-
Spam w VIII 2011 r.
... e-mail. Spam na świeczniku Spam ze szkodliwymi załącznikami: stare i nowe taktyki W sierpniu odsetek spamu ze szkodliwymi załącznikami wzrósł po raz kolejny i wynosił ... zagrożenie, które należy zwalczać, dlatego nie można traktować go jedynie jako reklamy. Nawet najbardziej niewinnie wyglądający e-mail może zawierać szkodliwy skrypt, a spamerzy nie ...
-
Spam w XII 2011 r.
... popyt w internecie, zostaje w ten czy inny sposób dodane do arsenału spamerów. Nowe metody są przede wszystkim wykorzystywane przez uczestników programów partnerskich, ... gwiazdkowe, poza tym nie dokonują zbyt wielu zakupów. Firmy rozsyłające reklamy są świadome takich sezonowych fluktuacji i nie angażują się w bezproduktywne kampanie marketingowe. ...
-
Szkodliwe programy mobilne 2011
... obecnie większość trojanów SMS jest tworzonych w celu przeprowadzania ataków na platformę Android. Nowe trojany są zasadniczo takie same jak ich odpowiedniki dla J2ME. ... stają się coraz bardziej rozpowszechnione i szeroko wykorzystywane np. w różnych formach reklamy w celu zapewnienia szybkiego, łatwego dostępu do konkretnych informacji. Dlatego też ...
-
Spam w III 2012 r.
... spowodowane to było podjętą przez spamerów operacją przemieszczania swoich zasobów. Nowe sztuczki cyberprzestępców W ostatnich latach spamerzy rozsyłający szkodliwe załączniki lub ... ” – wysyłki te były zamawiane u spamerów przez małe i średnie firmy jako narzędzie reklamy. Uwadze spamerów nie mogła ujść premiera nowego gadżetu firmy Apple - iPad ...
-
Polscy rodzice a żywienie dzieci
... potraw i produktów. Chętnie podają dzieciom nowe potrawy, połowa rodziców twierdzi, że często sięga po nowe produkty dla dzieci i że stara się podążać za trendami w ich żywieniu, połowa rodziców dzieci młodszych (do 8 lat) twierdzi, że zwraca uwagę na reklamy produktów żywnościowych dla dzieci. Dzieci ...
-
Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają
... , gdy są oryginalne stają się jednym z elementów kreowania wizerunku marki. Reklamy mają często bardzo prostą i zwięzłą formę. Dlatego dobre slogany reklamowe już ... marki, wprowadzić nową lub rozszerzyć pozycjonowanie istniejącej oferty oraz lansować nowe elementy naszej przewagi konkurencyjnej. Dla marek, które planują rozszerzanie, slogany ...
-
Zarobki w branży PR 2012
... były łączone, pracownicy dostawali nowe zadania. Dodatkowa odpowiedzialność wiązała się także z wyższymi pensjami” – mówi Bartosz Sawicki, redaktor naczelny PRoto.pl. „Rodzimi PR-owcy coraz częściej zajmują się np. konsultacjami społecznymi czy doradztwem strategicznym niż promowaniem produktów na pograniczu reklamy. Tu zupełnie inna skala ...
-
Niedozwolone klauzule w e-commerce 2013
... dni oraz wprowadzi nowe wyjątki produktów ... nowe problemy, które dotyczą automatycznej akceptacji regulaminu oraz uzyskania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Tymczasem użytkownik zawsze musi mieć możliwość wyrażenia swojej zgody świadomie, wyraźnie oraz swobodnie. Dotyczy to zarówno akceptacji regulaminu, jak i zgody na otrzymanie reklamy ...
-
Przepisy prawne: najważniejsze zmiany II 2014
... zmianie ustawy o usługach płatniczych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1271), na podstawie której: wprowadzono i zdefiniowano nowe pojęcia mające kluczowe znaczenie dla rynku krajowych transakcji kartowych ... do nowych przepisów; w okresie do dnia 31 grudnia 2014 r. zakazano reklamy zawierającej informacje o OFE lub informacje sugerujące, że reklama odnosi ...
-
Rynek pracy: generacja Y zyskuje na sile
... , mając poczucie wyjątkowości. Przedstawiciele Pokolenia Millenium są bowiem otwarci na nowe wyzwania oraz ambitne zadania. Z drugiej jednak strony, jak wykazują badania University ... się z 4,5 tysięcy do 2,8 tysięcy. Podobnie w przypadku radia - o ile w 1965 roku długość nadawanej reklamy wynosiła 42 sekundy, obecnie jest to zaledwie 8 sekund. Co to ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 17/2015
... poziom korupcji i przestrzeganie swobód obywatelskich. W Chinach rozpoczęły działalność trzy nowe, specjalne strefy ekonomiczne. W ich działalności wykorzystuje się doświadczenia pilotażowej ... roku wzrosła o 13 proc., względem I kwartału 2014 roku, liczba kliknięć w reklamy wyświetlane za pomocą usług Google'a, ale też o 7 proc. spadł koszt ...
-
Wakacje 2015: Portugalia droższa o 400 złotych
... fragmentem strony 16-tej, który zajmuje raptem 2,5 procent całości raportu (wyłączając reklamy). Już na jej samym początku dowiadujemy się, że zysk netto danego ... Czy tak się stanie, nie wiemy. Jednak branża turystyczna może liczyć na nowe rankingi jakie TravelDATA przygotuje dla „Rzeczpospolitej”. W połowie sierpnia pokażemy materiał bazujący ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... dostarczają cennych informacji i pomagają nam w ulepszeniu oferty. Nieustająco inwestujemy w nowe technologie, które mają na celu ułatwienie procesu zakupowego na ... i obsługę klientów, przy nieograniczonych godzinach otwarcia. W początkowych latach, reklamy Zalando umożliwiły szybki rozwój znajomości oferty sklepu, skutkując dużą rozpoznawalnością ...
-
Sektor TMT - prognozy 2016
... . Według szacunków Deloitte w 2016 roku użytkownicy sprzedadzą bezpośrednio lub wymienią na nowe 120 mln smartfonów, zarabiając na tym ponad 17 mld dolarów. ... kopii. Blokady reklam na urządzenia mobilne – Do końca 2016 roku z filtrów blokujących reklamy skorzysta zaledwie 0,3 proc. wszystkich użytkowników urządzeń mobilnych. W związku z tym ryzyko ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... z bankami i ich pracownikami. Wiemy też co należy zmienić, a które działania kontynuować, jeśli nowe pomysły zebrały w większości pozytywne opinie. Często korzystam, często krytykuję Ta branża, zgodnie ... (8 tys.) niż np. mBank (ponad 17 mln złotych wydanych na reklamy i 22 tys. publikacji). Znaczącą część informacji w mediach na temat banków stanowią ...
-
Chwilówki już nie na cenzurowanym?
... potrzebny do przetrwania i rozwoju poziom innowacyjności. Szybko zaczęły wykorzystywać nowe kanały komunikacyjne i nowe modele biznesowe. – mówi Filip Kowalik, redaktor miesięcznika Forbes ... W 2012 r. skontrolowano szeroko rynek consumer finance, a w 2013 r. poddano kontroli reklamy firm pożyczkowych i zasady ustalania opłat za usługi firm. To ...
-
Styl życia: zobacz, czy jesteś "smart"
... nowe technologie, ale również starają się bacznie śledzić ich rozwój. Zainteresowanie tym tematem wyraża niema połowa (49 proc.) respondentów badania. Nowinki technologiczne pozytywnie przekładają się na ich życie. Źródłem informacji o technologiach są najczęściej portale internetowe (45 proc.), reklamy ... wykorzystało już paczkomat. Najczęściej nowe ...
-
Zawody przyszłości: UX designer
... potrzeby użytkowników, stanowi od początku część większej wizji oraz otwiera nowe możliwości biznesowe. Prowadzi to do uproszczenia skomplikowanej nawigacji i odrzucenia ... tzw. softwere house’ach, ale znajdziemy ich też w sektorze e-commerce, reklamy, branżach bankowej czy farmaceutycznej. Projektant UX to, jak podkreślają sami zainteresowani, ...
-
10 najbardziej przełomowych technologii 2018 r.
... zaczął z nich korzystać przemysł, tworząc inteligentne fabryki. Teraz IoT wkracza w nowe obszary i zmienia je — wyjaśnia Sławomir Kuźniak z firmy BPSC, tworzącej zaawansowane ... . Informacje tego typu wykorzystywane są m.in. do precyzyjnego targetowania reklamy internetowej. Warto wspomnieć, że szeroka dostępność funkcjonalności sztucznej inteligencji ...
-
Czy RODO zmieniło media społecznościowe?
... , w którym konta ma założone aż 17 milionów Polaków, wprowadził nowe zasady użytkowania i zmiany w ustawieniach prywatności. Przy okazji zbierania wymaganych zgód ... , gigant społecznościowy zapowiedział, że od 21 czerwca zaprzestanie wyświetlać reklamy broni osobom niepełnoletnim. Bezpieczeństwo użytkowników ponad wszystko Nie tylko wprowadzenie ...
-
Sklepy internetowe wychodzą z garażu
... wychodzić z garażu. Osobne pomieszczenia biurowe i magazynowe, zlecana fachowcom księgowość i reklamy opracowywane przez profesjonalistów. To wszystko dowody na to, że sklepy ... lata, to właśnie wraz z “wiekiem” sklepu szybko rośnie liczba zaangażowanych w niego osób. Nowe sklepy to w 67 proc. samodzielne inicjatywy. W przypadku sklepów 5-letnich lub ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 19/2019
... . Polski rynek reklamowy dynamicznie rozwija się. W tym roku na różne formy reklamy polskie firmy wydają około 10 mld zł, przy czym z tej sumy ... obejrzeć, a tego oczekują potencjalni nabywcy. Tu duże pole do rozwoju stwarzają nowe technologie – przede wszystkim wirtualna rzeczywistość. Takie narzędzia sprawdzają się również w przypadku zakupu ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... ze sposobu, w jaki ich firma sprzedaje do sklepów detalicznych swoje nowe produkty. Dane o klientach są dziś niezbędne do wdrożenia personalizowanej i zautomatyzowanej ... reklamę w tradycyjnych mediach, ograniczą reklamę z użyciem poczty (spadek o 18%), nakłady na reklamy w TV (spadek 16%), a także na wsparcie poprzez telefoniczne infolinie (spadek o ...
-
Cyberataki: w III kw. phishing nieco osłabł, ale miał godnych następców
... sieciowej. Popularnością wśród cyberprzestępców cieszy się również omijanie narzędzi blokujących reklamy. Na przykład w ostatnim kwartale inżynierowie FortiGuard Labs zaobserwowali ... starają się być o krok przed profesjonalistami z dziedziny cyfrowego bezpieczeństwa. Opracowują nowe złośliwe oprogramowanie i ataki zero-day, ale nie rezygnują ze ...
-
Rynek pierwotny. Ile mieszkań kupujemy za gotówkę?
... oczekiwaniom proponujemy cieszący się od lat popularnością program Zamień Stare Na Nowe - gdzie pomagamy klientom sfinansować nowe mieszkanie w Wawel Service środkami ze sprzedaży poprzedniego, a także ... więcej 1/3 na kredyt i 2/3 za gotówkę. Hanna Brygier, Specjalista ds. marketingu i reklamy w firmie Greenbud Development W zależności od inwestycji ...
-
Ataki na macOS: uwaga na złośliwe dodatki do Safari
... o aktywności w sieci, podstawiać reklamy na odwiedzanych stronach i przekierowywać wyniki wyszukiwania. Wyścig z zabezpieczeniami Wprowadzone przez Apple funkcje systemu macOS oraz przeglądarki Safari blokują tego typu programy, dlatego oszuści zaktualizowali swój sposób działania. Nieustannie usuwają i tworzą nowe konta deweloperskie, aby uniknąć ...
-
Cyberbezpieczeństwo: Polska znowu poza TOP20 najbezpieczniejszych krajów
... program ładujący złośliwe oprogramowanie. W ostatnich miesiącach odkryto jego nowe warianty ze znacznymi zmianami funkcjonalnymi, które umożliwiają Valakowi działanie ... urządzeń mobilnych czołowym zagrożeniem jest xHelper, czyli malware wyświetlający reklamy i pobierający inne szkodliwe oprogramowania. W pierwszej trójce znalazły się również ...
-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
... i kupujących? Jakim trendom uległo w pandemii dostarczanie paczek? Która kategoria, jeśli chodzi o nowe sklepy internetowe, stała się pandemicznym hitem e-commerce? Mija rok od momentu, ... pandemią. W maju ubiegłego roku Shoper policzył, że wydatki sprzedawców na reklamy Facebook Ads, wzrosły w porównaniu ze styczniem aż o 142 proc.! Ewidentnie ...
-
CERT Orange Polska: 2020 rok pod znakiem phishingu
... powiedział Piotr Jaworski, członek zarządu Orange Polska ds. Sieci i Technologii. Stare i nowe oblicza phishingu Z najnowszego raportu CERT wynika, że w 2020 roku najpopularniejszym typem ... podacie potwierdźcie wiarygodność tej osoby. Nie klikajcie w sensacyjne reklamy i bannery. Zawsze instalujcie aplikacje tylko z pewnych źródeł. Aktualizujcie ...
-
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
... osiągnięcie wcale nie będzie łatwe. Pomocne w takim podejściu mają być nowe, zwinne (agile) struktury marketingowe, bazujące na interdyscyplinarnych zespołach, wykorzystujących ... i wykorzystywania danych, aby dalej móc skutecznie i angażująco adresować reklamy. Wyniki badania Deloitte pokazują, że marki, które cechuje ponadprzeciętny wzrost, ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... proc. konsumentów znacznie częściej decyduje się na sprawunki online. Rozwój e-commerce generuje nowe potrzeby. Szybkie zmiany sprawiają, że platformy sklepowe i sklepy ... zakupów, płci. Jak twierdzą eksperci, inteligentne rekomendacje (takie jak np. Reklamy Google od IdoSell) to dopiero początek wykorzystywania AI w e-commerce. Wyszukiwanie głosowe ...
-
Kim jest polski respondent badania CAWI?
... całym świecie obserwujemy rosnącą popularność stosowania technik online i pojawiające się nowe możliwości ich wykorzystywania. Wg danych za 2021 rok regularne wykorzystywanie ... sklepach produkty, które oceniali w ankietach, 51% panelistów lubi widzieć w mediach oceniane reklamy, 45% panelistów uważa, że udział w badaniach zmienia świat na lepsze, 26 ...
-
10 ważnych kwestii przed zakupem apartamentu hotelowego
... prawnym. Dla przykładu w USA bardzo surowo podchodzi się do rodzaju reklamy, jaką można zastosować w przypadku jego promocji. W Polsce pierwsze ... południe Polski, w tym wakacyjne obszary górskie. Jeżeli chodzi o największe aglomeracje, to nowe obiekty zostały uruchomione w Warszawie, Gdańsku i Gdyni. W pasie nadmorskim funkcjonuje już ponad ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... (64 proc.) zgadza się ze stanowiskiem, że „influencerzy są jak chodzące reklamy, które kierują się chęcią zysku i nie sprawdzają promowanych marek i produktów”. Zdecydowana ... : gier, rozrywki, podróży czy mody. Z tematów ogólnych zajmuje ich psychologia czy nowe technologie. Przy czym widać, że dziewczyny followują zupełnie inne treści niż faceci – ...
-
Prawa konsumenta 2023 - co się zmieni od 1 stycznia?
... zwyczajnie obniża cenę regularną, bez ogłaszania promocji lub wyprzedaży. Nowe zasady reklamacji. Zmieni się nazewnictwo: zamiast „rękojmi” będziemy mieć „odpowiedzialność za ... kolejności pojawiania się wyników. Konieczne będzie też wyraźne ujawnienie płatnej reklamy lub płatności dokonanej w celu uzyskania wyższego plasowania produktów w ...