji zakupowych, wśród nich ...
-
Jak zadbać o employer branding w kryzysie (także finansowym)?
... kampanie tworzone były z prawdziwym rozmachem. Ciekawym przykładem mogą być działania marki IKEA, która w swojej kampanii w niezwykle pozytywny sposób poruszała kwestię różnorodności ... zapomnieć o employer brandingu, nawet jeśli stosowane dotąd przez pracodawców popularne narzędzia nagle straciły rację bytu. „Owocowe czwartki” z sympatycznego i ...
-
Jak sprzedać więcej w Black Friday?
... z linkowaniem wewnętrznym publikowane na firmowym blogu, sprawdzone katalogi firm, popularne portale ogłoszeniowe, strony partnerów biznesowych. Skieruj odbiorców na właściwy peron ... wyszukiwania dla fraz związanych z Twoją działalnością. Internauta poszukujący Twojej marki w internecie natychmiast zobaczy informację o promocji, co zachęci go, ...
-
Centra handlowe po pandemii. Czy restart się udał?
... i 750 darmowych miejsc parkingowych), który został uruchomiony równo w 60. rocznicę obecności marki w Polsce. Na liście nowych otwarć znalazły się także galerie handlowe zlokalizowane w mniejszych ... Innym atutem wspomnianych marek jest łatwość wpisania się w bardzo popularne dziś formaty handlowe typu "convenience". Istotnym trendem w handlu, którego ...
-
Smart shopping po polsku: czy kupujemy sprytnie?
... czy też ofertami rabatowymi. To ponad 4 razy mniej wyszukiwań w Google niż Francuzi czy Brytyjczycy w ciągu całego miesiąca. Najbardziej popularne kategorie i marki w rankingu Badanie Smart Shopping Index 2021 przeanalizowało również wyszukiwania konsumentów w wyszukiwarce Google dla siedmiu największych rynków analizowanych w badaniu - Wielkiej ...
-
Wypełnianie ankiet za zniżkę. Na czym polega oszustwo? Jak się chronić?
... , której celem jest zwabienie odbiorcy do udziału poprzez kliknięcie. W treści wiadomości często pojawia się nazwa znanej marki – to sposób na wzbudzenie naszego zaufania. W grudniu 2022 r. popularne oszustwo ankietowe wykorzystało w tym celu markę producenta czekolady Cadbury – obiecując odbiorcom szansę na wygranie „ekskluzywnego świątecznego ...
-
Te diesle wjadą do strefy czystego transportu
... zamówimy już Hyundaia, Suzuki, Hondy, Subaru, Jeepa czy Porsche z silnikiem wysokoprężnym. Jeśli chcielibyśmy diesla marki KIA, to do wyboru zostały nam ostatnie dostępne jeszcze na placach ... w tym roku okresy gdy udział ten przekraczał 15%. Wciąż są one bardzo popularne m.in. jako auta flotowe. Wielu klientów jest nadal zainteresowanym „dieslami” ...
-
Mikrofirmy zabierają głos. Jacy są polscy mikroprzedsiębiorcy?
... Audi – 10% (i samochodów tej marki jest zdecydowanie więcej niż wśród ogółu Polaków) oraz Opel, Skoda i Toyota – czyli marki również powszechne wśród Polaków ... chodzą do restauracji przynajmniej raz w tygodniu jest zaledwie 3%. Jedzenie z dostawą do domu. Nieco mniej popularne jest zamawianie gotowego jedzenia do domu – z tego rodzaju usługi nie ...
-
Parki handlowe i centra convenience: będzie kolejny rekord
... potrzeb konsumentów, parki handlowe i projekty typu convenience stały się bardziej popularne w mniejszych ośrodkach miejskich. Warto zauważyć, że istniejąca powierzchnia w ramach tych dwóch ... powierzchni w parkach handlowych zajmują sklepy z tzw. segmentu value retailers, czyli marki takie jak Pepco, Action, TEDi czy Dealz. W przypadku nowoczesnych ...
-
Kto wspiera organizacje charytatywne
... najbardziej popularne są psy - posiada je prawie połowa ofiarodawców, a 16% z nich nawet dwa i więcej! Właścicielami kotów jest około 30% rodzimych filantropów. Patrioci: na pytanie "czy chciałbyś mieszkać lub pracować w USA?" aż 70% respondentów odpowiedziało odmownie. Dużym przywiązaniem darzą także tradycyjne, polskie marki ...
-
Jak założyć firmę w UE
... rynku niemieckim, aż do działań specjalistycznych takich jak ochrona marki polskiego producenta. Możesz również otworzyć w Niemczech oddział lub przedstawicielstwo swojej ... w Republice Finlandii . Jeśli chcesz prowadzić swoją działalność w Szwecji, popularne jest założenie tzw. spółki akcyjnej prywatnej, która jest odpowiednikiem polskiej spółki ...
-
MCI inwestuje w sklep AGD-RTV
... pomiędzy przelewem, kartą kredytową, usługą „Płacę z Inteligo” i najbardziej popularną płatnością kurierowi przy odbiorze zamówienia. W najbliższym czasie sklep będzie poszerzał asortyment o marki mniej popularne, lecz ze względu na cenę i jakość warte rozważenia zasadności ich zakupu.
-
Rynek motoryzacyjny według internautów
... i dealerów w trakcie planowania strategii sprzedażowych i reklamowych. Używane samochody nadal popularne Jak wynika z danych, internauci o wiele częściej decydują się na ... zakup nowego samochodu, odwiedzają przede wszystkim oficjalne strony producentów/importerów danej marki (82,1%). Na kolejnym miejscu pod względem ilości wskazań znalazły się w ich ...
-
Jaki jest polski nauczyciel
... zawsze kojarzył się z zapachem kawy. Jak się okazało, 51% nauczycieli nadal preferuje kawę mieloną, a 42% pije kawę rozpuszczalną. Najbardziej popularne wśród nich marki to: Nescafe (33%), Tchibo (23%), Maxwell House (23%) i Jacobs (23%). Co się zaś tyczy herbaty, najwięcej wśród nauczycieli popija ...
-
Skype przez WiFi
... podjęli się wyprodukowania urządzeń dla potentata w dziedzinie komunikacji VoIP. Nowe telefony marki Belki (F1PP000GN-SK), Edge-Core (WM4201), Netgear (SPH101) oraz SMC (WSKP100) zostaną wyposażone ... zsynchronizować z kontem Skype w sieci oraz własną skrzynką kontaktów. Telefony obsługują popularne standardy zabezpieczeń, WEP, WPA, WPA2 i PSK. ...
-
Reklama mobilna przyszłością branży
... HSDPA.. Rośnie także zainteresowanie konsumentów multimedialną treścią mobilną i coraz bardziej popularne stają się dziedziny takie jak telewizja mobilna i „off-portal” search ( ... podwoją się w stosunku do poziomu z roku 2006 do ponad 1,5 miliarda dolarów. Znane marki są najwyraźniej gotowe do wykorzystania bliskości kontaktu, jaki obiecuje ...
-
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
... firma sprzedaje produkty innej firmy i z tego tytułu może używać jej marki. Podobnie sytuacja wygląda obecnie w Polsce – sklep internetowy oferujący produkty X czy Y może ... bez odpowiedzi. Profilaktyka mile widziana Firmom, które posiadają cenne, czyli znane i popularne znaki handlowe, radzimy zabezpieczyć się przed sytuacjami, w których ktoś ...
-
Specjaliści PR wobec idei CSR
... miejscu uplasowała się odpowiedź wskazująca, że ankietowani traktują CSR jako popularne ostatnio narzędzie marketingu i budowania wizerunku, oparte o czynnik zaangażowania społecznego ( ... drugim miejscu (odpowiedziało tak 27,99% ankietowanych) po wzmocnieniu pozycji rynkowej marki, produktu lub firmy poprzez zwiększenie zaufania społecznego (51,17%). ...
-
Najpopularniejsze auta używane VI 2007
Marki z jakiego kraju są najbardziej popularne wśród Polaków? Jeśli miałby decydować o tym wyłącznie rynek samochodów używanych, to odpowiedź mogłaby być tylko jedna - z Niemiec - wynika ze statystyk ...
-
Rynek produktów żywnościowych w Polsce 2007
... nawiązujące do „domowych”, „staropolskich”, albo jak kto woli „babcinych” przepisów. Popularne są także produkty o dodatkowych walorach zdrowotnych lub dietetycznych. W ten sposób ... Piotr i Paweł i krakowska Alma. Specyficzną kategorią są nowości międzysektorowe. Marki, które zdobyły uznanie w swojej kategorii produktów, pojawiają się w kategoriach ...
-
Bezpieczne zakupy online w święta 2008
... przeprowadzone wśród różnych branż wykazały, że zakupy online będą niesamowicie popularne w tym roku. Mając na uwadze obecny klimat gospodarczy, wielu klientów będzie szukało najlepszych ... : klienci kupowali na zaufanych stronach internetowych: Czy kupujesz produkty zaufanej marki? Czy potrafisz powiedzieć gdzie firma, od której kupujesz ma swoją ...
-
Zwyczaje żywieniowe: na śniadanie kanapki
... płatki wydajemy miliony Okazuje się jednak, że płatki stają się coraz bardziej popularne. Jak wynika z sondażu firmy badawczej Euromonitor International, w 2008 roku ... krajów nadbałtyckich i na Bałkany. Na drugim miejscu, z udziałem 27,5 proc., plasują się marki własne sieci handlowych. Trzecią pozycję zajmuje, należąca do Maspeksu, Lubella (8,7 proc ...
-
Wybór rozszerzenia dla adresu strony WWW
... przedsiębiorstwa, które działają na terenie Europy. Przedsiębiorstwo powinno zarejestrować najbardziej popularne wśród Internautów rozszerzenia (.pl, .com, .com.pl, .eu), a także wszystkie ... Obecnie domena to nie tylko adres internetowy, to integralny element marki, posiadający ogromny potencjał promocyjny, w którego promocję warto inwestować. Sprawdź ...
-
Grill po polsku: jaka żywność króluje?
... Tortex do poszukujących produktów w niskiej cenie. Kinga Chmura, brand manager marki Roleski, zgadza się, że dla producentów dodatków do potraw ciepłe miesiące ... jednak największe zmiany zachodzą w mięsie drobiowym. Jest ono coraz bardziej popularne wśród amatorów grillowania. Indykpol obserwuje znaczący wzrost zainteresowania mięsem i przetworami ...
-
Aspekty prawne przestępstw internetowych
... popełnienia przez użytkownika błędu, podczas wprowadzania adresu strony WWW znanej marki w okno przeglądarki internetowej (np. imfor.pl zamiast infor.pl). Domeny ... przez internautów. Spośród wielu dostępnych rozszerzeń warto zarejestrować właśnie te najbardziej popularne (.pl, .eu, .com) oraz te, które bezpośrednio kojarzą się z działalnością ...
-
Google Insights for Search po polsku
... wyszukiwania pokrewne, zawężać wyszukiwania według kategorii — obejrzeć najpopularniejsze wyszukiwania w wybranej kategorii, na przykład zyskujące na popularności wyszukiwania w kategorii „sławni” albo popularne wyszukiwania w kategorii „marki samochodów”. Można podać datę, region lub temat, aby uzyskać bardziej szczegółowe wyniki.
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce II kw. 2009
... pojedyncze floty w wyłącznym zarządzaniu należą do klientów Toyoty Bielany (1311), Toyoty Marki (1073) oraz spółki Samset (672). Firmy zrzeszone w Polskim Związku Wynajmu i Leasingu ... Lease – 411 samochodów oraz Business Lease – 56 samochodów. Stale popularne jest przekazywanie samochodów w wyłączne zarządzanie firmom CFM. Oferenci zrzeszeni w PZWLP ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet VIII 2009
... aż 9 biur. Warto zauważyć, że w obu platformach sprzedażowych biurowy TOP5 tworzą znane marki, obecne na polskim rynku od wielu lat. To powtarzający się trend od ... nad morzem na propozycje dla dwojga przygotowane przez resorty SPA&Wellness. Najbardziej popularne w sprzedaży sierpniowej są weekendy. Pojawiły się też pierwsze zapytania o ofertę ...
-
Sezon turystyczny 2009: podsumowanie
... ale wyraźnie wzrasta liczba rezerwacji egzotycznych, także w miesiącach krajowego lata. Najbardziej popularne kierunki egzotyczne tegorocznego lata to Kenia z wynikiem 24 proc. rezerwacji ... . udziałem sprzedaży. Warto zauważyć, że w obu platformach sprzedażowych biurowy TOP5 tworzą znane marki, obecne na polskim rynku od wielu lat. To powtarzający się ...
-
Strategie agresywne: część 1
... nie dokonuje selekcji konkretnych spółek ale operuje na instrumentach o charakterze zagregowanym. Popularne strategie polegają tu np. na sprzedaży kontraktów na indeks spółek ... poprawę rentowności wynikającą zarówno z korzystnych efektów skali, jak i budowy marki i optymalizacji struktury organizacyjnej. Co do zasady inwestycje tego typu związane są ...