Podcast w służbie B2B
2006-07-15 00:02
Przeczytaj także: Reklama w podcastach
Prawie co trzeci badany przyznał, że w ciągu ostatnich sześciu miesięcy wzrósł czas jaki poświęca na słuchanie podcastów, 65 proc. respondentów wybiera podcasty związane z działalnością biznesową i prywatnymi zainteresowaniami.Najpopularniejsze są podcasty poświęcone nowym technologiom - przynajmniej raz słuchało ich 72 proc. badanych. Ponad połowa respondentów wolałaby dowiadywać się o nowościach rynkowych z podcastów niż specjalistycznej prasy.
Wspólny projekt KnowledgeStorm i Universal McCann miał na celu zbadanie roli, jaką odgrywają nowe media, przede wszystkim podcasty, w relacjach B2B.
oprac. : Ł. Macheta / Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Podcasty coraz popularniejsze
-
Audio marketing w świecie online
-
W branży IT dominuje kontrakt B2B
-
Jaki potencjał mają platformy B2B?
-
Umowa o pracę czy B2B?
-
B2B w e-commerce: jak się rozwija?
-
Współpraca na B2B z byłym pracodawcą a preferencyjny ZUS
-
Jak dostosować e-commerce do wymogów B2B?
-
Jak skutecznie wypromować program lojalnościowy?