-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy II kw. 2013
... „Winnti”. Grupa ta atakuje firmy z branży gier internetowych od 2009 roku i oprócz kradzieży własności intelektualnej koncentruje się na kradzieży certyfikatów cyfrowych podpisanych przez producentów legalnego oprogramowania. Grupa Winnti kradła również kod źródłowy projektów gier online. Trojan wykorzystywany do takich ataków jest biblioteką DLL ...
-
Gry wideo: ilość ataków wzrosła o 50%, 130 tys. uderzeń w Minecraft
... streamingowych materiały oraz graliśmy w gry wideo. Jak wynika z komunikatu opublikowanego przez Kaspersky, popularnością wśród amatorów gier wideo cieszyła się zwłaszcza platforma Steam (najpopularniejszej platformy gier online, która posiada własną społeczność oraz sklep), która znaczące wzrosty użytkowników zaczęła notować już od początku marca ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2007
... Fujack. Ten chiński szkodnik został stworzony w celu kradzieży danych użytkowników gier online, a jego autorzy sprzedawali go każdemu, kto był zainteresowany jego kupnem. ... do kradzieży danych użytkowników, w szczególności danych dotyczących kont popularnych gier online. Odzwierciedla to 200% wzrost liczby trojanów kradnących hasła. Podobnie jak ...
-
Komunikator ICQ a ataki internetowe
... tylko kradnie hasła do ICQ i innych klientów IM, takich jak Miranda, ale również do kont poczty elektronicznej, różnych programów FTP, gier online itd. Istnieją wyspecjalizowane konstruktory programów do tworzenia określonych typów szkodliwych trojanów. Takie programy umożliwiają ustawienie parametrów określających, które hasła użytkownika ...
-
KasperskyLab: ataki hakerskie na firmy 2013
... połączyć się z zainfekowanymi komputerami w celu zebrania i skopiowania interesujących ich informacji. Grupa hakerska Winnti ukradła certyfikaty cyfrowe z korporacyjnych sieci producentów gier online i wykorzystała je do podpisania swojego szkodliwego sterownika, infekując następnie inne firmy. Certyfikat cyfrowy został skradziony między innymi ...
-
Gadu-Gadu 10 w wersji beta dostępne
... użytkownika sieci Gadu-Gadu – na start dostajemy 1000 wirtualnych żetonów. Tematyka gier pozwala wybrać rozrywkę na dowolną okazję i możliwości: logiczną, strzelankę, zręcznościową i wiele innych. Gry dobrano na podstawie ocen samych internautów. Katalog gier online w GG10 wykorzystuje zasoby serwisów pykam.pl i gry-multiplayer.pl - producentem obu ...
-
Gry internetowe a bezpieczeństwo
... tyle samo respondentów (13%) deklaruje korzystanie z gier w telefonie komórkowym, podczas gdy 7% gra w trybie online. W obliczu tak dużego zainteresowania grami ... które są polecane użytkownikom portali społecznościowych i osobom dokonującym płatności online. Oto lista najistotniejszych zasad pozwalających zwiększyć bezpieczeństwo podczas grania: ...
-
Dr.Web: zagrożenia internetowe w 2015 r.
... kilka wirusów wymierzonych w nowe, nieatakowane dotychczas wirusami obszary. Przykładem są platformy online dla gier w trybie multiplayer. Jak dotąd sami tylko użytkownicy platformy Steam spotkali się z dwoma wirusami wykradającymi wartościowe elementy gier, posiadające realną wartość rynkową również poza wirtualnym światem. Oba Trojany (Trojana ...
-
Zakazana działalność? Tak, jeśli zyskami podzielisz się z państwem
... online w 2013 r., jednocześnie namawiając PokerStars do kontynuowania działalności w swoim stanie. W sierpniu 2014 r. Scheinbergowie sprzedali PokerStars firmie Amaya Gaming, wspieranej przez Blackstone, za 4,9 miliarda dolarów. Hazard zły, ale gdy płaci podatki, jest dobry W Polsce dekadę temu również kazano wynosić się organizatorom gier online ...
-
Jak bardzo opłaca się praca w gamedev? Wynagrodzenia od 6 tys. brutto
... . Na tym tle doniesienia o lawinowym wzroście ofert pracy w branży gier oraz rosnących zarobkach oferowanych twórcom gier nie powinny być zaskoczeniem. Ile można zarobić na rynku gamedev ... gier? Kto najczęściej marzy o karierze w gamedevie? Jak mówi Magdalena Rogóż, ekspertka ds. rynku IT ze szkoły programowania online Kodilla.com, boom na rynku gier ...
-
Czy w dobie internetu telewizja dla dzieci ma jeszcze sens?
... przypadku najmłodszych konsumentów, którzy od urodzenia obracają się w świecie internetu, gier i aplikacji. Z badania zrealizowanego przez Cartoon Network wynika, że TV jest ulubionym ... i odwiedzania serwisów społecznościowych. Dużo czasu poświęcają też na wideo online. Za pośrednictwem aplikacji YouTube oglądają zabawne klipy i odcinki swoich ...
-
6 cyfrowych trendów na 2023 rok
... gier sieciowych to zjawisko, któremu wiele branż przygląda się z dużym zainteresowaniem. Nie chodzi tu już o popularne strzelanki czy gry platformowe. Młode pokolenie wiernie odtwarza online ... raport #RegionyNEXERY2022, blisko połowa badanych stale korzysta z gier wideo we współdzielonych rozgrywkach na platformach online. Do tego popularny serwis ...
-
Spam w V 2011 r.
... gier online stała się atrakcyjnym celem dla phisherów. Nawet darmowe gry mogą być źródłem zysku. Twórcy tych gier zarabiają zazwyczaj na sprzedaży wirtualnych obiektów dla bohaterów gier ...
-
Szkodliwe programy 2011 i prognozy na 2012
... online w krajach azjatyckich. Przyczyni się do tego szybki rozwój takich usług w Azji Południowo-Wschodniej i Chinach oraz fakt, że liczni eksperci ds. cyberprzestępczości w tym regionie koncentrowali się do tej pory na innych typach ataków (w tym na atakach na fanów gier online). Oprócz atakowania użytkowników gier online ...
-
Minecraft, Trump i TikTok. To interesuje dzieci w sieci
... w sieci w czasie świątecznej przerwy 2020-2021. Zaskoczeniem nie jest popularność gier i serwisu YouTube, ale nie brakuje również nieco mniej oczywistych wyborów. Z ... które sprawią, że ich dzieci będą miały pozytywne i bezpieczne doświadczenia online: Zachęcaj dziecko, aby wykorzystywało środowisko cyfrowe do rozwijania kreatywności i umiejętności ...
-
Zagrożenia internetowe II kw. 2010
... .Win32.Magania oraz Trojan-GameThief.Win32.WOW. Rozkład geograficzny ataków wykorzystujących te exploity również potwierdza hipotezę, że główną nagrodą były konta gier online: wśród pięciu najczęściej atakowanych krajów (odpowiadających za 96,5% wszystkich ataków) znajdują się Chiny, Tajwan, Korea, Stany Zjednoczone i Wietnam. Wszystkie te ...
-
Czy Rejestr Domen Zakazanych powinien zostać zakazany?
... rodzimych przedsiębiorców z branży hazardowej, których udział w wartym ok. 5 mld rynku internetowych gier hazardowych jest niewielki i według niektórych źródeł nie przekracza 10%. ... na obecne brzmienie art. 29a ustawy o grach hazardowych, zgodnie z którym urządzenie gier hazardowych przez sieć internet jak również uczestniczenie w nich jest zakazane ...
-
ASUS: router ADSL z WLAN
... podłączenia WL-600g do systemu komputerowego. Dostosowanie ustawień do gier online Funkcja Game Blaster w WL-600g inteligentnie optymalizuje zasoby sieciowe i nadaje priorytet przepustowości dla gier online, eliminując irytujące opóźnienia podczas walki w grach online. Dodatkowo WL-600g umożliwia optymalne dostosowanie przepustowości do lepszego ...
-
Hakerzy a regionalne ataki internetowe
... miłośnicy gier internetowych w wersji online, kosztem których bogacą się twórcy szkodliwego oprogramowania, czerpiący zyski ze sprzedaży wirtualnych towarów, waluty i gier online. Większość szkodliwego oprogramowania w Chinach to konie trojańskie, wychwytujące hasła tworzone z myślą o kradzieży tożsamości użytkowników uczestniczących w grach online ...
-
Laptop Razer Blade 18
... łączność i wciągające wrażenia, niezależnie od tego, czy chodzi o gry, streaming, czy rozmowy online. W zestawie znajduje się ładowarka GaN (do 330 W), która jest do 60 ... niestandardowych profili EQ lub wybieranie spośród wielu zoptymalizowanych ustawień dla gier, filmów lub muzyki. Laptopy te są również dostarczane z miesięczną subskrypcją ...
-
Zasady rozliczania VAT od usług elektronicznych w 2015 roku
... , które umożliwiają dostęp do aktualnych wiadomości, informacji meteorologicznych lub turystycznych, gier, umożliwiają hosting witryn internetowych, dostęp do grup dyskusyjnych; itp.) Usługą elektroniczną jest uzyskiwanie dostępu do automatycznych gier online, które wymagają użycia Internetu lub innych podobnych sieci elektronicznych, gdy gracze ...
-
Cyberprzestępcy i ich zupełnie legalne narzędzia
... blog lifestyle’owy, platforma kursów online uniwersytetu w Algierii, chińska grupa budowlana, rosyjska firma holdingowa zajmująca się rozwojem działalności za granicą, rosyjskie forum twórców gier, rumuński twórca gier publikowanych na platformie Steam, chiński sprzedawca gier online, brazylijski sprzedawca detaliczny instrumentów muzycznych ...
-
Zimowe wyprzedaże, czyli 6,6% zamiast 70%
... raczej nie zaszalały. Ceny oferowane w pierwszej połowie stycznia br. miały niemal ten sam poziom co listopadowe. Najbardziej atrakcyjne oferty dotyczyły gier komputerowych i smarfonów, ale jednocześnie nie brakowało sklepów, które - wbrew temu, o czym mówiły w przekazach marketingowych - podwyższały ceny 30-40 proc. produktów. Opracowany ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy X 2009
... .env. Do drugiego rankingu zakwalifikował się również Trojan-Dropper.Win32.Agent.ayqa (wspomniany wyżej) oraz inny program kradnący hasła do gier online, Trojan-GameThief.Win32.Magania.bwsr. Podsumowując, październik charakteryzował się masowymi infekcjami legalnych stron internetowych trojanem downloaderem Gumblar. Dzielenie szkodliwych skryptów ...
-
Dzieci w sieci: potrzebna zwiększona kontrola rodzicielska
... częściej korzysta z różnego rodzaju usług i mediów społecznościowych, przy czym chłopcy w porównaniu do dziewczynek spędzają nieco więcej czasu w Internecie i częściej korzystają z gier online (79% chłopców i 67% dziewczynek). Z kolei dziewczynki częściej używają TikToka (45% dziewczynek i 25% chłopców), Instagrama (44% dziewczynek i 22% chłopców ...
-
W gry na smartfona codziennie gra co 5. Polak
... sytuacja wygląda już w przypadku gier na konsole – tu zdecydowanie ... gier rozwija się dynamicznie, a nowe technologie takie jak VR czy AI będą odgrywać w nim coraz większą rolę – komentuje Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry. O badaniu Badanie zostało zrealizowane w marcu 2023 r. na reprezentatywnej próbie 1004 dorosłych Polaków (sondaż online ...
-
Uwaga na złośliwy kod w grach mobilnych
... w tym czasie przestępcy zwiększą swoją aktywność w atakach za pośrednictwem fałszywych gier i aplikacji. Na nieuwagę z pewnością nie mogą sobie pozwolić rodzice i ... z internetu. Dobrze jest tłumaczyć, jakie informacje są bezpieczne do udostępniania online, a jakie powinny być zachowane w tajemnicy. Dzieci powinny również rozumieć potencjalne ...
-
Adapter sieciowy D-Link
... transmisję sygnałów HDTV oraz słuchanie muzyki i korzystanie z gier wideo. Adaptery mają wbudowane mechanizmy QoS (Quality od Service), które nadają priorytety pakietom danych multimedialnych w celu zapewnienia wysokiej jakości strumieniowej transmisji wideo i dźwięku oraz gier online i rozmów VoIP. W adapterach wykorzystano szyfrowanie 3DES, co ...
-
Crimeware a sektor finansowy
... z cyberprzestępczością oraz kradzieżą pieniędzy klientów bankowości online. Omówiliśmy również potencjalne rozwiązanie tego problemu. Oprócz bankowości online rozwiązanie to można stosować również do innych systemów. Może być wykorzystywane do efektywnego monitorowania ataków na graczy gier online, systemów płatności elektronicznych oraz platform ...
-
Dzień Bezpiecznego Internetu 2011
... na 2012 to 2,5 miliarda USD Ponad 250,000 użytkowników równocześnie gra online w WoW Wielkość transakcji i sprzedaży produktów w wirtualnym świecie szacowano na 18 miliardów ... i instalują na swoich komputerach jako uaktualnienia lub rozszerzenia funkcjonalności gier. W momencie uruchomienia takiego pliku, na komputerze instalowane są ukryte w nich ...
-
Mowa nienawiści i hejt w sieci, czyli dzień powszedni nastolatków
... agresji twarzą w twarz, był także częściej ofiarą agresji online. – Jako firma dostarczająca usługi telekomunikacyjne mamy duży udział w upowszechnianiu internetu ... latków niemal połowa), komunikacji, gier, słuchania muzyki i oglądania filmów. Zaledwie co dziesiąty ma za sobą próbę twórczego wykorzystania narzędzi online. Jedynie 31% twierdzi, ...
-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
... toaletowego, makaronów oraz środków do dezynfekcji, a wyniki wyszukiwania frazy „zakupy online” gwałtownie poszybowały w górę. I wprawdzie faktem pozostaje, że początkowa panika ... Na początku lockdownu na naszej platformie mocno rosła sprzedaż zabawek i gier planszowych. Później nadzwyczajnie duże wzrosty sprzedaży odnotowały sklepy z kategorii Dom ...
-
Gaming i e-sport: zyskują popularność czy nie?
... gier i rozgrywek e-sportowych upowszechniają się w młodszych grupach wiekowych. W najstarszej grupie dominują elektroniczne wersje tradycyjnych gier, a ich popularność spada. ” – komentuje Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry. O badaniu Badanie zostało zrealizowane w kwietniu 2024 r. na reprezentatywnej próbie 1012 dorosłych Polaków (sondaż online ...
-
Popularność serwisów wideo
... punkty procentowe. Natomiast rynek duński jest jedynym, gdzie w badanym czasie zasięg telewizji online przekroczył 40 proc. Profil internautów Analizie poddano również wiek użytkowników telewizji online. W Danii i na Węgrzech widzowie telewizji online są znacznie starsi niż w pozostałych krajach. Podczas, gdy na Węgrzech odsetek internautów ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2013
... typu poprzez odwiedzanie różnych rosyjskojęzycznych witryn oferujących pobieranie gier, oprogramowania i filmów. Użytkownikom wydaje się, jakoby na stronie ... i pewna liczba krajów afrykańskich. Kraje afrykańskie, które posiadają niski poziom infekcji online, charakteryzują się wysokim i umiarkowanym poziomem ryzyka infekcji lokalnych (patrz poniżej ...