-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... roku. Oto, do jakich wniosków prowadzi ich analiza. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki zasięg miały podejmowane ostatnio przez reklamodawców działania reklamowe ... , books, CD&DVD (8,1 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8,11%) oraz Leisure Time (5,6 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,75%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... reklamowych? Poniżej odpowiedzi na to i inne pytania. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które marki działały najaktywniej na niwie reklamy online? ... , books, CD&DVD (5,9 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8,2%) oraz Leisure Time (4,7 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,6%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... od innych inwestujące w działania reklamowe. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które marki w czerwcu 2023 roku postawiły na reklamę online? ... „Media, books, CD&DVD (5,8 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 7,6%) oraz Leisure Time (4,6 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,5%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w ...
-
Cyberbezpieczeństwo: jak pracować z menedżerem haseł?
... ale warto pamiętać, że nie jest to rozwiązanie idealne. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki jest najbardziej powszechny błąd w kontekście stosowania haseł zabezpieczających? Co zrobić, ... firmy Okta. Pod koniec ubiegłego roku serwis internetowy „Wired” w artykule „Yes, It’s Time to Ditch LastPass” apelował do swoich czytelników, aby raz na zawsze ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... najaktywniejsze reklamowo były marki z branży "Trade", a w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jacy reklamodawcy byli najbardziej aktywni w internecie? Kto najwięcej wydał w styczniu na ... 97 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,16% oraz Leisure Time (6,50 mld kontaktów reklamowych i SoV – 7,47%). Top reklamodawcy ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... marki z branży "Trade", a w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jacy reklamodawcy byli najbardziej aktywni w internecie? Kto najwięcej wydał w styczniu na ... (7,44 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,3% oraz „Leisure Time” (4,9 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,2%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym ...
-
Wakacje w Polsce droższe niż za granicą, ale...
... będzie - wynika z analizy zrealizowanej przez Rankomat.pl. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie są ceny noclegów w Polsce i za granicą? Czy można jeszcze liczyć ... zaplanowanie lotów tak, aby mieć min. 2 godziny na przesiadkę (tzw. minimum connecting time) – mówi Katarzyna Gaweł, ekspertka ds. produktów finansowych w rankomat.pl. Naturalnie dojazd ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... na te i inne pytania znajdziecie poniżej. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Którzy reklamodawcy byli ostatnio najbardziej aktywni w internecie? Kto w minionym ... , CD&DVD” (7,76 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,9% oraz „Leisure Time” (4,9 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,2%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... tym razem w gronie najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawców. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Którzy reklamodawcy byli ostatnio najbardziej aktywni w internecie? Kto w minionym ... CD&DVD” (7,51 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,7% oraz „Leisure Time” (4,65 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6%). Top reklamodawcy online ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... aktywnych i najhojniejszych reklamodawców doszło do przetasowań? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Którzy reklamodawcy byli ostatnio najbardziej aktywni w internecie? Kto w ... , books, CD&DVD (7 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8% oraz Leisure Time (5,15 mld kontaktów reklamowych i SoV – 5,9%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... pierwszym miesiącu bieżącego roku podjął najbardziej intensywne działania reklamowe? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które marki postawiły na reklamę w internecie? Która z branż przeznaczyła ... (7,36 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,1% oraz Leisure time (4,94 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,1%). Top reklamodawcy online Najbardziej ...
-
Zapłata okupu ransomware to błąd
... również wykradają, a następnie grożą ich ujawnieniem. Coraz częściej również „dwell time”, czyli czas między włamaniem się do infrastruktury firmowej a rozpoczęciem właściwego ... ataków ransomware oraz zniechęcające firmy do płacenia okupu. W niektórych krajach – m.in. Wielkiej Brytanii, a także w części stanów USA – wprowadzono regulacje prawne ...
-
Social media: Snapchat, Pinterest i Twitch gonią duopol
... Interesujących wniosków jest jednak znacznie więcej. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Kto najczęściej korzysta z mediów społecznościowych? Które social media spoza duopolu ... 50% dla obu płci, przy czym jest wyższy w przypadku mężczyzn. Rekordowy wskaźnik share of time notujemy dla chłopców do 14 r.ż. – 65,6% ogółu czasu online. Raport zrealizowano ...