Konkurs "Klejnoty PR 2004"
2004-12-15 00:04
Przeczytaj także: Nagroda w konkursie z podatkiem od firmy
Koniec roku sprzyja ogłaszaniu rankingów i podsumowań. Epr.pl proponuje spojrzeć na nie z przymrużeniem oka. W tym celu zdecydowano się na użycie krzyżówki, tradycyjnie kojarzonej z formą intelektualnej zabawy. Inaczej jednak niż to ma miejsce w rankingach, ocenie poddana zostaje pamięć konkursowiczów – umiejętność kojarzenia konkretnych wydarzeń medialnych, nie zaś skuteczność czy kreacja samych kampanii. Największe szanse w konkursie mają więc bystrzy obserwatorzy rynku i branży PR.- Konkurs "Klejnoty PR 2004" to nasze podsumowanie 2004 roku. Pod hasłami krzyżówki ukryliśmy najciekawsze, naszym zdaniem, wydarzenia i zjawiska, jakie miały miejsce w branży PR i marketingu w mijającym roku. W ten sposób chcieliśmy też sprawdzić na ile organizowane przez rok kampanie utkwiły w pamięci i które z nich mają szanse na dłużej zapisać się w annałach. - powiedział Witold Sokołowski, redaktor wortalu Epr.pl.
Jak przystało na konkurs z klejnotami w nazwie, uczestnicy zabawy mogą wygrać srebrną biżuterię oraz cenne książki. Nagrody w konkursie ufundowały firmy quadrat, Saatchi & Saatchi, TEQUILA\Polska oraz Fundacja Komunikacji Społecznej. Konkurs potrwa do 31 grudnia 2004.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Nagroda w konkursie: podatek dochodowy od osób fizycznych czy prawnych?
-
Przegląd wydarzeń PR
-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
-
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
-
Telewizja Polsat i Teleaudio Dwa z zarzutami UOKiK za sylwestrowy konkurs
-
Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii
-
Etyka w public relations - szansa czy problem?
-
Jakie wartości etyczne są ważne dla specjalisty PR?
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy