-
Eksport polskiej żywności spadł w 2009r.
... FAMMU/FAPA szacuje, że w całym 2009 r. eksport produktów mleczarskich mógł się zmniejszyć o jedną czwartą. Mniejszy eksport w 2009 r. miały Spomlek i Polmlek, właściciel marki Warmia. Sprzedaż zagraniczna Polmleku spadła o ok. 5 proc.
-
Nawigacja ARISTO Voyager S500
... i nawigacji ARISTO, rozszerzył portfolio tej marki o nową linię produktów nawigacji samochodowej. ARISTO Voyager S500 to przenośna nawigacja GPS z panoramicznym ... ono odczyt plików tekstowych pełniąc rolę czytnika ebooków. Czytnik obsługuje również polskie znaki diakrytyczne, co znacznie ułatwia lekturę utworów literackich. Oprócz czytnika, ...
-
Agros Nova zmienia właściciela
... do 1 mld zł w tym roku. Jesteśmy na pierwszym, drugim lub trzecim miejscu w tych wszystkich segmentach rynku spożywczego, w których rywalizują nasze marki”, mówi Robert Niewiadomski, Prezes Zarządu Agros Nova. „To właśnie ambitna wizja rozwoju Spółki skłoniła właścicieli i Zarząd, którym kieruję, do rozmów ...
-
Branża motoryzacyjna w 2009 roku
... 1,0 do 1,6 l (niecałe 160 tys.), natomiast druga grupa pod względem popularności (od 1,6 do 2,0 l) miała niecałe 30 tys., czyli blisko 8 procent. Najpopularniejsze marki Raport wskazuje, że liderem rynku została w 2009 roku Skoda, która sprzedała 37 944 samochody i zanotowała 15,4-procentowy wzrost w stosunku do ...
-
Nawigacja ARISTO Voyager S500i
... nawigacji ARISTO, wprowadza do oferty nowy model nawigacji tej marki. Aristo Voyager S500i to przenośny system nawigacyjny, który wraz z dołączonym oprogramowaniem ... Umożliwia ono odczyt plików tekstowych pełniąc rolę czytnika ebooków, czytnik obsługuje również polskie znaki. Poza tym Aristo Voyager S500I posiada wbudowaną przeglądarkę zdjęć, a wśród ...
-
Nastolatek jako konsument
... pieniędzy. Sumami, którymi samodzielnie dysponują nastolatkowie też trudno pogardzić. Polskie kieszonkowe to w sumie 160 mln zł miesięcznie. Prawie każdy ... Nastolatki zdecydowanie bardziej wolą same dowiadywać się o promocjach i wyprzedażach organizowanych przez preferowane marki, niż być zasypywanymi takimi informacjami z całego rynku. Prawie 40 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 18/2011
... okazję dla emitenta do zaprezentowania się jako przedsiębiorstwa otwartego, nowoczesnego, wykorzystującego rynek publiczny dla finansowania działalności oraz pomaga w pozycjonowaniu jego marki na rynku a to ułatwia mu współprace z kontrahentami oraz nawiązanie nowych kontaktów biznesowych. Autoryzowani doradcy Istotną funkcję na rynku Catalyst ...
-
Krajowy Rejestr Długów wspólpracuje z Verdict
... Polsce i największe polskie biuro informacji gospodarczej. Dla rynku oznacza to dostęp do 3,9 mln informacji o firmach, ... w przyszłości rozwijać wspólne produkty dla naszej grupy docelowej – mówi Dominik Lewandowski, dyrektor zarządzający marki Verdict. – Chcemy także zintensyfikować wspólne działania na rzecz edukacji naszych klientów w zakresie ...
-
Centrum Finansowo-Rozliczeniowe Nycomed w Łodzi
... . Kryzys ekonomiczny na świecie, niepewna sytuacja finansowa wielu państw, tj. USA, Grecja, Hiszpania, Portugalia czy Włochy sprawia, iż największe światowe marki szukają rynków nowych, stabilnych a przede wszystkim o dużym potencjale rozwoju, na których mogłyby inwestować. Polska, z gospodarką praktycznie niezachwianą przez globalne zawirowania ...
-
Acronis True Image Home 2012 po polsku
... oraz u partnerów handlowych Acronis w cenie: € 29,95 brutto. Umożliwia użytkownikom odtworzenie kopie zapasową obraz dysku na innym sprzęcie, niezależnie od marki, modelu czy zainstalowanych komponentów. Licencjonowanie - jedna dożywotnia licencja na jedną maszynę. Każdy komputer, który ma zostać zsynchronizowany, wymaga oddzielnej licencji.
-
Euro 2012: miasta-gospodarze dostaną 20 mln zł
Polskie miasta-gospodarze Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012 otrzymają od UEFA 20 mln zł ... wzmacnia swój wizerunek, co może przełożyć się na wymierne zyski oraz podniesienie prestiżu i utrwalenie jego marki w percepcji zagranicznych turystów” – mówi Jacek Bochenek, Dyrektor Grupy Sportowej w Deloitte, odpowiedzialny za Euro 2012. Potencjalny ...
-
Płatności zbliżeniowe w autobusach w Warszawie
... Grodziska Mazowieckiego, za rozliczanie płatności odpowiada firma First Data Polska, właściciel marki Polcard. „Cieszymy się, że posiadacze kart Visa, w tym w szczególności ... dzięki programowi rozwoju sieci akceptacji Kartą Visa zapłacisz wszędzie finansowanemu przez polskie banki-wydawców kart Visa, które w ten sposób wspierają działania agentów ...
-
Niezależny rynek motoryzacyjny w Polsce
... . Konsument, chcąc skorzystać z usługi serwisu autoryzowanego, średnio w województwie ma do wyboru od 2 do 3 punktów, gdzie można serwisować i naprawić samochód wybranej marki. Zgodny głos ekspertów – średni wiek samochodów to 11 lat Liczba samochodów osobowych i dostawczych rośnie kilka procent rocznie – w 2011 roku wyniosła ...
-
Polski Fiat: 10 milionów wyprodukowanych samochodów
... FSM wyprodukowano 3 349 487 samochodów, a po przemianach gospodarczych, już w fabrykach Fiat Auto Poland - 6 650 513. Z dziesięciu milionów wyprodukowanych samochodów tej marki, ponad 6 mln 205 tysięcy trafiło do klientów zagranicznych. Jubileuszowym 10-milionowym samochodem okazał się Fiat 500C 1,2 w kolorze czerwonym. Auto trafi do ...
-
Zmarł Enrico Pavoni, prezes Fiat Auto Poland
... reprezentującej w naszym kraju interesy grupy Fiat. Enrico Pavoni zasiadał też w radach nadzorczych i pełnił funkcje kierownicze w kilku polskich spółkach włoskiej marki, a także angażował się w inne przedsięwzięcia. Pełnił między innymi funkcję prezesa Polskiego Związku Motoryzacji i Artykułów Przemysłowych czy wiceprezydenta Polskiej Konfederacji ...
-
Stadiony: finansowanie w Polsce i na świecie
Polskie obiekty sportowe nie mogą dorównać zagranicznym ze względu na sytuację makroekonomiczną - wynika ... odnotował ujemny wynik finansowy na poziomie 83 tys. EUR. Dopiero w kolejnym roku, dzięki zwiększonej rozpoznawalności marki obiektu przekładającej się na 40-proc. wzrost udziału sprzedaży lóż i miejsc biznesowych w strukturze przychodów obiektu ...
-
Wakacje 2013 bardziej komfortowe
... promocje cenowe w okresie first minute są u poszczególnych firm zbliżone a rywalizacja o klienta odbywa się przede wszystkim poprzez jakość produktu oraz siłę marki. FIRST MINUTE rezerwacje w okresie październik - grudzień 2011 i 2012 - spadek o 2,2 proc. DESTYNACJE TOP 5 na 2013 (w nawiasach rezerwcje first minute na 2012 ...
-
Zakupy ubraniowe Polek przeniosły się do sieci
... się z kanapy - wynika z najnowszych statystyk Nokaut.pl. Polskie konsumentki wyszukują modowe perełki w internecie tym chętniej, że z łatwością mogą porównać ... ma ją zawsze pod ręką. To znacznie ułatwia zakupy i wyszukanie produktu ulubionej marki w najlepszej cenie - tłumaczy Stefan Nowak, doradca zarządu Grupy Nokaut ds. strategii i rozwoju. ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu domeną wielkich?
... wartość, jaką niesie za sobą uczestniczenie w działalności społecznej i wspieranie inicjatyw lokalnych. Nie tylko znane marki są jednak aktywne na tym polu. Coraz więcej przedsiębiorstw z sektora MŚP angażuje się w podobne ... dołączają do strategii działania z obszaru CSR. Czy w najbliższych czasie pójdą w jej ślady także inne polskie przedsiębiorstwa ...
-
Dochody TP nadal spadają. Nju mobile pomoże operatorowi?
... niej obcym. Poprzez swoją nową markę, nju mobile, operator zamierza wejść na rynek niskokosztowych usług mobilnych, opanowany dotychczas przez takie marki jak Play, Heyah czy niektórych operatorów wirtualnych. Pod tą marką operator zamierza oferować tylko karty SIM, bez aparatów telefonicznych. Zapowiada ...
-
Płatności zbliżeniowe: Polska na czele
... marki Polcard prezentuje pierwsze w 2013 r. zestawienie dynamiki rozwoju rynku płatności zbliżeniowych w ... miesiącach nowego roku zanotowano 3,5 razy więcej transakcji niż w kwartale poprzednim. Wśród nowości wprowadzanych przez polskie banki możliwość korzystania z karty zbliżeniowej to dziś najbardziej pożądana usługa przez klientów. Jak wynika ...
-
Korporacje a podróże służbowe
... snu (56%). Najcześciej podawanym argumentem wyboru obiektów Grupy Hotelowej Orbis i jej partnera strategicznego Accor jest gwarantowany standard (63%), a także rozpoznawalność marki na rynku (41%). Jaka będzie przyszłość turystyki biznesowej? Turystyka biznesowa będzie się rozwijać w kierunku spersonalizowanych usług dla biznesu, przykładem mogą ...
-
Polscy konsumenci a hipermarkety
... decydując o hipermarkecie pierwszego wyboru kierują się kilkoma czynnikami: cena: wysokość cen, jakość produktów odpowiadająca ich cenie, niskie ceny produktów marki własnej, atrakcyjne promocje, ceny zgodne z oczekiwaniami klienta (brak efektu zaskoczenia) transparentność: dobrze wyeksponowane ceny, dostępność produktów oferowanych w promocji ...
-
Zakupy przez Internet w USA: na co uważać?
... gadżetu znanej marki jest zdecydowanie tańszy niż w naszym kraju. Niestety, na kupujących czekają również utrudnienia. Konieczność zapłaty cła, długi czas dostawy oraz niepewna gwarancja, to tylko niektóre z nich. Czarny Piątek to coroczne święto zakupów w USA. Tę tradycję powoli przejmują również polskie sklepy ...
-
Nieruchomości handlowe i logistyczne 2013
... handlowym „doświadczeń zakupowych”. Oprócz zakupów odzieży, elektroniki czy artykułów spożywczych chcą także zjeść obiad, zrelaksować się, czy obejrzeć film. Nowe marki wchodzące na polski rynek często realizują politykę otwierania sklepów w prestiżowych lokalizacjach. Jednak dla tych, którzy za cel obrali Warszawę, wybór ...
-
Smartfon myPhone NEXT-S
... kontrolą systemu Android 4.2, posiada również system automatycznej aktualizacji oprogramowania FOTA. Co jeszcze znajdziemy w nowym smartfonie? NEXT-S wyposażony został w kamerę cyfrową marki Samsung S5K4E1 z matrycą 5 megapikseli, autofocusem, HDR, funkcją wykrywania twarzy, panoramą, nagrywającą filmy HD. Jak na myPhone przystało, NEXT-S obsługuje ...
-
Kia Carens 1.6 GDI L - ciekawa propozycja dla biznesu
... rozmiarze. W 2013 roku na polskie drogi wjechała IV generacja tego auta. Nowy Carens jest przestronny, nieźle wyposażony i ma atrakcyjny ... kanapie wynosi 1650 litrów. Technologia Testowane auto napędzał znany już z innych modeli tej marki 1,6-litrowy motor z bezpośrednim wtryskiem paliwa – GDI. Według katalogu powinniśmy rozpędzić auto do 185 ...
-
HR-Day - Ogólnopolski Dzień Pracowników HR
... na ten temat. Mamy nadzieje, że nasza inicjatywa zaangażuje i zintegruje całe środowisko HR.– wyjaśnia Aleksandra Gierybo-Paprota z Grupy Pracuj SA, właściciel marki Pracuj.pl. Inicjatywa serwisu Pracuj.pl ma na celu przede wszystkim podkreślenie coraz większej roli HR-owców w firmach. Zatrudnianie najlepszych pracowników ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 29/2014
... na marce Ferrari. Mówi się, że Fiat Chrysler chce niemal całkowicie wycofać się z branży samochodowej. Volkswagena interesują należące do Fiata marki Alfa Romeo i Ferrari. Mówi się też, że na obecnym etapie niemiecki koncern chce przejąć Chryslera. Według analityków rozbicie malezyjskiego boeinga ...
-
Zakup samochodu osobowego w innym kraju UE a akcyza
Polskie firmy nierzadko decydują się na zakup samochodu od kontrahenta z innego państwa członkowskiego, ... na terytorium kraju, zobowiązany będzie do zapłaty akcyzy. Przykład: Spółka A kupiła od kontrahenta z Czech samochód marki Renault Megane, zarejestrowany na terytorium Czech, który został przetransportowany do Polski. Nabyty przez Spółkę A pojazd ...
-
Praktyki i staże studenckie = wyzysk + brak wynagrodzenia?
... ? Okazuje się, że nie - około 70 procent studentów, przebadanych przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (PSZK) na potrzeby badania realizowanego w ramach kampanii ... , ale również, coraz częściej, płatne - mówi Maciej Hassa, Kierownik Zespołu Marki Pracodawcy z PZU - firmy również odznaczonej przez PSZK Znakiem Jakości. Ocena jakości staży ...
-
Jak działają centra handlowe w Polsce?
... polskie centra handlowe? Która z branż najmocniej zaznacza swoją obecność w strukturze najemców? ... handlowe jest położone. Pomimo zróżnicowania w typie powierzchni oraz oferowanych czynszach, wciąż głównymi najemcami pozostają marki z branży odzieżowej, których lokale stanowią 32% powierzchni w obiektach handlowych.” Beata Kokeli, Senior Director w ...
-
Prężny rynek nieruchomości komercyjnych
... przenikanie się rynku zakupów internetowych z tradycyjnym, powstaje coraz więcej tzw. pop-up stores czyli sklepów otwieranych tylko na pewien czas, oferujących marki znane dotychczas wyłącznie z internetu. – tłumaczy Anna Kicińska. Wzmożona aktywność deweloperów biurowych W ubiegłym roku oddano do użytku 600 tys. m2 powierzchni ...
-
PKO BP po fuzji z Nordea w dobrej kondycji
... poprawa jakości portfela kredytowego. W kwietniu zakończyła się integracja PKO Banku Polskiego z Nordea Bank Polska. Fuzja polegała przede wszystkim na zmianie marki oraz migracji danych ponad 300 tys. klientów na nowoczesną platformę operacyjną PKO BP. Obecnie wszyscy klienci Banku mają zapewniony jednakowy ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... jak największej grupy konsumentów – to wciąż popularny błąd marketerów. O tym jak duże znaczenie ma personalizacja przekazów reklamowych wiedzą już największe marki – wystarczy podać przykład Coca Coli czy od niedawna Nutelli, które tworzą spersonalizowane etykiety z imionami. Podobnie powinno postępować się w internecie – klient ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem