Nowy serwis o PR
2003-04-22 11:23
Przeczytaj także: Europejski PR w netPR.pl
"Chcemy, by nasz serwis pomagał studentom w zdobywaniu wiedzy, a jednocześnie, aby nasi potencjalni klienci mogli poznać nas z najlepszej strony", mówi Agnieszka Kaflik, dyrektor wykonawczy goodrelations.W serwisie znalazły się podzielone na kategorie tematyczne artykuły, katalog www, zabawa testowa oraz unikalna baza ponad 3.200 sloganów reklamowych. Oprócz tego uruchomiony został dział "Kto pyta, nie błądzi", pozwalający studentom bezpłatnie zadawać pytania konsultantom z Goodrelations. Z serwisem www.wizerunek.com zintegrowane zostały strony agencji goodrelations i firmy net4biz. "Uruchamiamy również forum dyskusyjne, w ramach którego funkcjonować będzie zarówno forum otwarte, jak i osobne, zamknięte, przeznaczone tylko dla praktyków z agencji PR", dodaje Kaflik. Obie firmy wspólnie przygotowały zawartość merytoryczną serwisu, a za stronę techniczną odpowiada net4biz.
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl
Przeczytaj także
-
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
-
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
-
Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii
-
Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa
-
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w firmie. Jak rozmawiać o koronawirusie?
-
Etyka w public relations - szansa czy problem?
-
Jakie wartości etyczne są ważne dla specjalisty PR?
-
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy