2022-06-30 12:16
Przeczytaj także: Netflix ulubioną platformą streamingową cyberprzestępców
Od 14 czerwca Polacy mogą oficjalnie korzystać z Disney+. SentiOne, polska firma zajmująca się m.in. monitoringiem Internetu z wykorzystaniem zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji, sprawdziła, co o wyczekiwanej premierze sądzą polscy internauci. W sumie od początku roku do końca czerwca pojawiło się blisko 40 tys. wypowiedzi na temat nowego serwisu.fot. mat. prasowe
Disney+ - analiza SentiOne
Disney+ chwalony za cenę, krytykowany za działanie aplikacji
Należy pogratulować wejścia Disney+ na rynek, ponieważ zdecydowanie wygenerowali dużo szumu medialnego, dobrali odpowiednią ofertę cenową i bardzo szeroką gamę filmów i seriali - mówi Agnieszka Uba, Head of Product Marketing w SentiOne - Dotarli do grupy docelowej, która do tej pory była trochę zaniedbana na platformach streamingowych: pokolenia baby boomers i starszych millenialsów, którzy na Disney+ oglądają seriale święcące triumfy kilkanaście lat temu, jak „Kości”, lub klasyki lat 80., jak „MASH”. Wiele osób wraca też do ulubionych animacji z dzieciństwa. Kolejna zaopiekowana grupa to bardzo zaangażowani i lojalni fani Star Wars oraz Marvela.
Subskrybentów coraz mniej stać na abonamenty na wszystkich dostępnych platformach streamingowych - mówi Katarzyna Czajka-Kominiarczuk, autorka bloga o popkulturze „Zwierz Popkulturalny” - Amazon Prime, HBO Max i Disney+ zaoferowały ostatnio klientom korzystne promocje zaś Netflix, w obliczu swoich problemów, głównie na rynku amerykańskim, zapowiada ograniczenia dla widzów, m.in. kontrolę dzielenia kont. Netflix musi się więc zmagać nie tylko z rosnącą konkurencją, ale także z coraz silniejszym poczuciem odbiorców, że jest to platforma droga - po uruchomieniu Disney+ wielu abonentów może przestać uważać go za główny serwis streamingowy. Szansą Netflixa są natomiast produkcje polskie, pod względem których przoduje obecnie wśród dostępnych platform.
oprac. : eGospodarka.pl
Subskrypcja VOD: czy Netflix kończy erę tradycyjnej telewizji?
Netflix inwestuje w Polsce
Zachowania konsumentów: tracą social media, zyskuje streaming video
Konta Netflix do kupienia na Darknecie
Płatny serwis informacyjny? Polacy mówią "nie"
Deloitte: pandemia wzmaga popyt na wideo streaming
Hakerzy atakują fanów seriali
Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań
#BayraktarChallenge w mediach
Witam, chciałam zapytać jaką datę wykonania usługi wpisujemy przy usługach ciągłych i jak księgujemy (w umowie nie mamy określonego ...
Umowa darowizny. Ja obdarowany oświadczam, że obciążam nabyty budynek na rzecz rodziców służebnością osobistą polegającą na dożywotnim ...
Luksusowy apartament kupisz za 25 mln złotych
Przekształcenie spółki rodzinnej - jakie wyzwania?
Polski Ład 2.0 a rozliczanie kierowców. Czy przewoźnicy zyskają na zmianach?
Z ZUS uzyskasz dofinansowanie obszaru BHP. Nabór rusza na początku 2023 roku
5 źródeł niepewności w biznesie
Ceny ropy naftowej próbują się odbić w z poziomów 5-miesięcznych minimów
Range Rover P250 R-Dynamic S = elegancja + dynamika