eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plZasoby serwisuP › pr media

Znajdź w serwisie

Szukana fraza: pr media
Liczba wyników: 331
Dział: wszystkie

  • Działania PR: media relations warte uwagi

    Działania PR: media relations warte uwagi

    ... trudno byłoby bowiem mówić o działaniach PR na szerszą skalę. Zawsze należy mieć bowiem na uwadze, iż media stanowiąc olbrzymią siłę, mogą znacząco ... nie tylko zaleceniem, ale również obowiązkiem. Oprócz oddziaływania poprzez media zewnętrzne, coraz istotniejszej roli nabierają również media organizacyjne, czyli takie, które są w pełni zarządzane ... WIĘCEJ

  • Media online o branży PR I-VI 2008

    Media online o branży PR I-VI 2008

    ... zarządu Edelman PR. Media pisały także o tegorocznych odejściach 9 pracowników z firmy, w tym 3 dyrektorów (m.in. Wioletty Buczek i Dariusza Chomki, którzy następnie stworzyli agencję PR Reputation Managers). Pierwszą piątkę najczęściej opisywanych online agencji zamyka Ciszewski PR (206 publikacji). O firmie media internetowe informowały głównie ... WIĘCEJ

  • Polscy PR-owcy a social media

    Polscy PR-owcy a social media

    ... aż 63% ankietowanych przyznało, że nie do końca wie jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych. Chętni nieprzygotowani 84% badanych specjalistów wykorzystuje media społecznościowe w komunikacji PR i/lub marketingowej. 99% badanych chce znać liczbę nieprzychylnych komentarzy, wpisów i publikacji na temat swojej marki bądź firmy. Wychwycenie ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach 2007

    Branża PR w mediach 2007

    ... ukazało się 1478 takich materiałów. Media coraz częściej pisały o samej branży PR, o jej reprezentantach, powoływały się ... PR, media wspominały o niej 33 razy. 28 razy wzmiankowano w mediach Grupę Eskadra, głównie w kontekście jej prac nad kampaniami promocyjnymi polskich miast i regionów. Agencja Ciszewski PR była wzmiankowana 21 razy, a First PR ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach 2008

    Branża PR w mediach 2008

    ... media poświęcały okresowo dużo uwagi. Były to: relacje inwestorskie, PR polityczny (zagranica), PR sportu oraz logo Białegostoku. Ostatni z wymienionych zajął wiele miejsca w mediach w grudniu (21 materiałów), PR ... agencji PR, jak i niezależni eksperci, a także przedstawiciele instytucji publicznych. Osobą, której wypowiedzi media najczęściej ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach XII 2007

    Branża PR w mediach XII 2007

    ... media tematami związanymi z public relations były: PR Polski (w zestawieniu znajduje się 60 publikacji o tej tematyce) oraz ogólna tematyka branży PR ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach X 2008

    Branża PR w mediach X 2008

    ... miesiąc wcześniej. Natomiast drugie miejsce zajęła Superstacja, którą od lidera rankingu dzielą jedynie 4 publikacje. W październiku, co ciekawe, częściej o PR pisały media regionalne, które zamieściły 265 publikacji związanych tematycznie z public relations. Natomiast w mediach ogólnopolskich znalazły się 184 materiały o tej tematyce. Zdecydowanie ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach w 2009 r.

    Branża PR w mediach w 2009 r.

    ... ). Było to głównie spowodowane wybuchem afery hazardowej i pracami nad związaną z nią ustawą. O branży PR pisano najczęściej w kwietniu (77), zazwyczaj, w kontekście kondycji rynku usług PR w czasie kryzysu ekonomicznego. Osobą, której wypowiedzi media najczęściej przywoływały w kontekście PR-u był Piotr Tymochowicz (180 materiałów). Był on częstym ... WIĘCEJ

  • 5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR

    5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR

    ... branży Public Relations. Jak zmienia się PR? Które kierunki są obecnie najbardziej znaczące? Praktycy PR-u wskazali kluczowe. Media tradycyjne przegrywają z internetem – konsumpcja treści w sieci ... oraz kierowanej do niego komunikacji. Dział reklamy, agencja PR czy zespół ds. social media pracujący dla danej firmy, nie mogą prowadzić działań w ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach I 2009

    Branża PR w mediach I 2009

    ... przekazów cytowano/wzmiankowano po kilka osób, agencji lub instytucji, dlatego ich liczba jest inna niż suma publikacji dotyczących branży PR. W styczniu ekspertem najczęściej proszonym przez media ogólnopolskie o komentarz PR-owski był Wojciech Jabłoński (12). Drugie miejsce zajął Piotr Tymochowicz (11). Obaj komentowali zazwyczaj, z perspektywy ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach I 2010

    Branża PR w mediach I 2010

    ... a 120 materiałów pochodziło z mediów ogólnoinformacyjnych. Media chętnie zajmowały się także tematem PR-u Polski i porad PR. Rzadko natomiast poruszano temat samej branży PR, bo tylko 16 razy. Analiza zakwalifikowanych publikacji wykazała, że zdecydowana większość styczniowych przekazów (226) o branży PR miała wydźwięk neutralny, 15 materiałów było ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach III 2010

    Branża PR w mediach III 2010

    ... poruszanym tematem był PR polityczny, o którym pisano 136 razy. Media chętnie zajmowały się także tematem PR-u Polski (61) i lobbingu (32). Natomiast temat samej branży PR poruszano ... instytucjami/ firmami, były POT (9), BCC (5) i Asseco Poland (5), a agencjami PR - On Board PR i Ciszewski Financial Communications, które wymieniono po dwa razy ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach II 2010

    Branża PR w mediach II 2010

    ... mniej niż w lutym 2009 roku. W opisywanym miesiącu, najczęściej poruszanym tematem był PR polityczny, o którym pisano 92 razy - wynika z raportu PRoto. Analiza ... materiałów pochodziło z mediów ogólnoinformacyjnych. Media chętnie zajmowały się także tematem PR-u Polski (36) i lobbingu (25). Rzadko natomiast poruszano temat samej branży PR, bo tylko 6 ... WIĘCEJ

  • Agencje PR w Polsce

    Agencje PR w Polsce

    ... media, gdyż "nie mają konta na Facebooku" – zauważa jednak Justyna Bandoła, PR Manager agencji Bird&Co. - Na szczęście branża edukuje się, jest spore zainteresowanie ta tematyka. Specjaliści PR ... PR opublikowała pod koniec 2010 roku firma badawcza Millward Brown SMG/KRC, która na zlecenie ZFPR opracowała raport "Media społecznościowe jako narzędzie PR ... WIĘCEJ

  • PR w nowych mediach

    PR w nowych mediach

    ... przejęły ich walory, ale także rozwinęły własne instrumentarium technik komunikacji z użytkownikiem. Nowe media, ze względu na swoje cechy, w naturalny sposób faworyzują komunikaty PR, zastępując nimi przekazy reklamowe. Reklama nakłania, PR buduje rekomendacje Dla użytkowników nowych mediów bardzo istotny jest element polecenia. Jednym z elementów ... WIĘCEJ

  • Polskie firmy a wydatki na działania PR 2013

    Polskie firmy a wydatki na działania PR 2013

    ... wewnętrznej. Natomiast cięcia w budżecie na działania PR głównie odbiją się na następujących narzędziach: Media Relations, Komunikacja wewnętrzna, czy PR produktowy. - Obszary redukcji i zwiększenia wydatków dotyczą niemal tych samych narzędzi. Świadczy to o stosowaniu przez działy marketingu i PR wystandaryzowanych rozwiązań i pokazuje, że nie ma ... WIĘCEJ

  • Media społecznościowe: wykorzystanie w PR

    Media społecznościowe: wykorzystanie w PR

    ... firmowego bloga i mailing miały natomiast więcej wskazań niż wpisy na forach. Informacje o badaniu Badanie ankietowe „Media społecznościowe: wykorzystanie w PR” zostało zrealizowane w czerwcu 2012 przez Kompas Social Media i Instytut Monitorowania Mediów przy współpracy portalu branżowego PRoto.pl. Ten sam zespół przygotował również pierwszą edycję ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach VIII 2008

    Branża PR w mediach VIII 2008

    ... Gazeta Wyborcza, która na łamach swojego ogólnopolskiego wydania oraz dodatków regionalnych opublikowała 46 artykułów związanych tematycznie z branżą PR. W sierpniu częściej o PR pisały media ogólnopolskie, które zamieściły 189 publikacji związanych tematycznie z public relations. Natomiast w mediach regionalnych znalazło się 175 materiałów o tej ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach III 2005

    Branża PR w mediach III 2005

    ... publikacji. Wykres 1. Media publikujące informacje o PR Z analizy materiałów wynika, że prawie wszystkie przekazy o branży PR miały neutralny wydźwięk - 80%. 14,5% stanowiły materiały pozytywnie opisujące branżę PR, a 5,5% - publikacje negatywne. W badaniu publikacji cytujących lub wzmiankujących osoby i firmy w kontekście PR uwzględniono 118 ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach V 2008

    Branża PR w mediach V 2008

    ... , aż 141 osób nie ma żadnego wykształcenia kierunkowego, a tylko 35 ukończyło w różnych placówkach studia podyplomowe z zakresu PR-u. W maju częściej o PR pisały media ogólnopolskie, które zamieściły 170 publikacji związanych tematycznie z public relations. Natomiast w mediach regionalnych znalazły się 132 materiały o tej tematyce. Zdecydowanie ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach VII 2008

    Branża PR w mediach VII 2008

    ... media pisały głównie o agencjach PR, praktycznie pomijając przy tym inne firmy i organizacje. Najczęściej cytowaną/wzmiankowaną agencją była Grupa Eskadra, na którą w lipcu media powoływały się 5 razy. Większość (171) lipcowych przekazów o branży PR ... w zestawieniu opublikowały media ogólnoinformacyjne, natomiast 33 publikacje pochodzą z mediów ... WIĘCEJ

  • Narzędzia PR w Internecie

    Narzędzia PR w Internecie

    ... więc bardziej niż reklamie ufają treściom dostarczanym przez media. Tu właśnie pojawia się zadanie dla PR - kształtowanie w mediach pożądanej przez organizację opinii na jej ... do spraw PR jest sprawić, żeby do klientów - głównie poprzez media - docierały informacje tworzące pożądany wizerunek firmy. Specjaliści od PR zwykle wąsko definiują ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach IX 2008

    Branża PR w mediach IX 2008

    ... w rankingu Superstacji, która na swojej antenie wyemitowała 19 materiałów związanych z PR-em, głównie politycznym. We wrześniu, co ciekawe, częściej o PR pisały media regionalne, które zamieściły 213 publikacji związanych tematycznie z public relations. Natomiast w mediach ogólnopolskich znalazły się 162 materiały o tej tematyce. Zdecydowanie ... WIĘCEJ

  • Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie

    Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie

    ... ekspozycję. Firmy podejmują działania z zakresu PR w następujących dziedzinach: stosunki z prasą (media relations) nadawanie rozgłosu produktowi komunikacja ... w kampaniach PR często o pomoc prosimy liderów opinii, osoby znane i szanowane”. Co zrobić by media chciały informować o naszej firmie, i to w pozytywnym świetle? Po pierwsze, media trzeba ... WIĘCEJ

  • Wizerunek medialny specjalisty PR

    Wizerunek medialny specjalisty PR

    ... Pracowni Public Relations i Marketingu Instytutu Nauk Społecznych WSG w Bydgoszczy. Przekaz na temat pracy w branży PR najbardziej widoczny był w mediach ogólnopolskich. Ukazało się w nich 89% wszystkich materiałów. Media regionalne wykazały się znacznie mniejszą aktywnością – publikacje zamieszczone na łamach prasy regionalnej i lokalnych portali ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach II 2005

    Branża PR w mediach II 2005

    ... 19 pojedynczych publikacji (wykres 1). Gazeta Prawna została również medium najczęściej publikującym materiały o PR w ostatnim półroczu (wrzesień 2004 – luty 2005). Wykres 1. Media publikujące informacje o PR Prawie wszystkie lutowe przekazy o branży PR miały neutralny wydźwięk - 94%; w badanym okresie nie odnotowano żadnej publikacji negatywnie ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach IV 2008

    Branża PR w mediach IV 2008

    ... Praw Dziecka Ewy Sowińskiej. Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji zwyciężyła Grupa Eskadra PR, która była wzmiankowana 8 razy i wyprzedziła: Agencję KLC, Alert Media Communications, Ciszewski PR i Solski PR, które wymieniano po 5 razy. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach VI 2008

    Branża PR w mediach VI 2008

    ... w tegorocznym konkursie PRotony 2008, zanim założył własną firmę. Agencja wyprzedziła: Liberty Group, On Board PR oraz Solski Burson-Marsteller, które wymieniano po 2 razy. W czerwcu częściej o PR pisały media ogólnopolskie, które zamieściły 146 publikacji związanych tematycznie z public relations. Natomiast w mediach regionalnych znalazły się ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach IV 2006

    Branża PR w mediach IV 2006

    ... PR w Rzeszowie, cytowany pięciokrotnie. Najczęściej cytowaną/wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją było Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w kwietniu, media ... WIĘCEJ

  • Raport "Konsument i Media"

    Raport "Konsument i Media"

    ... na temat firmy - wynika z raportu "Konsument i media" przygotowanego przez firmę doradczą On Board PR Raport firmy doradczej On Board PR „Konsument i media” ma pomóc przedsiębiorcom w planowaniu działań komunikacyjnych. Opisuje rolę, którą w kształtowaniu opinii i postaw konsumentów pełnią media. Z przedstawionych w nim danych wynika np., że ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach VI 2006

    Branża PR w mediach VI 2006

    ... Norbert Kilen, dyrektor strategiczny agencji On Board PR, cytowany czterokrotnie. Najczęściej wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją była PKPP "Lewiatan". Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media ośmiokrotnie. Mimo tzw. sezonu ogórkowego w mediach ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach II 2008

    Branża PR w mediach II 2008

    ... PR Polski. PR Polski był najczęściej poruszanym tematem przez media w lutym. Poświęcono mu aż 94 publikacje. Zagadnienie to było omawiane głównie przez media ... z public relations. Natomiast media ogólnopolskie zamieściły 91 PR-owskich materiałów. Również artykuły najczęściej piszącej o branży PR dziennikarki - Anny Bojar - poświęcone były w ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach II 2009

    Branża PR w mediach II 2009

    ... pochodzi z telewizji i radia (odpowiednio: 182 i 53). W pierwszej piątce mediów poruszających tematykę PR znalazły się także dzienniki: Rzeczpospolita (31), Polska (21) i Dziennik Polska Europa Świat (16). W lutym ekspertem najczęściej proszonym przez media ogólnopolskie o komentarz PR-owski był Eryk Mistewicz (10). Drugie miejsce zajął Bartłomiej ... WIĘCEJ

  • Social media w różnych branżach

    Social media w różnych branżach

    ... jak ulepszyć swoje produkty i usprawnić obsługę” - podkreśla Katarzyna Szczypek, Dyrektor Działu Finance w On Board PR Ecco Network. Media społecznościowe dotyczące handlu oraz mediów i rozrywki W raporcie czytamy, iż media społecznościowe stały się zdecydowanie bardzo pomocne w zrozumieniu realnych potrzeb użytkowników sieci. Wiedza na temat tego ... WIĘCEJ

  • Firmy bez strategii w social media

    Firmy bez strategii w social media

    ... PR ogółem według specjalizacji: Media ... WIĘCEJ

 

1 2 ... 10

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: