Podcast w służbie B2B
2006-07-15 00:02
Przeczytaj także: Reklama w podcastach
Prawie co trzeci badany przyznał, że w ciągu ostatnich sześciu miesięcy wzrósł czas jaki poświęca na słuchanie podcastów, 65 proc. respondentów wybiera podcasty związane z działalnością biznesową i prywatnymi zainteresowaniami.Najpopularniejsze są podcasty poświęcone nowym technologiom - przynajmniej raz słuchało ich 72 proc. badanych. Ponad połowa respondentów wolałaby dowiadywać się o nowościach rynkowych z podcastów niż specjalistycznej prasy.
Wspólny projekt KnowledgeStorm i Universal McCann miał na celu zbadanie roli, jaką odgrywają nowe media, przede wszystkim podcasty, w relacjach B2B.
comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu
oprac. : Ł. Macheta / Mediarun.pl





7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem
