-
Marketing bezpośredni - direct mailing
... wziąć pod uwagę, decydując się na tę formę reklamy. Direct mailing Przesyłka reklamowa, która dociera do odbiorcy za pośrednictwem wysyłki bezpośredniej, składa się z kilku ... . Powtórzoną wysyłkę robi się zwykle po upływie kilku tygodni od pierwszej. Oferta specjalna Możesz także zachęcić klientów w inny sposób, np. obiecując dodatkowy produkt ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w III kw. 2015 r.
... dniach października na Deutsche Börse miały miejsce znaczące oferty spółek: Covestro (spin-off giełdowej spółki Bayer) o wartości 2,6 mld euro, Scout24 (branża reklamowa) oraz CHORUS Clean Energy (operator farm wiatrowych i solarnych). Na kolejnych miejscach uplasowały się giełdy: BME (Hiszpania), gdzie odnotowano 8 ofert o łącznej ...
-
Programmatic nie tylko dla e-commerce
... analizy danych ze strony czy bazy CRM na takich, których dana oferta może z dużym prawdopodobieństwem zainteresować np. z racji tego, że w ostatnim czasie ... czy dostępności oferty. W ten sposób marketerzy próbują zminimalizować ryzyko, że kampania reklamowa co prawda odniesie pożądany skutek w postaci zainteresowania konsumenta ofertą, jednak ...
-
Sprzedaż nieruchomości. Jak szukać klientów przez Facebook’a?
... problemu i szukają informacji. Nie potrzebują Twojego produktu ‘’na już’’, lecz dobra kreacja reklamowa znacząco przybliży ich do decyzji zakupowej. 20% - Są świadomi potrzeb, lecz mają ... Portale nieruchomościowe są dobre i działają, jednak jest tam dużo oglądających, a Twoja oferta może "zniknąć w tłumie". Co ważne - tam Ty czekasz, aż klient ...
-
Masz leasing samochodu? Zobacz, czym grozi podnajęcie auta
... się pośredników oferujących osobom nabywającym samochód w leasingu podnajęcie auta i czerpaniem z tego zysków, reklamowanych jako dochód pasywny. Na czym polega ta oferta i dlaczego należy się jej wystrzegać? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Na czym polega „zyskowna” usługa oferowana klientom decydującym się na ...
-
Rekrutacja pracownika z pokolenia Z - na co zwrócić uwagę?
... świadomość, że pracownicy z generacji Z biorą udział w rekrutacji, bo zainteresowała ich oferta, a nie dlatego, że muszą. Z tego powodu pracodawcy coraz częściej tworzą ... proces rekrutacji dla przedstawicieli pokolenia Z powinien być jak kampania reklamowa – prosty, z krótkim przekazem w ogłoszeniu rekrutacyjnym, skróconą ścieżką rekrutacji i szybką ...
1 2