-
Cyfrowa rewolucja w płatnościach nie czeka na spóźnionych. Co robią banki?
... Napięcia geopolityczne i zmienność w polityce wciąż stanowią istotne zagrożenia, skłaniając firmy do ponownej oceny modeli operacyjnych i łańcuchów dostaw. W sektorze bankowym ... Programy lojalnościowe również przechodzą transformację. Tradycyjne punkty i rabaty przestają wystarczać. Klienci szukają wartości, która odpowiada ich stylowi życia – czy ...
-
Reputacja i dowód społeczny. Tak się podbija zagraniczny rynek e-commerce
... słowa kluczowe opinii (często powyżej 200 znaków). Zamiast zdawkowych komentarzy, firmy otrzymują szczegółowe recenzje, które są bardziej przekonujące dla innych kupujących ... CTR dzięki tzw. gwiazdkom w wynikach wyszukiwania. To generuje bardziej wartościowy ruch. Klienci, trafiając na stronę i widząc autentyczny dowód społeczny, chętniej dokonują ...
-
MG3 Hybrid+ - nowy lider segmentu B? Test miejskiego hatchbacka z Chin
... Producent z brytyjskimi korzeniami został wykupiony przez koncern SAIC. Niektórzy fani tej firmy kręcili nosami, ale obawy były zbędne. Pod skrzydłami wielkiego, dalekowschodniego ... Mazdzie 2 poprzedniej generacji. Wnętrze W kabinie tego auta można zrozumieć, dlaczego polscy klienci tak chętnie wybierają modele tej marki. Miejski hatchback MG ma ...