Branża PR w mediach VI 2007
2007-07-16 02:03
W czerwcowym zestawieniu publikacji na temat public relations na pierwszym miejscu znalazł się, podobnie jak w poprzednim miesiącu, temat PR-u Polski. W 55 publikacjach o tej tematyce analizowano pomysły promocyjne lokalnych władz, ogłaszano i odwoływano konkursy na logotypy oraz kampanie reklamowe miejscowości - wynika z najnowszego ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji. Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?