eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plZasoby serwisuA › agencja pr

Znajdź w serwisie

Szukana fraza: agencja pr
Liczba wyników: 84
Dział: wszystkie

  • Dobra agencja PR: jak ją wybrać?

    Dobra agencja PR: jak ją wybrać?

    ... agencji, próbując wypracować kilka wskazówek. Wskazówki przy organizowaniu przetargów na wybór agencji PR Angażując firmy zewnętrzne w proces przetargowy, powinno się mieć pewność chęci realizacji ... dla obu stron, to dialog – możliwość rozmowy i poznania się, zanim agencja przystąpi do przygotowania ofert. Oczywiście nie ma jednego wzoru briefu i ... WIĘCEJ

  • 5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR

    5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR

    ... dotarcia do klienta oraz kierowanej do niego komunikacji. Dział reklamy, agencja PR czy zespół ds. social media pracujący dla danej firmy, nie mogą ... , specjaliści od public relations mogą błyskawicznie przystąpić do rozwiązywania problemu. 3. VIP PR, czyli wizjonerzy potrzebni od zaraz Tłumy potrzebują idoli, a organizacje i firmy przywódców, ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach V 2009

    Branża PR w mediach V 2009

    ... w kontekście PR-u agencji w maju pierwsze miejsce zajęła firma Alert Media Communications, którą wymieniono 4 razy. Na drugim miejscu uplasowała się Społeczna Agencja PR. WIĘCEJ

  • Nowy serwis o PR

    Nowy serwis o PR

    Bezpłatny serwis poświęcony public relations, reklamie, marketingowi, internetowi i dziennikarstwu wizerunek.com udostępniły wspólnie agencja PR goodrelations i firma internetowa net4biz. "Chcemy, by nasz serwis pomagał studentom w zdobywaniu wiedzy, a jednocześnie, aby nasi potencjalni klienci mogli poznać nas z ... WIĘCEJ

    Tematy: pr, wizerunek.com
  • Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji

    Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji

    ... , aby agencja już kiedyś taki problem zakończyła sukcesem. Marka Wejcherta Według raportu tradycyjne media relations, najbardziej kojarzone w społeczeństwie z PR, już dziś tracą na znaczeniu. Agencje PR przez ostatnie lata zaczęły ewoluować, a dokładniej rzecz ujmując – specjalizować się. Pole do działania jest naprawdę ogromne – PR usługowy ... WIĘCEJ

  • Media online o branży PR I-VI 2008

    Media online o branży PR I-VI 2008

    ... agencja Euro RSCG Sensors (211), która podobnie jak kilka innych firm z branży utworzyła dział relacji inwestorskich. Ponadto, agencja podpisała kontrakt na obsługę PR ... WIĘCEJ

  • Media online o branży PR V-X 2007

    Media online o branży PR V-X 2007

    ... od czerwca, kiedy agencja poinformowała m.in. o wprowadzeniu usług z zakresu relacji inwestorskich oraz o podpisaniu umowy z firmą OPTeam. Wyraźny efekt intensywnych działań PR agencji jest zauważalny również w sierpniu, wrześniu i październiku. W tym czasie ITBC Communication opublikowała raport na temat działań PR w sektorze nowych technologii ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach 2007

    Branża PR w mediach 2007

    ... agencja On Board PR, media wspominały o niej 33 razy. 28 razy wzmiankowano w mediach Grupę Eskadra, głównie w kontekście jej prac nad kampaniami promocyjnymi polskich miast i regionów. Agencja Ciszewski PR była wzmiankowana 21 razy, a First PR ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach VI 2006

    Branża PR w mediach VI 2006

    ... nich był "Kliencki Raport Agencji PR" magazynu Home&Market, w którym, tak jak w zeszłym roku zwyciężyła agencja Twenty Four Seven PR. Raport wykazał, że ... PR, cytowany czterokrotnie. Najczęściej wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją była PKPP "Lewiatan". Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja ... WIĘCEJ

  • 6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy

    6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy

    ... na temat współpracy z agencjami od kreowania wizerunku. Które mity na temat PR najbardziej szkodzą firmom i dlaczego? Począwszy od mylnego rozumienia terminu Public Relations, przez ... . Mit 4. – Każdy może być PR-owcem Wśród przedsiębiorców pokutuje przekonanie, że działania PR to nic trudnego, każdy w firmie może się nimi zajmować, gdy zajdzie ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach II 2006

    Branża PR w mediach II 2006

    ... w kontekście PR uwzględniono ... PR firmami, organizacjami i instytucjami został Związek Firm Public Relations (10 przekazów) i Instytut Monitorowania Mediów (8 przekazów). Natomiast Fleishman Hillard to najczęściej wzmiankowana agencja PR. W porównaniu z lutym 2005 roku w mediach pojawiło się ponad trzy razy więcej materiałów dotyczących branży PR ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach II 2005

    Branża PR w mediach II 2005

    ... raportu PRoto o wizerunku branży PR w mediach. Najczęściej wzmiankowanymi w kontekście PR firmą i agencją były Instytut Monitorowania Mediów oraz agencja Fleishman-Hillard. Szóstym badaniem przekazów o branży PR objęto 57 lutowych publikacji i programów. Najwięcej materiałów o public relations to teksty dotyczące rynku PR (28%) – publikacje w tej ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach X 2008

    Branża PR w mediach X 2008

    ... w kontekście rozpoczętej współpracy z władzami Płocka. Drugą lokatę uzyskała agencja First PR (6). Choć wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na ... wydania oraz dodatków regionalnych opublikowała o 6 artykułów, związanych tematycznie z branżą PR, mniej niż miesiąc wcześniej. Natomiast drugie miejsce zajęła Superstacja, którą od ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach II 2007

    Branża PR w mediach II 2007

    ... pierwszy rozróżniliśmy osoby cytowane od wzmiankowanych w kontekście PR-u. Zestawienie pokazało, że najczęściej cytowano Dariusza Tworzydło, a wzmiankowano – Marcina Czyżniewskiego. Najbardziej widoczna agencja PR w mediach to w lutym Euro RSC Sensors. WIĘCEJ

  • Przegląd wydarzeń PR

    Przegląd wydarzeń PR

    ... oraz eprasa.com - agencja monitoringu mediów rozpoczynają współpracę. Raz w tygodniu, w oparciu o wyniki monitorowania mediów przygotowane przez eprasa. ... komentowane przez ekspertów i zainteresowane strony. - Inicjatywa Epr.pl i eprasa.com skierowana jest do specjalistów PR, którzy interesują się tym, co dzieje się w ich środowisku. Pod lupą znajdą ... WIĘCEJ

  • Koma stawia na PR

    Koma stawia na PR

    ... Polska, ING Bank Śląski, GlaxoSmithKline, Polcard, Netia Telecom, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, Metro MGI, Zakład Energetyczny Tarnów, Ministerstwo Finansów. Agencja Tauber Promotion powstała w 1992 roku, jest agencją obsługującą firmy w zakresie reklamy i public relations, ofertę swoją kieruje do przedsiębiorstw polskich i zagranicznych ... WIĘCEJ

    Tematy: koma
  • Branża PR w mediach w 2009 r.

    Branża PR w mediach w 2009 r.

    ... (28) i Witold Michałek (26). Ranking najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji w 2009 roku zdominowała agencja Glaubicz Garwolińska Consultants (28). Drugie miejsce zajęła agencja Ciszewski PR (25), a następne: Partner of Promotion (23), First PR (20), Liberty Group (16) i Euro RSCG Sensors (15). Pierwsze miejsce wśród firm ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach VI 2008

    Branża PR w mediach VI 2008

    ... agencja, w której pracował Ryszard Solski, zwycięzca w tegorocznym konkursie PRotony 2008, zanim założył własną firmę. Agencja wyprzedziła: Liberty Group, On Board PR oraz Solski Burson-Marsteller, które wymieniano po 2 razy. W czerwcu częściej o PR ... WIĘCEJ

  • Praca w branży PR 2009

    Praca w branży PR 2009

    ... agencja E.C.H.O.(22), On Board (15), Euro RSCG (14) i Partner of Promotion (13). Najwięcej ogłoszeń w 2008 spośród agencji zamieściły zaś kolejno On Board (28), Ciszewski PR (20), Multi Communications (18), 180° PR ... wrocławska agencja E.C.H.O. Informacje o badaniu Analiza ogłoszeń o pracę obejmuje publikacje z polskimi ofertami pracy w branży PR na ... WIĘCEJ

  • Firmowy PR na zagranicę

    Firmowy PR na zagranicę

    ... za sprzedaż i wsparcie techniczne. Działania PR są koordynowane przez wewnętrzną komórkę PR znajdującą się w Londynie i obejmują swoim zasięgiem obszar EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). RSA Security ma w każdym z krajów regionu nawiązaną stałą współpracę z lokalną agencją PR. Agencja jest odpowiedzialna za dostarczenie adekwatnej wiedzy ... WIĘCEJ

    Tematy: pr, Public Relations
  • Branża PR w mediach IV 2006

    Branża PR w mediach IV 2006

    ... branży PR. Wśród osób najczęściej wzmiankowanych, pierwszą pozycję zajął Dariusz Tworzydło, organizator Kongresu PR w Rzeszowie, cytowany pięciokrotnie. Najczęściej cytowaną/wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją było Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach V 2006

    Branża PR w mediach V 2006

    ... agencji On Board PR, cytowany pięciokrotnie. Najczęściej wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją była Polska Organizacja Turystyczna. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w maju, ich liczba ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach VI 2007

    Branża PR w mediach VI 2007

    ... agencja NBS. Na łamach dodatku do Parkietu napisano o rosnącej roli agencji public relations i firm zajmujących się relacjami inwestorskimi. „Agencję PR ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach IX 2008

    Branża PR w mediach IX 2008

    ... i Polska Organizacja Turystyczna (po 6 razy). Drugie miejsce zajęła Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz portal PRoto.pl. Fundacja Batorego ... materiałów związanych z PR-em, głównie politycznym. We wrześniu, co ciekawe, częściej o PR pisały media regionalne, które zamieściły 213 publikacji związanych tematycznie z public ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach III 2006

    Branża PR w mediach III 2006

    ... przekazów o branży PR w marcu 2006 ... PR. Wśród osób najczęściej wzmiankowanych, pierwszą pozycję zajął lobbysta Grzegorz Ziemniak, cytowany aż 16 razy. Najczęściej cytowaną/wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją zostało Stowarzyszenie Profesjonalnych Lobbystów. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce zajęła agencja ... WIĘCEJ

  • Branża PR w mediach VI 2009

    Branża PR w mediach VI 2009

    ... aż 75 razy. Analiza zakwalifikowanych publikacji wykazała, że zdecydowana większość czerwcowych przekazów (302) o branży PR miała wydźwięk neutralny, 15 materiałów było nacechowanych negatywnie, a tylko 10 - pozytywnie. W czerwcu 169 razy ... zajęła firma Toolbox Creative Communications, którą wymieniono 6 razy. Na drugim miejscu pojawiła się agencja ... WIĘCEJ

  • Praca w branży PR I kw. 2012

    Praca w branży PR I kw. 2012

    ... kilkanaście dużych kontraktów stąd prawdopodobnie rosnąca liczba rekrutacji. - mówi Bartosz Sawicki, redaktor naczelny PRoto.pl - Trzeba pamiętać, że agencja agencji nierówna. Rodzimy rynek PR jest wciąż mocno rozdrobniony, więc obowiązki managera w mniejszych i młodszych z nich są porównywalne z obowiązkami specjalisty w korporacji. A te nauczone ... WIĘCEJ

  • Polska: wydarzenia tygodnia 5/2013

    Polska: wydarzenia tygodnia 5/2013

    ... rozmowie z Newserią prof. Andrzej Kraszewski, były minister środowiska. Debaty, lekcje i agencja PR Zdaniem profesora zupełnie inne, trudniejsze zadanie stoi przed ... debaty w szkołach, konkursy plastyczne oraz spotkania informacyjne. Spółka wybrała właśnie agencję PR, która wspomoże ją w prowadzeniu tych działań. W ciągu najbliższych dni zostanie ... WIĘCEJ

  • Dziennikarze kontra specjaliści od public relations

    Dziennikarze kontra specjaliści od public relations

    ... wynika z badań, istnieją trzy główne modele prowadzenia działalności PR: jeden specjalista zatrudniony w firmie (27% badanych), dział PR (23%) oraz specjalista PR zatrudniony w firmie i agencja zewnętrzna (23%). Niecała połowa (48%) firm mierzy efekty prowadzonych działań PR. Najbardziej popularną metodą jest analiza jakościowa i ilościowa wycinków ... WIĘCEJ

  • Branża IT: trendy komunikacyjne

    Branża IT: trendy komunikacyjne

    ... się idealna agencja? Według rozmówców z krajów Europy Środkowo-Wschodniej, powinna ona być nie tylko skuteczna i profesjonalna, ale również przyjazna. Większość PR Managerów z ... sąsiednich – zaledwie co dziesiąty. Obowiązek ten przejmuje dział marketingu, HR lub agencja PR. Za najważniejsze medium społecznościowe został uznany Twitter. Na kolejnych ... WIĘCEJ

  • Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł

    Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł

    ... . Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie zaległości mają agencje reklamowe i PR? Jakie sektory są dłużnikami branży reklamowej? Gdzie jest najwięcej zadłużonych agencji ... się też oczekiwanie obniżenia kosztów, mimo rosnącej inflacji. Zdarza się, że agencja podejmuje się przeprowadzenia projektu o niskiej marżowości po to, by utrzymać ciągłość ... WIĘCEJ

  • Kosmetyki w mediach 2007

    Kosmetyki w mediach 2007

    Agencja KaMODUS opracowała raport roczny "Kosmetyki w mediach 2007", porównujący aktywności ... i oceny realizowanej strategii działań promocyjnych branży kosmetycznej. Opracowanie adresowane jest do działów marketingu i PR firm kosmetycznych, agencji PR oraz działów reklamy w mediach. Raport za 2007 rok potwierdza dominację marki L’Oreal i całego ... WIĘCEJ

  • Kosmetyki w mediach I-VI 2007

    Kosmetyki w mediach I-VI 2007

    Agencja Kamodus opublikowała kolejną edycję cyklicznego raportu półrocznego "Kosmetyki w ... Marka Nivea to zwycięzca statystyki pod względem opublikowanych reklam (182). W minionym półroczu najwięcej informacji PR i reklam prezentujących produkty kosmetyczne opublikowano w miesięcznikach Uroda (1319) i Avanti (1301). Na kolejnych pozycjach: Twój ... WIĘCEJ

  • Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?

    Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?

    ... wchodzi do gry. Konsumpcja treści przez młodych” przygotowała agencja badawcza WiseRabbit na zlecenie Clue PR z okazji 10-lecia agencji na podstawie badania na grupie ... Clue PR: „Więcej treści wideo i nieustanne zanurzenie w mediach społecznościowych” Zleciliśmy badanie, aby lepiej zrozumieć, jak i jakie treści konsumują nasi odbiorcy. Jako agencja ... WIĘCEJ

  • Kosmetyki w mediach

    Kosmetyki w mediach

    Agencja Kamodus opublikowała raport "Kosmetyki w Mediach", ukazujący obecność produktów kosmetycznych w ... (315). W drugiej dziesiątce pojawiły się natomiast, Eveline (246) oraz Ziaja (231) i Farmona (217). Ogółem informacje PR i reklamy zamieściło w wybranych mediach w minionym półroczu 676 marek kosmetycznych. Pojawiły się 17962 przekazy, co ... WIĘCEJ

 

1 2 3

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: