producenci czekolady - wiadomości i porady tematyczne
- 
Czekolada coraz droższa, mimo że kakao na świecie tanieje
00:09 06.09.2025
... na rynek kakao, szczególnie w Afryce Zachodniej. Jak wzrost cen czekolady wpływa na zachowania konsumenckie i inflację w Polsce. Ceny kakao na światowych ... globalnym cena kakao spadła, to w polskich sklepach wciąż drożeje. Producenci i detaliści dopiero teraz, z opóźnieniem, przerzucają na konsumentów koszty wcześniejszego szoku cenowego. Według ...
Tematy: kakao, ceny kakao, czekolada, rynek czekolady - 
W Wielkanoc 2025 ceny czekolady wysokie
12:46 17.04.2025
... kolejne wyzwanie w zarządzaniu łańcuchem dostaw. Mimo tych trudności producenci czekolady nie składają broni. Skupiają się na innowacjach i produktach premium, które są w stanie absorbować wyższe ceny. Widać to chociażby po ostatnim trendzie i popularności tzw. czekolady dubajskiej, której cena jest znacząco wyższa od standardowej. Świąteczne ...
Tematy: kakao, ceny kakao, czekolada, rynek czekolady - 
Polska w TOP3 największych eksporterów czekolady na świecie
10:36 13.02.2025
... Akcenty wynika, że w 2023 roku wartość polskiego eksportu czekolady wyniosła niemal 2,5 mld EUR. Polska zajmuje wysokie trzecie miejsce w globalnym eksporcie czekolady, ustępując jedynie Niemcom i Belgii – krajowi, który uchodzi za synonim czekoladowego rzemiosła. Eksport polskiej czekolady rośnie z roku na rok i świetnie wpisuje się w globalny ...
Tematy: czekolada, rynek czekolady, producenci czekolady, eksport - 
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
12:17 11.04.2014
... różnorodnymi smakami przez cały rok, ale już w sobotę, 12 kwietnia będziemy mieli okazję świętować Dzień Czekolady oficjalnie i bez zbędnych skrupułów. Aby sprostać oczekiwaniom podniebień konsumentów - producenci czekolady prześcigają się wzajemnie w tworzeniu unikalnych na rynku słodkości. Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, ile reklamodawcy ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama, działania marketingowe, czekolada 


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei