comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu
2007-05-21 01:58
Przeczytaj także: Podcasty coraz popularniejsze
W tym czasie kobiety z tej samej grupy wiekowej stanowiły jedynie 37 proc. odbiorców podcastów. Ogółem grupa wiekowa 18-34 lata stanowiła 29 proc. wszystkich użytkowników podcastów.Jednak nie tylko młodzi są entuzjastami podcastingu. Podcasty pobiera znacząca liczba osób w wieku 35-54 lata. - To pokazuje, że publiczność podcastów jest znacznie szersza niż do tej pory sądzono - komentuje Nick Tabbal, wiceprezes comScore. Badania wskazują, że grupa wiekowa 35-54 lata stanowi 54 proc. wszystkich odbiorców podcastów.
Internauci, którzy pobierają podcasty są bardziej zamożni niż pozostali użytkownicy internetu. Ponad 30 proc. z nich osiąga roczne dochody w wysokości 100 tys. dol. i więcej.
Popularność podcastingu rośnie, zwłaszcza w dwóch najatrakcyjniejszych dla marketerów pod względem wiekowym grupach konsumentów. To dla marketerów wyraźny sygnał, że powinni wykorzystać obecny trend.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
YouTube: najpopularniejsze kanały markowe w 2014 r.
-
Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci
-
Reklama w Internecie efektywna po 18:00
-
Reklama: prasa + internet = sukces
-
Skuteczna reklama wirusowa
-
Czym jest podcasting, blog i VOD?
-
Internet zmienia zachowania konsumentów
-
Podcast w służbie B2B
-
Kto klika w linki sponsorowane