eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama w telewizji X 2006

Reklama w telewizji X 2006

2006-11-27 13:02

Telewizja TVN odnotowała w październiku największe wpływy reklamowe pod względem cennikowym spośród wszystkich czołowych stacji - wynika z ostatnich danych firmy Expert Monitor.

Przeczytaj także: Outdoor zyskuje, telewizja traci

TVN zarobił w październiku br. 255,31 mln zł. W stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku oznacza to wzrost przychodów o 42,5 proc.

Na drugiej pozycji znalazła się telewizja Polsat, której przychody kształtowały się na poziomie 242,6 mln zł (wzrost o 22,6 proc.).

Telewizyjna Jedynka miała 148 mln zł wpływów, o 8 proc. więcej niż przed rokiem. Tuż za podium znalazła się TVP2, ze 127,7 mln zł przychodów (wzrost o 14,5 proc.).

Z danych firmy Expert Monitor wynika ponadto, że wszystkie monitorowane stacje telewizyjne osiągnęły w październiku przychody reklamowe na poziomie 931,3 mln zł. Oznacza to ponad 23 proc. wzrost w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Dane nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani wydatków na autopromocję.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: