-
Dlaczego zmiany w składzie rady nadzorczej to fundament przyszłości firmy?
... Jakie są najnowsze dane o różnorodności i strukturze zarządów w Polsce? Dlaczego spada udział kobiet w zarządach i jakie regulacje mają to zmienić? Heidrick & Struggles International, Inc. (Nasdaq: HSII) („Heidrick & Struggles”, „Heidrick” lub „Firma”), wiodący globalny doradca w zakresie przywództwa i rozwiązań talentowych na żądanie, opublikował ...
-
Negocjacje bez planu to ryzyko utraty 60% potencjalnych zysków
... konkurencja coraz ostrzejsza, profesjonalne podejście do negocjacji to już nie opcja, tylko warunek przetrwania i przewagi – mówi Jacek Słoma. Źródła: • Huthwaite International – Negotiation performance (2022): https://www.huthwaiteinternational.com/negotiation-performance • Scotwork – We surveyed 6,600 salespeople and this is what we found: https ...
-
Czy mózg rządzi biurem? Jak wykorzystać neurobiologię do budowy efektywnego zespołu
... ? Autor: Katarzyna Tatarkiewicz [1] C. Deng, D. Gulseren, C. Isola, K. Grocutt, N. Turner (2023). Transformational leadership effectiveness: an evidence-based primer, Human Resource development International Vol. 26. No. 5 [2] S. Mathur (2025). The Neuroscience of Fairness and Trust, Knowing Neurons [3] A.R. Wulandari, Hermanto, D.P.B. Sakti (2024 ...
-
Quishing w Polsce: jak fałszywe kody QR wyłudzają dane użytkowników smartfonów
... , zamiast standardowych skanerów w aparacie smartfona. Badanie zostało przeprowadzone w pierwszej połowie tego roku metodą CAWI wśród 1500 dorosłych Polaków przez IMAS International.
-
PESEL podawany zbyt często? Sprawdź, kiedy naprawdę musisz go ujawnić
... drogiego towaru z odroczonym terminem płatności czy wynajęcia mieszkania – przestrzega Bartłomiej Drozd, ekspert serwisu ChronPESEL.pl. Badanie zostało przeprowadzone przez Imas International na zlecenie serwisu ChronPESEL.pl i Krajowego Rejestru Długów we wrześniu 2025 r. techniką wywiadów internetowych (CAWI) na próbie 1011 Polaków w wieku ...
-
Marketing bez budżetu. Tak robi 6 na 10 mikrofirm
... i skuteczna. Jeśli nie działa — odpada. O badaniu: Ogólnopolskie badanie „Marketing w skali mikro – co działa i ile to kosztuje” zostało zrealizowane przez IMAS International na zlecenie firmy faktoringowej NFG, w październiku 2025 r., na próbie N=507 mikrofirm, techniką CAWI.


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?