-
Praca w marketingu i PR: jakie wynagrodzenia dla specjalistów?
... marketingu i PR? Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć pracownicy w działach marketingu i działach PR Na których stanowiskach oferowane są najwyższe zarobki? Zapotrzebowanie na strategiczne role Zapotrzebowanie na specjalistów w działach marketingu i PR ...
-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
... w działach marketingu i PR? Czy pracownicy działów marketingu i PR są zadowoleni ze swojej pracy? Jak duży odsetek pracowników marketingu i PR otrzymał w ... manager produktu może liczyć na zarobki sięgające 19 tys. zł, manager marki 20 tys. zł, a dyrektor marketingu 30 tys. zł. Chcą i jednocześnie nie chcą zmienić branży Pracownicy PR i marketingu ...
-
Jakie zarobki w marketingu i PR?
... PR wcale nie jest najlepiej opłacanym stanowiskiem w tej dziedzinie. Średnio zarabia on 5 868 zł brutto miesięcznie. Specjaliści o zawężonym polu działania, zajmujący się komunikacją wewnętrzną w firmach mogą liczyć na około 4 763 zł brutto. Prawie tyle samo zarobił specjalista ds. marketingu ... spośród wielu pokrewnych. Manager produktu to ...
-
PR w nowych mediach
... istniejące może wzmacniać. A co do PR… Ma wiele zalet, które sprawiają, że staje się idealnym narzędziem do budowania świadomości marki w erze nowych mediów. Powinien o tym pamiętać każdy manager marketingu. Iwona Kubicz jest starszym konsultantem public relations w firmie OnBoard PR. Jest członkiem prestiżowego stowarzyszenia International ...
-
Sprawdź, czy możesz pracować w PR
... ekstrawersja W przypadku ekstrawersji, już sami twórcy „wielkiej piątki” zauważyli zbieżność ze światem marketingu i PR. Z badań wynika, że ekstrawertycy osiągają lepsze wyniki w pracy ... CEO w Prime Time PR. – Ich sukcesem nie jest przecież liczba tytułów z ich nazwiskiem na pierwszej stronie, ale z nazwiskiem podopiecznego. Manager pozostaje w cieniu ...
-
6 błędów, które popełniasz w marketingu mobilnym
... marketingu mobilnego, wymienia na pierwszym miejscu SMS. Warto też zauważyć, że jego miejsce na podium nie zmienia się od pięciu lat. Pozycja SMS wydaje się zatem być niezagrożona, a nawet, w obliczu współczesnych trendów i zwyczajów konsumenckich, umocni się jeszcze bardziej – mówi Edyta Godziek, PR & Marketing Manager Platformy ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... nazwę stanowiska oczywiście. „Product manager" – to brzmi tak dumnie. Albo „Customer Experience Manager". Ale nie tylko kierownik (tj. manager) może chodzić z podniesioną głową ... w sensie technicznym (poczta e-mailowa, wewnętrzna poczta pracownicza), z pogranicza marketingu i PR (biuletyny firmowe dla pracowników i osób z zewnątrz), jak ...
-
Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?
... marki, długookresowa wartość klienta). Eventy w rozumieniu działów marketingu, sprzedaży, HR i PR to między innymi szkolenia, spotkania, meetupy, ... marketingu ważne jest, by móc wymieniać się informacjami rynkowymi i poszukiwać wiedzy poprzez spotkania branżowe, eventy czy konferencje - mówi Iwo Paliszewski, CEE Marketing & Employer Branding Manager ...
-
Jest praca w mediach społecznościowych
... jest dla nas, aby potencjalny kandydat znał tajniki marketingu oraz umiał angażować społeczność. Doświadczenie w tworzeniu tekstów, kreatywność oraz umiejętność komunikacji to podstawowe czynniki, które decydują o zatrudnieniu potencjalnego kandydata”, dodaje Marcin Janowski, PR Manager agencji interaktywnej OX Media. W analizy ofert opublikowanych ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... komentuje Justyna Lipowska, Recruitment Process Manager, HRK S.A. Jak czytamy w ... PR, sprzedaż (20% ankietowanych). Ponad 40% respondentów wskazało, że w ich firmach pracownicy korzystają z portali społecznościowych w czasie pracy. Odpowiedzi negatywnej udzieliło tylko 25% badanych. W firmach z social media korzystają głównie działy marketingu i PR ...
-
Kryzys a rynek pracy w I kw. 2009
... skutecznie chroniło przed skutkami kryzysu” - mówi Katarzyna Tajchman, HR manager w Work Express. Kandydaci biorący udział w procesach rekrutacyjnych prowadzonych ... kilkanaście procent zmniejszyła się natomiast liczba ofert w działach HR, transportu i logistyki, marketingu i PR. Profil zatrudnianych pracowników Zdecydowanie najwięcej napływających do ...
-
Jest praca w e-commerce
... . Jest sporo chętnych, ale mało specjalistów – komentuje Marcin Janowski, PR Manager, agencji interaktywnej OX Media. Głównym atutem kandydatów, którzy ubiegają się ... zł. Podstawowe wymagania pracodawców to nie tylko praktyczna wiedza z zakresu marketingu czy Internetu, ale także znajomość technicznych zagadnień związanych z komunikacją internetową. ...
-
Płockamp #2: barcamp dla branży e-biznesu i nowych technologii
... działów PR i marketingu. Wśród prelegentów drugiego Płockampu pojawią się między innymi: Chris Kwacz, związany m.in z Agencją Get More Social, Agencją VMR, Monster&Devices, wykładowca Nowego Marketingu na Collegium Da Vinci w Poznaniu; Dagmara Pakulska - marketer, szkoleniowiec i HR-owiec z kilkuletnim doświadczeniem, obecnie marketing manager ...
Tematy: -
Osiedle Cztery Pory Roku w Warszawie
... , jest odpowiedzią na takie oczekiwania klientów i jednocześnie wypełnia lukę na rynku mieszkań z segmentu popularnego” – powiedział Robert Szczepaniak, Manager ds. Marketingu i PR. Osiedle zaprojektowane jest przestronnie, co ma gwarantować mieszkańcom wygodę i poczucie prywatności. Dodatkowo bliskość licznych terenów rekreacyjnych sprawia, że ...
-
Osiedle Cztery Pory Roku w Tychach
... jednak nadzieję, że wszyscy klienci znajdą coś dla siebie, ponieważ docelowo na osiedlu powstanie aż 800 mieszkań” – powiedział Jan Czerniawski Manager ds. Marketingu i PR w Murapolu. Na terenie całej inwestycji znajdą się liczne punkty usługowe i handlowe oraz inne udogodnienia, które mają sprawić, że „Cztery ...
-
Pracownicy tymczasowi 2012
... klientom, bo dla nich ta wiedza oznacza konkretne oszczędności wynikające z usprawnień, które podpowiedzieli sami pracownicy tymczasowi – podsumowuje Marta Wachowska, manager działu marketingu i PR. Jakie korzyści mają z takiego badania pracownicy? Przede wszystkim możliwość wskazania, co utrudnia im pracę. Oceniane obszary to między innymi ...
-
Rynek pracy w dobrej kondycji. Przybywa ofert pracy
... pierwszego kwartału. Kroku dotrzymała jej księgowość. Obiecująco wygląda sytuacja w marketingu i PR (+20 proc.), a to jeden z sygnałów świadczących o poprawie koniunktury. Ten ... z rozpoczętym właśnie sezonem urlopowym – komentuje Marek Jurkiewicz, General Manager InfoPraca. Informacje o badaniu Licznik rynku InfoPraca jest kwartalną informacją o ...
-
Czy w mediach jest już głośno o ESG?
... źródła regionalne, który mają ograniczony zasięg – tłumaczy Izabela Grzechnik, Project Manager for new research and development. Jak dodaje: – Przewidujemy dynamiczny wzrost ... nowy typ specjalistów, których charakteryzować będzie szeroki zakres kompetencji – od marketingu i PR, po prawo korporacyjne i makroekonomię. Skonkretyzowanie się przekazu ...
-
"Finanse i emocje - odzyskaj kontrolę nad swoimi pieniędzmi" - raport na Dzień Kobiet
... i lepiej zarządzać finansami tu i teraz – mówi Magdalena Jasnoch, Dyrektor Marketingu i PR Walutomat.pl. Zarządzanie budżetem, oszczędzanie i inwestowanie na pozór mogą wydawać ... satysfakcja, gdy osiągniemy założony cel – mówi Agnieszka Nejman, Communications Manager Walutomat.pl. Patronat medialny nad projektem objęli: #byckobietaontour, cashless. ...
-
Rynek opakowań: wygląd jest ważny
... marketingu mix (4P). W związku z tym jest to traktowane jako inwestycja w, być może "specyficzną", formę promocji produktu, jednak bez wątpienia opłacalną - uważa Zuzanna Kaczanowska, brand manager Evian. Jak ważne jest wyjątkowe opakowanie, mówi Beata Kłęk, dyrektor Marketingu ... Evian. Są to propozycje Prêt-à-porter i Haute Couture na 2009 r. Ich ...
-
Markowe wydarzenia
... za pomocą public relations, czy wręcz do zbudowania odrębnej kampanii PR pod kątem konkretnego wydarzenia (np. finału akcji charytatywnej). Przy sprawnej realizacji ... dla ludzi marketingu, konsumentów i firm z branży event marketing rozwój ten odbywa się w formie i ilościowej, i jakościowej. Dariusz Kolber pracował jako Account Manager w agencji ...
Tematy: -
Wynagrodzenia menedżerów w Polsce I poł. 2011
... marketingu i sprzedaży” Co ciekawe zarobki menedżerów spoza województwa mazowieckiego powoli wyrównują się z tymi osiąganymi w stolicy. Na przykład w energetyce Development Director Biogas zarabia od 15 000 do 25 000 PLN brutto miesięcznie, a Project Manager ...
-
Wynajem długoterminowy aut dostawczych
... tekście są Bartosz Olejnik, dyrektor sprzedaży i marketingu w Carefleet oraz Michał Chudzik, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu Alphabet Polska Fleet Management. To ... 3,9% dla Renault Master Furgon i 4,9% dla Renault Master zabudowanych. Dorota Obłękowska, PR Manager FCA Poland. – Jeszcze w 2017 roku nie posiadaliśmy własnej usługi wynajmu ...
-
Outreach Marketing, czyli tajna broń marketera i SEO-wca
... współpracy czy stworzenie wartościowego tekstu – mówi Agata Gruszka, International SEO Manager, WhitePress. Działania outreach’owe mogą być idealnym uzupełnieniem ... dodaje Patrycja Górecka-Butora. Podsumowując, outreach marketing wykorzystywany w SEO, Digital PR czy influencer marketingu, polega na nawiązaniu współpracy z osobami w istotny sposób ...
-
Praca dla specjalistów: CSR i employer branding
... się tym obszarem. Najczęściej pracują one w działach PR, komunikacji lub relacji zewnętrznych (ponad 37% odpowiedzi) i w ... Manager w PwC. Ekspert podkreśla, że w tej pracy przydaje się wykształcenie nie tylko z zarządzania zasobami ludzkimi, ale również z psychologii, a istotne jest także doświadczenie z zakresu doradztwa personalnego i marketingu ...
-
Najbardziej Pożądany Pracodawca w Polsce. Ranking Antal
... marketingu, PR i reklamie oraz e-commerce. Tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy dodatkowo został przyznany w 10 kategoriach branżowych: finansach, IT, energetyce, farmaceutyce, FMCG, nieruchomościach, produkcji, marketingu, PR ... – komentuje Marta Adamska, account manager w Neuron Agencji PR – Równie ważne jest zaangażowanie samego pracodawcy w ...
-
Inwestycje w infrastrukturę a ceny mieszkań
... na przeprowadzenie takiej inwestycji" – tłumaczy Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Ronson Development. Gminę obowiązują ponadto przepisy o zamówieniach publicznych, ... ten koszt w cenę lokalu" – wylicza, Małgorzata Udała, Marketing i PR Manager w firmie Archicom. Nabywcy w cenie mieszkania płacą więc dodatkowy quasi-podatek ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... allegrowiczów aplikacji Zamów Kuriera DHL. Rafał Dziura Dyrektor Sprzedaży i Marketingu TNT Express Poland TNT Express, z blisko 30-proc. udziałem w rynku przesyłek ... podejmujemy wyzwania związane z zaspokojeniem potrzeb tej grupy konsumentów. Marcin Kruszyński, PR Manager Siódemka SA. W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, w 2012 jest ...
-
Jak deweloperzy inwestują w osiedlową infrastrukturę?
... . Magdalena Szulc, PR Manager w Ataner Prawie zawsze realizujemy zmiany infrastrukturalne w pobliżu budynków. Poprawiamy jakość usług komunikacyjnych, wykonujemy remonty dróg, chodników lub partycypujemy w kosztach, jeśli wykonuje je ZDM. Budujemy także infrastrukturę związaną z mediami. Marcin Liberski, dyrektor marketingu i sprzedaży w Atlas ...
-
Osiedle zamknięte czy otwarte? Które wygrywa?
... zapewniają mieszkańcom większy komfort i poczucie bezpieczeństwa. Monika Golec, dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży firmy Budnex Z reguły budujemy osiedla otwarte. Osiedla ogrodzone ... osiedla podejmujemy po dokładnym zbadaniu rynku i oczekiwań klientów. Magdalena Szulc, PR Manager w Ataner Zazwyczaj budujemy osiedla, gdzie część terenu jest otwarta, ...
-
Krótkoterminowy wynajem samochodów czasem korzystniejszy
... również wynająć tablet iPad oraz router Wi-Fi – dodaje Katarzyna Dobrzyńska, PR & Marketing Manager Avis Poland. - Powtórzyłbym za poprzednikiem: kompakty klasy C z Focusem i Golfem na ... potrzeby następuje wymiana samochodu - mówi Marcin Jakubowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Hertz w Polsce. Niskie przebiegi Wypożyczalnie aut w celu ...
-
O ile wzrosły ceny gruntów inwestycyjnych?
... zależą od lokalizacji. Magdalena Szulc, PR Manager w Ataner Szacujemy, że w ... Manager w Nexity Polska Ceny gruntów to bardzo indywidualna sprawa, wiele czynników ma na to wpływ. Niemniej, notujemy wzrost cen gruntów, adekwatny do wzrostu cen mieszkań, na które z kolei wpływają rosnące koszty budowy. Marta Kasprzak, menedżer ds. sprzedaży i marketingu ...
-
Ile nowych mieszkań oferują deweloperzy?
... Magdalena Szulc, PR Manager w Ataner Nasza oferta ... Manager w Nexity Polska Nasza oferta zwiększyła się dzięki wprowadzeniu do sprzedaży kolejnych etapów inwestycji Lifetown i Next Ursus. Jeszcze większy wzrost planujemy w drugiej połowie roku w związku z uruchomieniem nowych inwestycji w Warszawie i Poznaniu. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu ...
-
Do kogo po mieszkania w sąsiedztwie zagłębi biurowych?
... mkw. do 115 mkw. Magdalena Szulc, PR Manager w Ataner W budynku Towarowa 39 położonym w centrum ... Manager w Nexity Polska Blisko zagłębia biurowego zlokalizowana jest inwestycja LifeTown na warszawskim Ursynowie. W projekcie dostępne są mieszkania w metrażu od 26 mkw. do 100 mkw. w cenie od 6800 zł/mkw. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu ...
-
Jakie inwestycje mieszkaniowe wejdą na rynek w 2018 roku?
... oferty, czekając jednocześnie na zakończenie procesów administracyjnych. Magdalena Szulc, PR Manager w Ataner Jeszcze tego lata zamierzamy wprowadzić do sprzedaży mieszkania w ... wystartować w drugiej połowie przyszłego roku. Agnieszka Jałoszyńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Sky Investments Najbliższe miesiące będą bardzo dynamiczne ...