eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › czekolada
  • Producenci kakao nie nadążają za popytem. Ceny czekolady będą gigantyczne?

    Producenci kakao nie nadążają za popytem. Ceny czekolady będą gigantyczne?

    09:43 26.03.2024

    Święta wielkanocne zbliżają się wielkimi krokami, a to oznacza, że w wielu zakątkach świata wyraźnie zaznacza się wzmożony popyt na kurczak, zajączki i jajka z czekolady. Tymczasem z analizy ekonomistów Allianz Trade wynika, że już trzeci rok z rzędu produkcja kakao jest mniejsza niż popyt. W skrócie Czy „czeko-flacja” to tylko kolejny pretekst do ... WIĘCEJ

    Tematy: kakao, ceny surowców, artykuły spożywcze, czekolada
  • Kiedy i dlaczego sięgamy po słodycze i słodkie przekąski?

    Kiedy i dlaczego sięgamy po słodycze i słodkie przekąski?

    00:40 02.10.2019

    Jesienna aura sprzyja sięganiu po słodycze i słodkie przekąski. W ten sposób chcemy uprzyjemnić sobie coraz dłuższe wieczory i powrót do szkolnych i zawodowych obowiązków. Dane agencji Nielsen wskazują, że w II połowie minionego roku wartościowe wzrosty sprzedaży batonów i wafli sięgnęły odpowiednio 7,9% i 3,5% rdr. Wzmożone zainteresowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: słodycze, zachowania konsumentów, czekolada, dieta
  • Ilu Polaków kupuje słodycze? Będziesz zaskoczony

    Ilu Polaków kupuje słodycze? Będziesz zaskoczony

    10:04 24.10.2016

    ... „Prince Polo”, czy „Grześki” (36%). Najmniej osób (6%) kupuje cukierki bez czekolady i lizaki (3%). „Czekolada to słodka przekąska, po którą sięgamy najchętniej, niezależnie od ... ona traktowana częściowo jako służąca zdrowiu, gdyż zawiera magnez, poprawia nastrój. Ponadto, czekolada jest obecna w naszym życiu od wielu pokoleń i pojawiła się wcześniej ... WIĘCEJ

    Tematy: słodycze, zachowania konsumentów, czekolada, dieta
  • Zakupy: 1/3 Polaków docenia marki własne

    Zakupy: 1/3 Polaków docenia marki własne

    10:19 15.01.2016

    Z badania, które Instytut ARC Rynek i Opinia przeprowadził na zlecenie Katedry Rynku, Marketingu i Jakości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wynika, że już ponad 2/3 Polaków ma świadomość istnienia tworzonych przez sieci handlowe marek własnych. Okazuje się też, że na więcej pozytywnych opinii mogą liczyć te z nich, na których wyeksponowana ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci handlowe, marki własne, preferencje konsumentów, handel detaliczny
  • Rynek słodyczy w Polsce 2013

    Rynek słodyczy w Polsce 2013

    00:35 21.04.2014

    ... Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych Polbisco. W Polsce najlepiej sprzedaje się czekolada Wolniej niż eksport rośnie krajowy rynek słodyczy. Według prognoz, do 2018 ... 2 razy w tygodniu. Do najczęściej wybieranych produktów należą cukierki czekoladowe, batony, czekolada gorzka i mleczna oraz ciastka. Wyniki badania KPMG sugerują, ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek spożywczy, branża spożywcza, przemysł spożywczy, rynek czekolady
  • Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?

    Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?

    12:17 11.04.2014

    ... więcej i zaznaczyć wyraźnie swoją obecność na rynku. Internauci chętnie dzielili się informacjami o nowościach produktowych i ulubionych smakach czekolad poszczególnych producentów: - „Noworoczna czekolada w trzech smakach @ Wedel!” Twitter - „Nie ma co się rozpisywać. Pychotka nad pychotami” bangla.pl (wypowiedź na temat czekolady Wedel „Bajeczny ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, reklama, działania marketingowe, czekolada


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: