eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Konkurs "Klejnoty PR 2004"

Konkurs "Klejnoty PR 2004"

2004-12-15 00:04

Epr.pl, wortal public relations i komunikacji marketingowej w Internecie, rozpoczął konkurs "Klejnoty PR 2004". Konkurs przyjął niecodzienną dla Internetu formę krzyżówki. Hasła krzyżówki to gra słów lub skojarzeń bezpośrednio nawiązujących do znanych kampanii medialnych. W ten sposób konkurs przypomina o najważniejszych akcjach marketingowych - klejnotach PR 2004 roku.

Przeczytaj także: Nagroda w konkursie z podatkiem od firmy

Koniec roku sprzyja ogłaszaniu rankingów i podsumowań. Epr.pl proponuje spojrzeć na nie z przymrużeniem oka. W tym celu zdecydowano się na użycie krzyżówki, tradycyjnie kojarzonej z formą intelektualnej zabawy. Inaczej jednak niż to ma miejsce w rankingach, ocenie poddana zostaje pamięć konkursowiczów – umiejętność kojarzenia konkretnych wydarzeń medialnych, nie zaś skuteczność czy kreacja samych kampanii. Największe szanse w konkursie mają więc bystrzy obserwatorzy rynku i branży PR.

- Konkurs "Klejnoty PR 2004" to nasze podsumowanie 2004 roku. Pod hasłami krzyżówki ukryliśmy najciekawsze, naszym zdaniem, wydarzenia i zjawiska, jakie miały miejsce w branży PR i marketingu w mijającym roku. W ten sposób chcieliśmy też sprawdzić na ile organizowane przez rok kampanie utkwiły w pamięci i które z nich mają szanse na dłużej zapisać się w annałach. - powiedział Witold Sokołowski, redaktor wortalu Epr.pl.

Jak przystało na konkurs z klejnotami w nazwie, uczestnicy zabawy mogą wygrać srebrną biżuterię oraz cenne książki. Nagrody w konkursie ufundowały firmy quadrat, Saatchi & Saatchi, TEQUILA\Polska oraz Fundacja Komunikacji Społecznej. Konkurs potrwa do 31 grudnia 2004.

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Śląskie restauracje on-line

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: