-
Rok 2013 w social media: wygrana Lewego
... aż 2 319 963 fanów! W sumie, w największym serwisie społecznościowym świata, są już 3 polskie fan page z ponad 2 milionami fanów: Robert Lewandowski, Serce i Rozum ... profili na Facebooku przestało się zatem opłacać? - Policzmy. Profil „Serce i Rozum” marki Orange ma dwa miliony fanów. Zakładając konserwatywnie, że publikuje z częstotliwością jednego ...
-
Seat Leon 1.8 TSI DSG FR dla młodych duchem i ciałem
... w zależności od wersji od 1130 do około 1220 kg. Technologia Wydaje się, że nowy Leon to jedna z ostatnich prób umocnienia marki Seat w Europie. Dlatego władze VW podeszły do sprawy bardzo poważnie. Na rynek, w tym polski, trafiły auta z 3 rożnymi silnikami benzynowymi TSI ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce I kw. 2014
... . 2014 roku jest wyraźne. Pośród dziesięciu marek popularnych o największym wolumenie rejestracji, co druga zwiększyła sprzedaż o minimum jedną trzecią. Trzy największe marki (Škoda, Volkswagen i Toyota) zwiększyły sprzedaż o połowę. W segmencie premium rejestracje trzech największych marek (BMW, Volvo i Audi) zwiększyły się o odpowiednio 77%, 68 ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce II kw. 2014
... Przemysłu Motoryzacyjnego. W I poł. 2014 roku wolumen rejestracji marek popularnych wzrósł o 18,0% r/r (do 158,5 tys. szt.). Znacznie lepszy wzrost wypracowały marki premium+. Liczba ich rejestracji zwiększyła się o 32%, do poziomu 17,4 tys. szt. Zakończenie okresu derogacyjnego nie zatrzymało wzrostu rejestracji marek ...
-
Randstad Award - najlepsi pracodawcy 2014 wybrani
... każdego szczebla, firmy muszą włożyć więcej wysiłku w pozyskiwanie zaufania do swojej marki i podnoszenia atrakcyjności miejsc pracy. Wynagrodzenia są podstawą, ale w tym roku ... Najbardziej atrakcyjne firmy Jak w kontekście złożonych oczekiwań pracowników prezentują się polskie firmy? Biorący udział w badaniu mogli wskazywać, które z największych ...
-
WIKTORIA - Znak Jakości Przedsiębiorców. Ostatnie dni zgłoszeń do konkursu
... odbędzie się 24. października w Warszawie. Wtedy też najlepsze polskie firmy odbiorą statuetki WIKTORII, które są znakiem jakości i rzetelności w ... konkursu są nominowane przez organizatora, samorząd terytorialny, gospodarczy oraz ambasadorów marki. Przedsiębiorstwa mogą się również zgłaszać bezpośrednio, w tym przypadku organizator dokonuje ...
-
Kim jest polski lider biznesu?
... biznesu w Polsce, rozwijając działalność poza jej granicami. Wielu z nich zdołało stworzyć rozpoznawalne marki na rynku krajowym i międzynarodowym, kierując swoją ofertę do milionów klientów z różnych ... 2000” (edycja 2015) opublikowanego przez dziennik „Rzeczpospolita”. W analizie pominięto firmy państwowe, polskie oddziały firm zagranicznych i inne ...
-
Działalność gospodarcza w Niemczech? Przedsiębiorcy polecają ekspansję za Odrę
... Izby Przemysłowo-Handlowej, opublikowanych wraz z PKO Bankiem Polskim i kancelarią CMS w raporcie „Polskie firmy na niemieckim rynku – wyzwania, szanse, możliwości” wynika, że ... nowy rynek poprzez M&A jest możliwość wykorzystania dotychczasowego potencjału i marki zagranicznego przedsiębiorstwa, a także istniejącej bazy klientów. Zaletę stanowi ...
-
Czy rozwój automotive zablokują Czechy, Słowacja i Węgry?
... , że co trzeci ankietowany uważa, że rządowe organizacje zbyt słabo promują polskie atuty na świecie. W Niemczech natomiast aż trzy czwarte przedstawicieli automotive obawia się ... liczbą wykształconych pracowników, a naszym atutem paradoksalnie może też być brak własnej marki samochodu osobowego. Jednak musimy pamiętać, że bliskie nam rynki takie ...
-
Już ponad 400 nominacji do XX. edycji ogólnopolskiego konkursu WIKTORIA - Znak Jakości Przedsiębiorców
... dokonanej przez organizatora, samorząd terytorialny i gospodarczy oraz Ambasadorów Marki (minimum dwukrotnych laureatów poprzednich edycji), a także bezpośrednim ... Budimex S.A., Spółdzielnia Pracy ,,Muszynianka”, Spółdzielnia Mleczarska w Kole, PHILIPIAK, Polisa – Życie, MARMA Polskie Folie, TECHNOPOL, LECHPOL oraz wiele innych. Zgłoszenia do 20. ...
-
Ożywienie w przemyśle. PMI wyniósł 51,7 pkt.
... w lipcu (52,8 pkt). Dane grudniowe pokazują dosyć niewygodną sytuację, w której rosnącemu popytowi towarzyszą istotne ograniczenia po stronie podaży. Popyt na polskie dobra w grudniu wzrósł, przede wszystkim ze strony podmiotów zagranicznych, co przełożyło się na większą liczbę zamówień. Jednocześnie jednak, nie byliśmy ...
-
Polacy wolą Disney+ od Netflixa
... odbiorców w mediach społecznościowych. Dzięki niej można zmierzyć średnią liczbę interakcji pod postami wskazanej marki na Facebooku, Instagramie i Twitterze, a w przyszłości również na TikToku. W tym porównaniu Netflix wypada lepiej, ... może przestać uważać go za główny serwis streamingowy. Szansą Netflixa są natomiast produkcje polskie, pod ...
-
XXVI edycja ogólnopolskiego konkursu WIKTORIA - Znak Jakości Przedsiębiorców: znamy już laureatów
... ELŻBIETA SZUMSKA właścicielka KOPALNI ZŁOTA W ZŁOTYM STOKU SUPER WIKTORIA RZECZNIKMAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORCÓW Adam Abramowicz LAUREACI KONKURSU WIKTORIA 2023 AMBASADOR MARKI WIKTORIA 1. KANCELARIA FINANSOWO KSIĘGOWA DANUTA MAŁGORZATA RÓWNIAK KATEGORIA: EUROPEJSKA NAGRODA WIKTORIA 2. EUROPEJSKA OSOBOWOŚC ROKU 2023 BEATA DRZAZGA 3. EUROPEJSKA ...
-
UOKiK wziął pod lupę rynek piwa i chmielu. Są wyniki badania
... koszty, jakość i zakres krajowego przetwórstwa chmielu. Do tego, zdaniem ankietowanych, polskie firmy skupujące i przetwarzające chmiel zmuszone są do konkurencji z firmami niemieckimi ... w środowisku polityki. Mogłaby ona obejmować działania ukierunkowane na budowę polskiej marki, wsparcie promocji i sprzedaży polskich odmian chmielu czy piw na ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... Doskoch, właścicielka sieci kawiarni Urban Coffee. Nie żałujemy na restauracje. Tradycyjne polskie „zastaw się, a postaw się” w odniesieniu do wydatków na jedzenie ... od samej obecności ważniejsza jest aktywność, również ta eventowa, która wokół marki restauracji buduje społeczność i angażuje odbiorców. Kochamy środowisko i kochamy restauracje, które ...
-
Polska w TOP3 największych eksporterów czekolady na świecie
... . To pokazuje, jak silną pozycję zdobywa Polska na globalnym rynku czekolady. Polskie wyroby czekoladowe z roku na rok cieszą się rosnącym zainteresowaniem wśród zagranicznych ... produkty dominują na półkach sklepowych. Jednak na rynku wciąż obecne są marki o w pełni polskim kapitale, takie jak Goplana, Mieszko czy Terravita, a także mniejsze firmy ...
-
Nowe serwisy HYPERmedia
... oraz www.jobservice.pl - witrynę agencji Agencji Doradztwa Personalnego Job Service. Pierwszy z nowych serwisów internetowych zawiera szczegółowe informacje dotyczące ochrony marki oraz aktualne przepisy prawne mające na celu ochronę ogólnie znanych znaków towarowych. Jest szerokim kompendium wiedzy dla wielu firm - wytwórców ...
Tematy: hypermedia -
Allegro walczy z podróbkami
... w Ochronie Praw". Podstawowym jego zadaniem jest zapewnienie ochrony m.in. marki i znaków towarowych znanych firm, współpraca z nimi oraz ochrona użytkowników serwisu ... in. takie firmy jak Camel Active, Nike, Microsoft, Pitbull, Asco JN, Cenega, Canal + i Polskie Towarzystwo Ochrony Przyrody Salamandra. Do programu serwis zaprasza wszystkie podmioty ...
-
Fiat naruszył interesy
... - uznał prezes UOKiK Cezary Banasiński. Wbrew deklaracjom pojazdy tej marki naprawiane były częściami używanymi zamiast nowymi. W trakcie postępowania przeciwko Fiat ... i Konsumentów. Gwarancji przedsiębiorca udziela dobrowolnie, samodzielnie ustalając jej treść. Polskie przepisy prawne nie przewidują takiego obowiązku. W przypadku jednak, gdy ...
Tematy: -
Tydzień 44/2004 (25-31.10.2004)
... powtarza się pytanie, czy kooperacyjne zainteresowanie europejskiego koncernu samolotowego EADS (właściciel Airbusa) przełoży się na zainteresowanie Polski dostawami samolotów tej marki. A okazja jest tym większa, że PLL LOT jeszcze w tym roku ma wyznaczyć producenta nowych samolotow. EADS jest już obecny w Polsce ...
-
Sprzedaż samochodów IX 2005
... o 29,1 procent) zwiększył rezultat sumaryczny do 12.045 sztuk (spadek o 31 procent). Na ósmym miejscu uplasował się Citroen. Sprzedaż tej marki we wrześniu - 942 auta - wzrosła o 41,9 procent, a sumaryczna po dziewięciu miesiącach roku - 10.715 aut - wzrosła o 19,9 procent. Dziewiąta pozycja ...
-
Blogi w służbie PR
... i umocnienie więzi między klientami danej branży, usług, czy grupy produktów. Wreszcie mamy blogi wizerunkowe, których głównym zadaniem jest wzmocnienie świadomości marki. Różnice między tym ostatnim, a wspomnianym blogiem partnerskim w praktyce się zacierają. Obok blogów zewnętrznych korporacje mają do dyspozycji platformy wewnętrzne, a wśród ...
-
Fundusze zagraniczne: gdzie i za ile?
... w pierwszym lepszym oddziale banku, czy u każdego pośrednika finansowego. Także dlatego, że polskie instytucje nie chcą, by zagraniczne produkty konkurowały z ich własnymi. Doradcy i ... dystrybucji funduszy w Polsce wybrał duński Jyske Bank. Aby kupić fundusze tej marki należy otworzyć konto w Jyske Bank w Kopenhadze i zasilić je kwotą minimum 20 000 ...
-
Zyski z biotechnologii dopiero przed nami
... koszty to ok. 1,5 proc. rocznie). Do sprzedaży w Polsce zgłoszony został także fundusz Robeco Health Care Equities. BGŻ – dystrybutor funduszy tej marki w Polsce, oferuje na razie tylko cztery fundusze wśród których nie ma wspomnianego produktu. Zaletą funduszu, gdy już pojawi się w ofercie ...
-
Specjaliści PR wobec idei CSR
... Polskie Stowarzyszenie Public Relations dotyczące poglądów PRowców na temat koncepcji odpowiedzialnego biznesu zostały ... wizerunku stawiali na drugim miejscu (odpowiedziało tak 27,99% ankietowanych) po wzmocnieniu pozycji rynkowej marki, produktu lub firmy poprzez zwiększenie zaufania społecznego (51,17%). Jedynie freelancerzy częściej wskazywali ...
-
Najpopularniejsze tematy w sieci IV 2007
... Internecie osób, marek, wydarzeń i partii politycznych. W kwietniu polskie media online zdominowała tematyka związana z organizacją EURO 2012 przez Polskę i Ukrainę. Raport ... firm IT – wysoka pozycja Prokomu w tym rankingu wynika w dużej mierze z obecności marki w nazwie zespołu koszykarskiego z Sopotu. Ilość publikacji na temat Prokom Trefl Sopot to ...
-
Produkcja samochodów V 2007
... . W maju polskie fabryki opuściło 58 tys. 208 samochodów, o 6,9 procent mniej niż w kwietniu 2007 i o 9,4 procent mniej ... poprzednim rokiem. Dramatycznie zmalała produkcja w lubelskich zakładach Intrall Polska, gdzie powstały zaledwie 73 auta, a udział marki w rynku wynosi 0,16 proc. Większość rodzimej produkcji trafia na eksport - Polskę opuściło w ...
-
Wtórny rynek nieruchomości X-XII 2007
... niemal wszystkie polskie miasta odnotowały spadki średniej ceny metra kwadratowego mieszkania na rynku wtórnym. Wyjątkami są Katowice, ... ceny w Łomiankach. Zyskały także inne gminy położone na północ od Warszawy: Jabłonna 4%, Błonie 6%, Marki 2%. Odwrotnie zachowywały się ceny na południe od stolicy: o 19% spadły ceny w gminie Konstancin, 16% w ...
-
Branża PR w mediach II 2009
... i Wally Olins (7). Najczęściej wymienianą w kontekście PR-u instytucją był Instytut Adama Mickiewicza (5). W tym kontekście wzmiankowano również: Fundację Batorego oraz Instytut Marki Polskiej i ZFPR (po dwa razy każdą z wymienionych organizacji). Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji w lutym pierwsze miejsce zajęły ...
-
Warszawska GPW w 2008 roku
... (324 proc.), która pozyskała kapitał ponad trzykrotnie przekraczający jej sumę bilansową przed debiutem. Uzyskane środki przeznaczone zostały na reklamę i rozwój marki serwisu księgowości internetowej ifirma.pl, a także na rozbudowę działu sprzedaży i zakup wyposażenia firmy. Na drugim miejscu uplasowała się spółka CAM ...
-
Zagraniczne sieci handlowe odejdą z Polski?
... wyjść z Polski - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska. Obecnie w Polsce jest ponad 10 dużych sieci: trzy francuskie marki E.Leclerc, Carrefour i Auchan, jedna sieć niemiecka i jedna brytyjską czyli Real i Tesco. Są też sklepy dyskontowe takie jak Lidl, Biedronka, Netto ...
-
Pośrednictwo kredytowe 2008
... znaczenia, bo własne placówki coraz bardziej upodabniają się do bankowych, zarówno zewnętrznie, jak i pod względem wyszkolenia personelu, promowania własnej marki w komunikacji z klientami oraz wykorzystywania elektronicznych mediów w docieraniu do klienta. Polska ma największy, dynamicznie rozbudowywany, stabilny rynek finansowy w regionie Europy ...
-
Rozbudowa zakładu Bakalland zakończona
... i urządzeń przetwórczych. Prezes spółki zapowiada, że w nowym zakładzie firma będzie produkować bakalie nie tylko pod marką Bakalland, ale także pod marki własne, na potrzeby polskich i zagranicznych odbiorców. Dla spółki rozbudowa obiektu w Janowie jest krokiem na przód. W wyniku podjętych prac podwoiły się ...
-
Polacy stawiają na produkty markowe
... produkt markowy. Według badanych to właśnie produkty markowe cechuje wysoka jakość (73%), którą wymieniają obok znanego producenta (74%) i powszechnie znanej marki (56%). Pasta do zębów, kremy i kosmetyki to kategorie produktów, w odniesieniu do których marka produktu ma największy wpływ na decyzje zakupowe ...
-
Stopy procentowe w Polsce bez zmian?
... na sektorze surowcowym za sprawą sprawozdań finansowych ConocoPhillips i ArcelorMittal, ale warto również obserwować jak z oczekiwaniami rynku poradzą sobie takie globalne marki jak GlaxoSmithKline czy SAP. Jak widać nie brakuje powodów, aby indeksy zostały w środę rozgrzane do czerwoności - pytanie tylko czy dosłownie ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem