-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... , który wydał prawie 27 mln zł i wyprzedził Play, T-Mobile, Plus oraz UPC. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży telekomunikacyjnej większość lutowych reklam dotyczyła sieci komórkowych (28 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta na kartę, oferta łączona (TV, Internet, Telefon ...
-
Telekomy a reklama radiowa 2011
... , krótkie terminy realizacji kampanii i niski koszt dotarcia. Istotny jest też brak tzw. bariery wejścia ze względu na niski koszt produkcji reklam.
-
Reklama w prasie VIII 2006
... sierpniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 53,29 mln zł z 48,95 mln zł w analogicznym okresie 2005 roku. ... mln zł (wobec 7,1 mln zł rok wcześniej). Na piątym miejscu znalazł się Dziennik Bałtycki, a jego wpływy z reklam w omawianym okresie wyniosły 5,29 mln zł wobec 5,31 mln rok wcześniej. Dziennik (Axel Springer Polska) ...
-
Rozliczenie reklamy: jaki model wybrać?
... Cost Per Click to do tej pory najpopularniejsza forma rozliczeń na rynku reklam preferowana przez 65% reklamodawców. W tym modelu płatność pobierana jest za określoną ilość ... . Różne rodzaje akcji, różne rodzaje rozliczeń sprawiają, że ciężko ustalić standardowy cennik. Mimo tego forma ta daje szansę reklamodawcom i Agencjom na efektywną współpracę. ...
-
Świąteczne reklamy z Mikołajem zarobiły 68,5 mln zł
... nie przekroczyła 23 tys. spotów. Co roku stacje telewizyjne zarabiały najwięcej na spotach z Mikołajem w grudniu. Tylko w grudniu 2008 r. wpływy z mikołajowych reklam wyniosły 42,9 mln PLN. W ciągu minionej dekady najwięcej na spotach z udziałem św. Mikołaja zarobiły cztery największe stacje: TVN - 86,7 mln ...
-
Zgoda na przesyłanie informacji handlowej pocztą elektroniczną
... osoba mająca dostęp do danego konta pocztowego będzie mogła aktywować wysyłanie reklam. Można też wysłać do potencjalnego klienta prośbę o wyrażenie zgody na otrzymywanie ... przedsiębiorcy lub osoby wykonującej wolny zawód. Jest to zarówno wiadomość zawierająca cennik lub wykaz oferowanych towarów czy usług, jak i informacja o odniesionych sukcesach. ...
-
Wyborcze reklamy w TV 2005
... 18+ widziało przynajmniej trzykrotnie spot reklamowy PO. Platforma Obywatelska rozpoczęła kampanię w lipcu. Od tego momentu do 7 września zostało wyemitowane 255 reklam w takich stacjach jak: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVP3, TVP3 Wrocław. „Z punktu widzenia zasięgu efektywnego, zdefiniowanego jako co najmniej trzy kontakty ...
-
Reklama w prasie IX 2006
... miała we wrześniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 89,4 mln zł, czyli o 14 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - wynika z danych firmy Expert ... to spadek o prawie 3 mln zł w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Dziennik znalazł się na czwartym miejscu, a jego wpływy z reklam wyniosły 8,2 mln ...
-
Łatwiej o kredyt hipoteczny
... tys. zł wprowadzono możliwość obniżenia marży o 0,5 lub 1 pkt proc. przy skorzystaniu z ubezpieczenia na życie (odpowiednio na 36 lub 60 m-cy). Cennik zmienił się także w Raiffeisen Banku Polska, w którym maksymalne LTV wzrosło o 10 pkt proc. (do 85 proc.) dla kredytu złotowego i o 5 pkt ...
-
Dacia Lodgy Stepway pojemna i nieźle wyposażona
... mnóstwo miejsca w środku i ma wystarczające wyposażenie. Można zastanawiać się czy jakość plastików nie powinna być lepsza, ale jeden rzut oka w cennik uświadamia, że one wcale nie są takie złe. Cena Lodgy staruje od nieprzyzwoitych 37 900 zł. Testowany egzemplarz w wersji Laurete ...
-
Prawa konsumenta a wyjazd na narty
... pobierają opłaty. Jeżeli kiedyś przewoziłeś sprzęt sportowy bezpłatnie – to wcale nie musi oznaczać, że tak jest obecnie. Dowiedz się, jaki cennik obowiązuje. Pamiętaj! Na lotnisku opłata często jest wyższa - dlatego wykup usługę wcześniej. Twój sprzęt nie doleciał? Zgłoś to na lotnisku ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
Branża motoryzacja odczuwa skutki kryzysu i utrzymuje wydatki na reklamę na poziomie sprzed roku. Po pierwszych 3 kwartałach br. całkowite wydatki na reklamę branży zamknęły się kwotą prawie 788 mln zł (dane cennikowe). Oznacza to, że średni koszt reklamy jednego, sprzedanego auta wśród największych reklamodawców (Toyota, Skoda, Renault) wyniósł 4 ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012
Koncerny farmaceutyczne, w pierwszej połowie 2012 roku, zainwestowały w reklamę ponad 1,5 mld zł licząc w cenach cennikowych. Jednak pierwsze półrocze 2012 roku pokazuje, spadek dynamiki wydatków reklamowych w branży farmaceutycznej 5,1% vs. 20,8%, załamanie sprzedaży w I kwartale 2012 roku coraz bardziej daje się we znaki koncernom ...
-
Cztery kółka na szklanym ekranie
W 2003 roku rynek motoryzacyjny w Polsce zainwestował w reklamę telewizyjną przeszło 346 mln złotych i tym samym zwiększył inwestycje reklamowe o 17% w stosunku do roku poprzedniego (dane wg oficjalnych cenników stacji) - wynika z danych firmy TNS OBOP. W sumie cała branża uplasowała się na siódmej pozycji w rankingu wydatków na reklamę ...
-
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach. Na tak dużą dynamikę przychodów reklamowych radia ...
-
Reklama w telewizji XI 2006
W listopadzie, biorąc pod uwagę cennikowe wpływy z reklamy telewizyjnej, największym zainteresowaniem reklamodawców cieszył się TVN - niemal 270,0 mln zł, co w porównaniu z listopadem 2005 r. oznacza wzrost wydatków o 51,9% - wynika z raportu TNS OBOP. TVN jest liderem rynku już trzeci miesiąc z rzędu. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, w ...
-
Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości
Dynamicznie rosną wydatki firm na reklamę w telewizjach. Z przygotowanych na zamówienie "Gazety Prawnej" danych cennikowych AGB Nielsen Media Research wynika, że do połowy kwietnia trzy największe telewizje w Polsce - TVP, TVN i Polsat - zwiększyły swoje wpływy reklamowe o blisko 16 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Liderem na rynku reklamy ...
-
Reklama w telewizji X 2006
Telewizja TVN odnotowała w październiku największe wpływy reklamowe pod względem cennikowym spośród wszystkich czołowych stacji - wynika z ostatnich danych firmy Expert Monitor. TVN zarobił w październiku br. 255,31 mln zł. W stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku oznacza to wzrost przychodów o 42,5 proc. Na drugiej pozycji znalazła się ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
W 2012 roku widać wyraźne ożywienie w sektorze reklamy branży energetycznej. Trzech z pięciu największych dostawców energii zwiększyło budżety mediowe o kilkadziesiąt procent. Choć w ubiegłym roku wydatki tej kategorii zamknęły się, cennikowo, kwotą 78 milionów złotych, to mimo kryzysu na rynku konkurujące ze sobą firmy energetyczne promują swoje ...