-
Poczta mierzy intensywność świątecznych zakupów
... dość dobrze oddaje poziom przedświątecznych zakupów prezentów, bowiem świąteczne niespodzianki coraz częściej kupujemy przez Internet, a Poczta Polska jest nadal najczęściej wybieranym doręczycielem przesyłek. Jak wskazuje Raport e-Commerce 2013, z usług Poczty Polskiej w roku 2012 korzystało niemal 60 procent firm z segmentu B2C. Do wyliczania ...
Tematy: Święta, zakupy, Poczta polska, Internet, sklepy internetowe, B2C, e-commerce, zakupy świąteczne -
Polski rynek nieruchomości atrakcyjny
... połowa lub mniej respondentów uznała ten czynnik za napędzający inwestycje w 2014 roku. Polska uważana jest za najbardziej atrakcyjny rynek w regionie. Na pozytywne ... coraz większą świadomość zmian zachodzących w branży. Widoczny jest wpływ branży e-commerce na kondycję i obrót nieruchomościami handlowymi, zwłaszcza poza centrami miast. Ponadto ...
-
Zakupy online: liczy się bezpieczeństwo i czas dostawy
... Trusted Shops wskazują, że bezpieczeństwo oraz czas dostawy to kluczowe kryteria przy wyborze sklepów internetowych. Poczta Polska oraz Trusted Shops, firmy specjalizujące się w usługach dla branży e-commerce opracowały rozwiązania, które odpowiadają na główne obawy kupujących online. Bezpieczeństwo przede wszystkim Jak pokazują najnowsze ...
-
Zatory płatnicze - uboczny skutek pandemii
... płatnicze Zdaniem ekspertów DNB Bank Polska obecnie największym ryzykiem zatorów płatniczych obarczona jest branża detaliczna. Na przykład firmy odzieżowe, które swoje produkty sprzedają w 75 proc. poprzez sklepy w centrach handlowych, zostały zmuszone do całkowitego przeniesienia swojej działalności do e-commerce. Niestety w dalszym ciągu ponoszą ...
-
Zakupy online tracą klientów. Polacy wracają do centrów handlowych?
... , a więc do zakupów w sklepach stacjonarnych, tracąc nieco zainteresowanie ofertą e-commerce. Okazuje się przy tym, że preferowanym miejscem zakupów przestają być tradycyjne ... mówi Grzegorz Przytuła. O badaniu EY Polska Trzecia polska edycja badania „EY Future Consumer Index” przygotowana przez EY Polska przeprowadzona została w dniach od 23 lutego ...
-
Jakie zmiany w m-commerce w najbliższym czasie?
... działań sprzedażowych i marketingowych. Sprzedaż przez strony mobilne Sprzedaż przez strony mobilne również zyskuje na popularności. Według raportu "E-commerce w Polsce 2022" opublikowanego przez Gemius i IAB Polska, aż 42% użytkowników smarfonów i tabletów robi zakupy za pośrednictwem stron mobilnych. To oznacza, że strony internetowe muszą ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce. Na celowniku inwestorów firmy technologiczne
... Jakie firmy są na celowniku inwestorów? Jaka przyszłość czeka rynek M&A? W Europie Środkowo-Wschodniej Polska po raz kolejny była największym rynkiem fuzji i przejęć w 2022 ... wskazań). W najbliższych miesiącach wielu transakcji można się spodziewać również w branży e-commerce, IT, ochrony zdrowia i energetyki odnawialnej. Dalszy rozwój rynku M&A ...
-
Magazyny pod Warszawą - inwestycja z potencjałem
... , to najbardziej zainteresowane tym obszarem są firmy z sektorów: FMCG, e-commerce oraz operatorzy logistyczni, a największe magazyny w miejscowościach podwarszawskich od stycznia ubiegłego ... . wszystkich wynajętych powierzchni, a rok wcześniej 62 proc. – wynika z danych Newmark Polska. Powodów niewystarczającej liczby nowych umów widzimy kilka. ...
-
Czym jest procedura "Know Your Customer"?
... ? Wyjaśniają to eksperci z ECK Polska. Czym jest KYC i dlaczego jest stosowane? KYC (ang. Know Your Customer) to proces weryfikacji tożsamości konsumenta przed dokonaniem transakcji online. Jest to powszechne w sektorze bankowym i finansowym, ale coraz częściej stosowane przez firmy e-commerce oraz dostawców usług telekomunikacyjnych ...
-
Profesjonalista w świecie informacji
... informacji w sieci. Wpisuję "infobroker"; by łatwiej było porównać wyniki wyszukiwania proponuję Google. Polska Google znajduje raptem kilka stron; światowa kilka tysięcy. Podobnie ma się ... a w Australian Information Brokers () – zbieranie, analizę i syntezę informacji ekonomicznej, oraz e-commerce. Daje się zauważyć, że firmy niemieckie nastawione ...
Tematy: -
Grzejniki Purmo w sieci
... na temat grzejników i wodnego ogrzewania podłogowego Purmo. Umożliwia także szybki i tani kontakt z producentem. Polska strona została zaprojektowana przede wszystkim z myślą o indywidualnych klientach firmy Rettig Heating, ale zawiera również ... Europejska e-strategia dla marki Purmo zakłada ujednolicenie wizerunku marki w sieci i wsparcie e-commerce ...
-
Reklama internetowa 2004 wg IAB
... IAB ocenia, że na koniec 2005 roku w naszym kraju będzie już co najmniej 10 milionów internautów. Polska jest na trzecim miejscu w Unii Europejskiej pod względem dynamiki przyrostu nowych internautów. W ciągu ... i rozrywka oraz usługi (stanowią razem już 20%). Dynamicznie rozwijał się także handel internetowy - polski rynek e-commerce b2c osiągnął ...
-
Reklama internetowa: Gadu-Gadu i Allegro łączą siły
... , operator największej platformy e-commerce w Polsce łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek ... biurem reklamy Grupy Onet.pl, ostatnio w Axel Springer Polska. Od marca 2011 roku pełni on funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej IAB Polska. Allegro i Gadu-Gadu należą do Naspers Ltd., światowego ...
-
Klienci e-handlu głównie z wielkich miast oraz ze wsi
... średnich i małych miastach - do 20 tys. i do 50 tys. mieszkańców - klienci e-commerce to odpowiednio zaledwie 37 i 35 procent. Dla kupujących w Internecie ... sklep ma odpowiedni certyfikat gwarantujący bezpieczeństwo transakcji. Badanie wykonał TNS Polska metodą wywiadów bezpośrednich CAPI na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie tysiąca mieszkańców ...
-
Zakupy w Internecie: UOKiK wyjaśnia zasady
... włączyło się 22 partnerów: Allegro.pl, Ceneo.pl, Ceneria.pl, Comperia.pl, e-Commerce Polska - Izba Gospodarki Elektronicznej, Europejskie Centrum Konsumenckie, Frupi.pl, GoDealla.pl, Groupon.pl, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Mensis.pl, Nokaut.pl, Notanio.pl, Okazje.eholiday.pl, porównywarka cena ...
-
Kantory internetowe niepopularne
... internetowej wymiany walut, trudno zadać kłam temu stwierdzeniu. Z badania przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie Currency One SA, operatora serwisów Internetowykantor.pl i Walutomat, ... przyzwyczajenie – co 4 badany. – To ciekawe, że mimo ogromnego rozwoju branży e-commerce w Polsce, wciąż tak duża grupa Polaków w wybranych obszarach handlu ...
-
Płatności mobilne: najnowsze trendy
... gotówki na płatności mobilne. Andrzej Olękiewicz, Strategic Account Director w TNS Polska: W przypadku płatności mobilnych jesteśmy na wczesnym etapie rozwoju trendu widocznego wcześniej w ... już porównują ceny albo korzystają ze sklepów internetowych. Szybki rozwój e-commerce w sklepach FMCG w najbliższych latach sprawi że po prostu wygodniej będzie ...
-
Inwestycje w nieruchomości w Europie Śr. III kw. 2014
... okresie ubiegłego roku. Największym wolumenem transakcji może poszczycić się Polska. Dane za pierwsze trzy kwartały bieżącego roku wskazują na wzrost aktywności inwestycyjnej w Europie ... większym zapotrzebowaniem na powierzchnie magazynowe ze strony sektora e-commerce, nieruchomości logistycznych będzie przybywać. Można oczekiwać dalszego ...
-
Bezpieczeństwo w sieci: rośnie świadomość zagrożeń, kontroli ciągle brak
... jak to się do tej pory utarło - duże korporacje i firmy działające w sektorze e-commerce. Już samo posiadanie systemu informacyjnego, czy telefonów komórkowych powinno rodzić ... je zagrożeń cybernetycznych" - mówi Martyna Suchodolska, Konsultant ds. Zarządzania Ryzykiem w Marsh Polska. Z drugiej zaś strony, dane dotyczące metod zarządzania ryzykiem w ...
-
E-zakupy za granicą: na co zwracamy uwagę?
... z badania, które Trusted Shops zleciło TNS Polska. Okazuje się również, że polscy konsumenci do kupowania w zagranicznych e-sklepach podchodzą z głową - 2/3 z nich jeszcze przed dokonaniem zakupu zapoznaje się z opiniami na temat e-przedsiębiorcy. Zunifikowane regulacje w zakresie prawa e-commerce oraz identyczne zasady dotyczące e-zakupów w sieci ...
-
Inwestycje w Polsce wciąż kuszą
... osiągnął rekordowy poziom w ubiegłym roku, będą nadal kreować głównie firmy z branży logistycznej, motoryzacyjnej, produkcji lekkiej oraz sieci handlowe i sektor e-commerce. W 2017 r. polska gospodarka będzie rozwijać się szybciej niż strefa euro, co sprzyjać będzie aktywności na rynkach najmu całego kraju. – W 2017 r. podaż aktywów ...
-
Inwestycje w nieruchomości: najlepsze lokalizacje 2017
... na poziomie z poprzedniego roku, 4 na 10 nie wyklucza intensyfikacji nakładów. W tegorocznej edycji badania Polska spadła o jedno oczko, zajmując tym samym siódme miejsce w rankingu krajów ... , napędzany szeroko rozwiniętą integracją łańcucha dostaw rynku e-commerce oraz rozwojem rynku logistycznego jako instytucjonalnego produktu inwestycyjnego. ...
-
10 ryzyk, których boją się polscy przedsiębiorcy
... stopniu na ryzyko niestabilności politycznej. Komentarze ekspertów Dominika Kozakiewicz, CEO w Aon Polska komentuje: Wyniki badania dla Polski istotnie różnią się od światowych ... ma ona dla wszystkich zupełnie nowe oblicze. Handel ewoluując w stronę e-commerce, a właściwie m-commerce, powoduje erozję marż tradycyjnych podmiotów sektora dystrybucji i ...
-
Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?
... rynek w transformacji cyfrowej, prowadząc w 2021 roku 32% sprzedaży za pośrednictwem e-commerce, w porównaniu do 20% dla branży retail ogółem. Cyfrowa reklama ... rynków uwzględnionych w raporcie to: Australia, Kanada, Chiny, Francja, Niemcy, Indie, Włochy, Polska, Rosja, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania i USA, które łącznie odpowiadają za ...
-
Allegro z Wirtualną
... Polska wspólnie z Allegro udostępniły Internautom nowy serwis aukcyjny. Dzięki zawartej ... finansowe, pasaż finansowy i handlowy, ogłoszenia, rezerwację biletów lotniczych i wycieczek... W ramach przeprowadzonej ostatnio reorganizacji działań e-commerce, WP uruchomiła dwa nowe serwisy integrujące wszystkie aktywności w tym zakresie: finanse.wp.pl i ...
-
Nowe zakupy w wp.pl
... Polska uruchomiła nową wersję serwisu Zakupy.wp.pl. Konsoliduje on zarówno e-handlowe rozwiązania ... z WP salonów i sklepów firmowych. W chwili obecnej z portalem współpracuje ponad 150 partnerów, którzy wykorzystują jedno z trzech rozwiązań e-commerce: standardowe rozwiązanie sklepowe (store builder), salon firmowy, podłączanie (afiliacja) sklepów do ...
Tematy: wp.pl -
PayPal dostępny po polsku
... Polska ogłosił integrację internetowego serwisu aukcyjnego eBay.pl z systemem płatności PayPal, ... rozwijającym się rynku internetowym Europy Środkowej i jako taki pozwala nam wykorzystać dynamikę polskiego rynku e-commerce z 12 milionami internautów, zarówno jeśli chodzi o płatności międzynarodowe, jak i krajowe. Ponadto polscy użytkownicy ...
-
Akademia PARP: szkolenia w 2009 roku
... polska gospodarka "da radę" w kryzysowym 2009 roku. Jednak poradziła sobie i to bez kosztownych pakietów ... rok temu). Na trzecim miejscu znalazły się szkolenia „Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem”, „Marketing internetowy i e-commerce w MŚP” oraz „Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP” (na drugim miejscu przed rokiem). Tych 6 szkoleń ...
-
Polacy a zakupy spożywcze przez Internet
... Internet. Wybieramy artykuły ciężkie oraz z długim terminem ważności. Mamy też swoje ulubione internetowe supermarkety - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska. Coraz więcej Polaków przyznaje, że kupuje żywność przez Internet. Zamawianie produktów spożywczych w sieci deklaruje 13 proc. respondentów, a więc o pięć ...
-
Zakupy grupowe dla lepiej wykształconych
Dochody, wiek i wykształcenie wyraźnie różnicują klientów dokonujących zakupów w sieci. Z okazji Międzynarodowego Dnia Konsumenta Gemius i e-Commerce Polska prezentują profil internetowych zakupowiczów. Okazuje się, że przez Internet najczęściej kupują osoby powyżej 35 roku życia (43 proc.), badani z wykształceniem ...
-
Nowoczesne płatności online zyskują na znaczeniu
... w sieci, ale też rozwiązanie, którego oczekuje coraz więcej konsumentów. Klienci potrzebują prostych i szybkich rozwiązań - wynika z raportu przygotowanego przez Gemiusa oraz e-Commerce Polska. W badaniu udział wzięło 1,5 tys. internautów. Wyniki pokazują, że rośnie zainteresowanie Polaków nowoczesnymi formami płatności za zakupy w sieci. Mimo że ...
-
Lepsze promocje niż programy lojalnościowe
Polacy nie kupują pod wpływem programów lojalnościowych. Egzamin zdają natomiast stałe promocje i wyprzedaże - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska. Badania pokazują, że 25 proc. ankietowanych Polaków deklaruje istotny wpływ programów lojalnościowych na ich decyzje o zakupach w tym samym sklepie. Częściej ...
-
Zakupy online: płatności kartą mało popularne
... państw członkowskich Unii Europejskiej, Polska jest krajem, w którym karty płatnicze cieszą się stosunkowo niewielką popularnością jako narzędzie płatności za zakupy w Internecie. Przyczyn ... się procesowaniem kart płatniczych w sieci, przedsiębiorstw działających na rynku SMS Premium i płatności mobilnych oraz innych specjalistów z obszaru e-commerce ...
-
Zakupy online głównie na Allegro
... raportu przygotowanego przez firmę Gemius dla e-Commerce Polska wynika, że absolutnym numerem jeden wśród najbardziej rozpoznawalnych serwisów zakupowych jest w Polsce allegro.pl (76 proc. spontanicznych wskazań). Na drugim ...
-
Handel zagraniczny online mocno do przodu
... e-commerce coraz częściej handlują z zagranicą - ze statystyk PayPal wynika, że w pierwszej połowie ... roku 180 miliardów dolarów, przy udziale szybko pojawiających się nowych korytarzy eksportu online. Cieszę się, że Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków eksportowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i poza nią” – mówi Damien ...


5 Najlepszych Programów do Księgowości w Chmurze - Ranking i Porównanie [2025]