eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieProgramy › Podcast w służbie B2B

Podcast w służbie B2B

2006-07-15 00:02

1 proc. przedstawicieli biznesu i IT słuchało podcastów przynajmniej raz, 13 proc. regularnie pobiera i odsłuchuje tego rodzaju nagrania - wynika z badania firmy KnowledgeStorm i domu mediowego Universal McCann.

Przeczytaj także: Reklama w podcastach

Prawie co trzeci badany przyznał, że w ciągu ostatnich sześciu miesięcy wzrósł czas jaki poświęca na słuchanie podcastów, 65 proc. respondentów wybiera podcasty związane z działalnością biznesową i prywatnymi zainteresowaniami.

Najpopularniejsze są podcasty poświęcone nowym technologiom - przynajmniej raz słuchało ich 72 proc. badanych. Ponad połowa respondentów wolałaby dowiadywać się o nowościach rynkowych z podcastów niż specjalistycznej prasy.

Wspólny projekt KnowledgeStorm i Universal McCann miał na celu zbadanie roli, jaką odgrywają nowe media, przede wszystkim podcasty, w relacjach B2B.

oprac. : Ł. Macheta / Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: