-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... Doskoch, właścicielka sieci kawiarni Urban Coffee. Nie żałujemy na restauracje. Tradycyjne polskie „zastaw się, a postaw się” w odniesieniu do wydatków na jedzenie ... od samej obecności ważniejsza jest aktywność, również ta eventowa, która wokół marki restauracji buduje społeczność i angażuje odbiorców. Kochamy środowisko i kochamy restauracje, które ...
-
Polska w TOP3 największych eksporterów czekolady na świecie
... . To pokazuje, jak silną pozycję zdobywa Polska na globalnym rynku czekolady. Polskie wyroby czekoladowe z roku na rok cieszą się rosnącym zainteresowaniem wśród zagranicznych ... produkty dominują na półkach sklepowych. Jednak na rynku wciąż obecne są marki o w pełni polskim kapitale, takie jak Goplana, Mieszko czy Terravita, a także mniejsze firmy ...
-
Nowe serwisy HYPERmedia
... oraz www.jobservice.pl - witrynę agencji Agencji Doradztwa Personalnego Job Service. Pierwszy z nowych serwisów internetowych zawiera szczegółowe informacje dotyczące ochrony marki oraz aktualne przepisy prawne mające na celu ochronę ogólnie znanych znaków towarowych. Jest szerokim kompendium wiedzy dla wielu firm - wytwórców ...
Tematy: hypermedia -
Allegro walczy z podróbkami
... w Ochronie Praw". Podstawowym jego zadaniem jest zapewnienie ochrony m.in. marki i znaków towarowych znanych firm, współpraca z nimi oraz ochrona użytkowników serwisu ... in. takie firmy jak Camel Active, Nike, Microsoft, Pitbull, Asco JN, Cenega, Canal + i Polskie Towarzystwo Ochrony Przyrody Salamandra. Do programu serwis zaprasza wszystkie podmioty ...
-
Fiat naruszył interesy
... - uznał prezes UOKiK Cezary Banasiński. Wbrew deklaracjom pojazdy tej marki naprawiane były częściami używanymi zamiast nowymi. W trakcie postępowania przeciwko Fiat ... i Konsumentów. Gwarancji przedsiębiorca udziela dobrowolnie, samodzielnie ustalając jej treść. Polskie przepisy prawne nie przewidują takiego obowiązku. W przypadku jednak, gdy ...
Tematy: -
Tydzień 44/2004 (25-31.10.2004)
... powtarza się pytanie, czy kooperacyjne zainteresowanie europejskiego koncernu samolotowego EADS (właściciel Airbusa) przełoży się na zainteresowanie Polski dostawami samolotów tej marki. A okazja jest tym większa, że PLL LOT jeszcze w tym roku ma wyznaczyć producenta nowych samolotow. EADS jest już obecny w Polsce ...
-
Sprzedaż samochodów IX 2005
... o 29,1 procent) zwiększył rezultat sumaryczny do 12.045 sztuk (spadek o 31 procent). Na ósmym miejscu uplasował się Citroen. Sprzedaż tej marki we wrześniu - 942 auta - wzrosła o 41,9 procent, a sumaryczna po dziewięciu miesiącach roku - 10.715 aut - wzrosła o 19,9 procent. Dziewiąta pozycja ...
-
Blogi w służbie PR
... i umocnienie więzi między klientami danej branży, usług, czy grupy produktów. Wreszcie mamy blogi wizerunkowe, których głównym zadaniem jest wzmocnienie świadomości marki. Różnice między tym ostatnim, a wspomnianym blogiem partnerskim w praktyce się zacierają. Obok blogów zewnętrznych korporacje mają do dyspozycji platformy wewnętrzne, a wśród ...
-
Fundusze zagraniczne: gdzie i za ile?
... w pierwszym lepszym oddziale banku, czy u każdego pośrednika finansowego. Także dlatego, że polskie instytucje nie chcą, by zagraniczne produkty konkurowały z ich własnymi. Doradcy i ... dystrybucji funduszy w Polsce wybrał duński Jyske Bank. Aby kupić fundusze tej marki należy otworzyć konto w Jyske Bank w Kopenhadze i zasilić je kwotą minimum 20 000 ...
-
Zyski z biotechnologii dopiero przed nami
... koszty to ok. 1,5 proc. rocznie). Do sprzedaży w Polsce zgłoszony został także fundusz Robeco Health Care Equities. BGŻ – dystrybutor funduszy tej marki w Polsce, oferuje na razie tylko cztery fundusze wśród których nie ma wspomnianego produktu. Zaletą funduszu, gdy już pojawi się w ofercie ...
-
Specjaliści PR wobec idei CSR
... Polskie Stowarzyszenie Public Relations dotyczące poglądów PRowców na temat koncepcji odpowiedzialnego biznesu zostały ... wizerunku stawiali na drugim miejscu (odpowiedziało tak 27,99% ankietowanych) po wzmocnieniu pozycji rynkowej marki, produktu lub firmy poprzez zwiększenie zaufania społecznego (51,17%). Jedynie freelancerzy częściej wskazywali ...
-
Najpopularniejsze tematy w sieci IV 2007
... Internecie osób, marek, wydarzeń i partii politycznych. W kwietniu polskie media online zdominowała tematyka związana z organizacją EURO 2012 przez Polskę i Ukrainę. Raport ... firm IT – wysoka pozycja Prokomu w tym rankingu wynika w dużej mierze z obecności marki w nazwie zespołu koszykarskiego z Sopotu. Ilość publikacji na temat Prokom Trefl Sopot to ...
-
Produkcja samochodów V 2007
... . W maju polskie fabryki opuściło 58 tys. 208 samochodów, o 6,9 procent mniej niż w kwietniu 2007 i o 9,4 procent mniej ... poprzednim rokiem. Dramatycznie zmalała produkcja w lubelskich zakładach Intrall Polska, gdzie powstały zaledwie 73 auta, a udział marki w rynku wynosi 0,16 proc. Większość rodzimej produkcji trafia na eksport - Polskę opuściło w ...
-
Wtórny rynek nieruchomości X-XII 2007
... niemal wszystkie polskie miasta odnotowały spadki średniej ceny metra kwadratowego mieszkania na rynku wtórnym. Wyjątkami są Katowice, ... ceny w Łomiankach. Zyskały także inne gminy położone na północ od Warszawy: Jabłonna 4%, Błonie 6%, Marki 2%. Odwrotnie zachowywały się ceny na południe od stolicy: o 19% spadły ceny w gminie Konstancin, 16% w ...
-
Branża PR w mediach II 2009
... i Wally Olins (7). Najczęściej wymienianą w kontekście PR-u instytucją był Instytut Adama Mickiewicza (5). W tym kontekście wzmiankowano również: Fundację Batorego oraz Instytut Marki Polskiej i ZFPR (po dwa razy każdą z wymienionych organizacji). Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji w lutym pierwsze miejsce zajęły ...
-
Warszawska GPW w 2008 roku
... (324 proc.), która pozyskała kapitał ponad trzykrotnie przekraczający jej sumę bilansową przed debiutem. Uzyskane środki przeznaczone zostały na reklamę i rozwój marki serwisu księgowości internetowej ifirma.pl, a także na rozbudowę działu sprzedaży i zakup wyposażenia firmy. Na drugim miejscu uplasowała się spółka CAM ...
-
Zagraniczne sieci handlowe odejdą z Polski?
... wyjść z Polski - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska. Obecnie w Polsce jest ponad 10 dużych sieci: trzy francuskie marki E.Leclerc, Carrefour i Auchan, jedna sieć niemiecka i jedna brytyjską czyli Real i Tesco. Są też sklepy dyskontowe takie jak Lidl, Biedronka, Netto ...
-
Pośrednictwo kredytowe 2008
... znaczenia, bo własne placówki coraz bardziej upodabniają się do bankowych, zarówno zewnętrznie, jak i pod względem wyszkolenia personelu, promowania własnej marki w komunikacji z klientami oraz wykorzystywania elektronicznych mediów w docieraniu do klienta. Polska ma największy, dynamicznie rozbudowywany, stabilny rynek finansowy w regionie Europy ...
-
Rozbudowa zakładu Bakalland zakończona
... i urządzeń przetwórczych. Prezes spółki zapowiada, że w nowym zakładzie firma będzie produkować bakalie nie tylko pod marką Bakalland, ale także pod marki własne, na potrzeby polskich i zagranicznych odbiorców. Dla spółki rozbudowa obiektu w Janowie jest krokiem na przód. W wyniku podjętych prac podwoiły się ...
-
Polacy stawiają na produkty markowe
... produkt markowy. Według badanych to właśnie produkty markowe cechuje wysoka jakość (73%), którą wymieniają obok znanego producenta (74%) i powszechnie znanej marki (56%). Pasta do zębów, kremy i kosmetyki to kategorie produktów, w odniesieniu do których marka produktu ma największy wpływ na decyzje zakupowe ...
-
Stopy procentowe w Polsce bez zmian?
... na sektorze surowcowym za sprawą sprawozdań finansowych ConocoPhillips i ArcelorMittal, ale warto również obserwować jak z oczekiwaniami rynku poradzą sobie takie globalne marki jak GlaxoSmithKline czy SAP. Jak widać nie brakuje powodów, aby indeksy zostały w środę rozgrzane do czerwoności - pytanie tylko czy dosłownie ...
-
Eksport polskiej żywności spadł w 2009r.
... FAMMU/FAPA szacuje, że w całym 2009 r. eksport produktów mleczarskich mógł się zmniejszyć o jedną czwartą. Mniejszy eksport w 2009 r. miały Spomlek i Polmlek, właściciel marki Warmia. Sprzedaż zagraniczna Polmleku spadła o ok. 5 proc.
-
Nawigacja ARISTO Voyager S500
... i nawigacji ARISTO, rozszerzył portfolio tej marki o nową linię produktów nawigacji samochodowej. ARISTO Voyager S500 to przenośna nawigacja GPS z panoramicznym ... ono odczyt plików tekstowych pełniąc rolę czytnika ebooków. Czytnik obsługuje również polskie znaki diakrytyczne, co znacznie ułatwia lekturę utworów literackich. Oprócz czytnika, ...
-
Agros Nova zmienia właściciela
... do 1 mld zł w tym roku. Jesteśmy na pierwszym, drugim lub trzecim miejscu w tych wszystkich segmentach rynku spożywczego, w których rywalizują nasze marki”, mówi Robert Niewiadomski, Prezes Zarządu Agros Nova. „To właśnie ambitna wizja rozwoju Spółki skłoniła właścicieli i Zarząd, którym kieruję, do rozmów ...
-
Branża motoryzacyjna w 2009 roku
... 1,0 do 1,6 l (niecałe 160 tys.), natomiast druga grupa pod względem popularności (od 1,6 do 2,0 l) miała niecałe 30 tys., czyli blisko 8 procent. Najpopularniejsze marki Raport wskazuje, że liderem rynku została w 2009 roku Skoda, która sprzedała 37 944 samochody i zanotowała 15,4-procentowy wzrost w stosunku do ...
-
Nawigacja ARISTO Voyager S500i
... nawigacji ARISTO, wprowadza do oferty nowy model nawigacji tej marki. Aristo Voyager S500i to przenośny system nawigacyjny, który wraz z dołączonym oprogramowaniem ... Umożliwia ono odczyt plików tekstowych pełniąc rolę czytnika ebooków, czytnik obsługuje również polskie znaki. Poza tym Aristo Voyager S500I posiada wbudowaną przeglądarkę zdjęć, a wśród ...
-
Nastolatek jako konsument
... pieniędzy. Sumami, którymi samodzielnie dysponują nastolatkowie też trudno pogardzić. Polskie kieszonkowe to w sumie 160 mln zł miesięcznie. Prawie każdy ... Nastolatki zdecydowanie bardziej wolą same dowiadywać się o promocjach i wyprzedażach organizowanych przez preferowane marki, niż być zasypywanymi takimi informacjami z całego rynku. Prawie 40 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 18/2011
... okazję dla emitenta do zaprezentowania się jako przedsiębiorstwa otwartego, nowoczesnego, wykorzystującego rynek publiczny dla finansowania działalności oraz pomaga w pozycjonowaniu jego marki na rynku a to ułatwia mu współprace z kontrahentami oraz nawiązanie nowych kontaktów biznesowych. Autoryzowani doradcy Istotną funkcję na rynku Catalyst ...
-
Krajowy Rejestr Długów wspólpracuje z Verdict
... Polsce i największe polskie biuro informacji gospodarczej. Dla rynku oznacza to dostęp do 3,9 mln informacji o firmach, ... w przyszłości rozwijać wspólne produkty dla naszej grupy docelowej – mówi Dominik Lewandowski, dyrektor zarządzający marki Verdict. – Chcemy także zintensyfikować wspólne działania na rzecz edukacji naszych klientów w zakresie ...
-
Centrum Finansowo-Rozliczeniowe Nycomed w Łodzi
... . Kryzys ekonomiczny na świecie, niepewna sytuacja finansowa wielu państw, tj. USA, Grecja, Hiszpania, Portugalia czy Włochy sprawia, iż największe światowe marki szukają rynków nowych, stabilnych a przede wszystkim o dużym potencjale rozwoju, na których mogłyby inwestować. Polska, z gospodarką praktycznie niezachwianą przez globalne zawirowania ...
-
Acronis True Image Home 2012 po polsku
... oraz u partnerów handlowych Acronis w cenie: € 29,95 brutto. Umożliwia użytkownikom odtworzenie kopie zapasową obraz dysku na innym sprzęcie, niezależnie od marki, modelu czy zainstalowanych komponentów. Licencjonowanie - jedna dożywotnia licencja na jedną maszynę. Każdy komputer, który ma zostać zsynchronizowany, wymaga oddzielnej licencji.
-
Euro 2012: miasta-gospodarze dostaną 20 mln zł
Polskie miasta-gospodarze Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012 otrzymają od UEFA 20 mln zł ... wzmacnia swój wizerunek, co może przełożyć się na wymierne zyski oraz podniesienie prestiżu i utrwalenie jego marki w percepcji zagranicznych turystów” – mówi Jacek Bochenek, Dyrektor Grupy Sportowej w Deloitte, odpowiedzialny za Euro 2012. Potencjalny ...
-
Płatności zbliżeniowe w autobusach w Warszawie
... Grodziska Mazowieckiego, za rozliczanie płatności odpowiada firma First Data Polska, właściciel marki Polcard. „Cieszymy się, że posiadacze kart Visa, w tym w szczególności ... dzięki programowi rozwoju sieci akceptacji Kartą Visa zapłacisz wszędzie finansowanemu przez polskie banki-wydawców kart Visa, które w ten sposób wspierają działania agentów ...
-
Niezależny rynek motoryzacyjny w Polsce
... . Konsument, chcąc skorzystać z usługi serwisu autoryzowanego, średnio w województwie ma do wyboru od 2 do 3 punktów, gdzie można serwisować i naprawić samochód wybranej marki. Zgodny głos ekspertów – średni wiek samochodów to 11 lat Liczba samochodów osobowych i dostawczych rośnie kilka procent rocznie – w 2011 roku wyniosła ...
-
Polski Fiat: 10 milionów wyprodukowanych samochodów
... FSM wyprodukowano 3 349 487 samochodów, a po przemianach gospodarczych, już w fabrykach Fiat Auto Poland - 6 650 513. Z dziesięciu milionów wyprodukowanych samochodów tej marki, ponad 6 mln 205 tysięcy trafiło do klientów zagranicznych. Jubileuszowym 10-milionowym samochodem okazał się Fiat 500C 1,2 w kolorze czerwonym. Auto trafi do ...