-
Urządzenia Cowon MID W2 i V5 HD
... azjatycki rynek swoje dwa produkty MID W2 oraz V5 HD. Oba urządzenia to propozycje dla wszystkich, którzy poszukują ... mm. Na ekranie TFT LCD o wielkości 4.8' i rozdzielczości 1024x600 będzie można oglądać filmy w wysokiej jakości, a wyjście HD TV pozwoli je również obejrzeć na monitorze, telewizorze czy też poprzez projektor. Cowon V5 HD Cowon ...
-
Projektor multimedialny BenQ SP840
... BenQ wprowadza na polski rynek najnowszy model projektora multimedialnego SP840 z rozdzielczością Full HD - 1080p, jasnością 4.000 ANSI lumenów, kontrastem obrazu 3.000:1, paletą ponad 1 miliarda kolorów oraz zestawem funkcji ułatwiających użycie projektora. Nowy projektor obsługuje standardy TV: NTSC/PAL/SECAM. Podstawowa rozdzielczość urządzenia ...
-
Komputery ASUS EeeTop 2400
... rynek nową serię komputerów All-in-one. Seria EeeTop 2400, wyposażona jest w technologię Super Hybrid Engine, ... jakości Full HD. Użytkownicy mogą korzystać również z pakietu innych, dodatkowych opcji, takich jak wbudowany tuner TV, napęd Blu-ray, a także kompatybilności wejść HDMI z takimi urządzeniami jak konsole do gier, kamery i notebooki. ...
-
Adobe Flash Player 11 i Adobe AIR 3
... rynek oprogramowania Adobe Flash Player 11 i Adobe AIR 3, które umożliwia korzystanie z programów nowej generacji na ... elastyczne modele biznesowe oparte na wypożyczaniu lub subskrypcji, a także oferować treści w trybie TV Everywhere ponad 80 procentom abonentów płatnej telewizji w Stanach Zjednoczonych. Bezpieczeństwo i kompatybilność. ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę
... w 2011 rynek farmaceutyczny notuje silne wzrosty wydatków na reklamę pomimo dużo niższej dynamiki sprzedaży. Obecnie dynamika ... rynku – US Pharmacia. W 2009 i 2010 roku wydatki reklamowe w branży charakteryzowały się jasnym rozkładem. Wydatki na TV rosły (z 76% do 79%), radio utrzymywało się na stałym zbliżonym poziomie ok. 12-13%, spadały ...
-
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
... rynek reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku ... Na tak słaby wynik największy wpływ miały redukcje budżetów w największych stacjach: TVP, Polsat i TVN. W tych kanałach TV w czwartym kwartale 2011 roku zanotowano spadek na poziomie - 9,8 procent, głównie za sprawą znacznych redukcji budżetów w sektorze ...
-
Komputer ASUS ET2701 All-in-One
... rynek 27-calowe, dotykowe komputery All-in-One. Nowy model z rodziny ET2701 wyposażony został w bezramkowy, pojemnościowy ekran ... surfowanie po sieci, oglądanie filmów, słuchanie muzyki i edytowanie zdjęć. Wybrane modele mają wbudowany tuner TV, przez co mogą zastąpić telewizor. Dwa porty USB 3.0 oferują przepustowość około 5Gbps, czyli 10 razy ...
-
Tablet Overmax IntuTab
... rynek pierwszy w Polsce intuicyjny tablet przeznaczony dla osób w wieku 40+ oraz dla każdego użytkownika, ... urządzenia to 600 zł brutto. Specyfikacja OV-IntuTab: System: Android wraz ze specjalnym intuicyjnym interfejsem Darmowa TV - DVBT Dongle z anteną zewnętrzną (Opcjonalnie) Processor: Dual Core 2x1.6GHz Ekran: 9” HD Rozdzielczość: 1024 x 600px – ...
-
Trend Micro Security w wersji na 2017 rok
... rynek Trend Micro Security w wersji na 2017 r. Najnowsza edycja pakietu została wyposażona w rozszerzone funkcje ... typu przedostaje się do domów użytkowników nowymi sposobami — na przykład poprzez infekowanie telewizorów typu smart TV (o czym jako pierwsza informowała firma Trend Micro). Dostępny w ramach wybranych subskrypcji pakietu Trend ...
-
Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji
... przy okazji kilka ważnych trendów. Jednym z nich jest cord-cutting (cięcie kosztów usług kablowych). Coraz więcej abonentów rezygnuje z usług kablowych (głównie TV). Powodów rezygnacji jest wiele, ale najczęściej są to: za wysokie ceny (56%), słaba obsługa klienta (23%), brak dobrej jakości przekazywanych ...
-
Bezprzewodowy projektor BenQ GS2
... rynek miniaturowy projektor do rozrywki w domu i w podróży. BenQ GS2 ma jasność 500 ANSI lumenów i ... wykonać lustrzaną kopię treści z komputera/laptopa/smartfona. Można również bezprzewodowo przesyłać treści za pośrednictwem aplikacji z rynku Aptoide TV. Żywotność lampy do 30 tys. godzin w trybie Eco. BenQ GS2 będzie dostępny w Polsce od ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,4% - a na drugim Kaufland, z udziałem na poziomie 1,7%. Trzecie miejsce należało do Rossmann z udziałem 1,6%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej ...
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
... Dla porównania w tym czasie udział w widowni kanałów telewizyjnych zmalał o 1,9 pkt. proc. (udział kanałów tv vs źródeł nietelewizyjnych w całości widowni). (Nielsen; SHR of PUT, TG: ... w Paryżu. Zbliżają się także wybory samorządowe, ale ich wpływ na rynek reklamy odczuwalny będzie przede wszystkim na poziomie lokalnym. Prognozy makroekonomiczne ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,08% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,02%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,73%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 2,79% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,74%. Trzecie miejsce należało do marki Lidl, z udziałem 2,63%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,5% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,61%. Trzecie miejsce należało do Rossmanna z udziałem 2,12%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,67% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,66%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,54%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,07% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 3,06%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,60%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... reklamy najczęściej pojawiały się w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2025 ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,15% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,79%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 2,55%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lutym ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,1% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,05%. Trzecie miejsce należało do ING Bank Śląski z udziałem 1%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Orange – jej udział w wydatkach wyniósł 2,17% - a na drugim Rossmann, z udziałem na poziomie 2,01%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,91%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,32% - a na drugim Rossmann, z udziałem na poziomie 1,94%. Trzecie miejsce należało do Kinder, z udziałem 1,45%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 3,14% - a na drugim Orange, z udziałem na poziomie 1,84%. Trzecie miejsce należało do Rossmanna z udziałem 1,77%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,81% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,31%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 2,19%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W listopadzie w ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział wyniósł 3% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,90%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 2,07%. RYNEK ...
-
Monopol usług Google nie do przyjęcia?
... wielkim zaangażowaniem usługę pocztową Gmail, poprawia i unowocześnia Google Chrome, na nowo atakuje rynek telewizji, uruchamia swoją „chmurę” Google App Engine. To tylko jedne z ... ). Utrata zysków przez tradycyjne stacje napędza całą kampanię przeciwko Google TV. Nie zmienią tu nic zapewnienia specjalistów Google, że możliwość zaprezentowania swoich ...
-
Polacy a zakup telewizora
... poziomów – przede wszystkim dzięki końcowej fazie przechodzenia w Polsce na telewizję cyfrową. Rynek wciąż nienasycony Podobnie jak pod koniec 2011 roku blisko jedna trzecia respondentów ... ze sprzętem RTV. W porównaniu do 2011 roku odsetek konsumentów, którzy nowy model TV kupili właśnie w takim punkcie sprzedaży wzrósł o 3 pkt. proc. Co decyduje o ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,90% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 1,81%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,45%. RYNEK ...
-
Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?
... doświadczenia zakupowe konsumentów, dając początek nowej gałęzi handlu. W skali globalnej rynek e-commerce rozpowszechnił się w 2000 roku, gdy większość europejskich i amerykańskich firm ... otrzymają szansę także małe biznesy. A wszystko za sprawą programmatic TV. Spersonalizowana reklama telewizyjna działałaby na następującej zasadzie: reklamodawcy ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... ,9 mln zł - bez uwzględniania Internetu), to na uwagę zasługuje fakt rosnącej konkurencyjności wewnątrz kategorii. Rynek podzielony jest między 5 największych graczy: PGE, Enea, Energa, Tauron, RWE ... Enea, która przeznacza ponad 80% budżetu na działania w TV. W swojej komunikacji (od roku 2010) wykorzystuje celebrytów, początkowo Michała Żebrowskiego, ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. Rynek reklamy telewizyjnej W marcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była ... – Media Expert (blisko 1 miliard kontaktów i 86,8% zasięgu). Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się ...
-
Najdroższe i najtańsze telefony 2009
... w odbiornik do ściągania zasięgu telewizji analogowej – myPhone 8810 TV, myPhone 8850 TV oraz myPhone 8830 TV. Kolejne dwa miejsca to telefony standardowe przeznaczone do użytkowania ... Ericsson Xperia X1. Urządzenie to w minionym roku weszło oficjalnie na polski rynek telekomunikacyjny. Srebro należy do produktu firmy LG, a dokładniej do modelu LG ...
-
Product placement w Internecie?
... w sprzedaży promowanych produktów. Według prognoz firmy badawczej PQ Media polski rynek product placement (w 2008 r. wart około 42 mln dolarów) w 2010 ... - szczególnie tymi, które oferują internautom tzw. wideoprezentacje. Zdaniem Pauliny Stępień z Kotlet.tv najlepszą reklamą jest pokazanie zalet danego produktu, w jakich sytuacjach będzie użyteczny ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... dnia wieczorem pokażemy ją partnerce lub partnerowi za pośrednictwem smart TV. Dostępność treści wideo zbiegła się w czasie z dostępnością technologii umożliwiających ... lepsze. Ze względu na niemal nieograniczoną liczbę aplikacji w różnych dziedzinach życia rynek urządzeń „wearable” będzie niezwykle atrakcyjny dla wielu graczy zajmujących różne ...
-
Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?
... klientów. Po roku wyraźnie widać, że firmy te rzeczywiście zdobywają rynek i współpraca z nimi połączona z dobrą obsługą klienta może uratować klasycznych providerów. Klienci ... jak najmniej (37%); oferować rabaty na usługi OTT, takie jak streaming TV i muzyki (29%), tworzyć spersonalizowaną ofertę dla konkretnego abonenta w oparciu o jego ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem