-
Etyka w public relations - szansa czy problem?
... z braku wiedzy dotyczącej charakteru i natury public relations u osób zlecających – mówi Michał Olbrychowski, wiceprezes zarządu Związku Firm Public Relations. – Zdajemy sobie sprawę, że to ... zawód ten wykonują na co dzień – mówi Karolina Borkowska, wiceprezes agencji Public Dialog. – Przez ostatnie 15 lat zaszły ogromne zmiany na rynku medialnym ...
-
Public relations wewnętrzny
... public relations" mamy na myśli działania, dzięki którym staniemy się dobrze kojarzeni przez ... obowiązków. Mogą dzielić się własnymi spostrzeżeniami, opiniami czy też komentarzami. Należy pamiętać o głównej zasadzie: dialog nie jest informacją jednostronną. Dlatego powinno się zapewnić wymianę informacji pomiędzy wszystkimi szczeblami organizacji. ...
-
Fake news okiem polskich dziennikarzy
... mieli specjaliści od komunikacji kryzysowej. Ich przewidywanie potencjalnych kryzysów i konstruowanie strategii, będzie w cenie– podsumowała Karolina Borkowska wiceprezes Public Dialog, wiceprezes Związku Firm Public Relations. Metodologia: Badanie zostało zrealizowane metodą CATI w dniach 24-28 kwietnia 2017 r. przez instytut badawczy ARC Rynek ...
-
Dobra agencja PR: jak ją wybrać?
... stron biznesu, ale przede wszystkim wypracowaniu najlepszych standardów w relacji klient – usługodawca w branży PR”- powiedziała Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu Związku Firm Public Relations, Wiceprezes Zarządu agencji Public Dialog.
-
Techniki prezentacji - pytania i odpowiedzi
... spontaniczne odpowiedzi, trzeba stymulować słuchaczy. Chodzi o to, by nawiązać z publicznością dialog, w którym wszyscy biorą udział i wypowiadają się. Możesz na przykład zacząć od ... Chodzi mianowicie o to, aby już od samego początku przełamać lody i stymulować dialog między mówiącym a publicznością. Kiedy potem zadasz swoje pytania dotyczące samej ...
-
PR w nowych mediach
... pojawia się kontakt z użytkownikiem w formie dialogu. Gdy w erze silnie sfragmentaryzowanych publiczności reklamie coraz trudniej jest dotrzeć do określonych grup docelowych, public relations bazuje na dialogu z liderami opinii. Przekonując lub inspirując jednostki, przyczynia się do tworzenia opinii i poglądów, które budują znajomość marki ...
-
Tydzień 33/2006 (14-20.08.2006)
... przyszłym artystą w tle. Czuję jednak, że w każdej chwili nasz jeszcze w początkowej fazie dialog może przerwać jedno zresztą bardzo sensowne pytanie z Twojej strony. Myślę, że to ... to wydaje się być "bramą" do naszego dalszego, wspólnego zaangażowania się w ten dialog. Przypuszczam, że to pytanie zadałbyś prawdopodobnie tak: proponuje nam pan usilną ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... popularnym rozumieniu tego słowa. PR to nie reklama Public Relations bywa bezpodstawnie utożsamiane z reklamą. Niektórzy uważają Public Relations za eufemizm przekazywania treści ... na budowanie zwrotnych kanałów informacyjnych. Internet umożliwia sprawny i szybki dialog z odbiorcami przekazów czy to marketingowych czy związanych z budowaniem wizerunku ...
-
Czy organizacje pozarządowe potrzebują PR?
... Budując wizerunek organizacji należy jednak zawsze pamiętać o jednej z podstawowych zasad – public relations begins at home. Nie można prowadzić wiarygodnego dialogu z ... feralną fabryką tylko potwierdza otwartość firmy na dialog/ Dialog wiarygodny, który jest podstawą poprawnych działań z zakresu public relations. Wracając do NGO, nie wolno zapomnieć ...
-
Przetargi - raport IX 2009
... Na tę formę obsługi zamówienia publicznego zdecydowano się aż w 13.156 przypadkach. Pozostałe dopuszczalne prawem formy - przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, negocjacje bez ogłoszenia, zamówienie z wolnej ręki, zapytanie o cenę oraz licytacja elektroniczna - zostały zastosowane w pomijalnie małej liczbie przypadków ...
-
Przetargi - raport 2014
... czyli w 0,45 procent wszystkich zamówień. Negocjacje z ogłoszeniem wybrano w 68 organizowanych w 2014 postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Pozostałe formy – czyli dialog konkurencyjny, negocjacje bez ogłoszenia, zamówienie z wolnej ręki czy zapytanie o cenę – zastosowano w 4,32 proc. organizowanych w 2014 roku postępowań o udzielenie ...
-
Przetargi - raport XI 2009
... zdecydowano się aż w 98,91 procentach ogłoszeń o zamówieniu publicznym (12 tys. 474 zamówień). Pozostałe formy - przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, negocjacje bez ogłoszenia, zamówienie z wolnej ręki, zapytanie o cenę oraz licytacja elektroniczna - zostały tradycyjnie już zastosowane w nieistotnie małej liczbie ...
-
Przetargi - raport 2013
... , czyli w 0,42 procent wszystkich zamówień. Negocjacje z ogłoszeniem wybrano w 0,04 organizowanych w 2013 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Pozostałe formy – czyli dialog konkurencyjny, negocjacje bez ogłoszenia, zamówienie z wolnej ręki czy zapytanie o cenę – zastosowano w 4,43 proc. organizowanych w 2013 roku postępowań o udzielenie ...
-
Przetargi - raport 2015
... , czyli w 0,38 procent wszystkich zamówień. Negocjacje z ogłoszeniem wybrano w 2015 roku zaledwie w 47 postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Pozostałe formy (czyli dialog konkurencyjny, negocjacje bez ogłoszenia, zamówienie z wolnej ręki oraz zapytanie o cenę) zastosowano w ubiegłym roku w 4,54 proc. postępowań o udzielenie zamówienia ...
-
Przetargi - raport 2016
... , czyli w 0,49 procent wszystkich zamówień. Negocjacje z ogłoszeniem wybrano w 2015 roku zaledwie w 34 postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Pozostałe formy (czyli dialog konkurencyjny, negocjacje bez ogłoszenia, zamówienie z wolnej ręki oraz zapytanie o cenę) zastosowano w ubiegłym roku w 3,59 proc. postępowań o udzielenie zamówienia ...
-
Europejczycy a nauka i innowacje
... unijnego programu badań i innowacji „Horyzont 2020” jest osiągnięcie równowagi właśnie w tej sferze. Obecnie musimy zwiększyć wysiłki, aby nawiązać ze społeczeństwem dialog na temat nauki i zainteresować większą liczbę młodych ludzi zawodami związanymi z nauką i innowacjami.” 66 proc. respondentów sondażu uważa, że najlepsze kwalifikacje ...
-
Krajobraz bo bitwie, czyli co zmieniła ustawa krajobrazowa?
... który obecnie pracuje nad dostosowaniem zapisów kodeksu reklamowego w oparciu o dialog prowadzony z przedstawicielami branży reklamowej. Na bazie sugestii ekspertów ... powierzyć przygotowanie projektu uchwały zewnętrznemu wykonawcy. Obecnie uruchomiony został tam dialog techniczny. Na tej podstawie zostanie ustalony zakres uchwały oraz sposób ...
-
Ogólnopolska Konfernecja "PODKARPACIE DLA BIZNESU"
... w Rzeszowie 9:20 „Nauka dla rozwoju i innowacyjności biznesu - rola uczelni w podnoszeniu innowacyjności gospodarki" dr inż. Dariusz Wyrwa - Politechnika Rzeszowska 9:40 „Biznes i dialog w skali regionalnej” - Rafał Baniak - Wiceprezydent Pracodawców RP 10:00 „Przeszkody w rozwoju biznesu” - Business Centre Club - Loża Rzeszowska 10:20 „Agencja ...
Tematy: -
Przetargi - raport X 2009
... aż w 98,97 procentach ogłoszeń o zamówieniu publicznym (13 tys. 88 zamówień). Pozostałe dopuszczalne prawem formy - przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, negocjacje bez ogłoszenia, zamówienie z wolnej ręki, zapytanie o cenę oraz licytacja elektroniczna - zostały zastosowane w pomijalnie małej liczbie przypadków. Na ...
-
Przetargi - raport I 2010
... obsługi zamówienia publicznego zdecydowano się aż w 98,7 procentach ogłoszeń o zamówieniu publicznym. Pozostałe formy - przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, negocjacje bez ogłoszenia, zapytanie o cenę oraz licytacja elektroniczna zostały - tradycyjnie już - zastosowane w nieistotnie małej liczbie przypadków. Osoby ...
-
Przetargi - raport IV 2010
... zdecydowano się aż w 94,2 procentach ogłoszeń o zamówieniu publicznym. Przetarg ograniczony został wybrany w 0,64 proc. zamówień. Na inne formy realizacji zamówienia - dialog konkurencyjny, negocjacje bez ogłoszenia czy zapytanie o cenę – zdecydowano się w kwietniu w przypadku 4,85 proc. ogłoszeń o postępowaniu w sprawie udzielenia ZP. Większe ...
-
Przetargi - raport VIII 2010
... publicznego zdecydowano się w 94,15 procentach ogłoszeń o zamówieniu publicznym. Przetarg ograniczony został wybrany w 0,5 proc. zamówień. Na inne formy realizacji zamówienia - dialog konkurencyjny, negocjacje bez ogłoszenia czy zapytanie o cenę – zdecydowano się w maju w przypadku 5,16 proc. ogłoszeń o postępowaniu w sprawie udzielenia ZP. Duże ...
-
Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie
... wysyłka mailowych wiadomości do pracowników w zupełności wystarcza. Tylko gdzie tu dialog? W dzisiejszym świecie biznesu kluczowym składnikiem sukcesu jest wizerunek firmy. ... zapomina się o fakcie, że dobry PR zaczyna się wewnątrz firmy. Wewnętrzny Public Relations jest bardzo istotny w rozwoju organizacji. Każdy zarządzający wie, a przynajmniej ...
-
Przetargi - raport IX 2010
... zdecydowano się w 93,57 procentach ogłoszeń o zamówieniu publicznym. Przetarg ograniczony został wybrany w 0,43 proc. zamówień. Na inne formy realizacji zamówienia - dialog konkurencyjny, negocjacje bez ogłoszenia czy zapytanie o cenę – zdecydowano się w maju w przypadku 6 proc. ogłoszeń o postępowaniu w sprawie udzielenia ZP. Duże miasta, duże ...
-
Przetargi - raport 2012
... formą – poza przetargiem nieograniczonym – był przetarg ograniczony, który był wybranym trybem w 752 zamówieniach. Pozostałe dopuszczalne prawem formy – negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, negocjacje bez ogłoszenia, zamówienie z wolnej ręki, zapytanie o cenę oraz licytacja elektroniczna – zostały zastosowane łącznie w ponad 8,6 tysiąca ...
-
Prawo zamówień publicznych - nowelizacja
... publicznych. Ciekawym, nowym rozwiązaniem wprowadzonym przez nowelizację, jest dopuszczenie przeprowadzania przez zamawiającego, w ramach przygotowania postępowania, tzw. dialogu technicznego. Dialog techniczny będzie miał na celu zwrócenie się do potencjalnych wykonawców o doradztwo lub udzielenie informacji w zakresie niezbędnym do przygotowania ...
-
Branża IT a partnerstwo publiczno-prywatne
... z zagranicy daje duże szanse na zwiększenie nakładów na inwestycje, a co za tym idzie podniesienie innowacyjności i rozwój regionu. Konieczny jest jednak dialog tych podmiotów i wspólne poszukiwanie rozwiązań.
-
Flota samochodowa w przetargach publicznych
... ram finansowych konkretnego zamówienia. Zakłada się udział tych wykonawców, którzy spełniają warunki przewidziane przez instytucję zamawiającą; zamawiający prowadzi dialog z dopuszczonymi do udziału kandydatami w celu przeprowadzenia jednego lub większej liczby odpowiednich rozwiązań, a następnie po spełnieniu określonych wymogów zamawiający ...
-
Tryby udzielania zamówień publicznych - zmiany
... i złożenia oferty, z tym że termin ten nie może być krótszy niż 10 dni od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert. Dialog konkurencyjny Przesłanki – jak przy negocjacjach z ogłoszeniem Zaproszenie do dialogu: jak przy negocjacjach z ogłoszeniem Podział dialogu na etapy - cel ograniczenie liczny ...
-
Przetargi - raport 2017
... , czyli w 0,26 procent wszystkich zamówień. Negocjacje z ogłoszeniem wybrano w 2017 roku zaledwie w 32 postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Pozostałe formy (czyli dialog konkurencyjny, negocjacje bez ogłoszenia, zamówienie z wolnej ręki oraz zapytanie o cenę) zastosowano w ubiegłym roku w 2,79 proc. postępowań o udzielenie zamówienia ...
-
Przetargi - raport 2018
... 19 procent wszystkich zamówień. Negocjacje z ogłoszeniem wybrano w 2018 roku zaledwie w 42 postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Pozostałe formy (czyli dialog konkurencyjny, negocjacje bez ogłoszenia, zamówienie z wolnej ręki oraz zapytanie o cenę) zastosowano w ubiegłym roku w 3,4 proc. postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ...
-
Przetargi - raport XII 2009
... obsługi zamówienia publicznego zdecydowano się aż w 98,95 procentach ogłoszeń o zamówieniu publicznym. Pozostałe formy - przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, negocjacje bez ogłoszenia, zapytanie o cenę oraz licytacja elektroniczna - zostały tradycyjnie już zastosowane w nieistotnie małej liczbie przypadków. Osoby ...
-
Przetargi - raport VI 2010
... zdecydowano się w 93,94 procentach ogłoszeń o zamówieniu publicznym. Przetarg ograniczony został wybrany w 0,56 proc. zamówień. Na inne formy realizacji zamówienia - dialog konkurencyjny, negocjacje bez ogłoszenia czy zapytanie o cenę – zdecydowano się w czerwcu w przypadku 5,5 proc. ogłoszeń o postępowaniu w sprawie udzielenia ZP. Duże miasta ...
-
Zagęszczenie - priorytet współczesnego miasta
... stroną przyszłego wzrostu. Polska stolica może wiele zyskać, biorąc udział w tym ważnym badaniu ULI, które – mam nadzieję – rozpocznie bardzo potrzebny dialog między sektorem publicznym a prywatnym o tym, jak najlepiej utrzymać i poprawić pozycję Warszawy w konkurencji z zagranicznymi miastami” – mówi John Banka, Partner w Colliers International ...
-
Polska spada w Doing Business 2020
... i inne. Ale mamy także sporo barier i niepewności nękających przedsiębiorców w Polsce, zarówno krajowych jak i zagranicznych. Ciągle zmieniające się prawo gospodarcze, słaby dialog ze środowiskiem biznesu, prymat doraźnych celów politycznych nad długookresowym rozwojem kraju, etc. Końcowym rezultatem jest m.in. bardzo niski udział inwestycji ...