-
Branża papierniczo-biurowa w kłopotach przez pracę zdalną?
... sektorów gospodarki, także na branżę papierniczo-biurową. Przechodzenie pracowników na pracę zdalną i uczniów na lekcje online spowodowały mniejsze zapotrzebowanie na papier i artykuły biurowe. A kłopoty branży są coraz większe. Z danych Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej wynika, że zadłużenie firm z tej branży od początku ...
-
Windows Marketplace dla polskich użytkowników
... w nim ponad 1000 aplikacji podzielonych na 9 kategorii: Gry, Rozrywka, Informacje i pogoda, Biurowe, Sieci społeczne, Komunikacja, Podróże, Centrum biznesowe oraz Narzędzia. Wśród nich ... i na bieżąco śledzić wyniki interesujących ich spółek i czytać poświęcone im artykuły. Aby korzystać z możliwości płynących z używania tej aplikacji, należy ją ...
-
Przetargi - raport X 2011
... oblodzeń (+114,66 proc.). W ciągu miesiąca również wzrosło zapotrzebowanie na monitory ekranowe (+75 procent), usługi ubezpieczeniowe (+60 proc.), różny sprzęt i artykuły biurowe (+51,81 procent), pakiety oprogramowania i systemy informatyczne (przyrost względem poprzedniego miesiąca o 49,11 procent), benzynę bezołowiową (+42,47), drukarki laserowe ...
-
Przetargi - raport XII 2011
... ,38 proc.), roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej (+52,27 proc.), różny sprzęt i artykuły biurowe (+43,44 proc.), różne produkty spożywcze (+40,69 procent), produkty ... (1.317), roboty w zakresie instalacji elektrycznych (1.320), różny sprzęt i artykuły biurowe (1.334), roboty izolacyjne (1.354), roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej ...
-
Siła nabywcza Polaków to 89 mld euro
... żywnościowe, Odzież, Zdrowie i higiena, Produkty DIY, Meble i wyposażenie wnętrz, Elektronika użytkowa itp., Elektryczne artykuły użytku domowego, Produkty sportowe, hobbystyczne i rekreacyjne, Buty, wyroby ze skóry, Książki, materiały biurowe. O badaniu „Siła nabywcza dla linii produktów w handlu detalicznym” Badanie GfK o sile nabywczej na ...
-
MAKRO Punkt w Radomiu
... , zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, a także świeża żywność: nabiał, owoce i warzywa. Dodatkowo w ofercie hali znajdą się produkty dla gastronomii, tak by klienci z branży HoReCa mogli szybciej zaopatrywać się w produkty do codziennego prowadzenia biznesu. W hali w Radomiu będą również dostępne podstawowe artykuły biurowe. Powierzchnia MAKRO ...
-
Polski eHandel B2C - mniej, ale za to lepiej
... wydawnictwa (22 proc.), na kolejnych miejscach plasują się: sprzęt komputerowy, oprogramowanie, multimedia, gry komputerowe, elektronika, artykuły biurowe, ubrania iobuwie, sprzęt sportowy oraz artykuły erotyczne. Wykres 2. Top-10 najpopularniejszych kategorii asortymentowych w sklepach internetowych Dla 79,5 proc. sklepów Internet jest dodatkowym ...
Tematy: -
Telemarketing w Polsce - wyniki badania konsumentów
... 14% - usługi telekomunikacyjne i usługi dostępu do Internetu, w 10% - artykuły gospodarstwa domowego, zwłaszcza filtry do uzdatniania wody, w 6% - ubezpieczenia. Wśród zapamiętanych produktów oferowanych przez telefon wymieniano ponadto usługi biur podróży, bankowe, artykuły biurowe, kosmetyki, a także zaproszenia na degustację wina. 22% adresatów ...
Tematy: -
Program antywirusowy od MasterCard
... użytkownikom biznesowych kart systemu MasterCard, zawiera także m.in. Mały Przewodnik Po Funduszach Dla Małych Przedsiębiorstw oraz program rabatowy na sprzęt i artykuły biurowe, usługi hotelowe, usługi kurierskie, usługi doradców prawnych, podatkowych i księgowych za pośrednictwem Internetu. Z badania „Market study – Poland” wynika, że co trzeci ...
-
Lekcje w szkołach a działalność gospodarcza
... na udzielaniu lekcji w szkołach prywatnych u dwóch zleceniodawców oraz na udzielaniu korepetycji. W związku z tym ponosi nakłady na zakup materiałów edukacyjnych, artykuły biurowe oraz na utrzymanie i eksploatację samochodu osobowego, którym dojeżdża do zleceniodawców. Podatnik wskazał także, iż ponosi pewne ryzyko gospodarcze, gdyż w przypadku ...
-
Co czwarty polski pracownik jest nieuczciwy
... nic, gdyż kraść nie wolno. Pozostała 1/4 pracowników, podkrada różne dobra – najczęściej wynosi się z biura artykuły biurowe (11,75% badanych). 5,5% ankietowanych podkrada pieniądze z firmy, 3,24% kawę, herbatę i inne „biurowe” produkty spożywcze, a dwóch pracowników na stu wynosi produkty firmowe (2,36%). Najrzadziej pracownicy kradną firmowe ...
-
Czego o zachowaniach konsumentów dowiemy się z paragonów?
... , co nie należy do artykułów pierwszej potrzeby oraz preferujemy tańszą żywność. Warto także zwrócić uwagę na nietypowy spadek wydatków na artykuły biurowe (-26%), podczas gdy zwykle w tym okresie roku pojawia się wzrost (+35% w 2019). Ta zmiana prawdopodobnie wiąże się z zamknięciem szkół i mniejszym ...
-
Księgowanie faktury z 2006 r. otrzymanej w 2007r.
... mączki dolomitowej i usług transportowych opodatkowaną na zasadach ogólnych. Do końca 2006 r. koszty uzyskania przychodów takie jak: paliwo, usługi obce, energia, artykuły biurowe, części zamienne, środki czystości, zakupy na rzecz pracowników w ramach BHP, podatek od nieruchomości, podatek od środków transportu i inne wpisywał w koszty ...
-
Rośnie europejski rynek Web-to-Print
... przypadku rozwiązania Web-to-Print najpopularniejszymi produktami są materiały marketingowe, oferowane przez ośmiu na dziesięciu drukarzy dysponujących takim systemem, a następnie artykuły biurowe (69%), katalogi (56%), instrukcje (53%) oraz przesyłki reklamowe (50%). Europejscy drukarze są mniej skłonni do wykorzystywania bardziej skomplikowanych ...
-
Rynek magazynowy w 2009 r.
... strefę Warszawa Okolice. Głównymi najemcami w strefie Warszawa Okolice byli operatorzy logistyczni, a w strefie Warszawa Miasto firmy dystrybuujące dobra szybkozbywalne oraz artykuły biurowe i papiernicze. Mała dostępność wolnej powierzchni w strefie Warszawa Miasto, spowodowała wzrost stawek czynszowych w tym rejonie. Najwyższe nominalne czynsze ...
-
Przetargi - raport III 2011
... ogłoszeń rok do roku o 193,62 procent), usługi ubezpieczeniowe (+110,71 proc.), różne produkty spożywcze (+71,79 procent), różny sprzęt i artykuły biurowe (+52,7 procent). Względem marca 2010 najbardziej spadło zapotrzebowanie na roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków (-56,48 proc.), roboty w zakresie kanalizacji ...
-
Nieuczciwe praktyki rynkowe w e-commerce
... praktyk zakwestionowanych przez UOKiK w ciągu ostatnich tygodni jest również podawanie błędnych informacji dotyczących reklamacji. Warszawska spółka sprzedająca m.in. zabawki, artykuły biurowe i sprzęt AGD za pośrednictwem witryny www.positivo.pl, w regulaminie sprzedaży wysyłkowej zawarła postanowienie zgodnie z którym konsument tracił uprawnienia ...
-
World MasterCard Business w Getin Noble Bank
... nagród został specjalnie opracowany pod kątem klientów biznesowych z sektora Małych i Średnich Firm. Klienci mogą wybierać nagrody z następujących kategorii: artykuły biurowe elektronika biurowa akcesoria podróżne i samochodowe narzędzia imprezy grupowe jak team building i atrakcje związane z przeżyciami Poza atrakcyjnym Programem MasterCard ...
-
Niezapomniane prezenty świąteczne
... tak na marginesie) wart 30 USD. Niestety, nawet na półkach z przecenionymi ubraniami nie było nic, co mieściłoby się w tej cenie. Artykuły biurowe i papiernicze wydają się dość bezpieczną opcją, jeśli chodzi o prezenty. Okazuje się, że nie do końca. O ile pióro uchodzi za prezent ...
-
Wysoki podatek VAT i dochodowy za grudzień?
... niektóre z nich obniżą jednocześnie podatek dochodowy za 2011 r. zwiększając koszty uzyskania przychodu (np. zakupy środków trwałych o wartości do 3,5 tys. netto, artykuły biurowe i inne, które nie będą używane dłużej niż rok). Nie każdy zakup daje prawo do odliczenia Robiąc zakupy, które mają obniżyć ...
-
Przetargi - raport XI 2011
... ogłoszeń), energię elektryczną, cieplną (+132,53 proc.), usługi edukacyjne i szkoleniowe (+94,06 proc.), usługi ubezpieczeniowe (+65,09 proc.), różny sprzęt i artykuły biurowe (+56,88 procent), usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (+49,07 proc.), usługi odśnieżania (+46,82 proc.), usługi ubezpieczenia od następstw ...
-
Przetargi - raport IV 2012
... spadło zapotrzebowanie na usługi szkolnictwa podstawowego, różne produkty spożywcze, usługi ochroniarskie, roboty w zakresie konserwacji dróg, olej napędowy, różny sprzęt i artykuły biurowe, usługi ubezpieczeniowe, produkty farmaceutyczne czy materiały medyczne. Są to typowe wahnięcia sezonowe. Względem kwietnia ubiegłego roku zwiększyło się ...
-
Przetargi - raport X 2012
... mniej chętnie niż rok temu jednostki publiczne zamawiały usługi w zakresie nieruchomości, usługi udzielania kredytu, roboty w zakresie stolarki budowlanej, różny sprzęt i artykuły biurowe.
-
Lean Management obniży koszty prowadzenia firmy
... zasobów w administrowania nim. Przeanalizujmy wykorzystanie urządzeń biurowych naszej firmy i ich działanie. Sprawdźmy, jakie miesięczne wydatki ponosimy na wydruki, artykuły biurowe. Zastanówmy się, czy na pewno potrzebujemy papierowych archiwów. Sprawdźmy wykorzystanie służbowych telefonów czy dostawcę Internetu – być może konkurencja ma ...
-
Sektor MSP: coraz więcej płatności kartą Visa Business
... poprzez serwis internetowy Oferty Visa. W ramach kategorii Oferty Visa Business dostępne są m.in. rabaty na usługi kurierskie czy zniżki na artykuły biurowe.
-
Album "Biurowce w Polsce"
... ofert i wybranie tej najodpowiedniejszej. W obszernej części merytorycznej każdej edycji znajdują się wywiady z największymi rynkowymi graczami, najnowsze analizy rynkowe i artykuły przygotowywane przez najbardziej uznanych branżowych ekspertów. Nowością na łamach „Biurowców w Polsce” jest obszerna część dla office managerów i osób odpowiedzianych ...
-
Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food
... zajęły sieci Kaufland, Tesco, Auchan oraz Carrefour. A jakie artykuły przemysłowe marek własnych Polacy kupują najczęściej? To głównie drobne artykuły AGD (57%), artykuły dekoracyjne i wyposażenia domu (49%) oraz artykuły papiernicze i biurowe (44%). Na dalszych miejscach znalazły się artykuły z kategorii odzieży dla dorosłych (40%), narzędzi (38 ...
Tematy: non-food, marki własne, supermarkety, dyskonty, markety, sieci handlowe, Lidl, Biedronka, Kaufland, Tesco, Auchan, Carrefour -
Jak wygląda wymiana handlowa Polski z Norwegią? Jakie wymogi?
... ) oraz meble biurowe (3,4 mln USD). Eksport pozostałych produktów Pozostała część polskiego eksportu do Norwegii jest mocno zróżnicowana. Możemy znaleźć tu produkty z wielu różnych grup, z których największe są paliwa mineralne, oleje mineralne i produkty ich destylacji (3,26% wartości całego eksportu), plastik i artykuły z plastiku (3,01 ...
-
Zakupy szkolne 2005
... biurowe, ale także nowe ubrania i buty. W tym roku wśród towarów, które zostały zakupione w pierwszej kolejności wymieniane są: przybory do pisania i rysowania, podręczniki oraz artykuły ... wyposażyć swoje dzieci na kolejne kilkanaście miesięcy nauki. Kupując artykuły potrzebne do szkoły internauci starają się wybierać rzeczy, które nie tylko ...
-
Do ŁSSE dołączyli trzej inwestorzy
... przetwórstwie silikonów i elastomerów termoplastycznych. Budynek, który połączy funkcje produkcyjne i biurowe, będzie miał powierzchnię ok. 5 tys. mkw. z możliwością ... kompletację, co-packing i spedycję towarów z obszaru FMCG, czyli produktów szybko zbywalnych tj. artykuły spożywcze, alkohole, napoje i soki oraz kosmetyki. Inwestor zamierza ponieść ...
-
Kradzież w pracy to nie rzadkość
... (OBOAK) na zlecenie Wydawnictwa Dawida, 23,5 proc. Polaków wykorzystuje telefony, samochody i materiały biurowe do celów prywatnych, bez zgody pracodawcy. To dużo, zwłaszcza, że nie każdy ... mogą im się „odpłacić”, przywłaszczając sobie firmowy papier, kawę czy paliwo. W końcu artykuły te są...właśnie dla nich. Niektórzy zaczynają kraść, bo widzą, że ...
-
M-commerce rośnie w siłę. Kto i jak kupuje przez telefon?
... zakupów na rzecz firmy dokonuje 30% konsumentów biznesowych, a na urządzeniu mobilnym 30% ich posiadaczy. Przede wszystkim kupowane są artykuły rtv / agd, elektronika, produkty biurowe i edukacyjne, a także wyposażenie biura. Biznes ma jednak specyficzne wymagania wobec e- i m-sklepów. Przede wszystkim liczy się opcja dostawy ...
-
Jak korzystamy z mediów w pracy?
... . Podróżując do pracy oglądamy także video (7% badanych) oraz czytamy wiadomości i artykuły w wersji elektronicznej. W pracy z mediów korzystamy w godzinach przedpołudniowych, słuchając najnowszych ... 2/3 Polaków posiada smartfon, a przecież tylko część z nich wykonuje prace biurowe z dostępem do laptopa czy komputera. Jeśli więc chcemy pozostać w ...
-
Długo wyczekiwane wyniki programu "Przedsiębiorstwo Fair Play"
... ze Świebodzina; Sanatorium Uzdrowiskowe „Przy Tężni” w Inowrocławiu samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; VOSTER Sp. z o.o. Sp. k. z Zarzecza; WAMAX Artykuły i Urządzenia Biurowe z Wrocławia; Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - Regionalne Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Olsztynie; WOOD-MIZER INDUSTRIES Sp. z o.o. z Koła; Zakład ...
Tematy: Przedsiębiorstwo Fair Play -
Coface: Rok 2020 to wzrost liczby niewypłacalności o 22 proc.
... sytuacja wygląda bardzo dobrze, ze względu na wysoki popyt), aż po artykuły spożywcze (gdzie sytuacja hurtowników jest już zdecydowanie gorsza). Rzeczywisty wpływ kryzysu ... gdzie obserwujemy spadek liczby nowych inwestycji. Zapotrzebowanie na nowe powierzchnie biurowe maleje, natomiast nieźle ma się budownictwo przemysłowe. Nie zmienia to faktu ...