eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Rossmann najlepszą marką w Polsce

Rossmann najlepszą marką w Polsce

2020-11-26 08:48

Rossmann najlepszą marką w Polsce

Rossmann najlepszą marką w Polsce © gerasimov174 - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (3)

Są wyniki najnowszego, corocznego rankingu Best Brands - opracowania wskazującego najlepsze i najdynamiczniej rozwijające się marki. Okazuje się, że najlepsze opinie wśród Polaków zbiera Rossmann. Deichmann jest z kolei liderem zestawienia marek, które najistotniej podwyższyły swoje wyniki względem poprzedniego roku.

Przeczytaj także: Ranking sieci sklepów specjalistycznych III kw. 2021 r.

Prezentowane zestawienie bazuje na danych YouGov BrandIndex, a więc wskaźnika informującego o sile wizerunku marki. Składają się na niego oceny:
  • ogólnej opinii,
  • jakości,
  • wartości,
  • satysfakcji,
  • rekomendacji oraz
  • reputacji.

TOP 10 najlepszych w opinii Polaków sieci detalicznych prezentuje się następująco:
  1. Rossmann
  2. Lidl
  3. Biedronka
  4. Empik
  5. CCC
  6. IKEA
  7. Castorama
  8. PZU
  9. H&M
  10. Reserved

fot. mat. prasowe

Best Brands Polska 2020

Ranking Best Brands powstał na podstawie indeksu YouGov BrandIndex.


W osobnym rankingu wyróżnione zostały te marki, które osiągnęły najwyższy wzrost wyników w stosunku do ubiegłego roku (Top Improvers). W ubiegłym roku w Polsce największy wzrost indeksu zanotowały sieci Deichmann, Castorama, PEPCO i CCC; na dalszych miejscach znalazły się H&M, Reserved i Żabka. Listę Top Improvers zamykają Sinsay, Hebe i Wólczanka.

fot. mat. prasowe

Top Improvers Polska 2020

W ubiegłym roku w Polsce największy wzrost indeksu zanotowały sieci Deichmann, Castorama, PEPCO i CCC.


Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry, komentuje:
Na liście Best Brands znajdują się te marki, które od lat konsekwentnie pracują nad swoim wizerunkiem i relacją z klientami. Widzimy też, że mimo pandemii można te relację utrzymać, a nawet znacząco poprawić wizerunek. Skorzystały z te firmy, które nie zrezygnowały z komunikacji, dbając o to, by w trudnych chwilach być jeszcze bliżej konsumentów.

O badaniu YouGov BrandIndex
YouGov BrandIndex to jedyne w Polsce badanie kondycji marek realizowane w czasie rzeczywistym. Kluczowe wskaźniki obejmują komunikację, wizerunek i zakupy. W 2020 r. monitorowano w Polsce ok. 200 marek.

Przeczytaj także

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: