-
Branża papierniczo-biurowa w kłopotach przez pracę zdalną?
... sektorów gospodarki, także na branżę papierniczo-biurową. Przechodzenie pracowników na pracę zdalną i uczniów na lekcje online spowodowały mniejsze zapotrzebowanie na papier i artykuły biurowe. A kłopoty branży są coraz większe. Z danych Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej wynika, że zadłużenie firm z tej branży od początku ...
-
Cyfrowy sekretariat w MŚP: Klucz do efektywności, oszczędności i lepszej organizacji pracy
... ochrony danych osobowych (np. RODO). 5. Zakupy i wnioski zakupowe System umożliwia łatwe składanie i zatwierdzanie wniosków zakupowych, zarządzanie zapotrzebowaniem na artykuły biurowe oraz innych zasobów. Dzięki temu cała procedura staje się bardziej transparentna, a pracownicy mogą efektywnie zarządzać swoimi wymaganiami. Integracja z innymi ...
-
Windows Marketplace dla polskich użytkowników
... w nim ponad 1000 aplikacji podzielonych na 9 kategorii: Gry, Rozrywka, Informacje i pogoda, Biurowe, Sieci społeczne, Komunikacja, Podróże, Centrum biznesowe oraz Narzędzia. Wśród nich ... i na bieżąco śledzić wyniki interesujących ich spółek i czytać poświęcone im artykuły. Aby korzystać z możliwości płynących z używania tej aplikacji, należy ją ...
-
Przetargi - raport X 2011
... oblodzeń (+114,66 proc.). W ciągu miesiąca również wzrosło zapotrzebowanie na monitory ekranowe (+75 procent), usługi ubezpieczeniowe (+60 proc.), różny sprzęt i artykuły biurowe (+51,81 procent), pakiety oprogramowania i systemy informatyczne (przyrost względem poprzedniego miesiąca o 49,11 procent), benzynę bezołowiową (+42,47), drukarki laserowe ...
-
Przetargi - raport XII 2011
... ,38 proc.), roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej (+52,27 proc.), różny sprzęt i artykuły biurowe (+43,44 proc.), różne produkty spożywcze (+40,69 procent), produkty ... (1.317), roboty w zakresie instalacji elektrycznych (1.320), różny sprzęt i artykuły biurowe (1.334), roboty izolacyjne (1.354), roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej ...
-
Siła nabywcza Polaków to 89 mld euro
... żywnościowe, Odzież, Zdrowie i higiena, Produkty DIY, Meble i wyposażenie wnętrz, Elektronika użytkowa itp., Elektryczne artykuły użytku domowego, Produkty sportowe, hobbystyczne i rekreacyjne, Buty, wyroby ze skóry, Książki, materiały biurowe. O badaniu „Siła nabywcza dla linii produktów w handlu detalicznym” Badanie GfK o sile nabywczej na ...
-
MAKRO Punkt w Radomiu
... , zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, a także świeża żywność: nabiał, owoce i warzywa. Dodatkowo w ofercie hali znajdą się produkty dla gastronomii, tak by klienci z branży HoReCa mogli szybciej zaopatrywać się w produkty do codziennego prowadzenia biznesu. W hali w Radomiu będą również dostępne podstawowe artykuły biurowe. Powierzchnia MAKRO ...
-
Polski eHandel B2C - mniej, ale za to lepiej
... wydawnictwa (22 proc.), na kolejnych miejscach plasują się: sprzęt komputerowy, oprogramowanie, multimedia, gry komputerowe, elektronika, artykuły biurowe, ubrania iobuwie, sprzęt sportowy oraz artykuły erotyczne. Wykres 2. Top-10 najpopularniejszych kategorii asortymentowych w sklepach internetowych Dla 79,5 proc. sklepów Internet jest dodatkowym ...
Tematy: -
Telemarketing w Polsce - wyniki badania konsumentów
... 14% - usługi telekomunikacyjne i usługi dostępu do Internetu, w 10% - artykuły gospodarstwa domowego, zwłaszcza filtry do uzdatniania wody, w 6% - ubezpieczenia. Wśród zapamiętanych produktów oferowanych przez telefon wymieniano ponadto usługi biur podróży, bankowe, artykuły biurowe, kosmetyki, a także zaproszenia na degustację wina. 22% adresatów ...
Tematy: -
Program antywirusowy od MasterCard
... użytkownikom biznesowych kart systemu MasterCard, zawiera także m.in. Mały Przewodnik Po Funduszach Dla Małych Przedsiębiorstw oraz program rabatowy na sprzęt i artykuły biurowe, usługi hotelowe, usługi kurierskie, usługi doradców prawnych, podatkowych i księgowych za pośrednictwem Internetu. Z badania „Market study – Poland” wynika, że co trzeci ...
-
Lekcje w szkołach a działalność gospodarcza
... na udzielaniu lekcji w szkołach prywatnych u dwóch zleceniodawców oraz na udzielaniu korepetycji. W związku z tym ponosi nakłady na zakup materiałów edukacyjnych, artykuły biurowe oraz na utrzymanie i eksploatację samochodu osobowego, którym dojeżdża do zleceniodawców. Podatnik wskazał także, iż ponosi pewne ryzyko gospodarcze, gdyż w przypadku ...
-
Co czwarty polski pracownik jest nieuczciwy
... nic, gdyż kraść nie wolno. Pozostała 1/4 pracowników, podkrada różne dobra – najczęściej wynosi się z biura artykuły biurowe (11,75% badanych). 5,5% ankietowanych podkrada pieniądze z firmy, 3,24% kawę, herbatę i inne „biurowe” produkty spożywcze, a dwóch pracowników na stu wynosi produkty firmowe (2,36%). Najrzadziej pracownicy kradną firmowe ...
-
Czego o zachowaniach konsumentów dowiemy się z paragonów?
... , co nie należy do artykułów pierwszej potrzeby oraz preferujemy tańszą żywność. Warto także zwrócić uwagę na nietypowy spadek wydatków na artykuły biurowe (-26%), podczas gdy zwykle w tym okresie roku pojawia się wzrost (+35% w 2019). Ta zmiana prawdopodobnie wiąże się z zamknięciem szkół i mniejszym ...
-
Księgowanie faktury z 2006 r. otrzymanej w 2007r.
... mączki dolomitowej i usług transportowych opodatkowaną na zasadach ogólnych. Do końca 2006 r. koszty uzyskania przychodów takie jak: paliwo, usługi obce, energia, artykuły biurowe, części zamienne, środki czystości, zakupy na rzecz pracowników w ramach BHP, podatek od nieruchomości, podatek od środków transportu i inne wpisywał w koszty ...
-
Rośnie europejski rynek Web-to-Print
... przypadku rozwiązania Web-to-Print najpopularniejszymi produktami są materiały marketingowe, oferowane przez ośmiu na dziesięciu drukarzy dysponujących takim systemem, a następnie artykuły biurowe (69%), katalogi (56%), instrukcje (53%) oraz przesyłki reklamowe (50%). Europejscy drukarze są mniej skłonni do wykorzystywania bardziej skomplikowanych ...
-
Rynek magazynowy w 2009 r.
... strefę Warszawa Okolice. Głównymi najemcami w strefie Warszawa Okolice byli operatorzy logistyczni, a w strefie Warszawa Miasto firmy dystrybuujące dobra szybkozbywalne oraz artykuły biurowe i papiernicze. Mała dostępność wolnej powierzchni w strefie Warszawa Miasto, spowodowała wzrost stawek czynszowych w tym rejonie. Najwyższe nominalne czynsze ...
-
Przetargi - raport III 2011
... ogłoszeń rok do roku o 193,62 procent), usługi ubezpieczeniowe (+110,71 proc.), różne produkty spożywcze (+71,79 procent), różny sprzęt i artykuły biurowe (+52,7 procent). Względem marca 2010 najbardziej spadło zapotrzebowanie na roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków (-56,48 proc.), roboty w zakresie kanalizacji ...
-
Nieuczciwe praktyki rynkowe w e-commerce
... praktyk zakwestionowanych przez UOKiK w ciągu ostatnich tygodni jest również podawanie błędnych informacji dotyczących reklamacji. Warszawska spółka sprzedająca m.in. zabawki, artykuły biurowe i sprzęt AGD za pośrednictwem witryny www.positivo.pl, w regulaminie sprzedaży wysyłkowej zawarła postanowienie zgodnie z którym konsument tracił uprawnienia ...
-
World MasterCard Business w Getin Noble Bank
... nagród został specjalnie opracowany pod kątem klientów biznesowych z sektora Małych i Średnich Firm. Klienci mogą wybierać nagrody z następujących kategorii: artykuły biurowe elektronika biurowa akcesoria podróżne i samochodowe narzędzia imprezy grupowe jak team building i atrakcje związane z przeżyciami Poza atrakcyjnym Programem MasterCard ...
-
Niezapomniane prezenty świąteczne
... tak na marginesie) wart 30 USD. Niestety, nawet na półkach z przecenionymi ubraniami nie było nic, co mieściłoby się w tej cenie. Artykuły biurowe i papiernicze wydają się dość bezpieczną opcją, jeśli chodzi o prezenty. Okazuje się, że nie do końca. O ile pióro uchodzi za prezent ...
-
Wysoki podatek VAT i dochodowy za grudzień?
... niektóre z nich obniżą jednocześnie podatek dochodowy za 2011 r. zwiększając koszty uzyskania przychodu (np. zakupy środków trwałych o wartości do 3,5 tys. netto, artykuły biurowe i inne, które nie będą używane dłużej niż rok). Nie każdy zakup daje prawo do odliczenia Robiąc zakupy, które mają obniżyć ...
-
Przetargi - raport XI 2011
... ogłoszeń), energię elektryczną, cieplną (+132,53 proc.), usługi edukacyjne i szkoleniowe (+94,06 proc.), usługi ubezpieczeniowe (+65,09 proc.), różny sprzęt i artykuły biurowe (+56,88 procent), usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (+49,07 proc.), usługi odśnieżania (+46,82 proc.), usługi ubezpieczenia od następstw ...
-
Przetargi - raport IV 2012
... spadło zapotrzebowanie na usługi szkolnictwa podstawowego, różne produkty spożywcze, usługi ochroniarskie, roboty w zakresie konserwacji dróg, olej napędowy, różny sprzęt i artykuły biurowe, usługi ubezpieczeniowe, produkty farmaceutyczne czy materiały medyczne. Są to typowe wahnięcia sezonowe. Względem kwietnia ubiegłego roku zwiększyło się ...
-
Przetargi - raport X 2012
... mniej chętnie niż rok temu jednostki publiczne zamawiały usługi w zakresie nieruchomości, usługi udzielania kredytu, roboty w zakresie stolarki budowlanej, różny sprzęt i artykuły biurowe.
-
Lean Management obniży koszty prowadzenia firmy
... zasobów w administrowania nim. Przeanalizujmy wykorzystanie urządzeń biurowych naszej firmy i ich działanie. Sprawdźmy, jakie miesięczne wydatki ponosimy na wydruki, artykuły biurowe. Zastanówmy się, czy na pewno potrzebujemy papierowych archiwów. Sprawdźmy wykorzystanie służbowych telefonów czy dostawcę Internetu – być może konkurencja ma ...
-
Sektor MSP: coraz więcej płatności kartą Visa Business
... poprzez serwis internetowy Oferty Visa. W ramach kategorii Oferty Visa Business dostępne są m.in. rabaty na usługi kurierskie czy zniżki na artykuły biurowe.
-
Album "Biurowce w Polsce"
... ofert i wybranie tej najodpowiedniejszej. W obszernej części merytorycznej każdej edycji znajdują się wywiady z największymi rynkowymi graczami, najnowsze analizy rynkowe i artykuły przygotowywane przez najbardziej uznanych branżowych ekspertów. Nowością na łamach „Biurowców w Polsce” jest obszerna część dla office managerów i osób odpowiedzianych ...
-
Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food
... zajęły sieci Kaufland, Tesco, Auchan oraz Carrefour. A jakie artykuły przemysłowe marek własnych Polacy kupują najczęściej? To głównie drobne artykuły AGD (57%), artykuły dekoracyjne i wyposażenia domu (49%) oraz artykuły papiernicze i biurowe (44%). Na dalszych miejscach znalazły się artykuły z kategorii odzieży dla dorosłych (40%), narzędzi (38 ...
Tematy: non-food, marki własne, supermarkety, dyskonty, markety, sieci handlowe, Lidl, Biedronka, Kaufland, Tesco, Auchan, Carrefour -
Jak wygląda wymiana handlowa Polski z Norwegią? Jakie wymogi?
... ) oraz meble biurowe (3,4 mln USD). Eksport pozostałych produktów Pozostała część polskiego eksportu do Norwegii jest mocno zróżnicowana. Możemy znaleźć tu produkty z wielu różnych grup, z których największe są paliwa mineralne, oleje mineralne i produkty ich destylacji (3,26% wartości całego eksportu), plastik i artykuły z plastiku (3,01 ...
-
Zakupy szkolne 2005
... biurowe, ale także nowe ubrania i buty. W tym roku wśród towarów, które zostały zakupione w pierwszej kolejności wymieniane są: przybory do pisania i rysowania, podręczniki oraz artykuły ... wyposażyć swoje dzieci na kolejne kilkanaście miesięcy nauki. Kupując artykuły potrzebne do szkoły internauci starają się wybierać rzeczy, które nie tylko ...
-
Do ŁSSE dołączyli trzej inwestorzy
... przetwórstwie silikonów i elastomerów termoplastycznych. Budynek, który połączy funkcje produkcyjne i biurowe, będzie miał powierzchnię ok. 5 tys. mkw. z możliwością ... kompletację, co-packing i spedycję towarów z obszaru FMCG, czyli produktów szybko zbywalnych tj. artykuły spożywcze, alkohole, napoje i soki oraz kosmetyki. Inwestor zamierza ponieść ...
-
Kradzież w pracy to nie rzadkość
... (OBOAK) na zlecenie Wydawnictwa Dawida, 23,5 proc. Polaków wykorzystuje telefony, samochody i materiały biurowe do celów prywatnych, bez zgody pracodawcy. To dużo, zwłaszcza, że nie każdy ... mogą im się „odpłacić”, przywłaszczając sobie firmowy papier, kawę czy paliwo. W końcu artykuły te są...właśnie dla nich. Niektórzy zaczynają kraść, bo widzą, że ...
-
M-commerce rośnie w siłę. Kto i jak kupuje przez telefon?
... zakupów na rzecz firmy dokonuje 30% konsumentów biznesowych, a na urządzeniu mobilnym 30% ich posiadaczy. Przede wszystkim kupowane są artykuły rtv / agd, elektronika, produkty biurowe i edukacyjne, a także wyposażenie biura. Biznes ma jednak specyficzne wymagania wobec e- i m-sklepów. Przede wszystkim liczy się opcja dostawy ...
-
Jak korzystamy z mediów w pracy?
... . Podróżując do pracy oglądamy także video (7% badanych) oraz czytamy wiadomości i artykuły w wersji elektronicznej. W pracy z mediów korzystamy w godzinach przedpołudniowych, słuchając najnowszych ... 2/3 Polaków posiada smartfon, a przecież tylko część z nich wykonuje prace biurowe z dostępem do laptopa czy komputera. Jeśli więc chcemy pozostać w ...
-
Długo wyczekiwane wyniki programu "Przedsiębiorstwo Fair Play"
... ze Świebodzina; Sanatorium Uzdrowiskowe „Przy Tężni” w Inowrocławiu samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; VOSTER Sp. z o.o. Sp. k. z Zarzecza; WAMAX Artykuły i Urządzenia Biurowe z Wrocławia; Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - Regionalne Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Olsztynie; WOOD-MIZER INDUSTRIES Sp. z o.o. z Koła; Zakład ...
Tematy: Przedsiębiorstwo Fair Play


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?