Przegląd wydarzeń PR
2005-01-24 11:41
Przeczytaj także: Konkurs "Klejnoty PR 2004"
Dodatkowo jedno wydarzenie, tzw. "Gorący temat", będzie komentowane przez ekspertów i zainteresowane strony.- Inicjatywa Epr.pl i eprasa.com skierowana jest do specjalistów PR, którzy interesują się tym, co dzieje się w ich środowisku. Pod lupą znajdą się zarówno kontrowersyjne kampanie, etyczne i prawne aspekty PR jak i tematy związane z mediami, mogące mieć wpływ na funkcjonowanie branży. W ten sposób każdy specjalista PR będzie mógł trzymać rękę na pulsie tego, co robi konkurencja oraz jak zmienia się PR-owa rzeczywistość – powiedział Witold Sokołowski, redaktor serwisu Epr.pl.
- Już od jakiegoś czasu myśleliśmy o nawiązaniu współpracy z serwisem przeznaczonym dla PR-owców. Spodobał nam się pomysł p. Sokołowskiego z epr.pl, polegający na wykorzystaniu monitoringu prasy pod kątem zagadnień związanych z public relations do kreacji newsów. Liczymy, że nasze przedsięwzięcie zostanie dostrzeżone przez ludzi z branży i spowoduje wzrost świadomości naszej marki – powiedział Filip Tomaszewski, specjalista ds. marketingu w serwisie eprasa.com.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
-
Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii
-
Etyka w public relations - szansa czy problem?
-
Jakie wartości etyczne są ważne dla specjalisty PR?
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
-
Dobra agencja PR: jak ją wybrać?
-
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
-
Sprawdź, czy możesz pracować w PR
-
Materiały prasowe: jak napisać tekst ekspercki?