-
Dlaczego Czarny Piątek zawiódł Polaków?
... okazało się, że w ogóle nie było o nich mowy. Przykładem, czego dowiedli eksperci data science z ITMAGINATION, były chociażby niektóre sprzęty z kategorii AGD i RTV, które w Black Friday oferowano w cenach zawyżonych o ponad 3 proc. względem ofert minimalnych z poprzedniego miesiąca. Rozbieżność ta była jeszcze większa, gdy wziąć ...
-
Smartfon realme 8i i C11 2021 dostępne w Polsce
... pl; realme 8i 4/128 GB w cenie 899 złotych – do nabycia w sklepach z elektroniką: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Neonet, x-kom, Komputronik, Sferis, Empik, Morele i ... 399 zł – pojawi się w sieciach Orange oraz UPC. Można go nabyć w sklepach: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Mark, Neonet, Auchan, x-kom, Komputronik, Sferis, Empik, Morele ...
-
Huawei MateBook D 16 oraz MateBook 16s
... promocja dostępna będzie online w sklepie Huawei.pl oraz w sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom, Neonet oraz Komputronik. Po zakończeniu promocji model ... będzie online w sklepie Huawei.pl oraz w sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom, Neonet oraz Komputronik. Sprzedaż regularna rusza 25 lipca ...
-
Smartfony Huawei nova Y70 i nova Y90 wchodzą do Polski
... : operatorów sieci Play i Plus oraz sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom, Komputronik i Neonet. Rekomendowana cena detaliczna to 899 zł. Huawei nova Y90 dostępny będzie w sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom, Komputronik i Neonet Rekomendowana cena detaliczna to ...
-
Na platformach marketplace najczęściej kupujemy odzież, obuwie i kosmetyki
... proc.). Polacy kupujący w marketplace’ach chętnie sięgają również po elektronikę np. laptopy, tablety czy telefony komórkowe (24 proc.) oraz sprzęt RTV i AGD (23 proc.). Pierwsza kategoria jest wybierana głównie przez mężczyzn (35 proc. w porównaniu do 14 proc. z grupy kobiet), podobnie jak druga ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... do 81,8% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (1,1 mld kontaktów reklamowych, 75,3% zasięgu), na trzecim – Lidl (386,3 mln kontaktów, 69,6% ... w radiu miała w kwietniu marka Media Expert (11,2%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (6,6%) oraz portalu podatki.gov.pl (2,35%). Na 10 miejscu zestawienia znalazł ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... reklamowych, docierając do 85,16% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (617 mld kontaktów reklamowych, 75,45% zasięgu), na trzecim – Allegro.pl (333,18 mln kontaktów, 72,75% ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w maju marka Media Expert (12,42%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (3,76%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... reklamowych, docierając do 86,04% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (642 mld kontaktów reklamowych, 77,28% zasięgu), na trzecim – Lidl (339,9 mln kontaktów, 72,71% zasięgu). ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w czerwcu marka Media Expert (11,99%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (3,82%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... reklamowych, docierając do 86,57% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,772 mld kontaktów reklamowych, 77,56% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,516 mld kontaktów, 75,02% zasięgu). ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w lipcu marka Media Expert (12,08%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (4,63%) oraz ...
-
Rynek pracy: słodko-gorzkie wieści o rekrutacji pracowników
... wysokie zapotrzebowanie dotyczy np. firm spożywczych, niskie – przedsiębiorstw produkujących meble, RTV i AGD oraz chemię – mówi Cezary Maciołek, prezes Grupy Progres. – Czerwone punkty ... r. odczuwa je sektor budowlany, HoReCa oraz produkcyjny (chemiczny, meblarski oraz AGD i RTV). Według raportu Grupy Progres, budownictwo to 9 z branż, która w ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... 67% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,94 mld kontaktów reklamowych, 79,47% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,61 mld kontaktów, ... w radiu miała w sierpniu marka Media Expert (12,25%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (5,91%) oraz Lidla (2,72%). gemiusAdReal gemiusAdReal to pierwsze na rynku badanie, które ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... , docierając do 86,34% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 79,15% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,61 mld kontaktów, 76,41% zasięgu). Zestawienie ... w wydatkach reklamowych w radiu miała we wrześniu marka Media Expert (11,18%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (5,91%) oraz ...
-
Zaległości e-handlu przekroczyły 400 mln zł
... głównie zakupy chemii i kosmetyków, odzieży, produktów związanych z hobby, rozrywką czy sprzętu RTV i AGD, czyli artykułów, które nie zawsze należą do kategorii pierwszej potrzeby ... co 5-tą złotówkę ze sprzedaży, w szczególności, gdy chodzi o: odzież, meble, RTV, AGD, prasa i książki. Obroty e-sklepów ratuje nieco oferta odroczonych płatności „kup ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... reklamowych, docierając do 86,75% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1,6 mld kontaktów reklamowych, 83,04% zasięgu), na trzecim – MediaMarkt (0,66 mld kontaktów, 78,25% zasięgu). ... w wydatkach reklamowych w radiu miała w listopadzie marka Media Expert (12,89%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (6,74%) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... , docierając do 86,25% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1,26 mld kontaktów reklamowych, 80,44% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,5 mld kontaktów, 75,98% zasięgu). Zestawienie ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w styczniu marka Media Expert (12,77%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (7,08%) ...
-
Zakupy online (ale nie spożywcze) wybiera już 88 proc. Polaków
... elektronikę. Mniej popularny jest zakup leków i suplementów diety (23 proc.) oraz sprzętu RTV i AGD (22 proc.). Najrzadziej w ten sposób zamawiana jest biżuteria (6 proc. ankietowanych ... zakup elektroniki w sieci. Podobnie wygląda sytuacja w odniesieniu do sprzętów RTV i AGD. Już jedna trzecia mężczyzn kupujących w sieci zamawia je online w ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... , docierając do 85,61% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,94 mld kontaktów reklamowych, 79,72% zasięgu), a na trzecim – Lidl (0,82 mld kontaktów, 79.92% zasięgu). ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w lutym marka Media Expert (9,83%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (5,02%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... kontaktów reklamowych, docierając do 87,60% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (0,99 mld kontaktów reklamowych, 82,70% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,69 mld kontaktów, 82% ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w marcu marka Media Expert (12,15%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (4,85%) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... reklamowych, docierając do 89,75% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 85,95% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,69 mld kontaktów, 83,62% ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w maju marka Media Expert (13,85%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (5,80%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... kontaktów reklamowych, docierając do 90,20% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,21 mld kontaktów reklamowych, 86,21% zasięgu), na trzecim – Allegro.pl (0,73 mld kontaktów, 85 ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w czerwcu marka Media Expert (14,59%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (5,54%) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... reklamowych, docierając do 90,29% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,16 mld kontaktów reklamowych, 87,21% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,58 mld kontaktów, 84,14% ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w lipcu marka Media Expert (15,48%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (5,34%) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... reklamowych, docierając do 87,64% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 84,62% zasięgu), na trzecim – Polo Market (0,51 mld kontaktów, 71,19 ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała we wrześniu marka Media Expert (11,61%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (6,42%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... reklamowych, docierając do 87,87% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,53 mld kontaktów reklamowych, 84,92% zasięgu), a na trzecim – Lidl (0,89 mld kontaktów, 84,01 ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w październiku marka Media Expert (11,61%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (6,42%) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... reklamowych, docierając do 88,86% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,63 mld kontaktów reklamowych, 86,13% zasięgu), na trzecim – oponeo.pl (0,86 mld kontaktów, 83 ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w listopadzie marka Media Expert (13,48%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (6,88%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... reklamowych, docierając do 86,23% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,61 mld kontaktów reklamowych, 83,76% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,64 mld kontaktów, 81,02% ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w grudniu marka Media Expert (16,10%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (7,43%) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... reklamowych, docierając do 86,98% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,22 mld kontaktów reklamowych, 83.39% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,53 mld kontaktów, 79,53% ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w styczniu marka Media Expert (12,12%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (5,76%) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... kontaktów reklamowych, docierając do 86,6% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 83,6% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,7 mld kontaktów, 81,75% zasięgu). ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w lutym marka Media Expert (11,8%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... kontaktów reklamowych, docierając do 88,9% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,1 mld kontaktów reklamowych, 87% zasięgu), na trzecim – oponeo.pl (0,9 mld kontaktów, 84,9% zasięgu). ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w marcu marka Media Expert (12,1%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD ...
-
Smartfony serii 400 od HONOR z AI i aparatem 200 MP
... od 22 maja. Ceny i kanały sprzedaży poszczególnych modeli przedstawiają się następująco: HONOR 400 Pro: 3299 PLN (Play, Plus, Media Expert, RTV Euro AGD, X-kom, HonorStore) HONOR 400 512GB: 2299 PLN (Play, Plus, T-Mobile) HONOR 400 256GB: 1999 PLN (Media Expert ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
... kontaktów reklamowych, docierając do 88,95% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,03 mld kontaktów reklamowych, 86,6% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,93 mld kontaktów, 85,72% ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w czerwcu marka Media Expert (13,09%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (4,7%) ...
-
Łódź umacnia pozycję logistycznego serca Polski. Strategiczna inwestycja Panattoni dla Media Expert
... centrum dystrybucyjnego dla marki Media Expert – największego dystrybutora sprzętu w segmencie RTV i AGD w Polsce, posiadającego ponad 600 sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy MediaExpert ... Media Expert – największego dystrybutora sprzętu w segmencie RTV i AGD w Polsce, posiadającego ponad 600 sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy ...
-
Koszty utrzymania mieszkania: minął czas największych podwyżek?
... Do tego o około połowę częściej niż w 2023 roku kupowaliśmy nowe wykładziny i AGD. Dane GUS pozwalają stwierdzić, że tak jak rosnące koszty życia z lat ... temat sprzedaży detalicznej, które w 2024 roku sugerowały jeszcze spadek wydatków na meble, RTV i AGD. Dopiero w 2025 roku również w tych kategoriach obserwowane są dwucyfrowe wzrosty. Różnica może ...
-
Mapa Rynku Pracy - Kwiecień 2005
... nich przewiduje nawet zwiększenie zatrudnienia. Podobne nastroje panowały w firmach produkujących sprzęt RTV, oraz meble. Ostrożniej niż w marcu oceniały koniunkturę firmy z sektora ... , żywności i aut. Wzrost sprzedaży poprawia nastroje sprzedawców mebli oraz sprzętu RTV i AGD, jednak przedsiębiorcy obawiają się, że może być on krótkotrwały. Praca w ...
-
Mieszkanie do wynajęcia dla studenta
... większy zysk, student nie ma wielkich wymagań, nie potrzebuje drogich sprzętów AGD i RTV, wystarcza mu podstawowe wyposażenie, co jest dużą oszczędnością dla wynajmującego, w ... może ubezpieczyć swój majątek znajdujący się w najmowanym lokalu, np.: sprzęt RTV czy inne wartościowe przedmioty. 5. Co powinieneś wiedzieć o umowie najmu? Umowa najmu ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... cech produktów w sklepie stacjonarnym, a zakupie w sieci. W przypadku ROPO, według badania KB Pretendent i PRCH, najchętniej kupowane w Polsce są sprzęty AGD, duże RTV, sprzęt sportowy i akcesoria samochodowe. W sieci natomiast, po wcześniejszym sprawdzeniu w sklepie stacjonarnym, najpopularniejsze jest oprogramowanie, książki, multimedia, małe ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność