-
Tajemnica przedsiębiorstwa. Przedsiębiorco, chroń swój know-how!
W gospodarce opartej na wiedzy, często zasadniczą wartością przedsiębiorstwa są wartości niematerialne, np.: niezmienne od lat receptury produktów; wyniki wieloletnich badań, od medycznych po marketingowe ; metodyki działania dla uzyskania określonych rezultatów czy unikatowy model biznesowy. Niektóre firmy są wręcz na tej wiedzy w całości oparte ...
-
Prefabrykaty w nowych inwestycjach mieszkaniowych?
... nowe rozwiązania, które pomogą zmniejszyć koszty i skrócić czas budowy, ale przy zachowaniu wszelkich parametrów zgodnych ze sztuką budowlaną. Agnieszka Jaworska-Goździewska, Marketing i PR Manager w Nickel Development Trudności z siłą roboczą nie dotyczą nas bezpośrednio, ale wiemy doskonale, że dotykają one generalnych wykonawców. Przy ...
-
Dokąd latamy tanimi liniami lotniczymi?
... , tylko nieliczni potrafią wskazać, że maksymalna kwota, o którą mogą się ubiegać to aż 600 € – komentuje Damian Zozula, Chief Commercial Officer, Marketing w GIVT. O odszkodowanie pasażer może się starać w przypadku zakłóconego (opóźnionego powyżej 3 godzin lub odwołanego poniżej 14 dni od daty wylotu) połączenia ...
-
Dlaczego Messenger chce czytać nasze wiadomości SMS?
... kilka milionów wiadomości SMS dziennie, jednak nie czytamy ich i w żaden sposób nie profilujemy ich odbiorców - mówi Maja Wiśniewska, PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. Skala, na którą rozpowszechniły się szpiegujące aplikacje mobilne, była tak duża, że coraz częściej podejmowano kroki zmierzająca do ...
-
Wybieraj sprawdzone firmy - XXIII edycja programu "Przedsiębiorstwo Fair Play"
Na każdym kroku o naszą uwagę jako konsumenta zabiegają reklamy, bilbordy i spersonalizowane oferty online. Firm jest coraz więcej i stosują coraz to bardziej wyrafinowane techniki marketingowe. Jak poznać za którymi produktami i usługami stoją przedsiębiorcy godni zaufania? Tu pomocne okazuje się niezależne oko eksperta. "Przedsiębiorstwo Fair ...
Tematy: Przedsiębiorstwo Fair Play -
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... rynku czy grup fokusowych, daje znacznie wyraźniejszy obraz trendów i upodobań konsumentów. Jak czytamy w komunikacie z badania, obecnie najczęściej wykorzystywane przez marketing platformy społecznościowe to Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Snapchat i Pinterest. Coraz więcej użytkowników można też znaleźć na platformach o mniejszym zasięgu ...
-
Ceny mieszkań: ile Polacy są w stanie wydać?
... inwestycji apartamentowych większość transakcji to kwoty od 700 tys. zł za mieszkania dwupokojowe do kilku milionów za apartamenty. Agnieszka Jaworska-Goździewska, Marketing i PR Manager w Nickel Development Dla większości naszych klientów kluczowym kryterium oceny jest użyteczność mieszkania lub domu, a nie jego cena. Nasze ...
-
Jakie udogodnienia oferują nowe inwestycje mieszkaniowe?
... pierwszej kondygnacji przeznaczamy też na lokale usługowe, aby nasze osiedla tworzyły kompletne kawałki dzielnic i miast wzbogacając ich infrastrukturę. Ewa Skibińska, marketing manager grupy BY MADE Legnicka 60C to projekt stworzony w odpowiedzi na potrzeby inwestorów, którzy zgłaszają coraz większe zainteresowanie lokalami na ...
-
Jak często kupujemy mieszkanie na wynajem?
... znajduje się 450 metrów od stacji metra Targówek Mieszkaniowy. Najtańsze mieszkanie dwupokojowe kosztuje tam 363 tys. zł brutto. Agnieszka Jaworska-Goździewska, Marketing i PR Manager w Nickel Development Potwierdzamy duży udział klientów kupujących w celu inwestycyjnym. Z produktów będących w naszym portfelu najczęściej interesują się oni ...
-
Bentley Flying Spur 6.0 W12 First Edition. Sport i luksus
Premium - to słowo staje się coraz modniejsze. Już niemal każda marka stara się pokazać, że jej samochody aspirują bądź należą do tej klasy. W takich okolicznościach podkreśla się jakość wykonania, poziom wyposażenia oraz wzmocniony wizerunek. Chwyty marketingowe? W znacznym stopniu. Istnieją jednak producenci, którzy sięgają tam, skąd tak ...
-
Co powoduje że nowe mieszkania sprzedają się na pniu? Liczy się nie tylko lokalizacja
... przede wszystkim: lokalizacja, cena, termin oddania inwestycji oraz struktura mieszkań w ofercie. Największą popularnością cieszą się nieduże mieszkania dwupokojowe. Ewa Skibińska – marketing manager grupy BY MADE Na zainteresowanie nowymi mieszkaniami, a co za tym idzie na tempo ich sprzedaży, wpływ ma kilka czynników ...
-
Ile kosztuje miejsce parkingowe? Ceny bardzo zróżnicowane
... pojedynczych miejsc postojowych w naszych inwestycjach zaczynają się od około 30 tys. zł a kończą na około 50 tys. zł. Agnieszka Jaworska-Goździewska, Marketing i PR Manager w Nickel Development Ceny miejsc postojowych, będących w naszej aktualnej ofercie kształtują się w przedziale od 5 tys. zł do 49 tys ...
-
Rynek pierwotny. Ile mieszkań kupujemy za gotówkę?
... Development Nie możemy podać dokładnych liczb, ale możemy powiedzieć, że znaczna większość naszych mieszkań kupowana jest za gotówkę. Ewa Skibińska, Marketing Manager grupy BY MADE Większość osób inwestujących na polskim rynku nieruchomości kupuje lokale za gotówkę i nasza inwestycja nie jest wyjątkiem ...
-
Koronawirus a praca pośrednika nieruchomości
... kancelarii oraz zadbać o pełnomocnictwo, kiedy zawierasz umowę sprzedaży; Zawrzeć umowę przedwstępną ustnie; Zawrzeć ustnie umowę najmu lokalu mieszkalnego. Zadbaj o odpowiedni marketing i komunikację - dziś jest to szczególnie istotne Daj znać, że działasz - strona internetowa, newsletter i spersonalizowane e-maile, a także Facebook, Twitter czy ...
-
Miejsce parkingowe i komórka lokatorska. Ile kosztują?
... , natomiast miejsce naziemne w inwestycji Zielone Zamienie zlokalizowanej w gminie Lesznowola oferujemy w cenie mieszkania. Komórka to obecnie koszt 8 tys. zł. Ewa Skibińska, marketing manager grupy BY MADE Miejsca postojowe przed aparthotelem Legnicka 60C nie będą na sprzedaż. Będzie je można wynająć. O szczegółach poinformujemy ...
-
Sklepy internetowe. Intensywny rozwój i co dalej?
... dla sklepów internetowych dość wymagającym okresem ze względu na obowiązujące od maja 2018 roku rozporządzenie RODO. Jak podkreśla Oliwia Tomalik, Marketing Manager w Shoper: – Unijne przepisy wymusiły na sprzedających podjęcie realnych kroków, zwiększających bezpieczeństwo i komfort kupujących. Jak to wszystko wpłynęło na sprzedaż ...
-
Zakup mieszkania bez wychodzenia z domu? Jak deweloperzy komunikują się z klientami
... cały proces sprzedażowy. Pomagamy również w uzyskaniu finansowania na zakup mieszkania czy domu, współpracując w tym zakresie z ekspertami finansowymi. Ewa Skibińska, marketing manager BY MADE W obecnej sytuacji wprowadzamy szereg udogodnień i rozwiązań mających na celu wsparcie naszych Klientów i osób zainteresowanych lokalami inwestycyjnymi ...
-
Bezrobocie grozi nawet programistom. Kto jeszcze zatrudnia i ile płaci?
... to szybka, pewna i tańsza rekrutacja, a dla pracowników szansa na pracę zamiast jej utraty - przekonuje Marta Steiner, Head of Product & Jobs, Marketing w No Fluff.
-
Nie wszystkie rekrutacje zamarły. Gdzie jest praca dla specjalistów i menedżerów?
... rekrutacyjnych utrzyma się na poziomie sprzed kryzysu. Jak mówi Roman Zabłocki menedżer odpowiedzialny strategicznie za zespoły Engineering & Operations oraz Sales & Marketing w Antal, zarządzający przedsiębiorstwami doskonale zdają sobie sprawę, że nowe rekrutacje i utrzymywanie na pokładzie obecnych pracowników pozwolą im kontynuować realizację ...
-
Nowe umiejętności w CV? Właśnie jest okazja na rozwój osobisty
... wtajemniczyć się w zagadnienia związane z rozwijaniem przedsiębiorstw i zarządzaniem. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oferuje darmowe kursy z takich dziedzin jak finanse, marketing, prawo, zarządzanie oraz kompetencje (np. kierownicze). Na wspomnianej wcześniej płatnej platformie znaleźć można cały szereg niedrogich kursów podnoszących ...
-
Co wspólnego mają ze sobą green HR, zrównoważony rozwój i koronawirus?
... się być „antykruche”, co zachęci innych do ich naśladowania, a zrównoważony rozwój stanie się paradygmatem (praca zdalna, cyfryzowanie procesów wewnętrznych, digital marketing itp.). Zgadzając się z wypowiedziami przytoczonymi powyżej chciałabym podkreślić, że w mojej opinii jednym ze skutków pandemii koronawirusa będzie to, że ludzie ...
-
Handel detaliczny po pandemii: e-commerce w górę, tracą sklepy stacjonarne
... mieć trudności ze spłatą zadłużenia, co zwiększa ryzyko potencjalnej upadłości. Przepływy pieniężne – wszelkie koszty zmienne, takie jak wynagrodzenia, wydatki na marketing, nowe technologie, utrzymanie procesów oraz inne wydatki, które nie mają kluczowego znaczenia dla działalności gospodarczej, będą pod silną presją w związku ...
-
Praca zdalna: jak zarządzać pracownikami?
... mu szacunek. Wykonując przy tym kilka rzeczy naraz – niszczymy zaufanie wobec nas samych. Amy Barzdukas Executive Vice President and Chief Marketing Officer
-
Jakie informacje o konsumentach i kontrahentach na stronie www są dopuszczalne?
... tej osoby, do czasu, gdy uzyskanie zgody będzie możliwe. Za prawnie usprawiedliwiony cel, o którym mowa w ust. 1 pkt 5, uważa się w szczególności: marketing bezpośredni własnych produktów lub usług ; dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Niezależnie od powyższego należy podkreślić, iż zastosowanie będą miały ...
-
Proptech. Jak będzie wyglądała przyszłość rynku nieruchomości?
... a także ułatwiają koegzystowanie w nich. Na blogu agencji Nowodworski Estates na temat technologii wykorzystywanych przez branżę nieruchomości wypowiada się Maciej Putniorz, Marketing Manager firmy S-Labs. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań zyskuje każdy, od dewelopera, który jest w stanie szybciej i bezpieczniej zrealizować inwestycję, po ...
-
Sprzedaż detaliczna vs. nowe zachowania konsumentów. Jakie wyzwania?
... uznało za taki obszar personel i procesy operacyjne w sklepie (42 proc.). Dla 24 proc. respondentów bardzo ważne było natomiast zaangażowanie klienta i marketing (24 proc.). Pozostali wskazali także promocję i politykę cenową (18 proc.), łańcuch dostaw i zapasy (9 proc.) oraz visual merchandising i układ sklepu (7 proc ...
-
Jak w czasach pandemii zmieniło się szukanie pracy?
... cieszyły się oferty związane z marketingiem. Tu warto nadmienić, że z raportu Adzuna z drugiej połowy kwietnia wynika, że to właśnie branża PR i marketing, po ogłoszeniu restrykcji związanych z pandemią, zaliczyła największy spadek w ilości publikowanych w Internecie (i zebranych na Adzuna.pl) wakatów. Jak zmienił się przekrój ...
-
Narzędzia cyfrowe w HR - jak zoptymalizować rekrutację?
... będzie on miał wielki wpływ na skuteczność rekrutacji oraz to, czy zatrudnimy odpowiednie osoby. https://www.lhhpolska.pl/pl/blog/rekrutacje-w-czasie-pandemii Monika Bieda, marketing manager
-
Zakupy na raty popularniejsze niż przed pandemią. Dlaczego?
Wprawdzie zakupy na raty popularnością wśród Polaków cieszyły się już od dość dawna, to jednak ostatnie dwa pandemiczne miesiące przyniosły wyraźny zwrot ku kredytowi ratalnemu. W tym okresie zaciągnął go co 10. Polak, najczęściej finansując w ten sposób zakup sprzętu elektronicznego lub AGD. Ten wzmożony popyt dostrzega również Biuro Informacji ...
-
Jak przenieść swój biznes do Internetu w czasach kryzysu?
... producentów odzieży, dodatków i akcesoriów jest wysoce narażona na wszelkiego rodzaju naruszenia. Wynika to z prostej zależności: intensywne inwestowanie w markę, jej promocję i marketing wiąże się z tym, że stajemy się coraz bardziej rozpoznawalni, a wraz z rosnącą popularnością - coraz bardziej narażeni na ataki. Genezą tych nieetycznych ...
-
Nowe inwestycje mieszkaniowe. Czy smart home to już standard?
... dodać pakiet smart home w wersji premium, jako bonus w cenie wybranych mieszkań w naszej najnowszej kampanii promocyjnej Murowane Inwestycje. Karolina Bronszewska, marketing manager Ronson Development System smart home jest elementem standardowego wyposażenia w 2. etapie domów naszego osiedla Nova Królikarnia w sercu warszawskiego Mokotowa ...
-
Rynek pracy: coraz więcej chętnych na przebranżowienie
... w Kodilla.com, największą gotowość do przebranżowienia się (w tym przypadku do pracy w IT) wykazali przedstawiciele takich sektorów, jak inżynieria, gastronomia, budownictwo, marketing, finanse, edukacja, logistyka i produkcja. To pokazało, że wystartować w nowej, technicznej branży chcą osoby zarówno związane z IT - jak np. analitycy danych ...
-
Millenialsi na rynku nieruchomości. Jakie są ich preferencje?
... można powiedzieć, że są klientami świadomymi, którzy wnikliwie analizują wszystkie czynniki i dokładnie porównują oferty, zanim wybiorą swoje M. Karolina Bronszewska, marketing manager Ronson Development Millenialsi zazwyczaj decydują się na mieszkania o kompaktowym metrażu. Wybierają kawalerki lub lokale 2-pokojowe, ale tak zaprojektowane, by ...
-
Kaspersky: cyberprzestępcy coraz częściej sięgają po pornografię
Seks sprzedaje. O słuszności tego stwierdzenia specjaliści od marketingu przekonują się już od dawna. Nic więc dziwnego, że wiedzą o tym również cyberprzestępcy, którzy w zeszłym roku postanowili ten fakt skwapliwie wykorzystać. Liczba zagrożeń mobilnych z wykorzystaniem treści dla dorosłych wzrosła w 2019 roku dwukrotnie. Warto mieć to na uwadze ...
-
Kupno mieszkania: na parterze, piętrze czy dwupoziomowe?
... wyższe kondygnacje z uwagi na ciekawy widok z okna, a są tacy dla których kluczowe znaczenie ma dodatkowa przestrzeń w postaci ogródka. Karolina Bronszewska, marketing manager Ronson Development Obecnie mieszkania na parterze bardzo zyskały na popularności, ponieważ wielu klientów szuka lokalu z ogródkiem. Trend jest szczególnie ...