-
Gdzie Wall Street znajdzie swój dołek?
... samym USD ponownie zyskuje w takim środowisku. Do obaw o chińską gospodarkę doszło zagrożenie koniunktury USA. Czynnikiem zapalnym był raport sieci handlowej Target, która wykazała słabe wyniki z I kwartał tego roku. Zysk netto spadł o 52 proc. W skrócie można powiedzieć, że firmy mają problem z przerzucaniem ...
Tematy: komentarz walutowy, kursy walut, złoty, dolar, euro, funt, jen, rynek akcji, rynek surowców, komentarz giełdowy, WIG20, giełdy światowe -
Film "Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności
... , którą rozpoznaje niemal 99 proc. ludzi na świecie, wywołuje nutkę nostalgii w starszych odbiorcach, jednocześnie zachwycając młodszych widzów. Ten szeroki target został wykorzystany przez studio Warner Bros., które stworzyło kreatywną i wszechstronną kampanię marketingową, zamieniając ten film w globalną sensację. Koszt aktywności promocyjnych ...
-
Mercedes-Benz GLC Coupe 300 e 4MATIC
... auta cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Konserwatywni kierowcy mogą oczywiście kręcić nosami. Fakty są jednak takie, że stanowią coraz mniejszy target rynkowy, o czym świadczą wyniki sprzedażowe. Europejczycy wciąż lubią nabywać to, co jest „fajne” i nie zawsze stawiają na czysty pragmatyzm. Pamiętajmy ...
-
Luksusowy Mercedes-AMG SL 43
... po prostu chce mieć SL-a, ale nie zależy mu na silniku V8 i bardzo dużej mocy. Wydaje się, że to niewielki target (w końcu to jeden z flagowych reprezentantów tej marki), ale Mercedes z pewnością przeprowadził badania rynkowe zanim zdecydował się na zaoferowanie prezentowanego wariantu ...
-
Reklama kontekstowa 2012
Sieć reklamy kontekstowo-behawioralnej Adkontekst przedstawiła kolejną - już czwartą - edycję raportu na temat polskiego rynku reklamy kontekstowej. Raport został przygotowany na podstawie ankiet przeprowadzonych w czołowych domach mediowych i agencjach interaktywnych specjalizujących się w SEM. W tym roku, w ślad za silnymi trendami w marketingu ...
-
Klient złapany w sieć
Który producent wędek nie chciałby, żeby reklama jego produktu trafiała bezpośrednio do osób właśnie poszukujących nowego kijka na ryby? Zapewne każdy. Jednak pomimo dużych możliwości jakie daje Internet, nadal planowanie kampanii reklamowych w sieci, nie różni się zbytnio od budowania ich w pozostałych mediach. Targetowanie behawioralne może to ...
-
Obligacje skarbowe w sieci
PKO Bank Polski zaakceptował strategię promocji internetowej Obligacji Skarbu Państwa na 2005 rok przygotowaną przez agencję interaktywną HYPERmedia. Strategia opiera się na mini witrynach inkludowanych w portalach Onet.pl, WP.pl i Money.pl. Plan zakłada również wsparcie reklamowe poprzez targetowane kampanie mailingowe i crosspromocję w postaci ...
-
comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu
Odbiorcy podcastingu stanowią znakomity target dla marketerów - wynika z badań comScore. Badania przeprowadzone przez comScore i Ad Infuse w 2006 r. pokazują, że największą grupę odbiorców podcastów stanowią mężczyźni w ...
-
Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?
Eksperci z RTB House postanowili przyjrzeć się, co wywiera największy wpływ na efektywność reklamy wyświetlanej na urządzeniach mobilnych. Wyniki przeprowadzonej analizy dowodzą, że na klientów najlepiej działają duże formaty oraz wiele produktów na jednym banerze. Uzyskane dane pochodzą ze zrealizowanych w niemal 40 krajach kampanii reklamowych, ...
-
Raport Polski Konsument
We wrześniu SMG/KRC Millward Brown Company wprowadza na rynek raport na temat trendów konsumenckich. W ciągu ostatniego pół roku socjologowie z departamentu Target Group Index z SMG/KRC przeanalizowali 15 światowych trendów konsumenckich opisanych przez F. Popocorn w The Popocorn Report i porównali je z polskimi wskaźnikami konsumenckimi. Na ...
-
Walka na rynku reklamy kierowanej
Microsoft przedstawił projekt nowej, szeroko zakrojonej ofensywy przeciwko Google, kiedy wyłożył plany umieszczenia reklamy kierowanej (targeted advertising) generowanej przez jego nowy system AdCenter w szeregu cyfrowych usług poza wyszukiwaniem interenetowym. Obecność oprogramowania firmowego we wszystkich rodzajach urządzeń, od konsoli gier ...
-
KDPW: Polska przyłącza się do Target2Securities
Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych podpisał Unilateral Undertaking, dokument w którym została zadeklarowana wola przystąpienia do prac nad przyłączeniem do paneuropejskiej platformy rozrachunku transakcji Target2Securities (T2S). KDPW pełni również w tym projekcie rolę przewodniczącego tzw. National Users Group - czyli grupy roboczej, która ...
-
F-Secure Business Suite: nowe funkcje
F-Secure, producent rozwiązań do ochrony danych, ostrzega przed lawinowo rosnącą ilością ataków targetowanych, czyli takich których ofiarami są konkretne, wybrane wcześniej firmy. Nowe rozwiązania dla biznesu fińskiego dostawcy zawierają funkcje ochrony przeglądania oraz Exploit Shiled. Mikko Hypponen, szef Laboratorium Badawczego F-Secure mówi o ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce VII-IX 2011
Portal www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno-Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w trzecim kwartale 2011 roku. Przeanalizowano 702 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, składającej się z następujących podbranż: akcje ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce 2011
Serwis Marketingu Bezpośredniego www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno - Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w 2011 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 2589 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której ...
-
Czy reklama behawioralna zepchnie spam do podziemia?
Tylko w zeszłym roku sektor biznesowy generował blisko 108,7 mld maili dziennie. Tak wynika z obliczeń Radicati Group. Jedną z czołowych branż, które dokładają największą cegiełkę do ruchu mailingowego w Sieci, jest oczywiście marketing. Według statystyk Forrester Research marketerzy w skali roku wysyłają około 258 mld maili. Problem tkwi jednak w ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
Można szacować, że odsetek osób, które odwiedzają sklepy internetowe i opuszczają je bez dokonania zakupu sięga aż do 98%. Biorąc pod uwagę powyższe, skutecznym sposobem na ich konwersję może być retargeting. Jego algorytm skupia się bowiem wyłącznie na tych potencjalnych kupujących, którzy już kiedyś zainteresowali się danymi produktami. Jak ...