-
Dobra agencja PR: jak ją wybrać?
... agencji, próbując wypracować kilka wskazówek. Wskazówki przy organizowaniu przetargów na wybór agencji PR Angażując firmy zewnętrzne w proces przetargowy, powinno się mieć pewność chęci realizacji ... dla obu stron, to dialog – możliwość rozmowy i poznania się, zanim agencja przystąpi do przygotowania ofert. Oczywiście nie ma jednego wzoru briefu i ...
-
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
... dotarcia do klienta oraz kierowanej do niego komunikacji. Dział reklamy, agencja PR czy zespół ds. social media pracujący dla danej firmy, nie mogą ... , specjaliści od public relations mogą błyskawicznie przystąpić do rozwiązywania problemu. 3. VIP PR, czyli wizjonerzy potrzebni od zaraz Tłumy potrzebują idoli, a organizacje i firmy przywódców, ...
-
Branża PR w mediach V 2009
... w kontekście PR-u agencji w maju pierwsze miejsce zajęła firma Alert Media Communications, którą wymieniono 4 razy. Na drugim miejscu uplasowała się Społeczna Agencja PR.
-
Nowy serwis o PR
Bezpłatny serwis poświęcony public relations, reklamie, marketingowi, internetowi i dziennikarstwu wizerunek.com udostępniły wspólnie agencja PR goodrelations i firma internetowa net4biz. "Chcemy, by nasz serwis pomagał studentom w zdobywaniu wiedzy, a jednocześnie, aby nasi potencjalni klienci mogli poznać nas z ...
Tematy: pr, wizerunek.com -
Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji
... , aby agencja już kiedyś taki problem zakończyła sukcesem. Marka Wejcherta Według raportu tradycyjne media relations, najbardziej kojarzone w społeczeństwie z PR, już dziś tracą na znaczeniu. Agencje PR przez ostatnie lata zaczęły ewoluować, a dokładniej rzecz ujmując – specjalizować się. Pole do działania jest naprawdę ogromne – PR usługowy ...
-
Media online o branży PR I-VI 2008
... agencja Euro RSCG Sensors (211), która podobnie jak kilka innych firm z branży utworzyła dział relacji inwestorskich. Ponadto, agencja podpisała kontrakt na obsługę PR ...
-
Media online o branży PR V-X 2007
... od czerwca, kiedy agencja poinformowała m.in. o wprowadzeniu usług z zakresu relacji inwestorskich oraz o podpisaniu umowy z firmą OPTeam. Wyraźny efekt intensywnych działań PR agencji jest zauważalny również w sierpniu, wrześniu i październiku. W tym czasie ITBC Communication opublikowała raport na temat działań PR w sektorze nowych technologii ...
-
Branża PR w mediach 2007
... agencja On Board PR, media wspominały o niej 33 razy. 28 razy wzmiankowano w mediach Grupę Eskadra, głównie w kontekście jej prac nad kampaniami promocyjnymi polskich miast i regionów. Agencja Ciszewski PR była wzmiankowana 21 razy, a First PR ...
-
Branża PR w mediach VI 2006
... nich był "Kliencki Raport Agencji PR" magazynu Home&Market, w którym, tak jak w zeszłym roku zwyciężyła agencja Twenty Four Seven PR. Raport wykazał, że ... PR, cytowany czterokrotnie. Najczęściej wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją była PKPP "Lewiatan". Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja ...
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
... na temat współpracy z agencjami od kreowania wizerunku. Które mity na temat PR najbardziej szkodzą firmom i dlaczego? Począwszy od mylnego rozumienia terminu Public Relations, przez ... . Mit 4. – Każdy może być PR-owcem Wśród przedsiębiorców pokutuje przekonanie, że działania PR to nic trudnego, każdy w firmie może się nimi zajmować, gdy zajdzie ...
-
Branża PR w mediach II 2006
... w kontekście PR uwzględniono ... PR firmami, organizacjami i instytucjami został Związek Firm Public Relations (10 przekazów) i Instytut Monitorowania Mediów (8 przekazów). Natomiast Fleishman Hillard to najczęściej wzmiankowana agencja PR. W porównaniu z lutym 2005 roku w mediach pojawiło się ponad trzy razy więcej materiałów dotyczących branży PR ...
-
Branża PR w mediach II 2005
... raportu PRoto o wizerunku branży PR w mediach. Najczęściej wzmiankowanymi w kontekście PR firmą i agencją były Instytut Monitorowania Mediów oraz agencja Fleishman-Hillard. Szóstym badaniem przekazów o branży PR objęto 57 lutowych publikacji i programów. Najwięcej materiałów o public relations to teksty dotyczące rynku PR (28%) – publikacje w tej ...
-
Branża PR w mediach X 2008
... w kontekście rozpoczętej współpracy z władzami Płocka. Drugą lokatę uzyskała agencja First PR (6). Choć wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na ... wydania oraz dodatków regionalnych opublikowała o 6 artykułów, związanych tematycznie z branżą PR, mniej niż miesiąc wcześniej. Natomiast drugie miejsce zajęła Superstacja, którą od ...
-
Branża PR w mediach II 2007
... pierwszy rozróżniliśmy osoby cytowane od wzmiankowanych w kontekście PR-u. Zestawienie pokazało, że najczęściej cytowano Dariusza Tworzydło, a wzmiankowano – Marcina Czyżniewskiego. Najbardziej widoczna agencja PR w mediach to w lutym Euro RSC Sensors.
-
Przegląd wydarzeń PR
... oraz eprasa.com - agencja monitoringu mediów rozpoczynają współpracę. Raz w tygodniu, w oparciu o wyniki monitorowania mediów przygotowane przez eprasa. ... komentowane przez ekspertów i zainteresowane strony. - Inicjatywa Epr.pl i eprasa.com skierowana jest do specjalistów PR, którzy interesują się tym, co dzieje się w ich środowisku. Pod lupą znajdą ...
-
Koma stawia na PR
... Polska, ING Bank Śląski, GlaxoSmithKline, Polcard, Netia Telecom, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, Metro MGI, Zakład Energetyczny Tarnów, Ministerstwo Finansów. Agencja Tauber Promotion powstała w 1992 roku, jest agencją obsługującą firmy w zakresie reklamy i public relations, ofertę swoją kieruje do przedsiębiorstw polskich i zagranicznych ...
Tematy: koma -
Branża PR w mediach w 2009 r.
... (28) i Witold Michałek (26). Ranking najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji w 2009 roku zdominowała agencja Glaubicz Garwolińska Consultants (28). Drugie miejsce zajęła agencja Ciszewski PR (25), a następne: Partner of Promotion (23), First PR (20), Liberty Group (16) i Euro RSCG Sensors (15). Pierwsze miejsce wśród firm ...
-
Branża PR w mediach VI 2008
... agencja, w której pracował Ryszard Solski, zwycięzca w tegorocznym konkursie PRotony 2008, zanim założył własną firmę. Agencja wyprzedziła: Liberty Group, On Board PR oraz Solski Burson-Marsteller, które wymieniano po 2 razy. W czerwcu częściej o PR ...
-
Praca w branży PR 2009
... agencja E.C.H.O.(22), On Board (15), Euro RSCG (14) i Partner of Promotion (13). Najwięcej ogłoszeń w 2008 spośród agencji zamieściły zaś kolejno On Board (28), Ciszewski PR (20), Multi Communications (18), 180° PR ... wrocławska agencja E.C.H.O. Informacje o badaniu Analiza ogłoszeń o pracę obejmuje publikacje z polskimi ofertami pracy w branży PR na ...
-
Firmowy PR na zagranicę
... za sprzedaż i wsparcie techniczne. Działania PR są koordynowane przez wewnętrzną komórkę PR znajdującą się w Londynie i obejmują swoim zasięgiem obszar EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). RSA Security ma w każdym z krajów regionu nawiązaną stałą współpracę z lokalną agencją PR. Agencja jest odpowiedzialna za dostarczenie adekwatnej wiedzy ...
Tematy: pr, Public Relations -
Branża PR w mediach IV 2006
... branży PR. Wśród osób najczęściej wzmiankowanych, pierwszą pozycję zajął Dariusz Tworzydło, organizator Kongresu PR w Rzeszowie, cytowany pięciokrotnie. Najczęściej cytowaną/wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją było Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On ...
-
Branża PR w mediach V 2006
... agencji On Board PR, cytowany pięciokrotnie. Najczęściej wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją była Polska Organizacja Turystyczna. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w maju, ich liczba ...
-
Branża PR w mediach VI 2007
... agencja NBS. Na łamach dodatku do Parkietu napisano o rosnącej roli agencji public relations i firm zajmujących się relacjami inwestorskimi. „Agencję PR ...
-
Branża PR w mediach IX 2008
... i Polska Organizacja Turystyczna (po 6 razy). Drugie miejsce zajęła Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz portal PRoto.pl. Fundacja Batorego ... materiałów związanych z PR-em, głównie politycznym. We wrześniu, co ciekawe, częściej o PR pisały media regionalne, które zamieściły 213 publikacji związanych tematycznie z public ...
-
Branża PR w mediach III 2006
... przekazów o branży PR w marcu 2006 ... PR. Wśród osób najczęściej wzmiankowanych, pierwszą pozycję zajął lobbysta Grzegorz Ziemniak, cytowany aż 16 razy. Najczęściej cytowaną/wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją zostało Stowarzyszenie Profesjonalnych Lobbystów. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce zajęła agencja ...
-
Branża PR w mediach VI 2009
... aż 75 razy. Analiza zakwalifikowanych publikacji wykazała, że zdecydowana większość czerwcowych przekazów (302) o branży PR miała wydźwięk neutralny, 15 materiałów było nacechowanych negatywnie, a tylko 10 - pozytywnie. W czerwcu 169 razy ... zajęła firma Toolbox Creative Communications, którą wymieniono 6 razy. Na drugim miejscu pojawiła się agencja ...
-
Praca w branży PR I kw. 2012
... kilkanaście dużych kontraktów stąd prawdopodobnie rosnąca liczba rekrutacji. - mówi Bartosz Sawicki, redaktor naczelny PRoto.pl - Trzeba pamiętać, że agencja agencji nierówna. Rodzimy rynek PR jest wciąż mocno rozdrobniony, więc obowiązki managera w mniejszych i młodszych z nich są porównywalne z obowiązkami specjalisty w korporacji. A te nauczone ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 5/2013
... rozmowie z Newserią prof. Andrzej Kraszewski, były minister środowiska. Debaty, lekcje i agencja PR Zdaniem profesora zupełnie inne, trudniejsze zadanie stoi przed ... debaty w szkołach, konkursy plastyczne oraz spotkania informacyjne. Spółka wybrała właśnie agencję PR, która wspomoże ją w prowadzeniu tych działań. W ciągu najbliższych dni zostanie ...
-
Dziennikarze kontra specjaliści od public relations
... wynika z badań, istnieją trzy główne modele prowadzenia działalności PR: jeden specjalista zatrudniony w firmie (27% badanych), dział PR (23%) oraz specjalista PR zatrudniony w firmie i agencja zewnętrzna (23%). Niecała połowa (48%) firm mierzy efekty prowadzonych działań PR. Najbardziej popularną metodą jest analiza jakościowa i ilościowa wycinków ...
-
Branża IT: trendy komunikacyjne
... się idealna agencja? Według rozmówców z krajów Europy Środkowo-Wschodniej, powinna ona być nie tylko skuteczna i profesjonalna, ale również przyjazna. Większość PR Managerów z ... sąsiednich – zaledwie co dziesiąty. Obowiązek ten przejmuje dział marketingu, HR lub agencja PR. Za najważniejsze medium społecznościowe został uznany Twitter. Na kolejnych ...
-
Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł
... . Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie zaległości mają agencje reklamowe i PR? Jakie sektory są dłużnikami branży reklamowej? Gdzie jest najwięcej zadłużonych agencji ... się też oczekiwanie obniżenia kosztów, mimo rosnącej inflacji. Zdarza się, że agencja podejmuje się przeprowadzenia projektu o niskiej marżowości po to, by utrzymać ciągłość ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
Agencja KaMODUS opracowała raport roczny "Kosmetyki w mediach 2007", porównujący aktywności ... i oceny realizowanej strategii działań promocyjnych branży kosmetycznej. Opracowanie adresowane jest do działów marketingu i PR firm kosmetycznych, agencji PR oraz działów reklamy w mediach. Raport za 2007 rok potwierdza dominację marki L’Oreal i całego ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
Agencja Kamodus opublikowała kolejną edycję cyklicznego raportu półrocznego "Kosmetyki w ... Marka Nivea to zwycięzca statystyki pod względem opublikowanych reklam (182). W minionym półroczu najwięcej informacji PR i reklam prezentujących produkty kosmetyczne opublikowano w miesięcznikach Uroda (1319) i Avanti (1301). Na kolejnych pozycjach: Twój ...
-
Kosmetyki w mediach
Agencja Kamodus opublikowała raport "Kosmetyki w Mediach", ukazujący obecność produktów kosmetycznych w ... (315). W drugiej dziesiątce pojawiły się natomiast, Eveline (246) oraz Ziaja (231) i Farmona (217). Ogółem informacje PR i reklamy zamieściło w wybranych mediach w minionym półroczu 676 marek kosmetycznych. Pojawiły się 17962 przekazy, co ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... wchodzi do gry. Konsumpcja treści przez młodych” przygotowała agencja badawcza WiseRabbit na zlecenie Clue PR z okazji 10-lecia agencji na podstawie badania na grupie ... Clue PR: „Więcej treści wideo i nieustanne zanurzenie w mediach społecznościowych” Zleciliśmy badanie, aby lepiej zrozumieć, jak i jakie treści konsumują nasi odbiorcy. Jako agencja ...