-
Leasing samochodu okiem Oferteo.pl
... płynności finansowej firmy. W drugiej kolejności firmy są zainteresowane okresem leasingowania do 3 lat, natomiast zaledwie 9% łącznej liczby respondentów (9,08%) chce rozłożyć tę inwestycję na 7 i więcej lat. Najczęściej samochody leasingują firmy na Mazowszu Jak pokazuje analiza zapytań w Oferteo.pl, o leasing samochodów najczęściej pytają firmy ...
-
5 powodów, dla których retail potrzebuje Big Data
... częściej w bezbłędny sposób, przyszłe działania konsumentów – zauważa Krzysztof Grabowski, ekspert ds. technologii. Big data in store Analiza Big Data wspiera e-commerce i działania marketingowe prowadzone przez firmy w Internecie, ale nie tylko. Również te marki, które postawiły na sprzedaż stacjonarną, zbierają i analizują cenne informacje ...
-
Zarządzanie ryzykiem złamania sankcji gospodarczych w praktyce
... przedsiębiorcy. Przedsiębiorstwa są słabiej przygotowane do zarządzania ryzykiem sankcyjnym. Dla firmy kluczowym czynnikiem jest rzetelność kontrahenta z perspektywy biznesowej – to ... poczucie bezpieczeństwa. Sama analiza i weryfikacja często nie daje jednoznacznych wyników. Zwieńczeniem całego procesu powinna być analiza prawna stanu faktycznego. ...
-
Monitorowanie jakiego nie było
... analiza ilu internautów powraca na nasze strony, po jakim czasie, na które strony itp. Systemy tego typu o dużej wydajności są bardzo drogie. Na ich zakup nie zawsze mogą sobie pozwolić nawet duże firmy dlatego bardzo często są one przedmiotem usług typu ASP. Firmy ...
Tematy: -
Lojalność e-klienta
... e-klientom dobrej jakości z pewnością zostanie wynagrodzone ich oddaniem i przywiązaniem do firmy. Firmy, które oferują nieznane dotąd marki powinny w sukcesywny sposób przekonywać swoich ... stronie. Krótkie ankiety można także wysłać pocztą e-mail do klientów. Analiza wyników oraz obserwacja procesu sprzedaży wykaże czy klienci są nadal zadowoleni ...
Tematy: -
Ocena ryzyka w faktoringu
... bolesna ani dla faktora, ani dla faktoranta. Dopiero potem analiza finansowa faktoranta Analiza finansowa faktoranta oczywiście następuje, ale jest ona wtórna w stosunku ... nawet jeżeli jego aktualna sytuacja finansowa jest trudna. Jeżeli prawdopodobieństwo upadłości firmy w ciągu najbliższych kilku miesięcy jest duże, faktor zapewne nie zdecyduje ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... , utrzymywanie stałego kontaktu z przedstawicielem firmy. • Project Manager (Kierownik zarządzający projektem) – do jego obowiązków należy kierowanie zespołem oraz koordynacja działań osób zaangażowanych w dane przedsięwzięcie, a także planowanie i wprowadzanie strategii działań w ramach danego projektu, analiza jakościowa i ilościowa rynku ...
-
Upadłości firm w Polsce 2012 r.
... ubiegłoroczne prognozy i ogólna analiza danych dotycząca liczby ogłoszonych w ... Analiza obrotów firm, których upadłość ogłoszono w 2012 roku wskazuje, że zmieniła się nieco struktura upadających firm, problem niewypłacalności dotyczy coraz większych firm. Na blisko 60 proc. przedsiębiorstw, o których dane finansowe posiadał Coface, 35 proc. to firmy ...
-
Zarządzanie ryzykiem: jak to robić efektywnie?
... . Wdrażając system zarządzania ryzykiem, oprócz promocji postawy dobrego gospodarza, kierownictwo firmy buduje narzędzie do zapewnienia adekwatnej kontroli wewnętrznej, co z kolei ogranicza sankcje zarówno dla firmy, jak i dla nich samych. Zasada nr 3. Dobra analiza Skoro zatrudniamy dojrzałych menedżerów, świadomych wartości, jakie niesie ze sobą ...
-
4 główne trendy technologiczne w ubezpieczeniach
... 20-30 lat chcą kontaktować się ze swoim ubezpieczycielem głównie przez internet. Analiza rynku pokazuje jednak, że towarzystwa ubezpieczeniowe dokładają coraz większych starań, aby podążać ... niższą składkę, o ile nie będzie szarżował na drodze. Cotygodniowy SMS od firmy ubezpieczeniowej poinformuje go, na co powinien zwracać uwagę. Jednak nie ...
-
Neuromarketing, czyli jak nauka wpływa na zachowania konsumentów?
... i zrozumieniu prawdziwych emocji konsumentów — Aleksandra Potrykus, Vice President Mood Media CEE. Neurotechnologie i naukowa analiza emocji z pewnością będą miały ogromny wpływ na ewolucję marketingu sensorycznego. Firmy, które inwestują w zrozumienie podświadomych reakcji klientów, będą osiągać wyższe wskaźniki konwersji, lojalności i satysfakcji ...
-
Strategie agresywne część 2
... Zjawisko to potęguje dodatkowo rozwój narzędzi informatycznych i usług oferowanych przez firmy inwestycyjne i zarządzające aktywami, które sprawiają, że inwestycje tego typu ... i periodyzacja wypłat, poziom dyskonta…). Kolejną kwestią jest analiza samego emitenta i jego kondycji finansowej. Analiza ta jest w bardzo podobna do analizy odnoszącej się ...
-
Nowe technologie szansą na zysk?
... Nasze laboratoria mają sprzęt na poziomie krajów wysoko rozwiniętych i są firmy, które chętnie i odważnie sięgają po możliwości, które daje nam technika ... . O ile jednak w przypadku decyzji o zakupie walorów analiza fundamentów powinna w pierwszej kolejności wpływać na decyzje inwestycyjne, o tyle analiza danych historycznych również jest ważna dla ...
-
Branża spożywcza pod presją rosnących cen
... utrzymuje wysoki poziom wartości. Stanowi to barierę eksportową dla lokalnego przemysłu, który odczuwa również negatywne skutki braku odpowiedniej infrastruktury. Niniejsza analiza obejmuje firmy, które zajmują się przetwórstwem produktów rolnych (pszenicy, jęczmienia, ryżu, ziaren kakaowca, cukru itp.) oraz zwierząt rzeźnych na potrzeby konsumpcji ...
-
Bariery przedsiębiorczości na wsi
... analiza wskazuje, że przedsiębiorstwa z sektora MŚP na obszarach wiejskich dobrze radzą sobie z pozyskiwaniem pieniędzy z programów regionalnych. Firmy z obszarów wiejskich stanowiły ponad 27% wszystkich firm, które uzyskały dofinansowanie w ramach regionalnych programów operacyjnych. Jest to zatem wynik zaskakująco dobry, zważywszy na to, że firmy ...
-
Upadłości firm w Polsce w 2011 r.
... Analiza obrotów firm, wobec których ogłoszono upadłość w 2011 roku potwierdza, że niewypłacalność dotyczyła w większości firm małych i średnich. Na blisko 60 proc. przedsiębiorstw, o których dane finansowe posiadał Coface, aż 42 proc. to firmy z obrotem do 5 mln złotych, a 52 proc. to firmy ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... (i firmy) chcemy tworzyć. Na tym etapie powinniśmy zatem określić, jakie stawiamy sobie wyzwania w zakresie wykreowania i wprowadzenia nowego produktu na rynek, wzrostu wielkości sprzedaży lub zysku. Bez zdefiniowania tych elementów zarówno działania marketingowe, jak i sam projekt trudno będzie zrealizować w efektywny sposób. Analiza Przegląd ...
-
Transport drogowy - jakie podwyżki w 2024 roku?
... cechuje niepewność, więc kluczowym elementem strategii firm transportowych staje się zbieranie i analiza danych. Tematem przewodnim wśród przewoźników w poprzednim roku była kontrola nad kosztami i optymalizacja procesów transportowych. Firmy musiały stawić czoła zmniejszonej rentowności przewozów i wysokim kosztom stałym i zmiennym. Z tego ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania VII-IX 2006
... wyróżniły się spośród masy prymitywnych trojanów podobnych do Skullera. Comwar 3.0 W sierpniu firmy antywirusowe otrzymały nowy wariant szkodnika Comwar - najbardziej rozpowszechnionego robaka rozprzestrzeniającego się za pośrednictwem MMS-ów. Szczegółowa analiza wykazała, że robak ten zawiera następujące ciągi tekstowe: CommWarrior Outcast: The ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania VII-IX 2007
... dobrze znana: Czyżby nieznany oszust powrócił? Analitycy wirusów z firmy Kaspersky Lab znali już ten adres e-mail - użyto go w niektórych wariantach trojana LdPinch oraz bankerach - trojanach o wyraźnie rosyjskich powiązaniach. Przeprowadzona przez zespół Kaspersky Lab analiza zaszyfrowanych plików pokazała, że w przeciwieństwie do tego, co ...
-
Rekrutacja online - podsumowanie 2010
... na korzystanie z Internetu, pozycję pracowników w hierarchii firmy czy procedury naboru na określone stanowiska. Dlatego ogłoszenia prasowe nadal pozostają bardzo efektywne, pod warunkiem świadomego zastosowania w odniesieniu do właściwej grupy docelowej. Podsumowanie i komentarz Ogólna analiza danych uzyskanych przez GazetaPraca.pl w procesie ...
-
Wzrastają zaległe płatności w Europie
... Południowej. Firmy z tego regionu będą musiały włożyć dwa razy więcej wysiłku w uzyskanie zgodności z nowym standardem. Przeprowadzona przez Euler Hermes analiza zachowań płatniczych w poszczególnych krajach i poszczególnych sektorach wykazuje znaczące różnice pomiędzy krajami i pomiędzy sektorami gospodarki. Europa trzech prędkości Analiza krajów ...
-
Rynek nieruchomości mieszkaniowych IV kw. 2012
... jakości portfeli mieszkaniowych wynikające ze starzenia się portfela kredytów. Analiza tego portfela pokazuje, że najgorszą jakością charakteryzują się kredyty udzielone w okresie ... to również malejące koszty czynników produkcji. Firmy deweloperskie lepiej dopasowują też swoją ofertę do popytu rynkowego. Analiza bilansów firm deweloperskich pokazuje, ...
-
Big Data: inwigilacja i coś jeszcze
... liczbę awarii czy zużytego do produkcji materiału – tłumaczy Dawid Paruzel z firmy BPSC, która wdrożyła system wspierający zarządzanie w ponad 650 firmach produkcyjnych, handlowych i usługowych. Taką szansę daje Przemysł 4.0, idea, której podstawą jest analiza danych oraz Internet Rzeczy. Przemysł 4.0 zakłada wytworzenie danego produktu najpierw ...
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... i do kogo powinieneś kierować komunikację i ofertę. Firmy mogą segmentować klientów na podstawie historii zakupów, zainteresowań, urządzeń, decyzji zakupowych, lokalizacji, płci, itp. Krok 3: analiza danych i ocena segmentów Prowadząc działania kierowane do segmentów o wysokiej wartości zakupowej, firmy zwiększają szanse na wygenerowanie wyższych ...
-
Rynek domów w IV kw. 2009
... w wypadku szeregówek i bliźniaków na terenie aglomeracji trójmiejskiej oraz bliźniaków i domów wolnostojących na terenie aglomeracji krakowskiej. Informacje o badaniu Przeprowadzona analiza rynku domów jednorodzinnych firmy Emmerson SA została oparta na bazie 60,4 tys. ofert sprzedaży domów, które umieszczono na portalu Gratka.pl w okresie od ...
-
Rynek mieszkaniowy w Polsce I kw. 2010
... oraz w Wawrze. Informacje o badaniu Analitycy Działu Badań i Analiz firmy Emmerson S.A. zweryfikowali dane dotyczące ofert sprzedaży mieszkań wprowadzonych i zaktualizowanych w portalu Gratka.pl (wyeliminowano rekordy powtarzające się i zawierające ewidentne pomyłki). Analiza blisko 480 tys. rekordów, umożliwiła podsumowanie sytuacji na rynku ...
-
Upadłości firm w Polsce: wnioski w I poł. 2013 r.
... o upadłość złożonych w tym okresie, ale także tych pochodzących z okresu wcześniejszego. Analiza danych z ostatnich 5 lat wskazuje, że ogłoszeniem upadłości kończy się ... gospodarczo. Złożenie wniosku częściej jest odzwierciedleniem rzeczywiście złej sytuacji finansowej firmy, rzadziej zaś wykorzystywane jest jako forma wywarcia presji na dłużniku. W ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... pozostałych reklamodawców. Po drugie, analiza mocnych i słabych stron. Chociaż większość z nas poznała typowe modele biznesowo-marketingowe jak analiza SWOT czy macierz Ansoffa, ... cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. ...
-
FireEye Mobile Threat Prevention
... ich własnością” — powiedział Charles Kolodgy, wiceprezes ds. badań w dziale zabezpieczeń firmy IDC. Platforma FireEye Mobile Threat Prevention służy do wykrywania i raportowania o zagrożeniach ... wykrycia złośliwych działań niewidocznych na pierwszy rzut oka; Analiza zagrożeń na żądanie zarówno dla aplikacji dostosowanych, jak i aplikacji dostępnych w ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... z rozwojem narzędzi badawczych, firmy będą mogły z większym prawdopodobieństwem mierzyć wpływ reklam telewizyjnych na sprzedaż w sklepie. Efektem tego, będzie możliwość tworzenia indywidualnych planów marketingowych dla klientów, którzy pierwszą styczność z produktem mieli właśnie w mediach tradycyjnych. Analiza zachowań klientów zarówno w sieci ...
-
Coraz więcej chętnych na kupno samochodu
... kwartałach lat 2013 i 2014 było to odpowiednio 80,7% i 84,2% oraz 81,1% i 82,6%. Analiza łącznego udziału udzielonych przez gospodarstwa domowe pozytywnych odpowiedzi na pytanie o ... Sytuację ratują zakupy dokonywane przez firmy – komentuje Grzegorz Kwiatkowski, prezes zarządu Autodirect S.A., firmy członkowskiej KPF, udzielającej m.in. ...
-
Due diligence czyli fuzja z sukcesem
... analiza due diligence, niezależnie od przedmiotu działalności, powinna odzwierciedlać rzeczywistą i pełną sytuację prawną, finansową i gospodarczą badanego podmiotu wskazywać potencjalne szanse i zagrożenia oraz wskazywać na ich ewentualne konsekwencje w każdej sferze. Jako najpoważniejsze zagrożenia można wskazać m.in. złą kondycję finansową firmy ...
-
8 kroków do rozpoczęcia inwestowania
... przeznaczajcie na pierwszy zakup akcji całego wynagrodzenia czy obrotu Waszej firmy z całego miesiąca. Dlaczego? Ponieważ istotnie wpływa to na psychologię ... za transakcje są tam zbyt wysokie, a komunikacja z biurem bardzo utrudniona. Krok 6 – Analiza instrumentów finansowych Chyba najbardziej skomplikowany krok, zajmujący najwięcej czasu, budzący ...
-
Co partie polityczne obiecują przedsiębiorcom?
... sprawozdawczości firmy do jednostronicowego oświadczenia (przy obrotach do 100 tys. zł rocznie). SLD i Wiosna zadeklarowały w programach administrację dostępną przez internet, a praktycznie wszystkie partie polityczne piszą o uproszczeniach i automatyzacji procedur administracyjnych i sprawozdawczych. - Należy pamiętać o tym, że analiza programów ...