-
Zakup mieszkania we wrześniu 2024. Na co stać singla, parę i rodzinę z dzieckiem?
Na jaki kredyt mieszkaniowy mogą liczyć przeciętnie zarabiający single, bezdzietne pary i rodziny? Jaki mają one wybór nowych mieszkań w siedmiu największych metropoliach? Jak co miesiąc eksperci portali Rankomat.pl i RynekPierwotny.pl prześwietlili pod tym kątem ofertę banków i firm deweloperskich. W analizie zostało przyjęte założenie, że ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... ,71% zasięgu), natomiast na trzecim – Carrefour (0,82 mld kontaktów i 76,72% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka ING Bank Śląski z 0,53 mld kontaktów reklamowych i 78,49% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji ...
-
Zakup mieszkania w październiku 2024. Na co stać singla, parę i rodzinę z dzieckiem?
Na jaki kredyt mieszkaniowy mogą liczyć przeciętnie zarabiający single, bezdzietne pary i rodziny? Jaki mają wybór nowych mieszkań w siedmiu największych metropoliach? Jak co miesiąc eksperci portali Rankomat.pl i RynekPierwotny.pl prześwietlili pod tym kątem ofertę banków i firm deweloperskich. Na początek warto wyjaśnić, że w analizie przyjęto ...
-
Zakup mieszkania w 2024. Na co stać singla, parę i rodzinę z dzieckiem?
Na jaki kredyt mieszkaniowy mogli liczyć w 2024 r. przeciętnie zarabiający single, bezdzietne pary i rodziny? Jaki był wybór nowych mieszkań do kupienia za ten kredyt? Co miesiąc eksperci portali Rankomat.pl i RynekPierwotny.pl prześwietlali pod tym kątem ofertę banków oraz firm deweloperskich działających w siedmiu największych metropoliach. Czas ...
-
70 proc. Polaków wydaje na subskrypcje do 100 zł miesięcznie
Polacy chętnie korzystają z różnego rodzaju subskrypcji. Do posiadania przynajmniej jednej przyznaje się 62 proc. rodaków - wynika z raportu Santander Consumer Banku "Doświadczenia e-commerce". Najwięcej badanych wydaje na nie między 51 a 100 zł miesięcznie. Najczęściej korzystamy z serwisów streamingowych i usług dostaw produktów, a także ...
-
Zakup mieszkania w styczniu 2025. Na co stać singla, parę i rodzinę z dzieckiem?
Na jaki kredyt mieszkaniowy na początku 2025 roku mogli liczyć przeciętnie zarabiający single, bezdzietne pary i rodziny? Jaki był wybór nowych mieszkań do kupienia za ten kredyt? Jak co miesiąc eksperci portali Rankomat.pl i RynekPierwotny.pl prześwietlili pod tym kątem ofertę banków oraz firm deweloperskich działających w siedmiu największych ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... % zasięgu), natomiast na trzecim – Media Expert (1,43 mld kontaktów i 85,91% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka ING Bank Śląski z 0,44 mld kontaktów reklamowych i 79,91% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji ...
-
Zakup mieszkania w marcu 2025. Na co stać singla, parę i rodzinę z dzieckiem?
Na jaki kredyt mieszkaniowy mogli liczyć przeciętnie zarabiający single, bezdzietne pary i rodziny? Jak zmieniła się ich zdolność kredytowa w pierwszym kwartale? Jaki miały one wybór mieszkań? Eksperci portali Rankomat.pl i RynekPierwotny.pl prześwietlili pod tym kątem ofertę banków oraz firm deweloperskich działających w siedmiu największych ...
-
Zakup mieszkania w kwietniu 2025. Na co stać singla, parę i rodzinę z dzieckiem?
Na jaki kredyt mieszkaniowy mogli liczyć w kwietniu przeciętnie zarabiający single, bezdzietne pary i rodziny? Jak w tym roku zmieniła się ich zdolność kredytowa? Jaki miały wybór mieszkań? Eksperci portali Rankomat.pl i RynekPierwotny.pl prześwietlili pod tym kątem ofertę banków oraz firm deweloperskich działających w siedmiu największych ...