Reklama w telewizji X 2006
2006-11-27 13:02
Przeczytaj także: Outdoor zyskuje, telewizja traci
TVN zarobił w październiku br. 255,31 mln zł. W stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku oznacza to wzrost przychodów o 42,5 proc.Na drugiej pozycji znalazła się telewizja Polsat, której przychody kształtowały się na poziomie 242,6 mln zł (wzrost o 22,6 proc.).
Telewizyjna Jedynka miała 148 mln zł wpływów, o 8 proc. więcej niż przed rokiem. Tuż za podium znalazła się TVP2, ze 127,7 mln zł przychodów (wzrost o 14,5 proc.).
Z danych firmy Expert Monitor wynika ponadto, że wszystkie monitorowane stacje telewizyjne osiągnęły w październiku przychody reklamowe na poziomie 931,3 mln zł. Oznacza to ponad 23 proc. wzrost w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Dane nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani wydatków na autopromocję.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
-
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
-
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.