Zakupy ubraniowe Polek przeniosły się do sieci
2013-03-08 10:10
Zakupy modowe Polek przeniosły się do sieci © WavebreakmediaMicro - Fotolia.com
Przeczytaj także: Zakupy odzieży przez Internet
Znalezienie ciekawej oferty i porównanie cen wybranych produktów, nie tylko z branży modowej, jest obecnie możliwe w każdym miejscu, gdyż porównywarka Nokaut.pl jest dostępna w telefonie, więc świadoma konsumentka ma ją zawsze pod ręką. To znacznie ułatwia zakupy i wyszukanie produktu ulubionej marki w najlepszej cenie - tłumaczy Stefan Nowak, doradca zarządu Grupy Nokaut ds. strategii i rozwoju.Jakie produkty są najchętniej poszukiwane w kategorii Moda i Styl? W ciągu ostatniego roku o 175% wzrosła popularność butów w sieci, a ubrań o 57%. Popularność sukienek oraz marynarek i żakietów zwiększyła się kilkunastokrotnie. Zegarki i biżuteria - czyli dobra tzw. luksusowe także są chętnie wyszukiwane.
Polka modna również na siłowni
Ciekawym trendem w kategorii Moda i Styl jest nawet kilkunastokrotny wzrost wyszukiwań rzeczy związanych ze sportem i zdrowym stylem życia – zauważa Stefan Nowak.
Dane są imponujące: liczba wyszukiwań np. damskich butów sportowych zwiększyła się w ciągu ostatniego roku niemal pięciokrotnie, a damskiej bielizny sportowej – kilkunastokrotnie. W sezonie jesienno-zimowym w top 10 najczęściej wyszukiwanych rzeczy w kategorii Moda i Styl znalazły się aż cztery produkty związane z damskim sportem, m.in. buty Nike i Adidas oraz torby sportowe. – Jeśli połączyć to z faktem, że w tym samym czasie o 66 proc., wzrosło zainteresowanie bielizną wyszczuplającą, to widać wyraźnie, że Polki coraz bardziej dbają o swój wygląd – komentuje Stefan Nowak.
fot. WavebreakmediaMicro - Fotolia.com
Zakupy modowe Polek przeniosły się do sieci
Dlaczego Polka woli sieć od galerii?
Wygoda, najniższa cena ulubionych marek, różnorodność - to oczywiste atuty zakupów za pośrednictwem porównywarki Nokaut.pl. Popularności internetowych zakupów sprzyja również słabość tradycyjnych sklepów, w których wciąż mało jest wyprzedaży z prawdziwego zdarzenia, umożliwiających zakup markowych produktów nawet za ok. 20% oryginalnej ceny. Dobrym przykładem jest biżuteria, dostępna w sieci w niższych cenach i coraz bardziej popularna, o czym świadczyć może wzrost w wyszukiwaniu naszyjników (o 50%), łańcuszków (o 38%) czy kompletów biżuterii (o 25%).
Warto również zauważyć, że klientki korzystają z sieci w coraz bardziej przemyślany sposób. - Użytkowniczki często znajdują ładną rzecz w sklepie, mierzą, po czym wracają do domu i szukają okazji w sieci. To taktyka przemyślanego kupowania, w której zawsze dostępna porównywarka cenowa staje się wygodnym asystentem zakupowym każdej świadomej konsumentki – dodaje Stefan Nowak.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Przedświąteczne zakupy online 2010
-
Coraz częściej robimy zakupy w internecie. Co kupujemy?
-
79% Polaków robi zakupy online, social commerce mniej popularny
-
E-commerce - zakupy online ratują nadwątlony budżet domowy?
-
Zakupy online: rosną wymagania wobec sklepów internetowych
-
Polacy o handlu internetowym
-
Polacy boją się o zdrowie rodziny najbardziej w Europie
-
Zakupy online w czasie pandemii - jak kupujemy odzież i obuwie?
-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)