eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Branża PR w mediach VI 2007

Branża PR w mediach VI 2007

2007-07-16 02:03

Branża PR w mediach VI 2007

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji. © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (2)

W czerwcowym zestawieniu publikacji na temat public relations na pierwszym miejscu znalazł się, podobnie jak w poprzednim miesiącu, temat PR-u Polski. W 55 publikacjach o tej tematyce analizowano pomysły promocyjne lokalnych władz, ogłaszano i odwoływano konkursy na logotypy oraz kampanie reklamowe miejscowości - wynika z najnowszego raportu PRoto.

Przeczytaj także: Branża PR w mediach V 2007

W czerwcu 2007 roku zostało opublikowanych 187 artykułów dotyczących branży public relations. 8 z nich to materiały z radia i telewizji, pozostałe - to publikacje prasowe. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wyborcza. Na swoich ogólnopolskich łamach, a także w wydaniach regionalnych, jej dziennikarze napisali 24 artykuły związane tematycznie z branżą PR.

fot. mat. prasowe

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.





W czerwcu po raz kolejny najwięcej uwagi w mediach poświęcono zagadnieniom promocji miast i regionów Polski. Zainteresowaniem mediów cieszył się raport przeprowadzony przez firmę Synovate na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki (PART) na temat siły wizerunkowej polskich miast i regionów.

W minionym miesiącu media powoływały się często na rzeczników prasowych i pracowników biur promocji lokalnych urzędów. Zaowocowało to ich wysokimi pozycjami w zestawieniu osób najczęściej cytowanych w czerwcowym raporcie PRoto.

fot. mat. prasowe

Najczęściej cytowane/wzmiankowane osoby w kontekście PR.

Najczęściej cytowane/wzmiankowane osoby w kontekście PR.

W czerwcu wśród informacji w mediach związanych bezpośrednio z branżą PR na szczególną uwagę zasługuje temat relacji inwestorskich, któremu poświęcone były artykuły m.in. w Parkiecie i Gazecie Finansowej. Temat IR-u pojawił się też w kontekście kolejnej edycji raportu WarsawScan, którego autorem była agencja NBS. Na łamach dodatku do Parkietu napisano o rosnącej roli agencji public relations i firm zajmujących się relacjami inwestorskimi. „Agencję PR warto zatrudnić nie po to, aby zorganizowała konferencję prasową, ale po to, aby sprzedać spółkę, maksymalizując jednocześnie wpływy z oferty” – tłumaczyła w artykule Wioletta Buczek, financial PR director w Edelman Polska. Eliza Misiecka z Genesis PR zaznaczyła z kolei, że: „Istotą jest tu przede wszystkim przejrzysta i długoterminowa komunikacja ze wszystkimi grupami odbiorców”.

Przeczytaj także: Branża PR w mediach IV 2010 Branża PR w mediach IV 2010

oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: