-
Profesjonalne wideo w kilka chwil przy pomocy AI? Google udostępnia Veo 3 i Veo 3 Fast
Google Cloud oficjalnie udostępnił modele generatywnej sztucznej inteligencji Veo 3 oraz Veo 3 Fast na platformie Vertex AI. Te zaawansowane narzędzia pozwalają firmom tworzyć profesjonalne materiały wideo oraz zsynchronizowany dźwięk na podstawie tekstowych promptów. Od premiery w wersji testowej użytkownicy wygenerowali ponad 6 milionów filmów, ...
Tematy: Google Cloud, narzędzia AI, Vertex AI, google, AI, sztuczna inteligencja, usługi w chmurze, wideo, filmy wideo, treści wideo, VEO 3 -
Claudia Goldin - noblistka, która wyjaśniła mechanizmy luki płacowej
Claudia Goldin, laureatka Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii, dokonała przełomowych badań dotyczących luki płacowej między kobietami a mężczyznami oraz barier, które kobiety napotykają na rynku pracy od XIX wieku po współczesność. Jej prace pomogły zrozumieć mechanizmy nierówności płacowych i mają istotny wpływ na tworzenie europejskich przepisów ...
-
Kosztowna pułapka? Co 4. używane luksusowe auto w Polsce ma ponad 15 lat, połowa jest po wypadku
... , aby uniknąć ryzyka i rozczarowań. Na polskim rynku pojazdów używanych rosnącą popularnością cieszą się nie tylko samochody z segmentu premium, jak np. Audi, ale również auta marek luksusowych. Jednak w tej kategorii znacznie wyższy niż w przypadku ogółu samochodów używanych w Polsce jest odsetek pojazdów powypadkowych ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VIII 2025
Właśnie pojawił się najnowszy raport Mediapanel za sierpień 2025 roku, a w nim szczegółowe dane o aktywności polskich internautów. W zestawieniach znalazły się rankingi wydawców, domen, aplikacji mobilnych oraz audytowanych playerów audio i wideo. W sierpniu liczba użytkowników internetu wyniosła 29,6 mln, a średnia dzienna liczba korzystających – ...
-
Jak rozpoznać deepfake i nie dać się oszukać?
Technologia deepfake, czyli generowanie realistycznych, ale fałszywych nagrań wideo i audio, staje się coraz bardziej powszechna i niebezpieczna. Coraz częściej wykorzystywana jest do oszustw finansowych, manipulacji politycznych i rozpowszechniania fałszywych informacji, które potrafią zmylić nawet doświadczonych specjalistów. W obliczu rosnącej ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IX 2025
Ukazał się najnowszy raport Mediapanelu za wrzesień 2025 roku, prezentujący szczegółowe dane dotyczące aktywności polskich użytkowników internetu. W publikacji znalazły się m.in. rankingi wydawców, domen, aplikacji mobilnych oraz audytowanych playerów audio i wideo. W minionym miesiącu z internetu korzystało 29,6 mln osób, a średnia dzienna liczba ...
-
Test CUPRA Leon ST VZ 333 - dyskretne kombi z mocą 333 KM
... może ponad dwukrotnie zwiększyć apetyt, co akurat nie dziwi. Wrażenia z jazdy Samochody tej marki nie odseparowują od otoczenia tak, jak Audi. I ma to swoje plusy. Użytkownik korzystający z pełnej mocy bardzo wyraźnie odczuwa przeciążenie, jakie towarzyszy przyspieszaniu. I jest to duża frajda, tym ...
-
Najpiękniejszy SUV Mercedes-Benz? Sprawdzamy GLE 450 d 4MATIC Coupe w praktyce
... i ubogi w struktury, jak u wielu nowszych konkurentów. Zegary osadzono w tym samym panelu, co ekran multimedialny. Tym wzorem poszły później kolejne marki (Audi, Hyundai, Opel i wiele innych). W tym przypadku można jednak mówić o najlepszych instrumentach na rynku. Nawet po latach od ich wprowadzenia. Cyfrowe ...
-
Na co zwrócić uwagę przy zakupie SUV-a? Praktyczny poradnik
... przebijać — choć Tesla dominuje w rejestracjach nowych EV w Polsce, to na rynku aut używanych zajmuje dalsze miejsca, ustępując m.in. Nissanowi czy Audi. SUV-y wciąż pozostają liderami polskiego rynku wtórnego i nic nie wskazuje, by w najbliższym czasie miało się to zmienić. Ich popularność wynika ...
-
Reklama kinowa wyprzedza internet i radio. Jak zmienia się rynek?
... wolumenowy wzrost inwestycji reklamowych odnotowaliśmy w przypadku sektora motoryzacyjnego – o 7,9 mln zł (dyn. 70,6%), do czego w dużej mierze przyczyniły się kampanie Orlenu, Audi i Land Rovera. Na drugim miejscu znalazły się finanse, ze wzrostem o 5,9 mln zł (dyn. 70,5%). Przychody reklamowe netto w kinach wyniosły w okresie ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2025
Internet bez niespodzianek – ale z rekordowym zasięgiem. W listopadzie 2025 roku z sieci korzystało niemal 30 mln Polaków, a codziennie online było średnio 26,7 mln osób. Najnowszy Mediapanel pokazuje, kto rządzi na komputerach, smartfonach i w aplikacjach. Google, Meta i Allegro utrzymują pozycję liderów, a rynek audio i wideo pozostaje pod silną ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność