2020-02-01 00:22
Płatność zbliżeniowa © ldprod - Fotolia.com
Przeczytaj także: Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy
fot. ldprod - Fotolia.com
Płatność zbliżeniowa
65 proc. przedstawicieli generacji Z uważa, że płatności zbliżeniowe to „must have” w sklepie.
Badanie pokazało, że około połowa konsumentów zgłosiła trudności przy realizacji nagród. Wśród najczęściej wymienianych zarzutów wobec programów lojalnościowych były zbyt zawiłe lub rozbudowane ograniczenia (22 proc.) oraz obawy przed zbyt dużą liczbą otrzymywanych maili (21 proc.). Problemy technologiczne powszechnie nie są już uznawane za zbyt frustrujące - komentuje Michał Łaszczyk, Marketing Director Ingenico Group.
oprac. : eGospodarka.pl
GfK: w sklepach stacjonarnych wydajemy więcej niż Niemcy
Płatności zbliżeniowe: dlaczego Polacy nie zamierzają z nich rezygnować?
Nadchodzą "nowi" klienci. Jakich doświadczeń zakupowych potrzebują?
Jak pandemia zmienia zakupowe zachowania konsumentów?
Polscy konsumenci gotowi na sklepy autonomiczne
Customer experience zmienia reguły rynku. Jak powinien reagować biznes?
Nie masz terminala? Szykuj się na utratę 60% klientów
Polak na zakupach. Dominują promotorzy czy krytycy marek?
Innowacyjność i AI. Tego potrzeba do budowy Customer Experience
Witam, Mam pytanie prowadzę działalność gospodarczą opodatkowaną ryczałtem. Dostałem nagrodę rzeczową w programie lojalnościowym o ...
Prowadzę działalność opodatkowaną w formie ryczałtu - usługi budowlane. Otrzymałem nieodpłatnie telefon "za punkty", które zbierałem w ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Akcja #OtwieraMY. O czym powinni pamiętać przedsiębiorcy i co im grozi?
Branża turystyczna z coraz większymi długami. Winny zimowy lockdown
Rynki w niepewnym położeniu
Ceny mieszkań w Polsce rosły niemal najszybciej w UE
Opel Grandland X Hybrid4 - ekologia+osiągi
Jak uzyskać certyfikat CE dla zabawki?
Złoty najsilniejszą walutą 2021 roku?