-
Jak sfinansować zakup samochodu na firmę w małym biznesie?
... roku 2021. Wskaźnik ten pokazuje, że polscy przedsiębiorcy zrozumieli zmieniające się oczekiwania i potrzeby konsumentów w czasie pandemii, jednak w 2022 i 2023 roku chcąc utrzymać ... swojej branży jeśli ich praca polega na codziennym, kilkukrotnym dojeździe do klienta powinni uwzględnić wzrost kosztów związanych z cenami paliwa a także podwyżkami czy ...
-
Zakup mieszkania - w którym mieście będzie najłatwiej?
... ” w ofertach, aby finalnie zakupić to mieszkanie, które najlepiej odpowie na nasze potrzeby i oczekiwania. Czy tak jest w rzeczywistości? Chcąc odpowiedzieć na to pytanie, portal RynekPierwotny ... z marży przez pierwsze 5 lat. Taka oferta oznacza efektywne oprocentowanie dla klienta wynoszące tylko 2,00% w ciągu 60 miesięcy. Niezależnie od rodzaju ...
-
Sztuczne dzielenie działań przedsiębiorców a opodatkowanie VAT
... 27 czerwca 2023 r. zgodził się ze skarżącą spółką, że fiskus nie może na potrzeby opodatkowania VAT sztucznie różnicować czynności podejmowanych przez nią w ramach prowadzonej działalności. Sprawa ... w imieniu zakładu ubezpieczeń, w imieniu lub na rzecz klienta albo bezpośrednio przez zakład ubezpieczeń; udzielaniu pomocy przez pośrednika ...
-
ChatGPT to nie wszystko. Poznaj 6 najciekawszych narzędzi AI w marketingu
... stanie analizować dane o klientach, badać ich preferencje, zachowania i weryfikować potrzeby, co pozwala stworzyć i dostarczyć użytkownikom spersonalizowane treści. To z kolei ... dostosowują się do oczekiwań odbiorców w danym czasie, proaktywna obsługa klienta (przewidywanie potrzeb klientów i dostosowywanie do nich rozwiązań marketingowych), rozwój ...
-
Zakupy online: rosną wymagania wobec sklepów internetowych
... opcji zakupowych, ale również spersonalizowanego podejścia, szybkich reakcji na ich potrzeby oraz sprawnego rozwiązania ewentualnych problemów. W tym kontekście, elastyczność w dostępie ... Choć oferowana cena pozostaje kluczowym kryterium wyboru sklepu, dobra obsługa klienta i jakość usług stają się coraz ważniejsze. Kupując online klienci kierują ...
-
Zachowania konsumentów: liczy się zdrowie psychiczne i doświadczenia
... proc.) chce tak uczynić w celu otrzymywania spersonalizowanego wsparcia i obsługi klienta, a 52 proc. dla indywidualnych rekomendacji nowych lub alternatywnych wytworów, ... obawę o możliwość uzyskania dostępu do wysokiej jakości opieki zdrowotnej w razie potrzeby, a tylko 12 proc. jest bardzo zaniepokojonych perspektywą przyszłych pandemii zdrowotnych ...
-
OC księgowego, czyli jak chroni ubezpieczenie biura rachunkowego?
... euro , które musi mieć każdy podmiot prowadzący usługowo księgi rachunkowe. Jednak potrzeby ubezpieczeniowe księgowych są znacznie szersze i dlatego to tylko jeden z elementów ... za popełniony błąd i często z własnego budżetu pokrywał straty klienta. Polisa pozwalała na zrekompensowanie tego typu wydatków. Odszkodowania wypłacane klientom ...
-
Inteligencja organizacji - klucz do przewagi przedsiębiorstwa
... organizacyjna pomaga również organizacjom lepiej zrozumieć swoich klientów i ich potrzeby. Wiedza ta może być wykorzystana do ulepszania produktów i usług oraz dostosowywania komunikatów marketingowych. Może również przyczynić się do poprawy obsługi klienta, zapewniając lepsze informowanie pracowników o potrzebach i oczekiwaniach klientów. Bazując ...
-
Internetowe oszustwa płatnicze: komu i jak zagrażają najbardziej?
... , by wybrać podejście, które finalnie zapewni klientom niepodważalne bezpieczeństwo. Jednym z narzędzi, które adresuje te potrzeby jest uwierzytelnianie biometryczne z ulepszoną ścieżką użytkownika, gdzie autentykacja nie wymaga wielu działań od klienta. Rozwiązanie godzi dwa aspekty: klient czuje się bezpiecznie, a sam proces jest na tyle ...
-
inFakt Check: analiza obietnic wyborczych Bezpartyjnych Samorządowców
... zapowiada reformę administracji skarbowej, aby traktowała ona obywatela jak klienta, a nie jak petenta. Propozycja wprowadzenia zerowej stawki podatku PIT to ... Bezpartyjnych Samorządowców zapowiada rezygnację z wprowadzenia odrębnej ewidencji finansowej na potrzeby składki zdrowotnej oraz zmniejszenie kosztów poboru składki zdrowotnej po stronie ...
-
Salony samochodowe po cichu rozpoczęły wyprzedaż rocznika 2023
... w przypadku Fiata 500 nawet poniżej tej granicy. W segmencie masowym też widzimy walkę o klienta wysokimi rabatami – zauważa Sylwester Łagowski, szef działu zamówień Carsmile. ... , a nie „resztówek”, których dilerzy chcieliby się pozbyć. Nie ma potrzeby rezygnacji z ważnego dla nabywcy elementu wyposażenia, na przykład automatycznej skrzyni biegów ...
-
12 prognoz dla sztucznej inteligencji na 2024 rok
... ryzyka, AI pomoże im zautomatyzować i usprawnić przetwarzanie roszczeń, wykrywanie oszustw, obsługę klienta i wiele innych działań - Troy Haines, starszy wiceprezes ds. badań nad ... będą dalej rozwijać narzędzia wykorzystujące generatywną sztuczną inteligencję na potrzeby medycyny spersonalizowanej. Będą to m.in. awatary pacjentów możliwe do ...
-
Ubezpieczenie OC księgowego - na co zwrócić uwagę przy wyborze oferty?
... biura/działy księgowe stale rośnie, co powoduje, że istnieje potrzeba kształtowania zakresu ubezpieczenia według indywidualnych potrzeb klienta, rozszerzając go między innymi o obsługę programów PPK, usługę payroll, raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne (np. do GUS), obsługę zajęć wierzytelności i wynagrodzenia za pracę, nie tylko w toku ...
-
Atmosferę i satysfakcję z pracy zabija chaos w zespołach
... konieczności szybkiego dostosowania się do zmian. Nie dość, że transformacji uległy potrzeby i oczekiwania rynku, to zaczęto zmieniać dotychczasowe modele współpracy. Obecnie pracownicy ... nie mają dużego wpływu, np. zmiany prawne, sytuacja rynkowa czy decyzje klienta. Wówczas menedżer powinien nakierować wysiłki pracownika na obszar, w którym może ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... Polaków korzystających z internetu dokonuje zakupów online. Przyzwyczajenia konsumentów generują nowe potrzeby i dynamiczny rozwój e-commerce. W odpowiedzi na te szybkie zmiany, ... i machine learning skutkują zwiększeniem efektywności sprzedażowej, czy poprawą obsługi klienta. Jak wskazują eksperci, umiejętne użycie narzędzi wykorzystujących AI i ...
-
Rekrutacja pracowników i trendy w wynagrodzeniach w 2024 r.
... wynagrodzeń do aktualnych realiów, tak aby jednocześnie odpowiadała na potrzeby organizacji dążących do optymalizacji kosztów oraz umożliwiała im pozyskiwanie i retencję ... produkcji oraz inżynierii. Strategie pracodawców uwzględniają również obszar finansów i księgowości, obsługi klienta oraz logistyki. FIRMY NIE MAJĄ PEWNOŚCI, Z JAKIMI TRUDNOŚCIAMI ...
-
Ważny dla posiadaczy budynków wyrok WSA ws. opodatkowania nieruchomości mieszkalnych
... pewnych okolicznościach nawet budynek mieszkalny może być traktowany jako zajęty na potrzeby prowadzenia działalności gospodarczej. Organy podniosły, że przedsiębiorca trudni się ... Chmielowiec z Kancelarii Prawnej Skarbiec. – A w tej sprawie sporne lokale należące do naszego klienta były zajęte jedynie do celów mieszkalnych. Zajęcie na cele ...
-
6 na 10 Polaków patrzy w 2024 rok z optymizmem
... o przewagę optymistów wśród tych, którym nie wystarcza nawet na najpilniejsze potrzeby lub zmuszonych sobie wiele odmawiać, by nie zabrakło na podstawowe wydatki. Poprawy ... o ponad 4 mln więcej niż rok wcześniej. Banki weryfikujące wiarygodność potencjalnego klienta w BIK, za każdym razem otrzymują też dane z BIG InfoMonitor. Badanie „Twoje prognozy ...
-
Sklepy na lekkim minusie w 2023 roku. Hipermarkety z największym spadkiem ruchu
... utrzymującej się wysokiej inflacji ludzie w dużej mierze kupowali produkty pierwszej potrzeby, rezygnując z mniej istotnych produktów, dostępnych w większych sklepach – ... tys. konsumentów. Wejście badanej osoby w geofence było zarejestrowane jako wizyta klienta w sklepie, gdy pobyt w placówce trwał co najmniej 2 minuty i nie więcej niż 2 godziny ...
-
Czy Polska jest gotowa na 4-dniowy tydzień pracy?
... czasu pracy przy zachowaniu obecnego wynagrodzenia. Na przykład w badaniu na potrzeby ostatniej edycji raportu No Fluff Jobs „Kobiety w IT” 38,9 proc ... w których istotna jest po prostu obecność na stanowisku pracy, jak w obsłudze klienta. W tych wypadkach konieczne byłoby zwiększenie zatrudnienia, co podniosłoby koszty prowadzenia działalności ...
-
Światłowód Play dla Firm z promocją rok bez opłat
... co zapewnia czas na podjęcie decyzji jakie parametry usługi będą spełniały potrzeby biznesu. Gwarancja nieustającego dostępu do sieci Nowe oferty Światłowodu Play dla ... łącza symetrycznego. Dzięki zwiększonej przepustowości transfer zarówno od, jak i do klienta będzie na najwyższym poziomie. Usługa ta dostępna jest w wybranych lokalizacjach za ...
-
Ubezpieczenie firmy od przestoju: jak obliczyć utracony zysk?
... nich wynikające. Do szkody w mieniu doszło w okresie niskiej sprzedaży, ale zwiększonej produkcji na potrzeby sezonowego szczytu sprzedażowego – skutki są rozłożone w czasie, często nawet na wiele miesięcy po ... przedsiębiorcy zrozumieć wymogi procesu ustalania szkody, a ubezpieczycielowi, jak najlepiej poznać specyfikę działalności swojego klienta ...
-
Sztuczna inteligencja dehumanizuje rekrutację pracowników?
... ono w przypadku standardowych stanowisk specjalistycznych – takich jak sprzedaż, obsługa klienta czy administracja – z uwagi na to, że na takie stanowiska często przychodzi dużo ... oparte o AI będą mogły monitorować rozwój pracowników, identyfikować potrzeby szkoleniowe i sugerować ścieżki kariery, które będą najlepiej dopasowane do umiejętności ...
-
Dlaczego warto wybrać studia prawnicze? Perspektywy zawodowe i wynagrodzenia
... dostosowanie się do zmieniających się przepisów oraz szybsze reagowanie na ich potrzeby, a te stale zwiększają się i poszerzają nie tylko w szeroko komentowanym obszarze ... dostrzegać słabe strony w sprawie i zbudować mocny argument na rzecz swojego klienta. Rozwiązywanie problemów: Prawnicy muszą być w stanie zrozumieć skomplikowane kwestie prawne ...
-
Wszystko o KSeF. Od kiedy będzie obowiązkowy i jak z niego korzystać?
... szczególnie w biurach rachunkowych, związanych z komunikacją i przekazaniem uprawnień do zarządzania w imieniu klienta rejestracją i pobieraniem faktur w KSeF – dodaje ekspertka w Systim.pl ... . Dodatkowo wszystkie faktury będą gromadzone w jednym systemie, więc nie będzie potrzeby pobierania i wysyłania plików do kontrahentów. Zmiana daty wdrożenia i ...
-
Polacy o spożyciu, dostępie i zakazie sprzedaży alkoholu. Jesteśmy liberalni?
... wysoka liczba pokazuje, że istnieje szeroka zgoda co do potrzeby regulacji. Zakaz sprzedaży alkoholu w małych opakowaniach Jednym z najważniejszych obszarów, w którym ... poprzez ograniczenie liczby reklam (62%), zakaz sprzedaży w opakowaniach wprowadzających w błąd klienta (69%), zakaz sprzedaży alkoholu w godzinach nocnych na stacjach paliw (54%) ...
-
BLIX AWARDS 2024. Konsumenci wskazali sklepy oferujące najlepsze promocje
... Co więcej, w obliczu rosnącej konkurencji, stają się kluczowym narzędziem w walce o klienta. Sieci handlowe rywalizują, oferując coraz lepsze rabaty i oferty. To z jednej strony korzystnie ... ich decyzje zakupowe. Sieci handlowe w Polsce regularnie organizują promocje, aby zaspokoić potrzeby klientów, co sprawia, że konsumenci mogą liczyć na korzystne ...
Tematy: BLIX AWARDS, sieci handlowe, handel, sklepy, rabaty, promocje, promocje cenowe, cena, ceny, Lidl, Kaufland, Stokrotka, Żabka, Twój Market, Sinsay, Rossmann, Frisco, Media Expert, Action i Temu -
Cyberprzestępcy podszywają się pod home.pl
... również sprawdzić, czy e-mail jest adresowany personalnie, czy też odnosi się do „cenionego klienta” lub „współpracownika”. Należy też być podejrzliwym co do każdej sytuacji wymagającej natychmiastowego działania, np. potrzeby zapłaty czy uzupełnienia danych. Każde tego typu polecenia warto sprawdzić u źródła, np. dzwoniąc ...
-
Jak zmienili się w 2024 roku freelancing i freelancer?
... jest własne biuro (6,1 proc.), coworking (2,3 proc.) lub przestrzeń w biurze klienta (2,7 proc. odpowiedzi). Zlecenia freelancerów Największym wyzwaniem freelancingu jest ... otrzymuje wynagrodzenia na czas, co koreluje z ich deklaracją o braku potrzeby stosowania zaliczek. Regularne korzystanie z zaliczek zadeklarowało łącznie 15,2 proc. badanych. ...
-
Overbooking pod kontrolą, czyli nowe udogodnienie Wizz Air
... Pasażerowie, którzy zostaną dotknięci overbookingiem, powinni znać swoje prawa i w razie potrzeby ubiegać się o odszkodowanie lub inne formy rekompensaty. Nowe rozwiązanie Wizz ... pewność i kontrolę nad swoją podróżą. Wizz Air udowadnia, że dbałość o klienta i usprawnienie procesów obsługi to kluczowe elementy sukcesu w branży lotniczej. Znajomość ...
-
Terminal płatniczy - czy jest Ci potrzebny? REKLAMA
... Proces realizacji płatności kartą trwa zaledwie kilka sekund, co skraca czas obsługi klienta. Wydaje Ci się, że to niewielka oszczędność czasu? Dzisiaj nikt nie ... – zamówienie terminala za pośrednictwem banku powinno dawać Ci szansę do skorzystania w razie potrzeby z takich produktów, jak kredyt pod wpływy z terminali płatniczych. Warto też dowiedzieć ...
Tematy: -
6 trendów technologicznych na 2025 według Cisco
... działać proaktywnie, integrując kontekstowe informacje, takie jak historia konta czy preferencje użytkowników. Przykładem mogą być systemy AI do obsługi klienta, które przewidują potrzeby użytkowników lub narzędzia AI do zarządzania siecią, które automatycznie wykrywają i rozwiązują problemy. Takie agentowe systemy nie tylko współpracują z ludźmi ...
-
Phishing. Hakerzy rozsyłają maile dotyczące przedłużenia domeny
... użytkownik przekierowywany jest do fałszywej strony przypominającej stronę logowania do panelu klienta w nazwa.pl. Fałszywa strona wyłudza nazwę użytkownika oraz jego hasło ... być podejrzliwym co do każdej sytuacji wymagającej natychmiastowego działania, np. potrzeby zapłaty czy uzupełnienia danych. Każde tego typu polecenia warto sprawdzić u źródła, ...
-
Aplikacja mobilna banku, czyli bardzo rozszerzona bankowość
... , a nawet zakładamy firmy. W Banku Millennium ogromną wagę przykładamy do doświadczenia klienta, dlatego aplikację tworzymy razem z użytkownikami - czytamy ich opinie, prowadzimy z ... swojego banku. Zapytani o powody, najczęściej wskazywali, że nie mają takiej potrzeby (40 proc.), obawiają się o bezpieczeństwo aplikacji (38 proc.), ograniczają ...
-
5 pułapek czyhających na firmę transportową
... Długie terminy płatności to plaga w branży transportowej. Badanie przeprowadzone na potrzeby „Finansowego Indeksu Branży TSL 2024” Transcash.eu wykazało, że 60 dni ... ochroną. Jeśli kontrahent stanie się niewypłacalny, ta wersja usługi chroni klienta przed koniecznością zwrotu wypłaconych środków. Warunkiem skorzystania z ochrony jest wykupienie ...